Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Sortiment
- Nereagují na reklamaci
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup a také za hodnocení. Je nám velice líto, ale na Vaši objednávku ani email neevidujeme žádnou komunikaci - email, telefonát, případně založení případu v aplikaci Retino.
Reklamaci můžete u nás zadat velice jednoduše i online, přes naše stránky. Přesný návod i s odkazem naleznete zde: https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-reklamaci-zbozi/
Případně nás neváhejte v podobných případech kontaktovat rovnou na oddělení zákaznické péče, kde Vám vše vysvětlíme, založíme i reklamaci anebo ji i obratem vyřídíme.
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zboží zabaleno tak těsně, že prostřední talíř v zásilce na tisíc kousků. Škoda
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Je nám velice líto, že došlo k poškození zboží při doručování. Zboží je baleno těsně právě z důvodu zamezení jeho pohybu po krabici v průběhu přepravy a tím možnosti ještě většího poškození.
V podobných případech nás prosím kontaktujte na oddělení zákaznické péče a my se postaráme o vyřešení situace - zašleme Vám obratem nový kus, případně vrátíme plnou sumu za zboží, dle Vaše preference.
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- milý servis
nejsem spokojen se zbožím
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám naše zboží nevyhovuje. Odstoupit od smlouvy je možné do 60 dnů od doručení objednávky a bude Vám vrácena plná platba. Zvoz zboží k nám poskytujeme na naše náklady. Bližší informace naleznete na našich stránkách https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-vraceni-zbozi/
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Originální sortiment
Zboží dorazilo ve špatném stavu, koření rozsypané, nejednalo se o chybu dopravce. U sady koření za 1000,- bych očekávala jinou kvalitu manipulace. Navíc se jednalo o dárek.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Ještě jednou přijměte naši hlubokou omluvu za poškozený obal. Jako určitou kompenzaci za způsobené komplikace jsme Vám navrhli dodatečnou slevu 20% na objednávku, jelikož do Vánoc bychom již produkt nestihli vyměnit.
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- slibují rychlost doručení ale nedodrží ji
den dodání pro ně znamená předání k dopravě, takže dodání druhý den po objednání znamená že zboží dorazí za týden.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Vaše objednávka byla přijata v neděli dne 11/12/2022 v 16:50 a předána dopravci Zásilkovna obratem v pondělí dne 12/12/2022. Zásilkovna doručila zásilku na dané výdejní místo pátek 16/12/2022.
Mrzí nás pozdržení ze strany dopravce způsobené pravděpodobně předvánoční sezónou.
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Výdejna (sklad) na Zličíně je neskutečně schovaná a byl problém se tam dostat.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup a zpětnou vazbu.
Velice nás mrzí komplikace s nalezením výdejny. V podobných případech nás neváhejte kontaktovat na našich telefonních číslech a rádi Vás budeme navigovat. Podrobné informace včetně adres a map naleznete také na našich stránkách https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/prodejna-a-showroom-kulina/
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Přišlo jiné, (levnější) zboží!!
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Ještě jednou se omlouváme za nedopatření ve skladu, kdy jsme Vám omylem zabalili jiný typ nože, než jste si objednal. Vámi objednaný nůž byl ihned po oznámení chyby odeslaný na Vaši adresu a nesprávně zaslaný Vám byl ponechán jako dárek a kompenzace za způsobené komplikace.
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
Po 8 dnech od nákupu se nakonec ozvali, že u nich došlo k dočasnému výpadku synchronizace skladových zásob a tím i k vyprodání některých produktů.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Ještě jednou přijměte naši hlubokou omluvu za objednávku, kterou se nám nepodařilo okamžitě vyřídit a odeslat. Bohužel nápor při Black Friday dal našim serverům pořádně zabrat :-( Jako určitou kompenzaci za způsobené komplikace jsme Vám zaslali voucher 500 CZK na další nákup.
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
skvělý obchod i personál
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup i krásnou zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že jste spokojeni s našimi službami.
(recenze nás potěšila i když se do ní zatoulal šotek a přesunul ji do "nedoporučuje obchod" a negativních :-))
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Priliz drahé oproti jiným obchodům bude vám zboží vraceno
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám naše zboží nevyhovuje. Objednávku můžete vrátit do 60 dnů od nákupu a bude Vám vrácena platba, případně objednávku nepřebírejte a vrátí se k nám. Je na dobírku.
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- žádná není
- Bez komentáře.
2x reklamovaný nákup, totální selhání, nikdy víc....
Jediný spolehlivý člověk je řidič DPD který ten šunt dokázal dvakrát přivézt a dvakrát odvézt.Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měla komplikace u objednávky. Dle interní komunikace došlo k narušení (prasknutí) plastového vnějšího obalu ocílky při přepravě. Mrzí nás, že i když jsme se snažili výrobek zabalit co nejvíce pečlivě, byl vnější obal poškozen. Na Vaše přání jsme Vám vystavili dobropis a vrátili platbu za zboží.
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Pěkné produktové portfolio
- Nadstandartní call centrum. Velmi profesionální a příjemný přístup
- Objednávka měla být na výdejním místě v pátek a dorazila až v pondělí
- bez možnosti track & trace number
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup i zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby. Bohužel sledovací číslo pokud jde o doručování na prodejny není k dispozici z důvodu využívaní interního dopravce.
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Přehledný web
- Informace na stránkách neodpovídají skutečnosti co se dodací doby týče.
Zadali jsme s manželkou 2 objednávky, každá za více než 15000 kč a zaplatili předem. Obchod se týden neozval, ani zboží nepřišlo. Poslali jsme dotaz o stavu obou objednávek a v obou případech se ukazuje, že zboží není. V jednom případě bychom měli čekat cca 2 týdny a v druhém týdny 4.
