Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Good morning, my silverware set arrived, but the box was very damaged inside. I know that it was not damaged in delivery, because the outside of the box was undamaged. The inside portion, which holds the silverware in place was broken and all the silverware was a mess inside. I wanted to write a complaint but your website has not information on how to write a complaint. Only have to make a return and I do not wish to return the silverware. I only want you to know that you sent me a damaged box which is not very professional.

    Reakce obchodu KULINA

    Good morning, thank you for your feedback, and we are very sorry that you received your silverware set in a damaged condition. We truly regret that you were unable to find the option to file a complaint on our website, as we would have liked to address this issue immediately and offer you a prompt solution. You can file a complaint through our "Returns and Claims" page, where you can select the option for a claim, and we will look into it right away -

    We would also like to assure you that all the products we send are brand new, originally packaged, and meet our strict quality standards. Despite our careful packaging, unfortunately, rough handling during shipping can sometimes cause internal damage, even if the outer box remains intact. This is something we cannot always control, but we are very sorry that this experience has disappointed you.

    If you could send us a photo of the damaged packaging and the silverware, it would greatly help us in finding a solution and processing your complaint. Our goal is to ensure you are fully satisfied with our products, and we would like to resolve this situation for you as quickly as possible.

    Thank you very much for your patience, and we look forward to hearing from you.

    Customer Care Department
    Kulina.cz
    ---------------------------------------------------------

    Dobrý den, děkujeme vám za zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že jste obdrželi set příborů v poškozeném stavu. Opravdu nás mrzí, že jste nenalezli možnost podat stížnost přes naše stránky, protože bychom se na tento problém rádi podívali ihned a nabídli vám rychlé řešení. Stížnost můžete podat přes naši stránku "Vrácení zboží a reklamace," kde je možné zvolit možnost reklamace, a my se jí budeme ihned věnovat.

    Zároveň bychom vás chtěli ujistit, že veškeré zboží, které odesíláme, je nové, originálně balené a splňuje naše přísná kritéria kvality. I přesto, že dbáme na pečlivé balení, někdy bohužel může při přepravě dojít k hrubšímu zacházení s balíkem, které způsobí poškození vnitřního obsahu, i když vnější krabice zůstane neporušená. To je bohužel něco, co nemůžeme vždy ovlivnit, ale velmi nás mrzí, že vás tato zkušenost zklamala.

    Pokud byste nám mohli zaslat fotografii poškozeného balení a příborů, velmi by nám to pomohlo při hledání řešení a vyřizování vaší stížnosti. Naším cílem je, abyste byl/a s našimi produkty maximálně spokojený/á, a proto bychom vám rádi situaci co nejdříve vyřešili.
    Děkujeme za vaši trpělivost a těšíme se na vaši odpověď.

    Centrum zákaznické péče
    Kulina.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nedostal jsem poukázku 150kč za recenzi.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nedostal poukázku za recenzi. Situaci jsme již nahlásili provozovateli, který bohužel zaznamenal výpadek u několika případů. Intenzivně to s ním řešíme, aby k takovým problémům již nedocházelo. Poukázku vám zasíláme do e-mailu.

    Je nám také líto, že jste nás přímo nekontaktoval, abyste nemusel čekat a mohli Vám pomoci dříve. Vážíme si vaší zpětné vazby a děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchodu jsem důvěřoval a zaplatil předem. Objednávka zatím nepřišla.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás komplikace s doručením Vaší objednávky. Rádi bychom Vás ujistili, že zásilka byla v pořádku odeslána již dne 30/9, jak je také vidět i ve sledování zásilky. Situaci se ztrátou zásilky po cestě okamžitě prověříme s dopravcem.

    V případě ztráty zásilky, zboží zašleme znovu nebo nabídneme refundaci dle Vašich preferencí.

    Pokud se podobný problém objeví v budoucnu, neváhejte nás kontaktovat přímo bez čekání– postaráme se o to, aby vše proběhlo k Vaší spokojenosti. Děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru v náš obchod.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka nedorazila komletní. Po upozornění, že část zboží chybí obchod přestal komunikovat.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za nepříjemnosti a zdržení v odpovědi. Chybějící oblázek pod hůlky jsme již odeslali na Vaši adresu. Omlouváme se za komplikace.

    Mrzí nás, že jsme nezareagovali rychleji, a chápeme Vaši frustraci. Vždy se snažíme poskytovat co nejlepší služby, a toto nedorozumění rozhodně není naší standardní praxí. Děkujeme za trpělivost a pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    Odber z boxu. Chtelo to app. a to se nebylo receno! Mimo to chodily stale maily a sms, ptam se proc nestaci jeden mail? Stejne to prislo skoro za tri dny od obj.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice si vážíme všech připomínek, které nám pomáhají naše služby neustále zlepšovat.
    Některé výdejní boxy, zejména od dopravce Zásilkovna, skutečně vyžadují použití mobilní aplikace pro vyzvednutí zásilky. Tato podmínka je dána dopravcem, nikoli e-shopem. Aplikace zvyšuje pohodlí a bezpečnost vyzvedávání.

    Frekvenci a obsah našich notifikací pravidelně revidujeme, abychom zajistili, že zákazníci dostanou potřebné informace bez zbytečného zahlcování. Vaše zpětná vazba nám v tomto směru pomůže, a děkujeme za ni.

    Pokud budete mít jakékoliv další otázky či podněty, neváhejte se na nás obrátit.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ve čtvrtek večer (20:00) mi sdělí, že zboží už předali dopravci. No dobrá, je to sice delší než slibovaný den, max. dva dny, ale to by dopravce musel sdělit, že zásilku obdržel .
    • A na závěr: na odkazu o zásilce se stále objevuje, že zásilku teprve kompletují a balí!!! Tak tedy nevím.

    Dříve byl obchod prima. Teď velmi špatná komunikace. Píšou mi v úterý odpoledne, že zboží nemají skladem, ale na prodejně, ačkoliv mou objednávku dostali už v sobotu. To znamená, že o ní vědí už od pondělního rána. Mají snad skladové hospodářství stále vedené jen na papíru? Ve 21. století? Co takhle počítače???

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za zpoždění a nedorozumění ohledně Vaší zásilky. Je nám velmi líto, že jsme nesplnili Vaše očekávání ohledně doručení a komunikace.

    Prodloužení naskladnění zbožím z prodejny nebylo dle našich běžných standardů. Rozumíme tedy, že jste očekával rychlejší doručení a jasnější informace o stavu Vaší objednávky.

    Doufáme, že Vás tato zkušenost neodradí a že nám dáte další šanci ukázat, že umíme poskytovat služby na vysoké úrovni, na které jste u nás byl zvyklý. Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže a děkujeme za Vaše pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nemožnost platit zboží při osobním odběru v hotovosti. Nutnost platby prředem.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Neustále se snažíme zlepšovat naše služby a vaše připomínky nám v tom velmi pomáhají. Vážíme si vašeho pochopení a doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výběr zboží kvalitních značek
    • Nejvíc reklamací ze všech e-shopů ve kterých jsem kdy nakupoval
    • Ne všechny reklamace byli vyřešeny k mé spokojenosti
    • Obchod v minulosti některé reklamace odmítal řešit

    Ze všech e-shopů ve kterých jsem kdy nakupoval je Kulina ten nejméně spolehlivý. Zboží, které jsem zde kupoval nebylo levné, ale podezřele často mi byl zaslán zjevně vadný kus, někdy i opakovaně. Při výměně dílu s výrobní vadou mi byl zaslán "náhradný díl", který sice již neměl reklamovanou závadu, ale byl zjevne použitý (škrábance, opotřebované těsnění, poškozené popisy). Jelikož obchod nekomunikoval, už jsem to tehdy neřešil a byl jsem rád, že zboží konečně funguje. Teď jsem situaci, kdy musím vyměnit těsnění za které jsem tehdy zaplatil jako za nové a bez kompenzace jsem během reklamačního řízení dostal použité. Celé to působí dojmem, jakoby obchod cíleně prodával kusy vyřazené z prodeje v západních zemích. Je statisticky nepravděpodobné, že by tuto zkušenost měl pouze jeden zákazník.

    Schválně jsem teď v obchodě objednal pouze tablety na čištění lahví s předpokladem, že na tom se nedá nic zkazit. Dle očekávaní, vše proběhlo tak jak má. Nicméně, na základě předchozích zkušeností bychom obchod nikomu nedoporučil.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že jste měl s naším e-shopem nepříjemnou zkušenost.

    Chtěli bychom Vás ujistit, že Kulina prodává pouze zcela nové a originální zboží přímo od výrobců a dodavatelů.

    Evidujeme pouze 2 reklamace na ten stejný produkt, přičemž i závada byla popsána tak, že "originální balení samotného produktu je v bezvadném stavu. K poškození produktu téměř jistě došlo již v procesu balení u výrobce."

    Obě reklamace byly obratem vyřešeny výměnou za zcela nový kus a s komunikaci bez prodlení.
    Hodnocení řešení reklamace v systému Retino bylo v obou případech označeno jako pozitivní.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Děkuji za slevu ... i komunikaci..

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,
    vážíme si Vašeho času a ochoty vyjádřit svůj názor na náš obchod. Je nám velmi líto, že jste nedoporučil naše služby a ceníme si Vaší pochvaly ohledně poskytnuté slevy a komunikace.

