Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Většina zboží, které si objednávám je k dodání až ve lhůtě 30ti dnů
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme. Mrzí nás, že Váš nákup neproběhl hladce.
Pečlivě jsme prověřili průběh zpracování Vaší objednávky. Produkt, který jste si vybrala, opravdu v době objednání nebyl skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici z našeho vlastního skladu. V opačném případě jsou označené „na objednávku“.
Ze 4 objednaných produktů, není skladem pouze 1 produkt, o většině se tedy nedá hovořit. O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem.
Věříme, že se k nám i přes tuto zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně nebo domácnosti.
Přejeme krásný den!
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Nabízejí zboží ktere do 30 dnů ani nemají
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme. Mrzí nás, že Váš nákup neproběhl hladce.
Pečlivě jsme prověřili průběh zpracování Vaší objednávky. Produkt, který jste si vybrala, opravdu v době objednání nebyl skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici z našeho vlastního skladu. V opačném případě jsou označené „na objednávku“.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem. Bohužel došlo k výpadku skladových zásob dodavatele a tím se dodací doba prodloužila.
Věříme, že se k nám i přes tuto zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně nebo domácnosti.
Přejeme krásný den!
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
- pěkné zboží ale není velice často skladem
- velice dlouhá doba dodání
Pokud mám zájem o zboží chci ho dostat co nejdříve, dlouhé čekací doby mě odrazují, koukám se již po pružnějším dodavateli co nabízí zboží z vlastního skladu
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme. Mrzí nás, že Váš nákup neproběhl hladce.
Pečlivě jsme prověřili průběh zpracování Vaší objednávky. Produkty, které jste si vybrala, opravdu v době objednání nebyly skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici z našeho vlastního skladu. V opačném případě jsou označené „na objednávku“.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem.
Věříme, že se k nám i přes tuto zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně nebo domácnosti.
Přejeme krásný den!
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
Útrapy s dobrým koncem
Objednala jsem si mlýnky na konci listopadu, z obchodu mi vždycky slíbili, buď že se mi ozvou, nebo že mlýnky pošlu, urgovala jsem je sama třikrát, ze strany obchodu mi vadila hlavně neinformovanost. Mlýnky dorazily v první polovině ledna, ale byly vadné, v této cenové kategorii mi vady přišly opravdu nepřijatelné. Kontaktovalo mne reklamační oddělení, domluvili jsme si den svozu, ale v domluvený den přepravní společnost nedorazila. Ozvali se mi o den později. Poté již reklamace proběhla rychle. Po skoro dvou měsících od objednávky, po několika telefonátech, emailech a dvojím vyzvedávání jsem obdržela mlýnky.Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme. Mrzí nás, že Váš nákup neproběhl hladce.
V době objednání nebyl produkt z Vaší objednávky skladem, ale na webu na to pečlivě upozorňujeme. Produkty dostupné ihned jsou označené zeleně "skladem". V opačném případě je uvedená přibližná doba dodání nebo počet kusů, který je k nám na cestě.
Důkladně jsme prověřili i průběh zpracování objednávky a náš zákaznický servis s Vámi třikrát komunikoval.
Snažíme se, aby reklamace byla vyřízena vždy v co nejkratší době. Bohužel při svozové přepravě nastala chyba na straně dopravce, z tohoto důvodu došlo ke zpoždění.
Věříme, že se k nám i přes tuto zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně nebo domácnosti.
Přejeme krásný den!
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala a zaplatila 2.12.2018.
6.12. jsem obdržela e-mail, že většina zboží není skladem a předpokládaná doba dodání je 10 dnů.
Dnes 8.1.2019 jsem stále většina objednaného zboží neobdržela, ani žádnou informaci, kdy bude dodáno.Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Každou registrujeme a snažíme se o co nejrychlejší nápravu.
Pečlivě jsme prověřili průběh zpracování Vaší objednávky. Produkt, který jste si vybrala, opravdu v době objednání nebyl skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici. V opačném případě je tam přibližný termín dodání.
Bohužel jsme Vás nekontaktovali, jakmile jsme obdrželi informaci od dodavatele o výrazně delší dodací lhůtě. Za vzniklou situaci se Vám omlouváme.
Věříme, že se k nám i přesto někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně a do domu a celý Váš nákup bude mít bezchybný průběh.
Vaše Kulina! -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
Přesto, že byla objednávka učiněna s více než dvoutýdenním předstihem před Vánoci, zboží došlo až po Vánocích a ještě po mé urgenci.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme. Mrzí nás, že Váš nákup neproběhl hladce.
Důkladně jsme prověřili zpracování Vaší objednávky a produkty, které jste si vybrala, opravdu nebyly v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Ihned dostupné položky jsou označené zeleně „skladem“. V opačném případě uvádíme přibližný termín dodání nebo počet kusů, který je na cestě od dodavatele.
Důkladně jsme prověřili i průběh zpracování objednávky a náš zákaznický servis s Vámi dvakrát komunikoval.
V dané chvíli nešlo víc udělat, zboží bylo opravdu na cestě od dodavatele a nemohli jsme to urychlit.
Věříme, že se k nám i přes tuto zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně nebo domácnosti.
Přejeme krásný den!
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Škoda tak pěkného sortimentu s takovými službami
Mizerný servis, reakce a komunikace, zboží stále není přes zaplacení předem, vše “bylo skladem” v době objednání. Nakonec jsem musel alespoň pro část dorazit osobně, byl to dárek. Ochota personálu při předání mizivá. Informovat a odpovědět na dotaz mailem se nikdo neobtěžoval. O zbytku objednávky doteď žádná další informace.... věci ale na stránkách mají pěkné, škoda jich!
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou zpracujeme. Je nám líto, že máte takovou zkušenost.
V době objednání nebyl produkt z Vaší objednávky skladem, ale na webu na to pečlivě upozorňujeme. Produkty dostupné ihned jsou označené zeleně "skladem". V opačném případě je uvedená přibližná doba dodání nebo počet kusů, který je k nám na cestě.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem, následně jsme Vás kontaktovali ohledně naskladnění části objednávky.
Věříme, že se k nám i přes tuto zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně nebo domácnosti.
Přejeme krásný den!
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Přehledný e-shop, rád a často jsem v něm nakupoval
- Zboží uváděné jako skladem nepřišlo ani čtyři týdny po objednání
- Špatná komunikace, nesplněné sliby
Objednáváno 25.11. Většina zboží uváděna skladem, jedna věc měla stav "na cestě".
Příklad komunikace: Pokud bychom zjistili, že se nějaký produkt nepodaří doručit včas do Vánoc, budeme Vás s předstihem informovat a domluvíme se na dalším postupu.
Realita: Zboží posláno v pátek 21.12. večer, přijde až po vánocích. Důvod? Výmluva na "přeplněné kapacity dopravců".
Opravdu velké zklamání. -
Nedoporučuje obchod
Zboží, které mělo být doručené max.do 14 dnů stále nedorazilo. Objednávka byla uskutečněna před měsícem, postrádám komunikaci obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
- Velký výběr produktů
- Přesto že zboží bylo skladem při objednání ani po 10ti dnech nedorazilo
Objednala jsem zboží které bylo uvedeno skladem a s garancí doručení do Vánoc. Nyní ani po 10ti dnech sklenice nedorazily a po telefonickém dotazu jsem zjistila,že asi ani nikdy skladem nebyly.
Děkuji za "skvělý" dárek. -
Nedoporučuje obchod
objednávka před deseti dny, zboží mělo být skladem, platba online. Potvrzení objednávky a poté po 10 dnech přišel dotaz na spokojenost, nicméně objednávka zatím nedorazila...
-
Nedoporučuje obchod
Po týdnu čekání mi přišel mail, že zboží není na skladě s tím, že bude do deseti dnů. Po dalších dvou týdnech čekání už se neozval nikdo já stále marně čekám.
-
Nedoporučuje obchod
Objednali jsme formu na bábovku, kterou obchod neměl na skladě, a klidně si nechal zaplatit peníze a dodatečně na telefonický dotaz nám sdělili, že formy jsou objednány z USA a pravděpodobně do Vánoc nepřijdou. Normální je, že obchod, když nemá zboží, napíše, že je nedostupné. V Kulině jinak nešlo zboží objednat, než ho zaplatit.
-
Nedoporučuje obchod
- Přestože na webu bylo uvedeno, že zboží je skladem, ani po 3 týdnech jsem zboží neobdržela. Po opakovaném volání na infolinku se dozvídám stále stejnou informaci: zboží není skladem, čekáme na dodání, do konce týdne určitě přijde. Když se toto opakuje již 3 týdny, dojde vám trpělivost...
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme. Mrzí nás, že Váš nákup neproběhl hladce.
Důkladně jsme prověřili zpracování Vaší objednávky a produkty, které jste si vybrala, opravdu nebyly v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Ihned dostupné položky jsou označené zeleně „skladem“. V opačném případě uvádíme přibližný termín dodání nebo počet kusů, který je na cestě od dodavatele.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem.
Náš zákaznický servis pro Vás bohužel nemohl v dané chvíli víc udělat, zboží bylo opravdu na cestě od dodavatele a nemohli jsme to urychlit.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že Vaší příští objednávku vyřídíme bezchybně.
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
Komunikace = 0. O stavu zakázky žádná informace. Obávám se, že jsem naletěl podvodníkům...
Petr FormánekReakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou zpracujeme. Je nám líto, že máte takovou zkušenost.