Kdybychom se nezahájili komunikaci sami, tak nevím, kdy by obchod zareagoval. Jejich výmluva je, že objednávka nebyla automaticky zpracována a obchodní oddělení neinformovalo. Jejich vnitřní komunikace by potřebovala vylepšit.Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup i zpětnou vazbu. Ještě jednou se omlouváme za nedopatření, kdy jsme Vás informovali o chybějícím zboží z Vaši objednávky se zpožděním. Bohužel částečně odeslat objednávku tak, že bude ale fakturováno všechno zboží, opravdu není technicky možné. Vaše objednávka byla tedy na Vaše přání stornována a platba již byla obratem vrácena na Váš účet.
Děkujeme a omlouváme se za komplikace.
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Rychlé dodání
V mém případě bohužel odstín barvy objednaného zboží ani v nejmenším nekoresponduje s odstínem barvy na fotkách e-shopu.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup. Velice nás mrzí, že zboží nesplnilo Vaše očekávání. Bohužel odstín barvy se může lišit i rozlišením monitoru/ displejem telefonu. Pokud nejste se zbožím spokojeni, je možné nepoškozené obratem vrátit a bude Vám vrácena plná platba. Více informací jak zboží vrátit i na naše náklady naleznete na našich stránkách: https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-vraceni-zbozi/
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- Neodpovídají na reklamaci
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
mrzí nás pokud jsme nenaplnili Vaše očekávání. S prosbou jak postupovat v reklamaci jste se nás obrátil dne 28/10/2022 a ještě toho dne jsme Vám poskytli postup jak reklamaci společně zaevidovat a jak k nám dané zboží zdarma (na naše náklady) odeslat. Zboží k nám doputovalo jen před 12 dny (dne 10/11/2022) a bylo ihned odesláno na posouzení do autorizovaného servisu dodavatele. O dané skutečnosti s doplněním, že Vás budeme kontaktovat ihned po vyjádření dodavatelem, jste byl ještě ten samý den informovaný .
Zákonní doba pro řádné ukončení reklamačního řízení je 30 dní.
Děkujeme
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
Dne 18.9.2022 jsem koupila sadu plat do sušičky na ovoce. Vybrala jsem si osobní odběr v RP Štěrboholy. I když zboží mělo být skladem, sms výzvu k vyzvednutí jsem obdržela 25.9. Chápu, že jsem si vybrala jinou pobočku, takže dodání mohlo trvat déle, ale co nechápu je, že mi po týdnu přišla sms, kde bylo uvedeno: K výdeji pouze do zítra!
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup a zpětnou vazbu. Pravděpodobně zde došlo k technické chybce, kdy jste neobdrželi první ale až následní sms, kterou připomínáme už jen blížící se datum vyzvednutí. Omlouváme se za komplikace.
Děkujeme
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Jeden ze čtyř talířů byl rozbitý.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za nákup. Velice nás mrzí, že došlo k poškození jednoho z talířů. Prosíme o zaevidování online reklamace a my se obratem postaráme o vyřešení situace. Vrátíme Vám za daný kus plnou platbu anebo Vám zašleme nový. Dle varianty, kterou preferujete. https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-reklamaci-zbozi/#vraceni-zbozi
Celý postup ohledně reklamace naleznete zde: https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/postup-pro-reklamaci-zbozi/
Děkujeme a ještě jednou se omlouváme za komplikace
S přáním hezkého dne
Centrum zákaznické péče,
Kulina -
Nedoporučuje obchod
- SLEVY
- Akce na WMF se minula účinkem. Zboží nebylo skladem.
- Popis výrobků nedostatečný a fotky zavádějící.
Chtěla jsem pekáček WMF s poklici a stojánkem, jak bylo na fotkách. Po zaplacení jsem se dozvěděla, že poklička je na fotce, aby to lépe vypadalo a že není součástí výrobku. Jenže poklička byla vyprodaná. Špatnou češtinou mluvící paní mi nenabídla doposlání poklčky za akční cenu a doporučila mi objednávku zrušit.
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
děkujeme za upozornění na nesprávnou produktovou fotografii pekáče i s pokličkou, která není součástí balení. Fotografii jsme již vyměnili za správnou, aby prezentace tohoto výrobku nebyla zavádějící. Dodavateli jsme odeslali objednávku na dodání nových kusů. Zatím nám však nepotvrdili jejich dostupnost, proto jsme Vám její doposlání nemohli zaručit.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
dlouhá dodací lhůta u skladového zboží
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den,
omlouváme se za opoždění s odesláním. V týdnu, kdy jste učinil objednávku, zvolený dopravce kvůli dovoleným jezdil pro balíčky dříve, než v dohodnutý čas a nestihli jsme v ten den Vaši objednávku včas připravit.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny -
Nedoporučuje obchod
- Sklaman uvažuji o reklamaci zboží. Nůž přišel v poškozen futralu. Rukojet nože u tak drahého zboží, jsem čekal lepší. S pozdravem Harcuba
Reakce obchodu KULINA
Dobrý den pane Harcubo,
mrzí nás, že obal objednaného nože cestu k Vám nevydržel. Důkladnému balení produktů věnujeme zvýšenou pozornost, nedokážeme však ovlivnit vnější vlivy přepravy a ve výjimečných případech se produkt cestou poškodí.
Reklamovat produkt je u nás hračka - objednejte si na naše náklady kurýra DPD, který jej přiveze zpět k nám a následně se s Vámi spojíme ohledně doručení nového kusu. Jak přesně postupovat, zjistíte pod následujícím odkazem :
https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny