Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Slíbili odeslání... Několikrát jsem ověřoval zda skutečně odešlou.. nakonec neodeslali jak slíbili a nechtěli řešit svoji chybu... Že prej mají systém. Depo zásilkovny mají 15 minut pěšky... Místo způsobu jak vyřešit hledali důvod proč to nejde. Arogantní chování.
Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl spokojen s vyřízením vaší objednávky. Objednávku jsme se snažili vyřídit v co nejkratší možnou dobu. Bohužel dopravce dorazil dříve než standardně, a proto jsme balík nestihli zabalit a předat. Odeslání vaší objednávky se tedy o den zpozdilo. Omlouváme se za vzniklé problémy.
-
Nedoporučuje obchod
- Skladové zásoby
- Výběr z druhů/barev
- Velká chybovost e-shopu
- Nekvalifikovaný personál připravující objednávky
V mé objednávce bylo neobjednané zboží.
Naopak některé objednané položky nebyly dodány. A na některých zbylých byly chyby v metráži, počtu, barvě nebo průřezu vodiče.
Objednávku předali v krabicích dost pečlivě zabalených páskou a fólií, doufám že se nejednalo o záměr abych nekontroloval obsah! Zabaleno bylo velice pečlivě.
Náprava chyb mi zabrala více než 2 hodiny. Objednávku jsem na výdeji zaplatil v 8.26 z obchodu jsem odcházel v 11.03
Děkuji ale prodavači, který se ujal opravy a kompletace posléze při reklamaci.
Celou záležitost vyřešil profesionálně, bylo by ale vhodné poskytnou slevu nebo jinou kompenzaci, jednak vzhledem k času, který to zabralo a dále k úletu, tedy 50% chyb v objednávce, nemluvím o tom, že naúčtovali o bezmála 1000 Kč víc.
Kupoval jsem si tam k tomu ještě malé Knipex klesta za 450,- kdyby mi na ně dali třeba 30% jako projev omluvy nebo nějaké podobné gesto odcházel bych asi se vším smířený. Takhle si asi příště rozmyslím, jestli vůbec tam nakoupím.Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, velice se omlouváme za vzniklou situaci. Informaci předáme vedoucímu pobočky, který Vás následně bude informovat.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Na začátku dubna 2022 jsem provedl jednu objednávku až po předchozím porazení s operátorkou. Po umístění a zaplacení objednávky (2170239665) najednou zjištěno, že skladové zásoby neodpovídají fyzickému stavu ve skutečnosti... kvůli tomu veliké problémy, protože najednou prý nedokážou nahradit nedostupný počet kusů jednoho předmětu jiným předmětem, který je dostupný a který je ještě k tomu o 1,15 Kč levnější, což je teda hodně podivné, když kvůli vlastní chyby nedokáží zákazníkovi vyjít vstříc kvůli údajnému "bordelu v systému", jak mi bylo sděleno, ale že to pak udělá bordel ve vašich hlavách i v hlavách vašich zákazníků a všechny to pak nehorázně zdržuje, už asi nikoho netrápí, což je teda podivné, protože systém, snese všechno, kdežto člověk nikoliv!!
Jelikož to byl první nákup, tak jsem měl slevu 10% a zároveň jsem měl celkovou útratu nad 750 Kč, takže poštovné přes PPL ParcelShop zdarma.
Chtěl jsem provézt novou nezaplacenou objednávku a v poznámce napsat toto, jak jsme se s operátorkou předem dohodli:
Tato objednávka nahrazuje problémovou objednávku číslo 2170239665 u které byl chybně uvedený počet skladových zásob a která má být už dávno zrušena, ale stav má pořád stejný a to: "příprava zboží" místo STORNO!
Čili potřebné zboží přeobjednáno, ale přišel jsem tak o slevu 10% na první nákup, který nakonec neproběhl, takže vás tímto žádám o ruční aplikování dané slevy a upravením tak celkové částky této nové objednávky, kterou mám uhradit převodem na účet vaší společnosti, ale když to zadám, tak mě to chce přihlašovat do České spořitelny místo vystavení faktury pro převod peněz a když zadám platbu kartou a kartu pro internetové platby před platbou uzamknu, tak se zase nevystaví nezaplacená objednávka...
Po obdržení vrácené platby na mou platební kartu a upravení celkové částky nové objednávky budu okamžitě platit 8-)
Už nevím, jak mám provézt novou nezaplacenou objednávku, když je všechno u nich problém a ani mi nedokážou manuálně vyřešit tuto problémovou objednávku jednoduše jako snad v každém českém e-shopu, nebo mě alespoň znovu kontaktovat již s prověřeným postupem, že to tak vážně půjde udělat nebo rovnou se sdělením, že je to ručně spraveno a já už se s tím nemusím tak zdlouhavě a složitě zahazovat, ale to je na ně asi už moc..
Vím, že maloobchodní prodej pro ně jakožto pro společnost není až tak důležitý, ale zase nebýt schopni vyřešit primitivní problém jednoduchým způsobem je dosti zarážející... měli by se nad sebou hodně zamyslet.
Na e-mail, který je určený na reklamace a stížnosti nikdo nereaguje přes 2 měsíce, přitom jak jsem tam volal za týden po poslání stížnosti, tak mi bylo řečeno, že na stížnosti odpovídá pouze vedoucí, který je zrovna pár dní na dovolené - no uběhly 2 měsíce a pořád nic, takže obchod na 2 věci, přístup jako někde u cikánů...Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, moc nás mrzí Vaše nespokojenost s nákupem. Nicméně, kolegyně objednávku stornovala ihned jak jste se domluvili a peníze obratem také vracela, ale jelikož byla kromě jedné položky ve stavu vychystáno, propsání storna trvá delší dobu. Objednávku jste mohl samozřejmě vytvořit znova a opět zadat slevový kupon. Případně pokud se u nás rozhodnete znovu nakupovat, můžeme Vám nabídnou platbu na zálohovou fakturu. Určitě se budeme snažit, aby se tato situace neopakovala. I tak budeme moc rádi, když nám zachováte přízeň.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Ne Vašich internetových stránkách byl zobrazen vypínač, jehož tvar by mi pasoval do ventilátoru Auto 100 BLAUBERG. Tvar vypínače, který jste mi poslali je jiný a tudíž je mně k ničemu. Ani jsem to nereklamoval, protože poštovné je vyšší, než cena zboží. Něco jiného vizuelně nabízíte a něco jiného dodáte.
Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, Jaroslave, velice nás mrzí komplikace spojené s nákupem. Konzultovala jsem situaci s kolegy a fotografie nám poskytuje dodavatel. V případě, že si reklamaci rozmyslíte, můžete samozřejmě uplatnit a budou Vám vrácené peníze.
-
Nedoporučuje obchod
- trubka neskutečně špinavá od 10letého skladování
Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, moc nás mrzí Vaše nespokojenost s nákupem. Kdykoliv můžeme situaci vyřešit reklamací ať výměnou zboží nebo vrácením peněz. Nicméně předáme informaci kolegům a zařídíme, aby se situace neopakovala. I přes Vaší nespokojenost budeme rádi, když nám zachováte přízeň.
-
Nedoporučuje obchod
Prodejna zavřela v pátek o půl hodiny dříve (minimálně), na vratech nic, na webu nic, žádné vysvětlení, za mnou další zákazník co po chvíli telefonování také odjel. To si tak něco naplánujete na víkend, objednáte zboží, v pátek ráno je připraveno, v práci skončíte o hodinu dříve (Kč minus), aby jste stihli zavíračku v 16h a oni v 15:30 zmizí domů, fakt bezva no. Na centrále o tom nemají ani ponětí, telefon z pobočky nikdo nebere, nikdo se neomluvil. V pondělí jsem čekal, že se někdo ozve jak slíbili, ne. Na prodejnu jsem tedy musel znovu (další Kč minus) a dozvěděl jsem se spíše jen výmluvu, nefunkční fakturační systém. Zboží jinak ok a konečně netrvá výdej zboží půl hodiny, ale už jen standardně do pěti minut, za to malé plus.
Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, děkujeme za hodnocení i přes to, že je negativní. Celá situace která nastala nás velice mrzí. Veškeré informace od vás předáme vedoucímu prodejny a ten situaci bude řešit, aby se již neopakovala.
Přijměte prosím naší omluvu. -
Nedoporučuje obchod
- S obchodem jsem byl vždy spokojen, až na poslední návštěvu.
