• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před 2 týdny, po týdnu na můj dotaz napsali, že bude další den odeslána. Uběhl další týden a nic. Neodpověděli na další dotaz, co je z objednávkou. Objednávka za 2500,-

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý večer, bohužel u Vaší objednávky došlo k tomu, že Vámi objednané 2 krémy byly vyprodané a zároveň je nahradila zcela nové série. Již jsme to spolu pořešili a objednávka Vám bude expedována s náhradními krémy. Ještě jednou se omlouváme a přeji hezký večer

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nízka úroveň komunikácie
    • Dlhá doba doručenia

    Avízo o odoslaní tovaru po 13 dňoch a komunikácia obchodu vždy až po mojej urgencií. Iné e-shopy reagujú najneskôr do 3 dní od objednania. Tovar zatiaľ nebol doručený, takže nedokážem zhodnotiť ani kvalitu tovaru, ani spoľahlivosť dopravy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nulová informovanost o stavu objednávky, zboží dorazilo po téměř třech
    týdnech a to ještě jiné, než bylo objednáno.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nemam zadnou vazbu na vydani zbozi, placeno prevodem asi pred 11 dny a zatim nic nedorazilo..ani zadne info z obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • 1)velký sortiment
    • objednáno 23/2 nekompletně dodáno 16/3
    • pro mě ztráta 126,- za tuto částku chybělo zboží, řešení ze strany obchodu žádné
    • na e-maily buď nereagují vůbec, nebo stylem "předám k vyřízení"
    • dovolat se na zákaznickou linku je "velké umění", mi to trvalo 2 dny než mi zvedli telefon
    • většinu zboží přelepili v místě originálního složení "svojí etiketou", v jednom případě tím zalepili díru v obalu (část kakaa byly vysypána)

    Na e-shopech nabízejících zboží z Rakouska nebo Německa nakupuji pravidelně, proto objednávka cca za 1700,-, obchody měním -různý sortiment, ale z "takovým přístupem a neřešením problému jsem se u obchodu s tímto zbožím ještě nesetkala". Tento obchod jsem vyzkoušela opravdu jen jednou.

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý večer, děkujeme za Vaši recenzi. Dne 16.3 jste reklamovala chybějící zboží v hodnotě 42,- kč, ne tedy 126,- Kč jak uvádíte. Druhý den jsme Vám poslali mail abyste nám sdělila číslo účtu kam máme částku poukázet, ale na tento mail jste nám doposud neodpověděla. Co se dovolání týče, každý se k nám kdykoliv dovolá, ovšem musí to být o pracovní době mezi 8:30 - 15:30 hod. Určitě by to jinak netrvalo 2 dny. Polepy se lepí vždy tak, aby nebyl přelepen EAN kód a hlavně doba spotřeby. Bohužel někdy se může stát, že přelep jde přes jiný text, nicméně polep v CZ dát musíme. Určitě bychom Vám nepřelepili nějakou "díru" jak uvádíte, tyto způsoby se u nás určitě nedělají. Objednávku jste vytvořila 23., 30 byla připsána platba a zboží Vám týden poté bylo odesláno. Lhůta se vždy počítá ode dne přijetí platby, ne vytvoření objednávky. Zde Vám ale reklamaci nevyřešíme, prosím tedy postupujte jak je uvedeno na našich stránkách. Děkuji a přeji hezký večer

    • zatím nevím nic o kvalitě tohoto eshopu
    • zboží i přes urgenci nedorazilo
    • zboží i přes urgenci nedorazilo

    zboží i přes urgenci nedorazilo

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    Vážený zákazníku, vaší platbu jsme obdrželi 11.4, jelikož máte v objednávce Kinder Pingui, které zasíláme jen v pondělky a úterky, bude Vaše zakázka v pondělí odeslána. navíc jsem Vás o tom písemně informoval a dokonce hned 2x. Po druhé, když jste vznesla požadavek kdy Vám bude zboží odesláno. Děkujeme mnohokrát

