Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    skvělý obchod i personál

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup i krásnou zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že jste spokojeni s našimi službami.
    (recenze nás potěšila i když se do ní zatoulal šotek a přesunul ji do "nedoporučuje obchod" a negativních :-))

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Priliz drahé oproti jiným obchodům bude vám zboží vraceno

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám naše zboží nevyhovuje. Objednávku můžete vrátit do 60 dnů od nákupu a bude Vám vrácena platba, případně objednávku nepřebírejte a vrátí se k nám. Je na dobírku.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná není
    • Bez komentáře.

    2x reklamovaný nákup, totální selhání, nikdy víc....
    Jediný spolehlivý člověk je řidič DPD který ten šunt dokázal dvakrát přivézt a dvakrát odvézt.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měla komplikace u objednávky. Dle interní komunikace došlo k narušení (prasknutí) plastového vnějšího obalu ocílky při přepravě. Mrzí nás, že i když jsme se snažili výrobek zabalit co nejvíce pečlivě, byl vnější obal poškozen. Na Vaše přání jsme Vám vystavili dobropis a vrátili platbu za zboží.


    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pěkné produktové portfolio
    • Nadstandartní call centrum. Velmi profesionální a příjemný přístup
    • Objednávka měla být na výdejním místě v pátek a dorazila až v pondělí
    • bez možnosti track & trace number

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup i zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby. Bohužel sledovací číslo pokud jde o doručování na prodejny není k dispozici z důvodu využívaní interního dopravce.
    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehledný web
    • Informace na stránkách neodpovídají skutečnosti co se dodací doby týče.

    Zadali jsme s manželkou 2 objednávky, každá za více než 15000 kč a zaplatili předem. Obchod se týden neozval, ani zboží nepřišlo. Poslali jsme dotaz o stavu obou objednávek a v obou případech se ukazuje, že zboží není. V jednom případě bychom měli čekat cca 2 týdny a v druhém týdny 4.
    Kdybychom se nezahájili komunikaci sami, tak nevím, kdy by obchod zareagoval. Jejich výmluva je, že objednávka nebyla automaticky zpracována a obchodní oddělení neinformovalo. Jejich vnitřní komunikace by potřebovala vylepšit.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup i zpětnou vazbu. Ještě jednou se omlouváme za nedopatření, kdy jsme Vás informovali o chybějícím zboží z Vaši objednávky se zpožděním. Bohužel částečně odeslat objednávku tak, že bude ale fakturováno všechno zboží, opravdu není technicky možné. Vaše objednávka byla tedy na Vaše přání stornována a platba již byla obratem vrácena na Váš účet.

    Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání

    V mém případě bohužel odstín barvy objednaného zboží ani v nejmenším nekoresponduje s odstínem barvy na fotkách e-shopu.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup. Velice nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Bohužel odstín barvy se může lišit i rozlišením monitoru/ displejem telefonu. Pokud nejste se zbožím spokojeni, je možné nepoškozené obratem vrátit a bude Vám vrácena plná platba. Více informací jak zboží vrátit i na naše náklady naleznete na našich stránkách: https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-vraceni-zbozi/

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neodpovídají na reklamaci

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    mrzí nás pokud jsme nenaplnili Vaše očekávání. S prosbou jak postupovat v reklamaci jste se nás obrátil dne 28/10/2022 a ještě toho dne jsme Vám poskytli postup jak reklamaci společně zaevidovat a jak k nám dané zboží zdarma (na naše náklady) odeslat. Zboží k nám doputovalo jen před 12 dny (dne 10/11/2022) a bylo ihned odesláno na posouzení do autorizovaného servisu dodavatele. O dané skutečnosti s doplněním, že Vás budeme kontaktovat ihned po vyjádření dodavatelem, jste byl ještě ten samý den informovaný .
    Zákonní doba pro řádné ukončení reklamačního řízení je 30 dní.

