Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nemam zadnou vazbu na vydani zbozi, placeno prevodem asi pred 11 dny a zatim nic nedorazilo..ani zadne info z obchodu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží je vážně kvalitní, ať už se jedná o jídlo nebo drogerii
    • dlouhá doba dodání, i při okamžitém zaplacení faktury přes BÚ!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • neměli zrovna jeden druh zboží skladem

    rychlost, ochota

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • 1)velký sortiment
    • objednáno 23/2 nekompletně dodáno 16/3
    • pro mě ztráta 126,- za tuto částku chybělo zboží, řešení ze strany obchodu žádné
    • na e-maily buď nereagují vůbec, nebo stylem "předám k vyřízení"
    • dovolat se na zákaznickou linku je "velké umění", mi to trvalo 2 dny než mi zvedli telefon
    • většinu zboží přelepili v místě originálního složení "svojí etiketou", v jednom případě tím zalepili díru v obalu (část kakaa byly vysypána)

    Na e-shopech nabízejících zboží z Rakouska nebo Německa nakupuji pravidelně, proto objednávka cca za 1700,-, obchody měním -různý sortiment, ale z "takovým přístupem a neřešením problému jsem se u obchodu s tímto zbožím ještě nesetkala". Tento obchod jsem vyzkoušela opravdu jen jednou.

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý večer, děkujeme za Vaši recenzi. Dne 16.3 jste reklamovala chybějící zboží v hodnotě 42,- kč, ne tedy 126,- Kč jak uvádíte. Druhý den jsme Vám poslali mail abyste nám sdělila číslo účtu kam máme částku poukázet, ale na tento mail jste nám doposud neodpověděla. Co se dovolání týče, každý se k nám kdykoliv dovolá, ovšem musí to být o pracovní době mezi 8:30 - 15:30 hod. Určitě by to jinak netrvalo 2 dny. Polepy se lepí vždy tak, aby nebyl přelepen EAN kód a hlavně doba spotřeby. Bohužel někdy se může stát, že přelep jde přes jiný text, nicméně polep v CZ dát musíme. Určitě bychom Vám nepřelepili nějakou "díru" jak uvádíte, tyto způsoby se u nás určitě nedělají. Objednávku jste vytvořila 23., 30 byla připsána platba a zboží Vám týden poté bylo odesláno. Lhůta se vždy počítá ode dne přijetí platby, ne vytvoření objednávky. Zde Vám ale reklamaci nevyřešíme, prosím tedy postupujte jak je uvedeno na našich stránkách. Děkuji a přeji hezký večer

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Mohla jsem si objednat zboží, pro které bych se jinak musela vypravit
    na nákup do Německa. Přišlo během 3 dnů po objednání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dodání trvalo déle

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • + fajn sortiment
    • + prijatelne ceny
    • - delsi dodaci doba
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlá a spolehlivá dodávka zboží.

  • 100 %

    • Široký výběr
    • Kvalitní zboží
    • Příjemné nakupování

    Velká spokojenost

    • zatím nevím nic o kvalitě tohoto eshopu
    • zboží i přes urgenci nedorazilo
    • zboží i přes urgenci nedorazilo

    zboží i přes urgenci nedorazilo

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    Vážený zákazníku, vaší platbu jsme obdrželi 11.4, jelikož máte v objednávce Kinder Pingui, které zasíláme jen v pondělky a úterky, bude Vaše zakázka v pondělí odeslána. navíc jsem Vás o tom písemně informoval a dokonce hned 2x. Po druhé, když jste vznesla požadavek kdy Vám bude zboží odesláno. Děkujeme mnohokrát

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Velký výběr zboží
    • Zboží po deseti dnech stále nedorazilo!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Široký sortiment zboží
    • VELICE dlouhá doba dodání
    • Zboží uváděné skladem mnohdy skladem není

    Tentokrát obrovské zklamání. Můj třetí nákup zde a poslední. Zboží objednané 21.3. dorazilo 11.4. Při mailové komunikaci po týdnu, kdy zboží nepřišlo údajně dotaz předán expedičnímu odd., ale nikdo se neozval, musela jsem si vše vytelefonovat. Nakonec se čekalo na 1-2 druhy zboží a z toho jedno stejně nedorazilo, že je vyprodáno. Po celou dobu však bylo na stránkách uváděno " skladem" až na mé upozornění produkt stáhli. Nikdo mi sám od sebe nedal vědět, že určité zboží není, prostě jen čekáte a čekáte, až vám to nakoupí a pošlou. Z uváděné doby dodání 3-5 dní byly 3 týdny. Pokud bych se nezajímala, kdoví, zda už zboží mám. Je to škoda, zbytečně si odrazujete a ztrácíte zákazníky.