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Velký výběr zboží
    • Zboží po deseti dnech stále nedorazilo!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Široký sortiment zboží
    • VELICE dlouhá doba dodání
    • Zboží uváděné skladem mnohdy skladem není

    Tentokrát obrovské zklamání. Můj třetí nákup zde a poslední. Zboží objednané 21.3. dorazilo 11.4. Při mailové komunikaci po týdnu, kdy zboží nepřišlo údajně dotaz předán expedičnímu odd., ale nikdo se neozval, musela jsem si vše vytelefonovat. Nakonec se čekalo na 1-2 druhy zboží a z toho jedno stejně nedorazilo, že je vyprodáno. Po celou dobu však bylo na stránkách uváděno " skladem" až na mé upozornění produkt stáhli. Nikdo mi sám od sebe nedal vědět, že určité zboží není, prostě jen čekáte a čekáte, až vám to nakoupí a pošlou. Z uváděné doby dodání 3-5 dní byly 3 týdny. Pokud bych se nezajímala, kdoví, zda už zboží mám. Je to škoda, zbytečně si odrazujete a ztrácíte zákazníky.

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    přeji hezký den, bohužel klasická situace, kterou se nám ještě nepodařilo odtranit po implementaci nového skladovacího systému a na kterou jsme zpočátku nepomysleli a díky ní jsme si nyní velmi pohoršili je tou, že pokud se zakázka skládá s vícero položek a jedna položka je ve výpadku, systém ji automaticky zarezervuje, ale zakázku nepustí ke kompletaci a tudíž nastane situace, že zakázka se objeví v progresu, ale nikoliv, že ji něco chybí a právě zde se nám pak stalo, že pokud by se zákazník neozval, tak by zakázka vůbec neodešla. Toto jsme nyní vyřešili určitým opatřením a pokud by se situace opakovala, zákazník by byl informován a dočasném výpadku, či náhradním řešením. Ano, uznávám, je smutné, když zakázka skládající se z 19 položek a jedna v ní chybí, není ihned vyřízena bohužel při šíři sortimentu každá změna potřebuje při tomto úsilí nějaký čas. Navíc se nám tento případ stal v minulých dvou měsících hned několikrát, což samozřejmě přineslo naštvané zákazníky čemuž se nedivím a věřte, že na nápravách a vylepšeních pracujeme i o víkendech. Děkuji mnohokrát a děkuji za přízeň

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dodací lhůta 3-5 dní ,špatná komunikace...

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý den, děkujeme za hodnocení, bohužel v případě, kdy si zákazník objedná položku uvedenou jako vyprodanou, se čeká buď na její naskladnění, nebo v případě, že se zákazníkem nemůžeme spojit ohledně náhrady, tak na odpověď na zprávu. Pokud ani jedno nedorazí, komplikuje nám toto expedici. Přeji hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi pomalá reakce na dotaz, kdy přijde zboží po 11 dnech od objednávky (tedy zatím žádná). Budu tam volat, co se stalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Jediným plusem je zboží, které v ČR nekoupíte
    • Dlouhá dodací doba
    • Uvádějí zboží skladem, které ale skladem nemají
    • Záměna zboží za jiné

    Z chování tohoto e-shopu jsem opravdu vytočená.
    Objednávku jsem odeslala 25.3., přičemž VEŠKERÉ zboží bylo uvedeno skladem.
    Když se nic nedělo, 3.4. jsem napsala email, co se děje s mojí objednávkou. Bylo mi odpovězeno, že ještě čekají na doskladnění jednoho pracího gelu (měla jsem mít 7 kusů jednoho druhu) a že 4.4. bude objednávka odeslána. Když ani 8.4. jsem neměla další informace k mé objednávce, napsala jsem opět email. 9.4. mi přišel email od přepravní společnosti, že 10.4. mi balík doručí. 10.4. mi přišel ráno email z eshopu, že ne vše zboží sehnali a tudíž mi posílají dobropis na vrácení peněz za toto zboží.
    Slovo skladem chápu tak, že ho fyzicky mají, né, že teprv pojedou do Německa zboží shánět a buď to vyjde, nebo ne!
    Když mi odpoledne přišel balík, nestačila jsem zírat. Zboží z dobropisu samozř. chybělo, ale navíc mi místo 2 druhů ovocných tyčinek poslali jeden a ten samý a to rovnou u dvou položek a dále mi poslali i jinou vůni wc čističe. Firma může namítnou, že můžu toto zboží vrátit. Ale kdo by si s tím přidělával práci že. Na což firma určitě spoléhá.
    Drzost tohoto eshopu mě tedy vytočila. Před odesláním se mě měli alespoň dotázat, zda mi nevadí výměna zboží za jiné.
    A na závěr musím zmínit, že asi jako omluvu, jsem dostala mini pytlík gumových bonbonů....Směšné...
    Takže eshop rozhodně nedoporučuji a pokud musíte od nich nutně objednat, určitě to nedělejte s platbou předem....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednal a zaplatil s doručením na adresu, bohužel ačkoliv jsem žádal o kontakt, nikdo mě nekontaktoval a zásilka byla odvezena na zásilkovnu na náměstí. Další možné termíny osobního doručení jsem poště nabídl v pátek, bohužel již nikdo nereaguje. V žádosti uvedená žádost - doručení bez přítomnosti také nebyla vyslyšena. Milan Vacek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Na stránkách obchodu píší, že objednávka je vyřízena během 3-5 dní. Za 10 dní jsem se ozvala jak to vypada ( nikdo mne nekontaktoval, ze zasilka se opozdi ). S pani jsem se domluvila, ze mi nezaslou jednu polozku, kterou stejne nemeli a ja uz ji koupila jinde a penize mi vrati na ucet. Navic pani byla velmi neprijemna a triskla mi s telefonem. Dnes mi balicek dorazil. S polozkou, ktera dorazit nemela.

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý den, děkuji za Vaši recenzi, u Vaší objednávky došlo k prodlení, jelikož jste si objednala 2 produkty, u kterých bylo uvedeno "objednány" zde bohužel nemůžeme garantovat přesný termín. Zásilka Vám byla však odeslána přesně dle Vaší objednávky. Navíc nechci nic rozporovat, ale naše děvčata jsou obě velmi milá a určitě Vám telefonem "netřískly" jak uvádíte, může to být ale jen Vás subjektivní pocit, ale určitě to neudělaly
    Děkujeme mnohokrát

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále upomínání o dodání zboží, dodávka přes měsíc bez jakékoliv komunikace a upozornění. Před 14dny, kdy zboží stále nedorazilo byla objednávka stornována, peníze stále nebyly vráceny. Z pěti e-mailů sotva odpoví na jeden.

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý den, objednáváte pravidelně vždy větší množství jednoho produktu a já jsem Vás již při poslední objednávce informoval, že může vyřízení trvat déle, jelikož musíme daný produkt vždy nasbírat. V obchodě nikdy takové množství naráz nemají a tudíž může vyřízení podobné objednávky trvat i měsíc. Vaše storno zde nemám, což ale může být díky nepochopení s kolegou, za což se omlouvám a objednávku tedy ruším a peníze Vám budou neprodleně zaslány zpět. Děkuji a přeji hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 21.3.2018 jsem si udělala jednu objednávku,asi za 10 minut další a chtěla jsem je poslat dohromady, abych zbytečně neplatila 2x poštovné a dobírku,bylo mě sděleno,že to půjde a le došla mě jen jedna.díky

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý večer, bohužel objednávky se nepodařilo spojit dohromady, jelikož jste objednávala v období, které bylo na expedici velmi náročné (druhou objednávku jste poslala 50 minut po té první, mezitím dorazilo dalších 13 objednávek, tedy nedaly se identifikovat, jelikož na skladě se objednávky neidentifikují dle jmen, ale jen podle čísel daných objednávek) nejlepší možností je si zavolat přímo na sklad, kde by Vám je jistě spojili v jednu. Po expedici první objednávky jste tu druhou zrušila, tedy jsme ji již neodesílali- Děkuji za recenzi