- Objednal jsem si 20m koaxiálního kabelu Emos CB113UV, který do druhého dne byl k dispozici. Bohužel ten kdo jej odmotal a připravil pro mne, tak bych mu jej nejraději "omlátil" o hlavu. Bylo to seskládané asi z nějakého zbytku, v půlce překroucené, takže absolutně k ničemu. Akorát tak s tím někomu pořádně vypráskat zadek.
- Skladník který mě obsluhoval neměl svůj den. Po 15-ti minutách, kdy jsem spolu se svými 2 malými dětmi čekal ve skladě jestli někdo přijde, jsem se vydal hledat po hlase skladníka a našel jej. S někým si povídal a zřejmě asi i pracoval. Sdělil mi, že ať se vrátím čekat na začátek kde jsem byl doposud, že je tu sám a hned se mi bude věnovat. Za chvilku přišel že co potřebuji. Já že tu mám objednaný přes internet zmiňovaný kabel. Kablík byl připraven, takže jsme se vydali jej zaplatit přes nějaký nový výdejní terminál. Moc to nešlo, ale do té doby bylo vše ještě relativně ok. Po zaplacení skladník odešel se bavit s jiným zákazníkem, kterého dobře znal. Já jsem chvíli čekal, jestli tedy už mohu jíti či ještě něco a přitom jsem poprvé si prohlížel kabel a hned napoprvé jsem zjistil to, co zde vytýkám. Dívám se na skladníka a on že už můžu jít. Tak já na něj, jestli si myslí že s tímhle kabelem něco chytnu, když je dokroucený jak §?!On na to, že to poslali z Prahy, že s tím nemá nic společného. To už jsem se nastartoval a mrsknul jsem ten namotanec k němu na stůl a že chci nový koax. On, že má hodně práce a že si budu muset počkat. Pousmál se na svého kamaráda kterého obsluhoval a že to bude trvat hóóódně dlouho. Tak já na to, že chci vrátit peníze. Jeho to nezajímá, že mám jít za slečnou co je u vstupu do KV Elektra a že tady nemám vlastně vůbec co dělat, natož se tady promenádovat s dětmi. Pak má něco stíhat, když mu sem furt někdo leze. Bohužel ta slečna kterou jmenoval nás do toho skladu za tím skladnikem poslala.
- Peníze vráceny zpět na kartu. Slečně jsem povypravěl co tomu vše předcházelo. Bylo vidět že jí to bylo líto. Kromě ní seděli v místnosti další čtyři lidé za počítačem, kteří taktéž slyšeli co se stalo, jelikož jsem tam byl sám s nimi. Ale nikdo neřekl, omlouváme se, pojďte ještě jednou Vám to namotáme když už jste tady, ať jste spokojený.
- Pár věcí jsem tu předtím již nakoupil tak do 20-ti tisíc Kč, ale po této zkušenosti již budu chodit jinam.
- V SMS elektru, což je tak 1km od KV Elektra v Českých Budějovicích , jsem si objednal to samé. A zde proběhlo vše v pořádku.
Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, děkujeme za hodnocení i přes to, že je negativní. Celá situace která nastala nás velice mrzí. Veškeré informace od vás předáme vedoucímu prodejny a ten situaci bude řešit, aby se již neopakovala.
-
Nedoporučuje obchod
- Už jsem tam nakupoval a doposud vše v pohodě.
Objednával jsem 13.4. s informací, že z14.4. bude zboží na prodejně v Plzni.
14.4. jsem volal na info-linku, s tím, že to nevypadá, že zboží dorazí a dostal jsem info, že mi zavolají, až se dozví podrobnější informace.
Dnes je 20.4. zboží stále nedorazilo a přišel mi dotazník, jak jsem spokojený s nákupem. :-)Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, velice nás mrzí tato zkušenost spojená s nákupem. Zboží se však muselo přeskladňovat z centrálního skladu, proto došlo k prodlevě s vyřízením objednávky. Vidím, že v tuto chvíli již máte objednávku připravenou k odběru.
-
Nedoporučuje obchod
Neaktuální stránky obchodu - objednávka byla přijata, ale zboží nebylo na skladě, což jsem zjistila, až když jsem si ho šla vyzvednout. Nikdo mě neinformoval, že zboží není a nebude.
Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, velice nás mrzí komplikace spojené s nákupem. Při vyzvednutí zboží je však potřeba vždy vydržet do příchodu potvrzovací SMS zprávy, že je objednávka připravená. Aktuálně ale pracujeme i na vylepšení stránek e-shopu.
-
Nedoporučuje obchod
- Široký sortiment.
- Skladová dostupnost neodpovídá skutečnosti.
Vůbec neodpovídá termín dodání při objednání s reálným termínem dodání. Stále se měnila skladová (ne)dostupnost. Zboží jsem ještě neobdržel, objednávka je stále ve stavu "Připraveno k expedici".
Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, velice se omlouváme za prodlevu s vyřízením objednávky. Dvě položky jsme museli přeskladnit z centrálního skladu. Plus se doba odeslání prodloužila a období svátku.
-
Nedoporučuje obchod
- Je to v místě, takže nemusím čekat na doručení z e-shopu
- Je to tu drahé. Na dvou datových zásuvkách jsem zaplatil o 70Kč víc, než z e-shopu.
- Zboží nebylo připravené, přesto, že přišla SMS. Pod pojmem "připraveno k vyzvednutí" si představuji to, že zboží je připravené v krabici, vč. účtu (zaplaceno předem) a ne že tam stojím 10 minut a čekám, kdy začne někdo obsluhovat, aby pro zboží šel do skladu a pak ještě tisknul doklad.
Mám jen jedny nervy, takže teď, když potřebuju něco dalšího, objednám si to z netu odjinud. Na dvou tlačítkách ABB máte rozdíl 50Kč, když k tomu vezmu i kryty a rámečky, zaplatí se mi poštovné. A nemusím koukat na ty lemply tam.
Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace. Ceny máme skutečně na prodejnách odlišné od cen na e-shopu. Celkově se ceny řídi cenami od dodavatelů. Ohledně toho proč jste obdržel potvrzení, že si pro objednávku můžete dorazit, ale nebyla připravená, jsme předali přímo vedoucímu pobočky. Faktury i u zaplacených objednávek se tisknou až na místě, ve chvíli kdy si zákazník přijde objednávku vyzvednout. Což je také kvůli tomu aby měla faktura aktuální datum.
-
Nedoporučuje obchod
- Klasika, na webu je zbozi skladem, clovek si podle toho vybira, aby to mel co nejdriv, ale pak zjisti, ze se stav overuje u externiho dodavatele. Tyden je fuc a objednane a ZAPLACENE zbozi nikde. Prvni a take posledni nakup zde, bohuzel.
Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace. V nejbližší době Vás budeme ohledně vaší objednávky kontaktovat.
-
Nedoporučuje obchod
- Přehledný eshop
- Široký sortiment
- Dlouhé vychystávání i malé objednávky - vše bylo skladem
- Vyšší ceny při osobním nákupu než ceny na eshopu
Bohužel pro přestěhování do nových prostor v Plzni došlo ke zhoršení služeb. Objednal jsem si zboží den předem s datem vyzvednutí následující den (šlo o 1x 8m kabel,1x 16A jistič, natloukací hmoždinky, 8m lišt a nějaké koncovky) Stále však nepřicházel mail k vyzvednutí zásilky a tak jsem se na pobočku vypravil 30 minut před zavírací dobou (v pátek). Bylo mi řečeno, že objednávku dnes nestihnou vychystat (přestože při objednávání mělo být další den nachystáno - vše potřebné bylo skladem). Nakonec se mě paní zželelo a řekla, že mi to vychystá. Bohužel už mi neřekla, že to bude dražší než přes eshop, což mne tedy dost zklamalo.
Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, z důvodu přestěhování pobočky řešíme personální obsazení, které je v tuto chvíli nedostatečné. Objednávky se tedy mohou zpozdit, a proto Vás žádáme o schovívavost, ale zároveň věříme, že brzy budeme v plné síle. Váš podnět ještě předáme vedoucímu pobočky, který Vás bude v brzké době kontaktovat.
-
Nedoporučuje obchod
- Velký sortiment
- Jak mám hodnotit objednávku, která prý ani nevznikla?
Reakce obchodu kvelektro.cz
Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace nicméně objednávka v systému zaznamenána je. Budeme Vás telefonicky kontaktovat.