    Děkujeme

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dne 18.9.2022 jsem koupila sadu plat do sušičky na ovoce. Vybrala jsem si osobní odběr v RP Štěrboholy. I když zboží mělo být skladem, sms výzvu k vyzvednutí jsem obdržela 25.9. Chápu, že jsem si vybrala jinou pobočku, takže dodání mohlo trvat déle, ale co nechápu je, že mi po týdnu přišla sms, kde bylo uvedeno: K výdeji pouze do zítra!

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Pravděpodobně zde došlo k technické chybce, kdy jste neobdrželi první ale až následní sms, kterou připomínáme už jen blížící se datum vyzvednutí. Omlouváme se za komplikace.

    Děkujeme

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jeden ze čtyř talířů byl rozbitý.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za nákup. Velice nás mrzí, že došlo k poškození jednoho z talířů. Prosíme o zaevidování online reklamace a my se obratem postaráme o vyřešení situace. Vrátíme Vám za daný kus plnou platbu anebo Vám zašleme nový. Dle varianty, kterou preferujete. https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-reklamaci-zbozi/#vraceni-zbozi
    Celý postup ohledně reklamace naleznete zde: https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-reklamaci-zbozi/

    Děkujeme a ještě jednou se omlouváme za komplikace

    S přáním hezkého dne
    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • SLEVY
    • Akce na WMF se minula účinkem. Zboží nebylo skladem.
    • Popis výrobků nedostatečný a fotky zavádějící.

    Chtěla jsem pekáček WMF s poklici a stojánkem, jak bylo na fotkách. Po zaplacení jsem se dozvěděla, že poklička je na fotce, aby to lépe vypadalo a že není součástí výrobku. Jenže poklička byla vyprodaná. Špatnou češtinou mluvící paní mi nenabídla doposlání poklčky za akční cenu a doporučila mi objednávku zrušit.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za upozornění na nesprávnou produktovou fotografii pekáče i s pokličkou, která není součástí balení. Fotografii jsme již vyměnili za správnou, aby prezentace tohoto výrobku nebyla zavádějící. Dodavateli jsme odeslali objednávku na dodání nových kusů. Zatím nám však nepotvrdili jejich dostupnost, proto jsme Vám její doposlání nemohli zaručit.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lukáš z Kuliny

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    dlouhá dodací lhůta u skladového zboží

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    omlouváme se za opoždění s odesláním. V týdnu, kdy jste učinil objednávku, zvolený dopravce kvůli dovoleným jezdil pro balíčky dříve, než v dohodnutý čas a nestihli jsme v ten den Vaši objednávku včas připravit.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lukáš z Kuliny

    • Sklaman uvažuji o reklamaci zboží. Nůž přišel v poškozen futralu. Rukojet nože u tak drahého zboží, jsem čekal lepší. S pozdravem Harcuba

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den pane Harcubo,

    mrzí nás, že obal objednaného nože cestu k Vám nevydržel. Důkladnému balení produktů věnujeme zvýšenou pozornost, nedokážeme však ovlivnit vnější vlivy přepravy a ve výjimečných případech se produkt cestou poškodí.
    Reklamovat produkt je u nás hračka - objednejte si na naše náklady kurýra DPD, který jej přiveze zpět k nám a následně se s Vámi spojíme ohledně doručení nového kusu. Jak přesně postupovat, zjistíte pod následujícím odkazem :
    https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lukáš z Kuliny

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel u vás nejdražší

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    děkujeme za upozornění na vysokou cenu, opravíme ji na správnou hodnotu.

    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • platba predem

    Jedina moznost- platit predem kartou, nebo pay palem. Neni dobirka. Zaplatila zbozi predem- zbozi mne nedorazilo a penize jsou pryc. Musim ted vyhledavat nebo zbozi, nebo penize. Nedoporucuji kulinu.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    Děkujeme za zpětnou vazbu.
    Vskutku mě mrzí, že nastal problém s dopravci PPL a nedoručili Vám zásilku podle stanoveného termínu. Situaci jsme ovšem obratem vyřešili a zaslali jsme Vám nový balíček, prostřednictvím GLS, který jste již v pořádku obdržela.

    Možnost dobírky je u nás zvolitelné, je to hned poslední kolonka v košíčku.

    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Platba odešla, žádná reakce od obchodu. Musela jsme se pídit já, kde je reakce od nich a co moje zboží. Prý nemohou najít mou platbu, až pošlu potvrzení o úhradě. Zaslal jsem. Zboží je snad na cestě. Takto si fungování kvalitního eshopu nepředstavuji.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    evidujeme od Vás celkem dvě objednávky. U této první jste nedokončila platbu kartou. Ihned po zjištění jsme Vás kontaktovali emailem, na který jste reagovala o několik dní později. Mezitím jsme od Vás obdrželi druhou objednávku, kde byla online platba v pořádku dokončena a v té době již zabalena připravena k předání kurýrovi.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lukáš z Kuliny

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • K zakoupenému zboží nebyl přiložen český návod .

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybějící návod, zaslali jsme Vám jej emailem v elektronické podobě.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lukáš z Kuliny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vázne komunikace i distribuce

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den, paní Marto,

    Naše zákaznická linka není k dispozici o víkendu, Váš email jsme v pořádku obdrželi a už jste jistě obdržela odpověď na Váš dotaz.
    Děkujeme za pochopení.

    Centrum zákaznické péče,
    Kulina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod si nechal zaplatit zboží, které i po okamžiku platby bylo na webu v dostatečném množství, po pár dnech a urgencích zboží nedodal a objednávku zrušil. Dále se vymlouvali, že zboží prodala prodejna Holešovice, ale tam se nepovedlo nic koupit, naopak, zde nás odkázali na web, že je zboží skladem, proto jsme ho koupily o hodinu později přes Eshop.
    Již dříve se se zde nedaly zakoupit těsnění do tlakových hrnců které prodávají jenom se trapně vymlouvaly na nějaký servis WMF, nakonec jsme vše vyřešil přes Amazon z Německa, tam problémy s údržbou zboží které prodávají nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrnce jsou velmi těžké, což není nikde uvedeno!!!
    Na můj přímý telef. dotaz na hmotnost hrnce sdělila pracovnice obchodu, že hmotnost je 1kg.
    Skutečná hmotnost je ale 2,7 kg!!!
    Přestože se obchod Kulina tváří jako špičkový obchod s drahým a značkovým zbožím, jeho zaměstnanci neumí zodpovědět správně ani banální informaci, týkající se pro výběr jedné z nejzákladnějších informací, jako je hmotnost produktu!
    Hrnce jsme si nakonec ponechali pro jejich nespornou kvalitu, avšak kdybychom dostali relevantní info o hmotnosti, asi bychom volili jiné produkty.

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den,

    omlouváme se za mylnou informaci vydanou naším zákaznickým centrem, údaje o váze hrnců jsme obdrželi od dodavatele při zařazení produktů do portfolia. Nevážíme produkty sami, pokud údaj o hmotnosti obdržíme již při jejich nákupu.

    Jsme rádi, že jste s hrnci spokojeni, kvalita nabízených produktů je pro nás prvořadá.
    V každém případě ale u nás máte možnost vrátit nevyhovující zboží do 60-ti dnů od nákupu zcela zdarma, včetně zpětné dopravy k nám.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lukáš z Kuliny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespojehlivodt

    Reakce obchodu KULINA

    Dobrý den Jiřino,

    mrzí nás, že jste s nákupem nebyli spokojeni. Vaše poznámka se nám bohužel nepropsala z eshopu do objednávkového systému a při zpracování Vaší objednávky jsme o ní nevěděli. Příčinu jsme již našli a společně s dodavatelem technického řešení ji odstranili.
    Věříme, že při příštím nákupu budete nadšeni stejně, jako 98% našich zákazníků.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Lukáš z Kuliny