Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Děkuji za slevu ... i komunikaci..

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,
    vážíme si Vašeho času a ochoty vyjádřit svůj názor na náš obchod. Je nám velmi líto, že jste nedoporučil naše služby, i když si ceníme Vaší pochvaly ohledně poskytnuté slevy a komunikace.

    Upřímně nás mrzí, že očekávání z nákupu nebyla naplněna. Rádi bychom zlepšili naše služby a zajistili, aby každý zákazník od nás odešel s pozitivní zkušeností. Bohužel neevidujeme žádnou přímou komunikaci či telefonní hovor, abychom lépe porozuměli Vašemu zklamání. Pokusíme se Vás tedy sami kontaktovat a zjistit, co můžeme zlepšit.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoli připomínky nebo dotazy, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] / telefonní lince +420 227 272 733 . Rádi Vám pomůžeme a zlepšíme zážitek s naším obchodem."

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Poničená stará děravá krabice, věci vypadlé z nezalepených sáčkû, jedna věc zničená, asi 7 dní bez komunikace, 2x dotazováno na zásilku.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Rádi bychom vyjádřili upřímnou omluvu za nedostatky při doručení objednávky, což není v souladu s našimi standardy kvality. Vaše zkušenost je pro nás důležitá a chtěli bychom Vás ujistit, že přijímáme Vaši zpětnou vazbu s maximální pozorností.

    Zásilky balíme jen do pevných a zcela neporušených krabic. K díře a tím i vypadnutí zboží do krabice došlo pravděpodobně při hrubší manipulaci s balíkem při dopravě.

    Prověřovali jsme zmíněnou nekomunikaci po dobu 7 dní. Mrzí nás to, ale neevidujeme žádný e-mail, telefonát, ani založenou online reklamaci v sytému Retino, týkající se poškozené zásilky.
    Komunikace je pro nás klíčová, bohužel jsme zásilku považovali za bezproblémově doručenou.

    Jsme připraveni nadále vyřídit Vaši reklamaci k Vaši plné spokojenosti. Postačí nám zaslat krátký popis a fotografie zásilky a zničeného produktu a to buď na náš email [email protected] a my případ založíme anebo vše uvést přímo v reklamačním portálu Retino: https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-reklamaci-zbozi/

    Děkujeme za sdělení Vaší zpětné vazby.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už druhý týden marně čekám na doručení.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Prosím přijměte naši omluvu za nepříjemnosti způsobené pozdějším doručením. Novoroční výprodej vedl k neočekávanému objemu objednávek, což způsobilo krátké zpoždění v našich obvyklých časech zpracování. Informaci o prodloužené dodací lhůtě jsme pro naše zákazníky uváděli i v košíku objednávky.

    Objednávka byla přijata v pátek večer a ve středu byla neprodleně odeslána. Zásilka byla podle informací o sledování našeho dopravce doručena.

    Velmi si vážíme vašeho pochopení v tomto období. Chápeme důležitost včasného doručení a podnikáme kroky k tomu, aby se podobná zpoždění v budoucnu minimalizovala. Aktuálně se náš provoz vrátil k běžným dodacím dnům, kdy jsou objednávky odesílány v den zpracování nebo do druhého dne.

    Upřímně doufáme, že vás tento ojedinělý incident neodradí od toho, abyste o nás uvažovali v případě budoucích objednávek.

    Děkujeme vám za pochopení a trpělivost.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Při balení zboží nikdo nezkontroloval a tak mi byl doručen nekvalitní, zničení výrobek již z výroby, který samozřejmě vracím.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si udělali čas a podělili se o svou zpětnou vazbu. Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti způsobené poškozeným zbožím. K ohnutí pánve bohužel došlo v důsledku hrubého zacházení během přepravy.

    Určitě vše napravíme. Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Zboží můžete bezplatně vrátit anebo vyměnit podle pokynů poskytnutých po telefonu.
    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zákaznická linka - absolutně zbytečná, odkazuje na Web - k čemu teda je?

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že jsme Vám nedokázali poskytnout dostatečný servis a kolegyňka Vám nedokázala správně navigovat cestu na naši výdejnu Pikito v Praze. Omlouváme se za komplikace, novou kolegyňku jsme zaškolili a budeme se snažit, aby se situace již neopakovala.
    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Sirka sortimentu
    • Amatersky provoz subjektu
    • Naprosto mimo zakaznicka podpora - jak nastavenim svych vnitrnich procesu, tak komunikacne smerem k zakaznikovi

    Hruza des, to si radsi objednam zbozi z druheho kouta .)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Teploměr..za cca 800,-zabalen v bublinách...bez krabičky...bez komentáře...