    Upřímně nás mrzí, že očekávání z nákupu nebyla naplněna. Rádi bychom zlepšili naše služby a zajistili, aby každý zákazník od nás odešel s pozitivní zkušeností. Bohužel neevidujeme žádnou přímou komunikaci či telefonní hovor, abychom lépe porozuměli Vašemu zklamání. Pokusíme se Vás tedy sami kontaktovat a zjistit, co můžeme zlepšit.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoli připomínky nebo dotazy, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] / telefonní lince +420 227 272 733 . Rádi Vám pomůžeme a zlepšíme zážitek s naším obchodem."

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Poničená stará děravá krabice, věci vypadlé z nezalepených sáčkû, jedna věc zničená, asi 7 dní bez komunikace, 2x dotazováno na zásilku.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Rádi bychom vyjádřili upřímnou omluvu za nedostatky při doručení objednávky, což není v souladu s našimi standardy kvality. Vaše zkušenost je pro nás důležitá a chtěli bychom Vás ujistit, že přijímáme Vaši zpětnou vazbu s maximální pozorností.

    Zásilky balíme jen do pevných a zcela neporušených krabic. K díře a tím i vypadnutí zboží do krabice došlo pravděpodobně při hrubší manipulaci s balíkem při dopravě.

    Prověřovali jsme zmíněnou nekomunikaci po dobu 7 dní. Mrzí nás to, ale neevidujeme žádný e-mail, telefonát, ani založenou online reklamaci v sytému Retino, týkající se poškozené zásilky.
    Komunikace je pro nás klíčová, bohužel jsme zásilku považovali za bezproblémově doručenou.

    Jsme připraveni nadále vyřídit Vaši reklamaci k Vaši plné spokojenosti. Postačí nám zaslat krátký popis a fotografie zásilky a zničeného produktu a to buď na náš email [email protected] a my případ založíme anebo vše uvést přímo v reklamačním portálu Retino: https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-reklamaci-zbozi/

    Děkujeme za sdělení Vaší zpětné vazby.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už druhý týden marně čekám na doručení.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Prosím přijměte naši omluvu za nepříjemnosti způsobené pozdějším doručením. Novoroční výprodej vedl k neočekávanému objemu objednávek, což způsobilo krátké zpoždění v našich obvyklých časech zpracování. Informaci o prodloužené dodací lhůtě jsme pro naše zákazníky uváděli i v košíku objednávky.

    Objednávka byla přijata v pátek večer a ve středu byla neprodleně odeslána. Zásilka byla podle informací o sledování našeho dopravce doručena.

    Velmi si vážíme vašeho pochopení v tomto období. Chápeme důležitost včasného doručení a podnikáme kroky k tomu, aby se podobná zpoždění v budoucnu minimalizovala. Aktuálně se náš provoz vrátil k běžným dodacím dnům, kdy jsou objednávky odesílány v den zpracování nebo do druhého dne.

    Upřímně doufáme, že vás tento ojedinělý incident neodradí od toho, abyste o nás uvažovali v případě budoucích objednávek.

    Děkujeme vám za pochopení a trpělivost.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Při balení zboží nikdo nezkontroloval a tak mi byl doručen nekvalitní, zničení výrobek již z výroby, který samozřejmě vracím.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si udělali čas a podělili se o svou zpětnou vazbu. Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti způsobené poškozeným zbožím. K ohnutí pánve bohužel došlo v důsledku hrubého zacházení během přepravy.

    Určitě vše napravíme. Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Zboží můžete bezplatně vrátit anebo vyměnit podle pokynů poskytnutých po telefonu.
    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zákaznická linka - absolutně zbytečná, odkazuje na Web - k čemu teda je?

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že jsme Vám nedokázali poskytnout dostatečný servis a kolegyňka Vám nedokázala správně navigovat cestu na naši výdejnu Pikito v Praze. Omlouváme se za komplikace, novou kolegyňku jsme zaškolili a budeme se snažit, aby se situace již neopakovala.
    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Sirka sortimentu
    • Amatersky provoz subjektu
    • Naprosto mimo zakaznicka podpora - jak nastavenim svych vnitrnich procesu, tak komunikacne smerem k zakaznikovi

    Hruza des, to si radsi objednam zbozi z druheho kouta .)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Teploměr..za cca 800,-zabalen v bublinách...bez krabičky...bez komentáře...

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Upřímně nás mrzí zklamání způsobené nákupem teploměru.

    Teploměr na maso je však takto bez krabičky dodáván přímo od výrobce.

