Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    17.11.22 jsem objednal a zaplatil a dosud tj. 24.11.22 jsem neobdržel ani zprávu ani zboží.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    tomu rozumím. Vidím, že objednávka je již vyřešena a tak mi nezbývá, než se za celý team omluvit.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Plachta měla uvedeny rozměr 2x3m ale skutečná míra asi o 15 až 20 cm kratší jak šířka tak výška, i když bylo uvedeno že míra je uvedena před zahnutim tak takový údaj je k ničemu když potřebuji přesně míry.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Františku.

    Děkujeme za recenzi. Vždy vycházíme z parametrů, které nám poskytne dodovatel. Vzhledem k tomu, kolik prodáváme produktů to ani jinak není možné. Ale každopádně i proto se na nákup na internetu vztahuje ochranná lhůta 14-ti dnů, dokdy je možné zboží vždy navrátit zpět.

    Mějte se moc hezky.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cekaci doba

    po tydnu se ozvali že nelze odeslat balik, pres zasilkovnu,,, stale cekam 7dni

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    rozumím, že čekání na zboží, které má dělat radost je nepříjemné. Za komplikace se moc omlouvám.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží už týden objednané a stále nedorazilo. Vzhledem k tomu, že jde o doplněk stravy pro nemocného psa, který ho potřebuje užívat jsem velice zklamaná

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    vaší recenzi naprosto rozumím. Mrzí mě, že zrovna pozdní zaslání a doručení vyšlo u věci, která je takto důležitá :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno v pondeli 3.10. v 7:50 a do dnešního dne 10.10. nemám stále zboží... a ani nevím, kdy mi bude doručeno. A to slibovali odeslání do druhého dne.
    Podací číslo zásilky, co mi zaslali 5.10. že je objednávka vyrizena, mi hlásí i dnes jako zatím nepodána zásilka. Pani na info lince, že za to může přepravce. Absolutni nezájem. Stornovat to nejde a vrátit peníze, že až to přijde, nemám balíček přebírat. Na moji písemnou žádost, že chci objednávku stornovat nikdo ani nereagoval.
    Objednala jsem doplňky stravy pro kočku za 3.000,- Kč, co pro ni nutne potřebuji. A dopravu jsem platila 115 Kč + 15 Kč ochrana zásilky. Nakupuji často přes e-shopy, ale tohle se mi dlouho nestalo.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den ,Markéto.


    Tomu naprosto rozumím, ale bohužel nemůžeme ovlivnit zahlcenost a chybu na straně dopravce :( I když vězte, že leckdy bychom rádi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal,zaplatil a zboží nikde.Dlouhé čekání, bohužel.✌️

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se. Snažíme se zboží ročuovat co nejrychleji je to možné, ale občas se stane, že se naši zákazníci na své zboží těší déle, než by se dalo předpkládat.

    Mrzí nás to.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zboží bylo doručeno o týden později, než bylo uvedeno na stránkách eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    z obchodu zadali špatné směrovací číslo na balíkovnu, takže balík dorazil naprosto někam jinam. Balíkovna žádné reklamace neřeší, takže příště si raději připlatím a zboží koupím v obchodě.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Elis.

    Snažila jsem se problému přijít na kloub. Nedokáži si představit, jak bychom totiž mohli zadat špatné číslo na balíkovnu. Jelikož vše se děje automaticky na základě dat, které nám poskytne zákazník, potažmo balíkovna.

    Pokud se s námi chcete podělit o více detailů, určitě se nám ozvěte.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Sortiment
    • Rychlé vrácení peněz za zrušenou objednávku
    • Lžou o skladové dostupnosti
    • Neinformují o zpoždění dodání

    Zboží jsem objednal a zaplatil v neděli. Termín odeslání byl ve středu. Ve čtvrtek se nic stále nic nedělo. Na můj dotaz odpověděli, že zjišťují dostupnost a pošlou mi to asi za týden. Objednávku jsem tedy zrušil.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    chápu, že jste na objednávku již nechtěl čekat. Určitě jsme "nelhali" nikterak záměrně. Ale je pravdou, že občas prostě z mnoha důvodů, ač neradi, dostát svým závazkům nemůžeme. Vždy se snažíme se zákazníkem najít takovou cestu, aby obě strany byly spokojené.

    S omluvou,

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zde dvoje hodinky samsung za parádní cenu. Uznávám že jedny za neuvěřitelnou cenu. Ale při objednání vše skladem. Poté mi přišla zpráva ze objednávku ruší že nemají skladem a dodavatel není schopen zboží dodat. Potom co jim celý den nešel eshop se to večer vzpamatovalo a jedny hodinky měli opět skladem. Tak jsem je objednal znovu a opět objednávka zrušena že stejného důvodu. A zajímavé že jedny hodinky jako "náhodou" opět prodávají za daleko vyšší cenu!! Takže opravdu nedoporučuji. Oblbovani zákazníku. Eshop neměl žádnou snahu situaci řešit. Takže se řeší podání zprávy na ČOI...