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Upřímně nás mrzí zklamání způsobené nákupem teploměru.

    Teploměr na maso je však takto bez krabičky dodáván přímo od výrobce.

    Jde o sérií "Profi Plus" přes 100 různých pomocníků do kuchyně, které dostojí i nejvyšším požadavkům profesionálních kuchyní. Robustní provedení v kvalitním Cromarganu® (ušlechtilá nerezová ocel 18/10), je zcela stabilní a trvanlivé, voděodolné a zaručeně vhodné do myčky nádobí - jednoduše nezničitelné.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a pokud nejste s výrobkem zcela spokojeni, rádi pro vás zajistíme jeho vrácení na naše náklady v následujících 60 dnech. Po obdržení vráceného zboží vám vrátíme celou částku za nákup.

    Máte-li jakékoli další dotazy nebo připomínky, neváhejte se obrátit na náš tým zákaznického servisu.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Hned po nákupu začne obchod zasílat spam, k jehož odběru jsem nedal souhlas.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. V systémech pro zasílání nabídek Váš email neevidujeme jako přihlášený. Bohužel nemáme podrobnější informaci, o jaký konkrétní email se jedná, abychom mohli adekvátně zareagovat. Nechali jsme ale raději vše opět prověřit a případně odhlásit. Omlouváme se za komplikace.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nerespektují požadavky zákazníka

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup i za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nemohli splnit Váš požadavek.
    Faktury nevystavujeme ručně, vystavuje je náš ERP systém, který na všechny produkty objednávky vystaví automaticky jednu fakturu.
    V objednávce i faktuře máte na dokladu uvedené IČ i DIČ. Pro účely DPH lze proto použít i tuto fakturu, kdy si uplatníte pouze část nákupu. Není nutné ji mít samostatně na 2 fakturách.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čajový set dorazil rychle - to je ale bohužel jediný klad tohoto nákupu.
    Mělo se jednat o dárek - ještě že jsem konvici a šálky vybalila! Provedení je velmi nedbalé, na obvodu konvičky je malý kousek vyštípnutý a zlacení šálků je nepravidelné - místy je zlacení slabé a místy jsou šálky popatlané zlatou barvou i tam, kde to nemá být. Jako dárek je set v tomto provedení naprosto nevhodný, zboží jsem ihned odeslala, doufám, že peníze za vrácené zboží dostanu zpátky.
    Je neuvěřitelné, že v dotazníku spokojenosti jsou dotazy na rychlost dodání a kvalitu výdejního místa, ale nikoliv na spokojenost s dodaným zbžím. Když něco prodáváte, měli byste za to ručit!

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a také za hodnocení. Je nám velice líto, že jsme nenaplnili očekávání z nákupu. Ihned jak zboží dorazí, zkontrolujeme vše dle Vašeho popisu, pošleme zpátky dodavateli a Vám samozřejmě obratem vystavíme dobropis na vrácení platby.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Eva Solo

    Bohužel, obchod se během času přesunul někam, kde to mně, nevyhovuje = při internetové objednávce je možné platit POUZE kartou nebo bankovním převodem.
    Pro mě zásadní problém.
    Nenakoupila jsem. Snad se dostanu osobně do obchodu, abych zboží prohlédla a případně koupila. V těchto cenových relacích ROZHODNĚ nebudu platit předem.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. U e-shopové objednávky s osobním odběrem na prodejně není zatím bohužel dobírka k dispozici.
    Pro osobní odběr na prodejně je aktuálně možné vybrat až 6 druhů plateb. I pro případy, kdy si nepřejete platit předem, je zde možnost zvolit platbu přes Twisto (platba za 30 dnů) a nově i přes Klarnu (platba ve 3 splátkách bez úroku).

    Po převzetí je zde také možnost zboží vrátit a to až do 60 dní od zakoupení a zcela zdarma (svoz je na naše náklady).

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • prodávají ne úplně kvalitní zboží
    • nulová komunikace

    Kupoval jsem formu na bábovku. Nejprve poslali zboží v jiné barvě, navíc hodně poškrábané. Vrácení peněz trvalo dlouho. poté jsem si formu objednal znovu, už poslali správný výrobek, ale je poznat, že zboží je hodně staré.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Ještě jednou přijměte naši hlubokou omluvu za doručení poškozeného zboží. Platba za zboží byla plně vrácená. Omlouváme se za zdržení ve vyřízení vratky z důvodu jejího pozdějšího dodání na sklad. Dopravce nejdříve sváží všechny svozové objednávky na jedno depo a až následně doručuje k nám. Nebylo naším cílem to jakkoliv zdržovat.

    Všechno zboží na našich stránkách je zcela nové a nepoužíváné. Vámi objednaná forma na bábovku je vyrobena z vysoce kvalitního, masivního litého hliníku s nepřilnavou vrstvou. Vyrobena v USA a má doživotní záruku.

    Pokud Vám zboží nevyhovuje je možné ho vrátit a to až do 60 dní od zakoupení a zcela zdarma (svoz je na naše náklady).

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Sortiment
    • Nereagují na reklamaci

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a také za hodnocení. Je nám velice líto, ale na Vaši objednávku ani email neevidujeme žádnou komunikaci - email, telefonát, případně založení případu v aplikaci Retino.

    Reklamaci můžete u nás zadat velice jednoduše i online, přes naše stránky. Přesný návod i s odkazem naleznete zde: https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-reklamaci-zbozi/

    Případně nás neváhejte v podobných případech kontaktovat rovnou na oddělení zákaznické péče, kde Vám vše vysvětlíme, založíme i reklamaci anebo ji i obratem vyřídíme.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží zabaleno tak těsně, že prostřední talíř v zásilce na tisíc kousků. Škoda

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Je nám velice líto, že došlo k poškození zboží při doručování. Zboží je baleno těsně právě z důvodu zamezení jeho pohybu po krabici v průběhu přepravy a tím možnosti ještě většího poškození.

    V podobných případech nás prosím kontaktujte na oddělení zákaznické péče a my se postaráme o vyřešení situace - zašleme Vám obratem nový kus, případně vrátíme plnou sumu za zboží, dle Vaše preference.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • milý servis

    nejsem spokojen se zbožím

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám naše zboží nevyhovuje. Odstoupit od smlouvy je možné do 60 dnů od doručení objednávky a bude Vám vrácena plná platba. Zvoz zboží k nám poskytujeme na naše náklady. Bližší informace naleznete na našich stránkách https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-vraceni-zbozi/

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Originální sortiment

    Zboží dorazilo ve špatném stavu, koření rozsypané, nejednalo se o chybu dopravce. U sady koření za 1000,- bych očekávala jinou kvalitu manipulace. Navíc se jednalo o dárek.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Ještě jednou přijměte naši hlubokou omluvu za poškozený obal. Jako určitou kompenzaci za způsobené komplikace jsme Vám navrhli dodatečnou slevu 20% na objednávku, jelikož do Vánoc bychom již produkt nestihli vyměnit.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • slibují rychlost doručení ale nedodrží ji

    den dodání pro ně znamená předání k dopravě, takže dodání druhý den po objednání znamená že zboží dorazí za týden.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Vaše objednávka byla přijata v neděli dne 11/12/2022 v 16:50 a předána dopravci Zásilkovna obratem v pondělí dne 12/12/2022. Zásilkovna doručila zásilku na dané výdejní místo pátek 16/12/2022.
    Mrzí nás pozdržení ze strany dopravce způsobené pravděpodobně předvánoční sezónou.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Výdejna (sklad) na Zličíně je neskutečně schovaná a byl problém se tam dostat.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu.
    Velice nás mrzí komplikace s nalezením výdejny. V podobných případech nás neváhejte kontaktovat na našich telefonních číslech a rádi Vás budeme navigovat. Podrobné informace včetně adres a map naleznete také na našich stránkách https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/prodejna-a-showroom-kulina/

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo jiné, (levnější) zboží!!

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Ještě jednou se omlouváme za nedopatření ve skladu, kdy jsme Vám omylem zabalili jiný typ nože, než jste si objednal. Vámi objednaný nůž byl ihned po oznámení chyby odeslaný na Vaši adresu a nesprávně zaslaný Vám byl ponechán jako dárek a kompenzace za způsobené komplikace.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 8 dnech od nákupu se nakonec ozvali, že u nich došlo k dočasnému výpadku synchronizace skladových zásob a tím i k vyprodání některých produktů.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Ještě jednou přijměte naši hlubokou omluvu za objednávku, kterou se nám nepodařilo okamžitě vyřídit a odeslat. Bohužel nápor při Black Friday dal našim serverům pořádně zabrat :-( Jako určitou kompenzaci za způsobené komplikace jsme Vám zaslali voucher 500 CZK na další nákup.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina