• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před 2 týdny, po týdnu na můj dotaz napsali, že bude další den odeslána. Uběhl další týden a nic. Neodpověděli na další dotaz, co je z objednávkou. Objednávka za 2500,-

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý večer, bohužel u Vaší objednávky došlo k tomu, že Vámi objednané 2 krémy byly vyprodané a zároveň je nahradila zcela nové série. Již jsme to spolu pořešili a objednávka Vám bude expedována s náhradními krémy. Ještě jednou se omlouváme a přeji hezký večer

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše v naprostém pořádku až na jednu drobnost že místo citronové čokolády mě poslali ještě jednu mátovou. Zboží jsem nevracela nechtělo se mě kvůli jedné čokoládě vyřizovat reklamaci. Jinak můžu vřele doporučit opravdu rychlé dodání a kvalitní výrobky. Jsem spokojena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velká nabídka zboží

    velký sortiment,přiměřené ceny,dodání podle sdělení obchodu dodrženo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nízka úroveň komunikácie
    • Dlhá doba doručenia

    Avízo o odoslaní tovaru po 13 dňoch a komunikácia obchodu vždy až po mojej urgencií. Iné e-shopy reagujú najneskôr do 3 dní od objednania. Tovar zatiaľ nebol doručený, takže nedokážem zhodnotiť ani kvalitu tovaru, ani spoľahlivosť dopravy.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Komunikácia s obchodom je rýchla, keď som im písala email, v daný deň som dostala odpoveď.
    • Veľmi dlhá doba expedície zboží. Vďaka tomu uvažujem o zmene dodávateľa, bohužiaľ...

    Doporučila by som skrátiť dobu expedície zboží max na 5 dní, pokiaľ nastane nejaké zdržanie, informujte zákazníka, aby vedel čo sa deje...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Kvalitní zboží, rychlé vyřízení objednávky včetně dodání, dostupné ceny,
    celková spokojenost s obchodem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlý obchod, v pátek objednáno -v pondělí doma, SUPER !!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nulová informovanost o stavu objednávky, zboží dorazilo po téměř třech
    týdnech a to ještě jiné, než bylo objednáno.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nemam zadnou vazbu na vydani zbozi, placeno prevodem asi pred 11 dny a zatim nic nedorazilo..ani zadne info z obchodu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží je vážně kvalitní, ať už se jedná o jídlo nebo drogerii
    • dlouhá doba dodání, i při okamžitém zaplacení faktury přes BÚ!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • neměli zrovna jeden druh zboží skladem

    rychlost, ochota

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • 1)velký sortiment
    • objednáno 23/2 nekompletně dodáno 16/3
    • pro mě ztráta 126,- za tuto částku chybělo zboží, řešení ze strany obchodu žádné
    • na e-maily buď nereagují vůbec, nebo stylem "předám k vyřízení"
    • dovolat se na zákaznickou linku je "velké umění", mi to trvalo 2 dny než mi zvedli telefon
    • většinu zboží přelepili v místě originálního složení "svojí etiketou", v jednom případě tím zalepili díru v obalu (část kakaa byly vysypána)

    Na e-shopech nabízejících zboží z Rakouska nebo Německa nakupuji pravidelně, proto objednávka cca za 1700,-, obchody měním -různý sortiment, ale z "takovým přístupem a neřešením problému jsem se u obchodu s tímto zbožím ještě nesetkala". Tento obchod jsem vyzkoušela opravdu jen jednou.

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    dobrý večer, děkujeme za Vaši recenzi. Dne 16.3 jste reklamovala chybějící zboží v hodnotě 42,- kč, ne tedy 126,- Kč jak uvádíte. Druhý den jsme Vám poslali mail abyste nám sdělila číslo účtu kam máme částku poukázet, ale na tento mail jste nám doposud neodpověděla. Co se dovolání týče, každý se k nám kdykoliv dovolá, ovšem musí to být o pracovní době mezi 8:30 - 15:30 hod. Určitě by to jinak netrvalo 2 dny. Polepy se lepí vždy tak, aby nebyl přelepen EAN kód a hlavně doba spotřeby. Bohužel někdy se může stát, že přelep jde přes jiný text, nicméně polep v CZ dát musíme. Určitě bychom Vám nepřelepili nějakou "díru" jak uvádíte, tyto způsoby se u nás určitě nedělají. Objednávku jste vytvořila 23., 30 byla připsána platba a zboží Vám týden poté bylo odesláno. Lhůta se vždy počítá ode dne přijetí platby, ne vytvoření objednávky. Zde Vám ale reklamaci nevyřešíme, prosím tedy postupujte jak je uvedeno na našich stránkách. Děkuji a přeji hezký večer

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Mohla jsem si objednat zboží, pro které bych se jinak musela vypravit
    na nákup do Německa. Přišlo během 3 dnů po objednání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dodání trvalo déle

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • + fajn sortiment
    • + prijatelne ceny
    • - delsi dodaci doba
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlá a spolehlivá dodávka zboží.

    • zatím nevím nic o kvalitě tohoto eshopu
    • zboží i přes urgenci nedorazilo
    • zboží i přes urgenci nedorazilo

    zboží i přes urgenci nedorazilo

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    Vážený zákazníku, vaší platbu jsme obdrželi 11.4, jelikož máte v objednávce Kinder Pingui, které zasíláme jen v pondělky a úterky, bude Vaše zakázka v pondělí odeslána. navíc jsem Vás o tom písemně informoval a dokonce hned 2x. Po druhé, když jste vznesla požadavek kdy Vám bude zboží odesláno. Děkujeme mnohokrát

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Velký výběr zboží
    • Zboží po deseti dnech stále nedorazilo!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Široký sortiment zboží
    • VELICE dlouhá doba dodání
    • Zboží uváděné skladem mnohdy skladem není

    Tentokrát obrovské zklamání. Můj třetí nákup zde a poslední. Zboží objednané 21.3. dorazilo 11.4. Při mailové komunikaci po týdnu, kdy zboží nepřišlo údajně dotaz předán expedičnímu odd., ale nikdo se neozval, musela jsem si vše vytelefonovat. Nakonec se čekalo na 1-2 druhy zboží a z toho jedno stejně nedorazilo, že je vyprodáno. Po celou dobu však bylo na stránkách uváděno " skladem" až na mé upozornění produkt stáhli. Nikdo mi sám od sebe nedal vědět, že určité zboží není, prostě jen čekáte a čekáte, až vám to nakoupí a pošlou. Z uváděné doby dodání 3-5 dní byly 3 týdny. Pokud bych se nezajímala, kdoví, zda už zboží mám. Je to škoda, zbytečně si odrazujete a ztrácíte zákazníky.

    Reakce obchodu Kvalitazde.cz

    přeji hezký den, bohužel klasická situace, kterou se nám ještě nepodařilo odtranit po implementaci nového skladovacího systému a na kterou jsme zpočátku nepomysleli a díky ní jsme si nyní velmi pohoršili je tou, že pokud se zakázka skládá s vícero položek a jedna položka je ve výpadku, systém ji automaticky zarezervuje, ale zakázku nepustí ke kompletaci a tudíž nastane situace, že zakázka se objeví v progresu, ale nikoliv, že ji něco chybí a právě zde se nám pak stalo, že pokud by se zákazník neozval, tak by zakázka vůbec neodešla. Toto jsme nyní vyřešili určitým opatřením a pokud by se situace opakovala, zákazník by byl informován a dočasném výpadku, či náhradním řešením. Ano, uznávám, je smutné, když zakázka skládající se z 19 položek a jedna v ní chybí, není ihned vyřízena bohužel při šíři sortimentu každá změna potřebuje při tomto úsilí nějaký čas. Navíc se nám tento případ stal v minulých dvou měsících hned několikrát, což samozřejmě přineslo naštvané zákazníky čemuž se nedivím a věřte, že na nápravách a vylepšeních pracujeme i o víkendech. Děkuji mnohokrát a děkuji za přízeň

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dobrý přehled

    Doporučuji všem