Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel u vás nejdražší
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za upozornění na vysokou cenu, opravíme ji na správnou hodnotu.
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- platba predem
Jedina moznost- platit predem kartou, nebo pay palem. Neni dobirka. Zaplatila zbozi predem- zbozi mne nedorazilo a penize jsou pryc. Musim ted vyhledavat nebo zbozi, nebo penize. Nedoporucuji kulinu.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
Děkujeme za zpětnou vazbu.
Vskutku mě mrzí, že nastal problém s dopravci PPL a nedoručili Vám zásilku podle stanoveného termínu. Situaci jsme ovšem obratem vyřešili a zaslali jsme Vám nový balíček, prostřednictvím GLS, který jste již v pořádku obdržela.
Možnost dobírky je u nás zvolitelné, je to hned poslední kolonka v košíčku.
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
Platba odešla, žádná reakce od obchodu. Musela jsme se pídit já, kde je reakce od nich a co moje zboží. Prý nemohou najít mou platbu, až pošlu potvrzení o úhradě. Zaslal jsem. Zboží je snad na cestě. Takto si fungování kvalitního eshopu nepředstavuji.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
evidujeme od Vás celkem dvě objednávky. U této první jste nedokončila platbu kartou. Ihned po zjištění jsme Vás kontaktovali emailem, na který jste reagovala o několik dní později. Mezitím jsme od Vás obdrželi druhou objednávku, kde byla online platba v pořádku dokončena a v té době již zabalena připravena k předání kurýrovi.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- K zakoupenému zboží nebyl přiložen český návod .
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
omlouváme se za chybějící návod, zaslali jsme Vám jej emailem v elektronické podobě.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
Vázne komunikace i distribuce
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den, paní Marto,
Naše zákaznická linka není k dispozici o víkendu, Váš email jsme v pořádku obdrželi a už jste jistě obdržela odpověď na Váš dotaz.
Děkujeme za pochopení.
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
Obchod si nechal zaplatit zboží, které i po okamžiku platby bylo na webu v dostatečném množství, po pár dnech a urgencích zboží nedodal a objednávku zrušil. Dále se vymlouvali, že zboží prodala prodejna Holešovice, ale tam se nepovedlo nic koupit, naopak, zde nás odkázali na web, že je zboží skladem, proto jsme ho koupily o hodinu později přes Eshop.
Již dříve se se zde nedaly zakoupit těsnění do tlakových hrnců které prodávají jenom se trapně vymlouvaly na nějaký servis WMF, nakonec jsme vše vyřešil přes Amazon z Německa, tam problémy s údržbou zboží které prodávají nemají. -
Nedoporučuje obchod
Hrnce jsou velmi těžké, což není nikde uvedeno!!!
Na můj přímý telef. dotaz na hmotnost hrnce sdělila pracovnice obchodu, že hmotnost je 1kg.
Skutečná hmotnost je ale 2,7 kg!!!
Přestože se obchod Kulina tváří jako špičkový obchod s drahým a značkovým zbožím, jeho zaměstnanci neumí zodpovědět správně ani banální informaci, týkající se pro výběr jedné z nejzákladnějších informací, jako je hmotnost produktu!
Hrnce jsme si nakonec ponechali pro jejich nespornou kvalitu, avšak kdybychom dostali relevantní info o hmotnosti, asi bychom volili jiné produkty.Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
omlouváme se za mylnou informaci vydanou naším zákaznickým centrem, údaje o váze hrnců jsme obdrželi od dodavatele při zařazení produktů do portfolia. Nevážíme produkty sami, pokud údaj o hmotnosti obdržíme již při jejich nákupu.
Jsme rádi, že jste s hrnci spokojeni, kvalita nabízených produktů je pro nás prvořadá.
V každém případě ale u nás máte možnost vrátit nevyhovující zboží do 60-ti dnů od nákupu zcela zdarma, včetně zpětné dopravy k nám.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
- Nespojehlivodt
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den Jiřino,
mrzí nás, že jste s nákupem nebyli spokojeni. Vaše poznámka se nám bohužel nepropsala z eshopu do objednávkového systému a při zpracování Vaší objednávky jsme o ní nevěděli. Příčinu jsme již našli a společně s dodavatelem technického řešení ji odstranili.