    Jde o sérií "Profi Plus" přes 100 různých pomocníků do kuchyně, které dostojí i nejvyšším požadavkům profesionálních kuchyní. Robustní provedení v kvalitním Cromarganu® (ušlechtilá nerezová ocel 18/10), je zcela stabilní a trvanlivé, voděodolné a zaručeně vhodné do myčky nádobí - jednoduše nezničitelné.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a pokud nejste s výrobkem zcela spokojeni, rádi pro vás zajistíme jeho vrácení na naše náklady v následujících 60 dnech. Po obdržení vráceného zboží vám vrátíme celou částku za nákup.

    Máte-li jakékoli další dotazy nebo připomínky, neváhejte se obrátit na náš tým zákaznického servisu.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Hned po nákupu začne obchod zasílat spam, k jehož odběru jsem nedal souhlas.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. V systémech pro zasílání nabídek Váš email neevidujeme jako přihlášený. Bohužel nemáme podrobnější informaci, o jaký konkrétní email se jedná, abychom mohli adekvátně zareagovat. Nechali jsme ale raději vše opět prověřit a případně odhlásit. Omlouváme se za komplikace.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nerespektují požadavky zákazníka

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup i za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nemohli splnit Váš požadavek.
    Faktury nevystavujeme ručně, vystavuje je náš ERP systém, který na všechny produkty objednávky vystaví automaticky jednu fakturu.
    V objednávce i faktuře máte na dokladu uvedené IČ i DIČ. Pro účely DPH lze proto použít i tuto fakturu, kdy si uplatníte pouze část nákupu. Není nutné ji mít samostatně na 2 fakturách.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čajový set dorazil rychle - to je ale bohužel jediný klad tohoto nákupu.
    Mělo se jednat o dárek - ještě že jsem konvici a šálky vybalila! Provedení je velmi nedbalé, na obvodu konvičky je malý kousek vyštípnutý a zlacení šálků je nepravidelné - místy je zlacení slabé a místy jsou šálky popatlané zlatou barvou i tam, kde to nemá být. Jako dárek je set v tomto provedení naprosto nevhodný, zboží jsem ihned odeslala, doufám, že peníze za vrácené zboží dostanu zpátky.
    Je neuvěřitelné, že v dotazníku spokojenosti jsou dotazy na rychlost dodání a kvalitu výdejního místa, ale nikoliv na spokojenost s dodaným zbžím. Když něco prodáváte, měli byste za to ručit!

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a také za hodnocení. Je nám velice líto, že jsme nenaplnili očekávání z nákupu. Ihned jak zboží dorazí, zkontrolujeme vše dle Vašeho popisu, pošleme zpátky dodavateli a Vám samozřejmě obratem vystavíme dobropis na vrácení platby.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Eva Solo

    Bohužel, obchod se během času přesunul někam, kde to mně, nevyhovuje = při internetové objednávce je možné platit POUZE kartou nebo bankovním převodem.
    Pro mě zásadní problém.
    Nenakoupila jsem. Snad se dostanu osobně do obchodu, abych zboží prohlédla a případně koupila. V těchto cenových relacích ROZHODNĚ nebudu platit předem.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. U e-shopové objednávky s osobním odběrem na prodejně není zatím bohužel dobírka k dispozici.
    Pro osobní odběr na prodejně je aktuálně možné vybrat až 6 druhů plateb. I pro případy, kdy si nepřejete platit předem, je zde možnost zvolit platbu přes Twisto (platba za 30 dnů) a nově i přes Klarnu (platba ve 3 splátkách bez úroku).

    Po převzetí je zde také možnost zboží vrátit a to až do 60 dní od zakoupení a zcela zdarma (svoz je na naše náklady).

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • prodávají ne úplně kvalitní zboží
    • nulová komunikace

    Kupoval jsem formu na bábovku. Nejprve poslali zboží v jiné barvě, navíc hodně poškrábané. Vrácení peněz trvalo dlouho. poté jsem si formu objednal znovu, už poslali správný výrobek, ale je poznat, že zboží je hodně staré.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Ještě jednou přijměte naši hlubokou omluvu za doručení poškozeného zboží. Platba za zboží byla plně vrácená. Omlouváme se za zdržení ve vyřízení vratky z důvodu jejího pozdějšího dodání na sklad. Dopravce nejdříve sváží všechny svozové objednávky na jedno depo a až následně doručuje k nám. Nebylo naším cílem to jakkoliv zdržovat.

    Všechno zboží na našich stránkách je zcela nové a nepoužíváné. Vámi objednaná forma na bábovku je vyrobena z vysoce kvalitního, masivního litého hliníku s nepřilnavou vrstvou. Vyrobena v USA a má doživotní záruku.

    Pokud Vám zboží nevyhovuje je možné ho vrátit a to až do 60 dní od zakoupení a zcela zdarma (svoz je na naše náklady).

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina