Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doteď nic nepřišlo, vše bylo uvedeno skladem

    6 dní a pořád nic

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, nicméně skladem byl uveden 1ks trička, Vy jste si objednal 2ks. Ten druhý jsme pro Vás zajistili od dodavatele a to trvá 3-4 pracovní dny. Pokud byste chtěl obejdnávku zaslat ihned, samozřejmě by to nebyl problém, ale nesměl byste si objednat něco, co není skladem :-).
    Z avizovaných šesti dní byly dva dny víkend a jeden den svátek. V té době jsme doma s rodinami my, naši dodavatelé i dopravci, takže se to bohužel nedalo urychlit.
    Rychlost dodání je pro nás prioritou a rádi v tomto směru děláme našim zákazníkům radost. Pokud na zboží spěcháte a objednáte věci skladem, máte je zpravidla druhý den doma. Pokud zboží skladem nemáme, je třeba počítat s časovou rezervou 3-4 pracovní dny (většinou 3) na to, abychom ho pro Vás zajistili.
    Vaši objednávku budeme dnes odesílat :-).
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednával jsem dva převodníky, které měly být do pár dnů skladem. K tomu jsem přibral pár drobností, aby vyšla doprava zdarma.
    Platil jsem dopředu kartou.
    Výsledek byl, že to reálně vůbec nedokážou sehnat. Takže mi dokázali poslat jen ty drobnosti navíc, to hlavní ne.

    Následně jim 5 dnů trvalo, než mi vrátili peníze za to nedodané zboží na účet. A to jsem se musel emailem připomenout. Slušné by bylo platbu vrátit okamžitě, když věděli, že to nedokáží dodat.

    Prostě celkově jsem z toho přístupu otrávený, nakonec jsem objednávku udělal jinde, v Německu.

    Jediné plus: eshop celkem komunikoval, a docela rychle.

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za nedostupnost zboží, dodavatel měl bohužel poslední kus, který si někdo objednal chvíli před Vámi. Jednalo se o tak krátký časový úsek, že se nám to nestihlo propsat na web. Dopravu zdarma jsme Vám samozřejmě nechali :-).
    Kartou dopředu jste určitě neplatil, to u nás nelze :-).
    Co se týká vrácení platby, tak podle Vašeho vlastního mailu jste ji dostal 4 dny po odeslání objednávky, z čehož byly dva dny víkend a jeden den svátek. Takže jste ji měl druhý pracovní den :-).
    Dostupnost daného převodníku už byla upravena a s programátory jsme již zapracovali na tom, aby tyto výjimečné situace nenastávaly.
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • komunikace obchodu, přehlednost, rychlost
    • doprava nebyla dle požadavku

    E-shop - stránky, komunikace) v pohodě, ale spolupráce s Českou poštou pro zákazníka horor. Vybrala jsem Balíkovnu na výdejní místo u zastávky MHD (jsem po operaci), hodili to bez jakékoli předchozí domluvy na poštu!!! Zcela mimo zastávky, přístup do kopce, velký balík - a hororová pobočka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velký výběr zboží
    • Komunikace
    • Rychlost doručení
    • Výběr platebních metod by mohl být širší
    • Vysoká cena poštovného
    • Nepravdivé informace uvedné u výrobku nebyly opraveny ani po upozornění emailem

    1. U MTB treter Shimano je uvedena tabulka s údajně ručně přeměřenými velikostmi vnitřních stélek, která je ovšem chybná. Bylo pro mě překvapením, že by Shimano začalo s obvyklým evropským číslováním, ale proč nevěřit tabulce s ručním přeměřením. Bohužel se ukázalo, že boty velikosti EU 47 opravdu nemají 309 mm, jak uvádí tabulka "ručního přeměření", ale 289 mm, jak uvádí výrobce! Při neobvykle drahém poštovném 100 Kč i při nákupu nad 3000 Kč a dalších 100 Kč vrácení je to poněkud drahé zjištění. Tabulka navíc stále nebyla smazána, ačkoliv o chybě prodejce ví. Stejný problém bude zřejmě u všech bot Shimano.
    2. Při vložení zboží do košíku (nad 3000 Kč) se zobrazilo poštovné zdarma, při platbě objednávky už bylo poštovné zdarma až nad 5000 Kč.
    3. Zbytečné reklamní dárky - nepřikládat dárky, zlevnit poštovné nebo umožnit vrácení zdarma.

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě Vaše negativní zkušenost, nicméně uvádíte trochu "zavádějící" informace.
    1. Tabulka u daných treter souhlasí naprosto přesně. Délka stélky ve velikosti 47 je 309 mm. Měření se může lišit třeba o jeden milimetr podle toho, jak zrovna metr přiložíte a stélku "rozplácnete". Ale určitě ne o 2 cm :-). To jste měl buďto nějaký podivný metr, nebo použil nějaké nestandardní měření :-). Je to jednoduché - délka stélky (vložky) od začátku do konce.
    2. Záleží, jak dlouho jste měl zboží v košíku. Pokud jste si dával věci do košíku v době akce na poštovné a poté objednávku dokončil třeba o týden později, kdy už akce neplatila, tak je samozřejmé, že se Vám cena změní :-).
    3. Reklamní dárek jste si vybral sám :-). Můžete si zakliknout i to, že ho nechcete. A za nás takové dárky nikdy nejsou zbytečné :-). Naši zákazníci si je moc chválí, protože nerozdáváme "bezcenné cetky", ale super věci. Nyní tam máme třeba perfektní zimní čepice, nebo parádní trička. Letos přes zimu určitě narazíte na spoustu lidí, co naše čepice nosí :-). Takže to chce buďto zakliknout, že dárek nechcete...nebo si vybrat dárek, ale potom to nehejtit :-).
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemožnost jednoduše platit přes Google pay

    Běžně nakupuji na webu a platím jednoduše z mobilu Google pay..

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    ono to jde stejně jednoduše přes QR kód :-).
    Rozdíl je v tom, že u online plateb kartou, Google pay a podobných služeb Vám obchodník do ceny produktu započítává poplatek, který odvede bance, Googlu, nebo jakékoliv jiné třetí straně. My si jedeme "starý dobrý bankovní převod", respektive platbu přes QR kód, popřípadě dobírku. Tím pádem nemusíme za transakce nikomu platit a můžeme držet pro naše zákazníky ceny produktů níže :-).
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekompletní balení, nespoluprace zamestnancu

    Chybějící součástky, e-shop se k tomu postavil s vysmechem(šlo o položku za 100kc)

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se, ale napsal jste nám ve chvíli, kdy jste měl zboží již měsíc doma. Hlásil jste chybějící podložky pod niple, což je pochopitelně velmi snadno přehlédnutelná věc. Proto jsme Vám popsali, kde přesně v balení by se podložky měly nacházet (to vidíme na video záznamu balení) a požádali Vás, zda byste to mohl ještě jednou zkontrolovat, tím z vaší strany přestala komunikace ... nejspíše Vás to vytočilo a teď nám to dáváte "sežrat"... Všechny Vaše maily (včetně několika předchozích úprav dané objednávky) jsme vyřešili obratem a vycházeli Vám maximálně vstříc. Omlouváme se...
    Děkuji
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Otvírací doba obchodu
    • Chování prodejců
    • Neobjektivní hodnocení předmětů

    Chování prodejců v obchodě = nemám náladu nebo nemám čas tak proč mně otravujete a chodíte osobně do obchodu. Je to můj názor ale hodnocení výrobků je podrobeno cenzuře obchodu a když hodnotite špatně tak to nezveřejni. Podívejte se na stránky a zjistíte že většina tak 95 procent výrobku má jen hodnocení 5 hvězdiček a budete obtížně hledat hodnocení se 3 natož z 1 hvězdičkou. Takže hodnocení z tohoto webu neberte jako kvalitní hodnocení.

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se, ale i přes opakované zhlédnutí záznamu z Vaší návštěvy u nás na výdejně jsem nedovedl přijít na to, s čím konkrétně jste nebyl spokojen. Vaše návštěva trvala asi tak minutu a půl a vše proběhlo zcela standardním způsobem a jak Vy tam kolega jste se chovali úplně normálně :-). Když jste přišel, tak jste se s kolegou pozdravili, on Vám vydal objednané zboží, přijal platbu, poděkoval a rozloučil se :-).
    Kdyžtak nám prosím napište mail, co konkrétně se Vám nelíbilo, je to pro nás důležitý feedback a rádi zapracujeme na tom, s čím jste nebyl spokojen.
    Děkuji
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám na doručení, nic jsem nedostlal, zaplaceno mám

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    pravděpodobně jste se pouze překlepl u způsobu předání, protože máte zvolený Osobní odběr na naší výdejně ve Dvoře Králové :-). Zboží tu na Vás už skoro týden čeká, informovali jsme Vás smskou a mailem ihned po přijetí objednávky :-).
    Pokud si tedy přejete zboží zaslat na adresu, napište nám prosím mail, rádi způsob dodání přizpůsobíme dle Vašeho přání.
    Děkuji
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Viz níže

    Telefonická komunikace katastrofa. Nevím, na co uvádí telefonické spojení, když se nelze dovolat ani po půl hodině. Až trapné nastavení hlasového robota, který donekonečna mele že všichni operátoři hovoří ..prodavač omylem vydá jiné než požadované zboží a je problém ho vyměnit, aniž by vám nestrhli stovku jako poplatek.. K tomu nutno uvést, že se jednalo o přímý nákup, kdy mi bylo sděleno, že to není problém, pokud se jedná o maličkosti..tedy argument pana Hospodky jakožto odpovědné osoby, že je potřeba naprosto všechno objednávat předem je bezpředmětný..Nešlo o stokorunu o kterou jsem jejich vinou přišel, ale spíše o vstřícnost a ochotu vyřídit marginální záležitost ku spokojenosti zákazníka..

     

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Vážený pane Inženýre,
    rád bych vnesl světlo do této recenze a musím přiznat, že mi také trvalo se v tom zorientovat. Udělal jste si objednávku na plášť poté co Vám kolega napsal, že je nutné mít objednávku, než si pro něj k nám přijdete na výdejnu, aby byl pro Vás zarezervovaný. Pro ten jste si přišel a vyzvedl ho. Ale na místě jste ještě požadoval duši, kterou jste neměl objednanou. Tedy kolega vám na ni udělal extra objednávku. Duši jste dostal do ruky a zaplatil ji. Poté co jste dojel domů, jste psal že Vám duše nevyhovuje (má nevhodný ventilek) a kvůli 100 Kč za duši zpět nepojedete.

    Kolega Vám napsal, že v případě osobního převzetí jste si měl zboží zkontrolovat (dostal jste přesně co bylo v objednávce udělané kolegou na místě) a poslal standardní formulář na vrácení. Kde ANO pokud využijete námi placený svoz České pošty tak je strháváno poštovné, které poště platíme za svoz od Vás. Samozřejmě pokud se zastavíte rádi Vám duši vezmeme zpět a vyměníme nebo vrátíme plnou kupní cenu.

    PS: Tomuto pochybení by se předešlo kdyby jste si celou objednávku objednal zrovna sám, protože takto chybu ve špatném ventilku dáváte nám …

    Ing. Milan Kuk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodal něco jiného

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě Vaše reakce, ale jak jsem Vám již vysvětloval, dodali jsme Vám přesně produkt, který jste si objednal.
    Bohužel jste si nepřečetl název a popis produktu a objednal jste si něco jiného, než jste chtěl. :-(...
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží doposud nedorazilo.

    15.7.zaplaceno a dnes 23. 7. Zboží nemám

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se, ale objednal jste si zboží, které bylo Skladem u dodavatele. Tam uvádíme standardní dobu dodání 3-4 pracovní dny. Platbu jste neposlal 15.7., ale v noci z 17.7. na 18.7. a dnes (23.7.) budeme objednávku odesílat. V daném rozmezí se to tedy stíhá :-).
    Samozřejmě i tak se neustále snažíme ten proces urychlovat :-).
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Páčky na přehazovačku přišly podřené a nefunkční, zjevně jste nám zaslali již reklamovaný kus.

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se. Páčky jsou samozřejmě nové. Za celou historii prodeje na ně nebyla žádná reklamace, ani nám je nikdo nevrátil. Šly od dodavatele přímo k Vám :-).
    Pokud došly poškozené, stalo se to pravděpodobně při přepravě. Pošlete nám prosím mail a určitě se domluvíme na řešení :-).
    Děkuji
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nepříjemný prodavač

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,
    vaše hodnocení nás mrzí ale dovolil bych si dodat, že prodavač se Vám věnoval více jak 30min. Kdy z klasického výdeje dopředu objednaného zboží se stalo následné měnění za zboží které jste neměli ani objednané. Tedy Vám na počkání editoval objednávku na počkání vy-chystal (náš sklad má 2500metrů čtverečných = vcelku se prošel) ... bohužel lépe Vám již vyjít vstříc nemohl. Na prodej je zboží vystavené na prodejně, ostatní je na objednávku a musí projít skladem. Bohužel v tomto případě platí dokonale, za dobrotu na žebrotu :-) ať Vám brašny slouží.