Věříme, že při příštím nákupu budete nadšeni stejně, jako 98% našich zákazníků.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
zvolil jsem platbu bankovním převodem a do dnešního dne jsem nedostal žádnou zprávu, natož fakturu
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
Veškeré informace jste obdržel v potvrzovacím emailu, ihned poté, co jste si vytvořil objednávku.
Email jsme Vám dnes přeposlali ještě jednou, naleznete tam finální částu a samozřejmě i číslo našeho účtu.
Centrum zákaznické péče
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Chaotické předání zboží, navíc pozdě
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den Tomasi,
některé objednávky jsme v předvánočním období doručili později, než je obvyklý jeden pracovní den. Vždy si u nás můžete vybrat z několika dopravců. Pokud jste s ním nebyl spokojen, zvolte prosím jiného. Na výběr máte z několika variant doručení na adresu, nebo vyzvednutí na výdejních místech.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
Objednávku jsem zrušila, protože kromě automatické odpovědi že byla přijata, obchod už nekomunikoval. Tedy jsem zrušila se zdvořilou prosbou, aby mi alespoň potvrdili, že storno přijali. Dodnes ani řádka... A teď mi přišel dotazník na spokojenost s obchodem (???).
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den Marino,
shrnutí objednávky zasíláme emailem okamžitě po jejím dokončení. Ihned po vyřízení objednávky a jejím předání zvolenému dopravci zasíláme email s odkazem pro sledování Vašeho balíčku. Email s prosbou o storno objednávky jsme zpracovali ještě před jejím zabalením, proto jste již neobdržela žádný systémový email. Omlouváme se, že jsme Vám v předvánočním shonu neodpověděli.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
Doručili špatné zboží, deset dnů čekám, než se mi někdo ozve co s tím a dnes mi napsali, že to mám poslat zpátky a ať počítám s tím, že na vyřízení reklamace je lhůta 30 dnů? Takže zaplatím, pošlou něco menšího a levnějšího a ještě mám čekat? A to jako fakt? Nikdy víc!!!!!!!!!!!!!
Komunikace stojí za houby a ještě si ze mě dělají banku... Žádná omluva, asi ani nečetli, co jsem jim psala. Mám sto chutí vrátit jim kompletně celou objednávku, když už musím nosit někam na poštu nebo do Zásilkovny ten špatný kus - to mi jako zaplatí kdo, tu zbytečnou ztrátu času?Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste s nákupem nebyla spokojena a omlouváme se Vám za tuto negativní zkušenost.
Vadný kus nikam nenoste, objednejte si prosím ve formuláři na naše náklady kurýra, který jej vyzvedne na jakékoliv adrese. Ihned po přijetí v našem distribučním centru se s Vámi telefonicky spojíme a domluvíme se, jak Vám tento nepříjemný zážitek vynahradit.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
- i když je zboží skladem, tak jsem ho zatím neobdržela, dokonce mám i fakturu ke zboží, které stále nemám.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den Džagy,
omlouváme se, že nám to s přípravou Vaší objednávky trvá tentokrát o něco déle, běžně doručujeme do jednoho (pokud objednáte do 12:00), nebo dvou dnů. Během Black Friday jsme zaznamenali enormní zájem o naše produkty, dělali jsme vše, co bylo v našich silách, abychom všechny objednávky odeslali co nejdříve.
Fakturu jsme Vám zaslali v momentě, kdy byla Vaše objednávka připravena a předána dopravci k převezení na naši prodejnu. Od včerejšího dne ji tedy máte připravenou k osobnímu odběru.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Přišlo něco úplně jiného, než jsem si objednal dle popisu. A to cena za zboží byla v řádu několika tisíc Kč. Asi by to chtělo důslednější kontrolu. Tady již nenakoupím.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
omlouváme se za záměnu zboží, dva kolegové na skladě balili ve stejnou chvíli podobný produkt a nedopatřením si je vyměnili.
Z nákupu u nás nemusíte mít obavy - zboží můžete do 60-ti dnů zdarma zaslat zpět a vrátíme Vám všechny vynaložené prostředky.
Více informací naleznete zde https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
Žádal jsem o radu a byla mi poskytnuta jen taková rada, abych výrobek nakoupil. Nakonec jsem zjistil, že požadovanou funkci výrobek nemá.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
velmi se omlouváme za mystifikaci při výběru tlakového hrnce. Požadovanou informaci jsme Vám dodali, bohužel jsme ji omylem ověřili z manuálu k podobnému přístroji výrobce, který požadovanou funkci má.
Nákup u nás je ale bez rizika - v podobných případech máte možnost zboží vrátit do 60-ti dnů, a to bez udání důvodu, což jste učinil. Dle elektronické komunikace vidím, že jsme Vám vrátili peníze 4 dny po nahlášení Vaší vratky pomocí online formuláře a udělali jsme maximum pro napravení omylu.
Centrum zákaznické péče je tady pro Vás.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
Komunikace na výbornou, avšak bylo mi posláno zboží, které bylo používané?! Objednala jsem bambusovou krabičku na čaje, která nebyla z nejlevnějších. V dnešní době si dovolit prodávat osuntele a použité zboží za nové je dechberouci! U takového obchodu už nikdy víc nenakoupim. Opravdu špatná vizitka.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že krabička dorazila v tomto stavu. Pravděpodobně došlo k poškození během výrobního procesu. Bohužel není v našich silách důkladně kontrolovat každý balený produkt. V podobných případech poškozené zboží obratem měníme za nové, případně vracíme platbu. Váš požadavek na vrácení peněz již byl zpracován, v nejbližším možném termínu budou peníze odeslány na účet, který jste uvedla v emailu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Zákaznický servis Kulina -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Zboží skladem vyexpedovali až po třech dnech. Vybranou výdejnu nerespektovali. Zákaznická linka mě odbyla nepravdivým svalováním viny na dopravce i přes chybný záznam výdejny v jejich objednávce.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
omlouváme se za opožděnou expedici. Ke zdržení došlo vlivem technické chyby, kdy nebylo možné v systému dopravce vytvořit požadavek s doručením na Vámi vybranou pobočku. Z tohoto důvodu jsme po konzultaci s dopravcem museli odeslat balík na nejbližší možnou pobočku v okolí, aby nedošlo k dalšímu prodlení s doručením.
Mrzí nás, že Váš nákup neproběhl hladce. Během dnešního dne se s Vámi spojíme a najdeme způsob, jak Vám tuto nepříjemnost vynahradit.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Mísa Nordic kitchen černá 3,2 l Eva Solo přišla naprasklá a nepoužitelná k užívání (velice brzy by pravděpodobně prasla). Vzhledem k tomu, že byla zabalena v papíře, tak člověk, který to balil, si toho musel všiímnout (a stejně to odeslal).
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
mrzí nás, že mísa dorazila poškozená. Z našeho skladu odešla v pořádku, pravděpodobně došlo k jejímu poškození během přepravy. Během dnešního dne se s Vámi spojíme telefonicky a zašleme vám nový, náhradní kus.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
- Nechápu co se v Kulině změnilo a ne k lepšímu
Kulina u mne platila za prvotřídní e-shop. Vždy, když jsem si objednal pánve nebo jiné nádobí, nikdy žádný problém, a to byly objednávky mezi 3-5 tisíci. Nyní objednávka za 20 tisíc, na kterou jsem se opravdu těšil. Aby ne, dárek k narozkám. Už, když mi kurýr předával zásilku ujelo mi...no to asi nebude moje, nebo si dělakí pr...bylo. Nože v tak vysoké cenové relaci naházené na sobě v jedné pomačkané úzké krabičce, ničím nezajištěné se třískali o sebe navzájem a brousek jim k tomu pomáhal. Jasně igelitové sáčky to fskt vytrhnou. Opravdu jsem po rozbalení nechápal co to má znamenat. Ano, nože obstály první zkoušku, možná to bylo i schválně, abych viděl co všechno vydrží. Možná dám vědět Wusthofu, že Kulina je super tester kvality. Tahle změna přístupu je vážně zklamání!
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod po zaplacení vůbec nereagoval, reakce přišla až po mé urgenci. Výsledek, že se produkt rozbil i když ho mají v nebídce stále ale za jinou cenu.
- Poté další sprcha v podobě vrácení peněz s tím, že běhěm sedmi dnů platbu přepošlou.
- Do budoucna i kdyby měli všechno zboží oproti konkurenci i o 200,-Kč levnější, tak už raději nakoupím jinde.