Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem 4m vodiče. Dorazil pouze 3,5m.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojený. Vaší reklamaci jsme ihned předali kolegům k vyřešení, aby Vám poslali nové zboží se správnou metráží. Reklamace je již v řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporučujeme, poslán email, že zboží je připraveno k vyzvednutí. Po příjezdu oznámeno, že zboží není připraveno. Zbytečně strávený čas, pohonné hmoty, ovšem totéž se opakovalo po 3 dnech, zboží stále není připravené i přesto, že telefonicky je firmou odsouhlaseno, že zboží je k vyzvednutí, rovněž i emailem.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyli spokojení s nákupem. Zřejmě nastala technická chyba, která vyhodnotila objednávku jako připravenou. Můžeme ujistit, že se jedná o ojedinělý případ. Samozřejmě předáme informaci kompetentnímu oddělení a pokusíme se, aby se situace neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ... zboží bylo dodáno, ale ten výdej !!!!
    • ... Prodejna Karlín - tři muži na prodejně, jeden dlouze řešil zákazníka přede mnou a ti dva zbývající "přejímali zboží". Výdej pro mne trval cca.3minuty ....

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl spokojený s výdejem zboží. Informaci předáme vedoucímu prodejny a budeme se snažit, aby se organizace na prodejně zlepšila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po týdnu nemám potvrzení o storno objednávky. Nabízené zboží není schopen obchod dodat/zajistit.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, je nám velice líto, že jste nebyl s nákupem spokojený. Stornování zakázky jsme si již potvrdili v emailové komunikaci. Bohužel jsme v danou dobu neměli ani žádné avízo, kdy bude zboží naskladněno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na pobočce v Hradci Králové chaos a zmatený personál

    Na pobočce chaos, pro dohledání objednávky po mě byla vyžadován občanský průkaz, který jsem odmítl poskytnout. Následně byla i tak objednávka dohledána. Potřeboval jsem ještě jednu specifickou pojistku s tím, že je objednána a bude mě kontaktovat pán, který semnou doladí registraci na IČO, o kterou jsem žádal. Dnes je to bez dvou dní týden a nikdo se neozval ani ohledně pojistky, ani registrace. Nemluvě o tom, že za mnou v pondělí, kdy jsem byl osobně na pobočce čekal a měl mít opravené doklady v pátek a neměl je hotové ani v pondělí. Po chvilce si sám donesl objednané zboží a procedil směrem ke skladníkům/prodejcům, že je bezvadné si to sám donést a zaplatit. Nerad bych ale křivdil personálu, možná to jsou odborníci na elektro. Má zkušenost je ale velice špatná.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, Dane, velice nás mrzí Vaše zkušenost s prodejnou. Informaci předáme vedoucímu prodejny a budeme se snažit, aby se situace již neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Bylo mi z objednávky odebráno klíčové zboží, o kterém mi nedali vědět a dozvěděl jsem se to až při vyzvednutí balíku.
    • Objednávka odeslána až ve středu i když všechno zboží bylo skladem a objednávka byla vytvořena v noci z neděle na pondělí.

    Potřeboval jsem všechno zboží na víkendovou zakázku, proto jsem objednal již předchozí týden v noci z neděle na pondělí, aby byl týden na doručení. Všechno zboží mělo být skladem, běžně eshopy odesílají tentýž den, pokud je objednávka do určité hodiny. Až do středy byly na webu všechny položky ve stavu "Připraveno k expedici". K odeslání došlo až ve středu, kdy mi byla doručena faktura v PDF. Tato faktura sice již neobsahovala zrušenou položku, ale v emailu žádné informace o zrušení položky nebyly, tak jak tomu bývá zvykem u jiných eshopů, které většinou emailem nebo telefonicky kontaktují zákazníka při zrušení nějaké položky, aby s tím zákazník počítal a ne jen to, že se položka ztratí z faktury.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den Jardo, velice nás mrzí, že jste nebyl s objednávkou spokojený. Položku která Vám nebyla dodaná kolegové nedohledali fyzicky skladem tudíž ji z objednávky stornovali. Bohužel nám tato informace ze skladu nebyla poskytnuta.
    Vynasnažíme se aby se situace více neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nevím proč prodávají zboží koncovým zákazníkům, když je to pak obtěžuje.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem spokojený. Vaši recenzi předám vedoucímu prodejny, aby se situace neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Aspoň že pošlou co si objednáte.
    • Děvčata na zákaznickém servisu neochotná, nevrlá, arogantní.
    • Když potřebuji rychle doobjednat ke stávající objednávce ještě jednu další věc a přibalit do stejného balíku, který ještě není ani nachystaný? ....... NEJDE ! :-)
    • Když potřebuji jednu maličkost za 30 Kč, která je součástí běžně prodávaného celku a má být skladem? ...... Nemáme! :-) A až nám milostivě příjdou, tak Vám jich prodáme rovnou 10, protože co... že?
    • Prostě hrůza něco řešit. A už vůbec si jako zákazník nemůžete dovolit chtít po nich něco rychle.... Horší přístup jsem snad ještě nezažil!

    Neumím si představit po zkušenosti se ženskými na zákaznické podpoře řešit s nimi nějaký větší problém, reklamaci, apod.
    U mé předešlé objednávky pevně doufám, že se mi nic nerozbije a nic dalšího již v tomto obchodě nekoupím.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, je nám velice líto, že jste nebyl s přístupem naší operátorky spokojený. Budeme se snažit, aby se situace již neopakovala. Bohužel přidání zboží do zaplacené objednávky nebo sloučit objednávky do jednoho balíku skutečně nejde zařídit. Některé výrobky prodáváme pouze po balení například po 10ks.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • člověk je po 2 hodinách různého čekání a neopodstaněného doplatku šťastný že je pryč
    • Klidně vám dodají jiné zboží
    • Nejsou schopni vyměnit za správné zboží
    • Zdrží vás klidně 2 hodiny
    • Velmi neochotní kompletně bez zájmu vyhovět zákazníkovi
    • Následně vám prodají správné zboží - ale za 80 kč vyšší cenu proti ceně za kterou obchod i nadále zboží na internetu nabízí

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem spokojený. Informaci, že se cena na prodejně může lišit, uvádíme u každého výrobku na eshopu. Záměnu zboží jsme určitě neprovedli záměrně a čas, který jste trávil na víc nás mrzí. Informaci předáme vedoucímu prodejny, aby se situace neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyzvednutí na pobočce .....

    ..... ALE:

    1. informace o možnosti vyzvednout si kabel nepřišla. Volal jsem, na infolince slíbili urgenci, ale nic. Přišel jsem se optat osobně. Nejdřív že to nemají, pak otočili stylem "jo to je ten kabel, to mi nikdy nepíšeme a čekáme."

    2. kabel bez konektorů, konektory neměli, musel jsem tedy další den na další pobočku, kde hlásili, že konektory mají (zbytečná cesta)

    3. vrchol? konektory byly špatné, na "nižší třídu" kabelu.

    Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem spokojený. Konektory ke kabelům se vždy prodávají samostatně. Bohužel ne vše má každá prodejna skladem. Za pochybení se samozřejmě omlouváme. Informaci předáme vedoucímu prodejny, aby se situace neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vcelku dobrý obchod i ceny, ale narazil jsem na chybu (?) skladníka, který vydal jen půlku zboží (1 kg místo 2 kg). Pokud bych si vzápětí neuvědomil, že drátu v roli je nějak málo (7,4 m proti 14,8 m), přišel bych o peníze. Ještě k tomu by drát na celou část střechy nevystačil. Po reklamaci OK, ale divný pocit a špatný dojem stejně přetrvává. :-(

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem spokojený. Vaší recenzi jsem předala vedoucímu prodejny, aby se situace více neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mají široký sortiment elektro ale předražený. Vyzvednutí na pobočce v Plzni něco strašného. V obchodě jsem nakoupil pouze proto, že jsem zboží potřeboval co nejdříve a při osobním vyzvednutí to bylo nejrychlejší řešení.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Ceny si vždy můžete porovnávat, a poté se rozhodnout zda u nás nakoupíte.
    Ohledně vyzvednutí zboží, předáme vedoucímu pobočky, který se s Vámi spojí. Pro vyzvednutí zboří můžete využít i náš Box, který je dostupný 24/7.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Celkem dobré ceny
    • Doprava zdarma do parcelshopu neplatí!

    Doteď jsem byl s obchodem spokojený, ale tentokrát mě namíchli. U zboží, co jsem potřeboval, uvádí "doprava zdarna do parcelshopu ...". Podmínky splněny, ale akce neplatí! (doprava za 99 Kč). Řešeno 2x se zák. servisem, prý nadrozměr. To je hloupost, jiné zboží stejného typu (drát) jde poslat bez problému. Proč e-shop neuznává vlastní pravidla?

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste nebyl s objednávkou spokojený. Bohužel zemnící drát je opravdu v této váze dlouhý, tím pádem je potřeba odeslat pouze PPL na adresu. Podmínky platnosti akce na dopravu do Parcelshopu byly komunikovány na webu v sekci "Způsoby a ceny dopravy".

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dle nabídky mělo být světlo na dodání v řádu dní - s předpokladem do týdne. Bez upozornění o zpoždění dodání. Stále nemám zboží ač je plně zaplaceno.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že nejste s objednávkou spokojený. Zboží v objednávce je na objednání u dodavatele nedržíme ho skladem a dodací lhůta je cca 10-14 dní od objednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po doručení emailu že mám vyzvednout zboží na pobočce Karlin, mi bylo sděleno na prodejně že objednávka tam neni

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste nebyl s nákupem spokojený. Na prodejně prověříme kde se stala chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když se ptáte tak vám to napíšu! Nabízeli jste na vašich www světlo Panlux studená bílá. Objednal jsem si ho u vás, protože jsem ho nikde nemohl sehnat ani u výrobce Panlux (myslím si totiž, že už se tato varianta nevyrábí). Vyzvali jste mě k vyzvednutí objednaného světla...a ejhle...místo vámi nabízené (a mnou požadované varianty) jste mi s klidem prodali Panlux teplá bílá!!! S obsluhou ve výdejně v Hradci Kr. jsem si to vyříkal, se závěrem, že jde o lajdáctví z vaši "profesionální" strany!!! Tak toť ode mě vše. Ať se vám i nadále daří! Zdraví vás - Petr Klajmon

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den Oscare, je nám velice líto, že jste nebyl s objednávkou spokojený. Bohužel nám dodavatel poskytl chybná data k výrobku. Na základě vašeho podnětu, kdy nás na to po vaší návštěvě kolegové z Hradce upozornili, jsme údaje opravili. Při nespokojenosti s výrobkem můžete zboží reklamovat na kterékoliv naší prodejně, nebo nám zaslat emailem na [email protected] a předali bychom na reklamační oddělení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si skříň a zámek. Místo toho mi poslali dvě skříně a žádný zámek, po reklamaci jednu skříň odebrali, ale zámek nepřidali. Ten bych si musel prý objednat novou objednávkou s dopravným. Raději jsem to zrušil a jsem bez zámku.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojený. Bohužel při zpracování objednávky došlo k lidské chybě a záměně zboží. Nicméně, u nové objednávky jsme se domluvili na dopravě zdarma.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nebyl jsem příliš spokojen s vyzvednutím zboží: člověk přijde do obchodu, nikdo si ho nevšimne, není příliš zřetelně označeno, že je třeba si nejprve na stranou umístěném zařízení vyzvednout pořadové číslo, i pak jsem aspoň dalších pět minut čekal, než jsem byl obsloužen.

    Reakce obchodu kvelektro.cz

    Dobrý den. velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem spokojený. Na prodejně máme řádně označený automat na pořadová čísla. Doba čekání závisí na tom, kolik zákazníků je momentálně na prodejně.