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Neúplné dodání zboží a následný nezájem o reklamaci

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý den, děkujeme za recenzi, u Vaší zakázky neevidujeme žádnou reklamaci, pošlete nám na mail [email protected] co byste si přál reklamovat a my se samozřejmě Vaší reklamaci budeme snažit vyřídit k Vaší plné spokojenosti. děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostá neschopnost komunikace

    Nebyli schopni mi zboží odeslat ani za 10 dnů a komunikace prostě tragédie. Neustále výmluvy a nakonec jsem musel objednávku zrušit a čekám jestli mi vrátí peníze :(. Pokud možno nikdo u nich nenakupujte s platbou dopředu!!!!!

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, Termín expedice byl dohodnut na pondělí 26.3, bohužel z logistických důvodů zakázka byla připravena k expedici 27.3. Zakázku jste zrušil ve 27.3 ve 14:53 (kdy už byla nachystána k předání přepravci) a ve 14:58 Vám byly obratem vráceny peníze, což už jsou 2 dny a rovněž jste dostal od banky, přes kterou jste hradil kartou potvrzení, že Vám byly peníze vráceny zpět. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikoval. Po 10 dnech jsem se telefonicky dotázal na stav své objednávky a bylo mi řečeno, že převážná část zboží není na skladě a je jejich chyba, že mně nikdo nekontaktoval. Objednávku jsem zrušil a doporučil jim změnit si název na Nekvalitazčr.

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý den, omlouvám se, bohužel se nám nepodařilo Vaši objednávku včas vyřídit. Děkujeme zaVaši recenzi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo . !!!!!! Varování před tímto obchodem !!!!!!
    • Jen plané sliby o zaslání . Až po urgencích prý hned zasílají , ale zatím nic , jen sliby . Již nikdy více , takový obchod . Platba předem , tak nevím jestli peníze dostanu zpět . !!!!!!! Varování !!!!!!!!! Pokud chcete žít v klidu nedoporučuji !!!!! Žádná komunikace o platbě , nebo zdržení nebo zaslání , nic . Nemají prý čas !!!! Skladem zboží asi není žádné ,klamání a nevážení zákazníků , slibují zaslání 3-5dnů , ale bohužel není to pravda , nevěřte !!!!!!!!!!. Žboží nemám . Nechápu ty kladné recenze.
    • !!!!!!!!!!!! Varování !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • A ať si tady píší na obhajobu cokoli , Tak jak jsem to četlav recenzi , já vím své , a proto všechny potencionální zákazníky varuji .....

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý večer, doporučil bych Vám navštívit Zásilkovnu, kam jste si nechala balíček odeslat a vyzvednout si jej tam. Já se mohu omluvit za to, že Vám zásilka byla odeslána 9 dnů ode dne objednání, bohužel u platbe převodem ne vždy se platba spáruje a musí se poté dohledat ručně. Nicméně tuto informaci jsem Vám již předal včera. Skladem v současné době máme 60% zveřejněných produktů na skladě o rozloze 700m2, můžete se kdykoliv přijet podívat a osobně se přesvědčit. Děkuji za recenzi a přeji Vám hezký večer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodání, zásilka přišla nekompletní bez předešlého upozornění, že nějaké zboží nedorazí, fakturováno zboží, které fyzicky v zásilce chybělo, některé položky nahrazeny jinými bez mého souhlasu. Chaos, zmatek v tomto obchodě, nikdo neví, co se odeslalo a co ne..

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka se zkládala z cca 120 položek, některé vzhledem k jejich povaze se vozí přímo z obchodu a nedají se skladovat. V balíku Vám chyběly 3 položky, které jsme bohužel zapomněli dobalit, za což se omlouvám. děkuji