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    přeji hezký den, bohužel klasická situace, kterou se nám ještě nepodařilo odtranit po implementaci nového skladovacího systému a na kterou jsme zpočátku nepomysleli a díky ní jsme si nyní velmi pohoršili je tou, že pokud se zakázka skládá s vícero položek a jedna položka je ve výpadku, systém ji automaticky zarezervuje, ale zakázku nepustí ke kompletaci a tudíž nastane situace, že zakázka se objeví v progresu, ale nikoliv, že ji něco chybí a právě zde se nám pak stalo, že pokud by se zákazník neozval, tak by zakázka vůbec neodešla. Toto jsme nyní vyřešili určitým opatřením a pokud by se situace opakovala, zákazník by byl informován a dočasném výpadku, či náhradním řešením. Ano, uznávám, je smutné, když zakázka skládající se z 19 položek a jedna v ní chybí, není ihned vyřízena bohužel při šíři sortimentu každá změna potřebuje při tomto úsilí nějaký čas. Navíc se nám tento případ stal v minulých dvou měsících hned několikrát, což samozřejmě přineslo naštvané zákazníky čemuž se nedivím a věřte, že na nápravách a vylepšeních pracujeme i o víkendech. Děkuji mnohokrát a děkuji za přízeň

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dobrý přehled

    Doporučuji všem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobré ceny, rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dodací lhůta 3-5 dní ,špatná komunikace...

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý den, děkujeme za hodnocení, bohužel v případě, kdy si zákazník objedná položku uvedenou jako vyprodanou, se čeká buď na její naskladnění, nebo v případě, že se zákazníkem nemůžeme spojit ohledně náhrady, tak na odpověď na zprávu. Pokud ani jedno nedorazí, komplikuje nám toto expedici. Přeji hezký den

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Delší dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi pomalá reakce na dotaz, kdy přijde zboží po 11 dnech od objednávky (tedy zatím žádná). Budu tam volat, co se stalo.

  • 10 %

    • Špatná komunikace
    • chybějící zboží

    Nedoporučuji! Objednala jsem si zboží, došlo v hrozném stavu a 4 ks chyběly. Po napsání emailu a zaslání fotek, mně bylo odepsáno, že to dají k šetření.Po týdnu jsem napsala, že mně nedošlo od nich žádné vyjádření k objednávce. Je to 14 dní a nemám ani chybějící zboží ani peníze..Velmi mně ten obchod zklamal..

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý den, Vaše objednávka se zkládala z 66 položek, objednávku jsme Vám odeslali 8-mý den ode dne objednání. Bohužel se může stát, že když si objednáte vícero kusů od jedné položky (jako například 10 stejných aviváží jako ve Vašem případě), skladem všechny být nemusí. nicméně, co se Vaší reklamace týče, dle fotek jste obdržela poškozenou zásilku přelepenou páskami GEIS, v takovém případě jste nás měla IHNED kontaktovat a hlavně podat reklamaci na poškozenou zásilku. V tomto případě Vám chybějící položky sice dopošleme, ale jsem si jist, že ne každý obchod by postupoval stejně, jelikož dle poškození zásilky zboží jednodušše v zásilce chybí ze strany přepravce, nikoliv od nás. Děkuji mnohokrát

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Jediným plusem je zboží, které v ČR nekoupíte
    • Dlouhá dodací doba
    • Uvádějí zboží skladem, které ale skladem nemají
    • Záměna zboží za jiné

    Z chování tohoto e-shopu jsem opravdu vytočená.
    Objednávku jsem odeslala 25.3., přičemž VEŠKERÉ zboží bylo uvedeno skladem.
    Když se nic nedělo, 3.4. jsem napsala email, co se děje s mojí objednávkou. Bylo mi odpovězeno, že ještě čekají na doskladnění jednoho pracího gelu (měla jsem mít 7 kusů jednoho druhu) a že 4.4. bude objednávka odeslána. Když ani 8.4. jsem neměla další informace k mé objednávce, napsala jsem opět email. 9.4. mi přišel email od přepravní společnosti, že 10.4. mi balík doručí. 10.4. mi přišel ráno email z eshopu, že ne vše zboží sehnali a tudíž mi posílají dobropis na vrácení peněz za toto zboží.
    Slovo skladem chápu tak, že ho fyzicky mají, né, že teprv pojedou do Německa zboží shánět a buď to vyjde, nebo ne!
    Když mi odpoledne přišel balík, nestačila jsem zírat. Zboží z dobropisu samozř. chybělo, ale navíc mi místo 2 druhů ovocných tyčinek poslali jeden a ten samý a to rovnou u dvou položek a dále mi poslali i jinou vůni wc čističe. Firma může namítnou, že můžu toto zboží vrátit. Ale kdo by si s tím přidělával práci že. Na což firma určitě spoléhá.
    Drzost tohoto eshopu mě tedy vytočila. Před odesláním se mě měli alespoň dotázat, zda mi nevadí výměna zboží za jiné.
    A na závěr musím zmínit, že asi jako omluvu, jsem dostala mini pytlík gumových bonbonů....Směšné...
    Takže eshop rozhodně nedoporučuji a pokud musíte od nich nutně objednat, určitě to nedělejte s platbou předem....

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Velký sortiment co se nedá koupit v bežných obchodech.