    pěkný den
    Milan Kuk

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Měli, co jsem sháněl
    • Obchodník nebere karty
    • Nevyužívá Zásilkovnu

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Děkujeme za recenzi, i když nás mrzí, do 24 hodin jste měl to co jste chtěl... a stejně je to málo... co se dá dělat.
    I tak děkujeme ;-). M.Kuk

    A co online bankovní platba? - stejně rychlá jen se nekrmí karetní společnosti za oceánem. Na Zásilkovně se pracuje ale chudák pošta odveze skoro vše, dodá Vám to do Alza boxu a stejně to na palec nahoru nestačí... Ostatní si vytěží jen balíčky do velikosti krabice na boty a do té, řídítka, vidlice, drátové pláště a mnohé další prostě nenacpeme... + hřeje nás i to, že pošta je stále ještě Česká :-)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo poškozené. Mám vážný důvod se domnívat, že poškozené zboží již bylo před odesláním.

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    stojan Vám šel na 100% nový a nepoškozený. Podle dokumentace, kterou jste přiložil k reklamaci, se jedná o ulomenou plastovou část, což je něco co se z principu muselo stát při přepravě :-).
    Přirozeně to nic nemění na faktu, že dopravu zpět za Vás uhradíme a stojan vyměníme za nový, popřípadě Vám vrátíme peníze :-).
    Děkujeme, Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • arogantní komunikace při žádosti o podrobnější informace, odkazují se na fotografii s nízkým rozlišením, že které se těžko luští vyleptane popisky na kotouči, místo inzerováno výroby Japan přišla čínská verze

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se, procházel jsem komunikaci mezi Vámi a kolegou a jednalo se spíše o nedorozumění. Vámi vybraný kotouč měl více variant, takže k němu máme na webu více fotek (dle průměru kotouče). Když jste se dožadoval fotky kotouče s určitým průměrem, tak jsme moc nevěděli, co pro Vás vlastně máme udělat, protože ta fotka na webu je a na kotouči je průměr uveden. Podle mě je to i dobře čitelné, ale pokud jste na to koukal třeba na telefonu, tak to asi šlo přečíst hůře. Proto jsme Vám i ihned upřesnili, o kterou fotku se jedná. Nezaznamenal jsem tam ani náznak arogance. Jak jsem napsal, bylo to spíše nedorozumění :-).

    PS: na základě Vašeho podnětu jsme kotouče přefotili a máme teď na webu nové fotky :-).

    Děkujeme
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádná mě nenapadá
    • Velmi omezené možnosti dopravy, navíc velmi nespolehliví dopravci
  • Nedoporučuje obchod

    • Nemožnost zvolit lepšího dopravce
    • Nemožnost platit kartou

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci na objednávku. Co se týká platby kartou, tam v tom jsme pořád trochu dinosauři. Máme k tomu své důvody (zejména udržení nízké ceny produktů pro naše zákazníky), naštěstí je platba klasickým převodem, nebo rovnou přes QR kód, už dnes stejně rychlá. A možná i jednodušší :-).
    Ohledně dopravy, nabízíme nyní na výběr mezi Českou poštou a PPL. Vy jste zvolil Českou poštu s dopravou do Balíkovny. Objednávku jste udělal v úterý pozdě večer, my ji ve středu předali České poště a Vy jste si ji ve čtvrtek vyzvedl, takže si myslím, že šlo všechno ukázkovou rychlostí :-).
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dříve jsem byl s obchodem spokojen ale za poslední rok nikoli.

    Reakce obchodu kupkolo.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se, předpokládám, že Vaše kritika se týká poslední objednávky, u které se nezvykle dlouho čeká na dodání jednoho produktu. Zboží nám jde z Německa a i přes naše urgence nám zatím nedošlo. Jako omluvu Vám to zašleme bez poštovného. Pokud byste chtěl objednávku rozdělit a chybějící zboží dodatečně doposlat, napište nám prosím mail, rádi Vám vyhovíme.
    Děkuji a ještě jednou se omlouvám za nečekané zpoždění.
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení
    • Až podezřele výhodná cena
    • Obchod neakceptuje mou volbu, když nechci hodnotit nákup na Heurece