V době objednání nebyl produkt z Vaší objednávky skladem, ale na webu na to pečlivě upozorňujeme. Produkty dostupné ihned jsou označené zeleně "skladem". V opačném případě je uvedená přibližná doba dodání nebo počet kusů, který je k nám na cestě.
Důkladně jsme prověřili i průběh zpracování objednávky a náš zákaznický servis s Vámi dvakrát komunikoval.
Produkt, na který jste čekal, právě naskladňujeme a do Vánoc bude u Vás.
Věříme, že se k nám i přes tuto zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně nebo domácnosti.
Přejeme krásný předvánoční čas!
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Krásné a kvalitní zboží
Přesně před 3 týdny jsem si objednal 2 výrobky za celkem 3tis, obě položky byly v okamžiku nákupu skladem, zaplatil jsem kartou. Dodnes zboží nemám, na lince 800 mi 2x řekli, že “zboží je na cestě od dodavatele“. Mezitím jsem ale dostal 10(!) rekl.sdělení mailem. Chápu, že jsou Vánoce, přesto mi to nepříjde ok.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Nad každou se zamýšlíme a neustále se snažíme zlepšovat.
Pečlivě jsme prověřili průběh zpracování Vaší objednávky. Jeden z produktů, který jste si vybral, opravdu v době objednání nebyl skladem. Snažíme se na to s velkým důrazem na našem webu upozorňovat. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“, v opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo počet kusů, který je na cestě od dodavatele.
A ještě pár dní po přijetí objednávky jsme Vás znovu informovali o chybějící položce emailem.
Náš zákaznický servis Vám dával pravdivou informaci. Zboží bylo na cestě k nám a nemohli jsme to urychlit.
Produkt z Vaší objednávky, na který se čekalo, právě naskladňujeme a věříme, že Vaší objednávku do Vánoc doručíme.
Co se týče obchodních sdělení, z odebírání našich newsletterů se můžete odhlásit.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že i přes tuto zkušenost si v Kulině brzy vyberete další krásné produkty z našeho sortimentu.
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
Dne 24.11. jsem objednala dvě věci. Dnes je 16.12. a dosud balík nedorazil. Když jsem se informovala, bylo mi sděleno, že uvedené zboží nemají skladem a musí ho objednat. Mám takový dojem, že zboží bylo na webu prezentováno, jako skladem, ale hádat se samozřejmě nebudu.. Tak snad dorazí ještě letos :-D
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme a je nám líto, že Váš nákup neproběhl hladce.
Důkladně jsme prověřili jsme průběh Vaší objednávky a jeden z produktů, které jste si vybrala, opravdu nebyl v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici. V opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo kolik kusů je na cestě od dodavatele.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že balíček ještě letos doručíme :-)
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
I po nekolika tydnech zbozi nedorazilo, temer nulova komunikace se zakaznikem
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Nad každou se zamýšlíme a neustále se snažíme zlepšovat, aby se podobná situace už neopakovala.
Důkladně jsme prověřili průběh zpracování Vaší objednávky a jeden z produktů, které jste si vybral, nebyl v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici. V opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo kolik kusů je na cestě od dodavatele.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem. Náš zákaznický servis Vás opět kontaktoval emailem, když jsme měli potvrzeno, že je Vámi vybrané zboží na cestě.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že Vaší příští objednávku zpracujeme bezchybně.
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
Objednávka 3.12.2018
Urgence dodání 14.12.2018
Odpověď,że zboží naskladňují a dodají až zpracují dřívější objednávky.
Zda to bude do 23.12.2018 , neví.Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme.
Prověřili jsme průběh zpracování Vaší objednávky a produkt, který jste si vybrala, nebyl v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici. V opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo kolik kusů je na cestě od dodavatele.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem.
Produkt, na který čekáte, je na cestě od dodavatele. Náš zákaznický servis se Vám brzy ozve ohledně dalšího postupu.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že Vaší příští objednávku vyřídíme bezchybně.
Vaše Kulina -
Nedoporučuje obchod
3.12.2018 jsem objednala zboží po 3 dnech mi přišel ,,mejl,, ze zboží není na skladu a není záruka že mi bude doručeno do vánoc. .Zboží z jiných obchodů bylo doručeno do tří dnů max do týdne ,z mé strany velké zklamání a již z Kuliny objednávat nebudu - velká neserioznost.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Nad každou se zamýšlíme a neustále se snažíme zlepšovat.
Prověřili jsme průběh zpracování Vaší objednávky a jeden z produktů, které jste si vybrala, nebyl v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici. V opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo kolik kusů je na cestě od dodavatele.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem.
Produkt, na který čekáte, je na cestě od dodavatele. Náš zákaznický servis se vám brzy ozve ohledně dalšího postupu.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že si i přes tuto zkušenost někdy v budoucnu v Kulině vyberete něco krásného do kuchyně nebo do domácnosti.
Vaše Kulina