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě Vaše zklamání. Je pravdou, že jednu chvíli jsme měli opravdu krátký výpadek, který mohl nadělat paseku. Chápu, že s takovou zkušeností je hodnocení na místě a ráda bych se Vám za celý team omluvila. Je mi jasné, že jste se na hodinky těšil. Bohužel, opravdu jsme je nemohli doručit, právě z výše uvedených důvodů.

    Děkuji za pochopení a přeji fajn den.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výhodné ceny
    • Velká nabídka produktů
    • Pomalé dodání

    Zboží mi ani po týdnu ještě nebylo dodáno. Bez reakce eshopu, bez omluvného emailu ze strany eshopu s upřesněním času odeslání. Jsem zvyklý, že když objednám, zboží mám do druhého, maximálně do následujícícho dne. Toto je velké rozčarování.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    nejprve bych Vám chtěla poděkovat, že i přes zkušenost, která ve Vašich očích nebyla na jedničku jste si našel i pozitivní slova chvály. Snažíme se zboží doručit vždy co nejrychleji je to možné, avšak někdy opravdu dodání z různých důvodů může trvat. Věřím, že příští objednávkou Vás překvapíme na opačné stupnici radosti :)

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když mi bylo sděleno e-mailem, že 7.9. bude zboží doručeno, nikdo se neobjevil, jen já skočila na ten žertík a přehodila si program z toho dne na jiný den, abych mohla zůstat doma a zboží převzít. Nebyl mi sdělen ani event. kontakt na řidiče, abych se mohla domluvit. Zkrátka marné čekání.
    Zboží si domů objednávám běžně, tohle se mi nikdy nestalo.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Šárko.

    Dovedu si představit, že to opravdu naštvalo. Avšak pokud předáme zboží dopravci, již není v našich silách nikterak doručení ovlivnit :( Mrzí mě to.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží - zástěna ke krbu .

    Zástěna , lépe řečeno nožičky, byly z tak tenkého plechu, že to ani nechtělo stát. Ještěže můj manžel je tak šikovný a nožičky zpevnil.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Wau, tak to si takového muže važte. Gratuluji. Každopádně, určitě je tady vždy možnost nás kontaktovat s reklamací. Pokusíme se zákazníkům vyjít vstříc.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neukazují předpokládanou dobu doručení a "skladem" u nich znamená, že zboží MOŽNÁ má dodavatel a MOŽNÁ vám ho ani PO TÝDNU nedoručí

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Martine.

    Chápu Vaše zklamání. Mrzí mě to, ale je pravdou, že občas se prostě tato situace může stát. Zpravidla pokud si zboží zakoupí více zákazníků najednou.

    Děkuji za pochopení.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Posílají spam

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    spam neposíláme, ale nabídky (pokud si je ovšem přejete zasílat) ano. Pokud vám chodí nějaký e-mail o který nemáte zájem. Stačí se nám ozvat a rádi nastavení projdeme.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bezprostředně po ukončení a online uhrazení objednávky jsem si uvědomila, že jsem na jeden druh zboží zapomněla. Telefonovala jsem na kontaktní telefon Kukačky, kde mi bylo sděleno, ať napíšu odpověď na potvrzení objednávky a požádám o doplnění zapomenutého zboží. Následně že mi bude zaslána výzva k úhradě kartou. E-mail s požadavkem jsem poslala, ale nepřišla mi žádná odpověď ani výzva a zboží doplněno nebylo. Takže zklamání.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    situaci jsem prověřovala, protože na odpovědích si opravdu zakládáme, avšak bohužel vůbec nevidím, že by k nám nějaký e-mail dorazil. Zkuste to, prosím, ještě jednou.

    Děkuji.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    2 hrnky - jeden OK, druhý vadná glazura uvnitř, reklamace mi za to nestojí

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    to nás moc mrzí. Určitě se nám ale i tak ozvěte, můžeme vymyslet nějaký způsob, aby vám zklamání vynahradil.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží měli skladem, ale pak se ukázalo, že ho vlastně skladem neměli. Nikdo mě nekontaktoval, musel jsem reagovat až sám, když se stále nic nedělo i když byla úhrada provedena předem

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    chápu, že tahle zkušenost rozhodně nebyla na 5 hvězdiček. Moc nás to mrzí, ale k situaci se stavíme čelem a i když můžete vidět v jiných našich recenzích, že se naopak snažíme doručovat zboží rychle. Někdy to opravdu vyjít nemusí :( Mrzí mě ,že to bylo právě ve Vašem případě.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    objednáno 2.7. doručeno 12.7.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, avšak v mezičase byly svátky. Ale rozumím, že v tomhle případě by i tak doručení mohlo být rychlejší.

    Mirka

    • Objednávka nelze dokončit pro maloodběratele.
    • Je požadováno ičo, důchodce nemá nárok!

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    důchodců jako zákazníků máme velké množství a naopak si jich vážíme. Nevím, co přesně vám nešlo dokončit, ale stačí se nám ozvat, třeba i po telefonu a kolegyně Vás rády navedou, tak abyste objednávku dokončili třeba společně.


    Mirka