Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jednání, nekompletní zboží

    Dodání nekompletního zboží, ve chvíli zakoupení byl nabízen baldachýn komplet s podložkou. Aby mi někdo napsal při řešení problému, že dál na maily nebude odpovídat, se mi ještě nestalo. Chování k zákazníkovi 0.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Dlouhá dodací lhůta

    Žádná výhoda, jen čekat a čekat až se uráčí odeslat.
    Nedoporučuji, nebrat nikdy.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Evo.

    Mrzí nás, pokud se Vám dodací lhůta zdála delší. Objednávku jsem prověřovala a objednala jste 17.7. , odeslali jsme Vám potvrzující e-mail s informací, že budeme expdovat 19.7. a tak jsme i dopoledne učinili.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • expedice není ani na druhý den ani třetí de od objednávky.
    • zeptáte se po emailu, kdy expeduji a sdělí Vám opět lež.

    Ve středu objednáno, ve čtvrtek odpoledne se ptám, proč neproběhla expedice - odpověď přijde na druhý den, že budou expedovat dnes (pátek), v pátek nic neexpedovali. Až v pondělí předali zásilku skutečně dopravci a ten na druhý den zásilku doručil. Bezmála týden čekáte na zásilku a během toho Vás neinformují a když se zeptáte tak Vám nepoví pravdu.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě vaše recenze. Resp. to, že jsme ve vás vzbouřili takovéto pocity. Naším cílem je pravý opak. Zde nezbývá, než se omluvit. Jakmile jsme se o zpoždění dozvěděli, aktivně z naší strany jsme Vám zaslali e-mail. Každopádně chápu, že situace byla nemilá a věřím, že nám do buducna dáte ještě jednu šanci a ukážeme pravý opak. Snad alespoň zboží udělalo radost.

    S omluvou,

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba dodání

    Nakoupila jsem zde z důvodu ceny a kladných recenzí ( rychlé dodání) Bohužel jsem na zboží čekala týden.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že zboží dorazilo později a věřím, že o to udělalo větší radost. Doufám, že to nebude překážka dalšího nákupu a budeme moci ukázat, že umíme i pravý opak, tedy dodání zrychlit.

    Mirka

  • Nabízí skladem něco, co nemají. Podvodníci.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    je mi líto, že jsme ve Vás vyvolali takové pocity. Podvodníci se rozhodně snažíme naopak nebýt, protože zákazník je pro nás velmi důležitý.

    S omluvou za celý team.

    Mirka

  • neodpovida fotu

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    pokud zboží nesplnilo Vaše očekávání, můžete jej určitě vrátit, na to myslíme nejen my, ale i zákon. Pokud máte ale pocit, že zboží je naprosto odlišné, ozvěte se nám. Jestliže se jedná o chybu z naší strany, samozřejmě ji velmi rádi napravíme.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali jine zb oži než jsem si objednal

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    to nás moc mrzí. Určitě jsme ale připraveni problémy napravit. Prosím, kontaktujte nás a domluvíme se co a jak.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní nekomunikace ohledně vrácení zboží.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Ma-rociku.
    Na komunikaci si zakládáme a proto jsem osobně vše prověřila. Avšak žádnou komunikaci, která by byla směrem od vás u nás nevidím. Zkuste to, prosím, ještě jednou nebo nám třeba zavolejte. Určitě se domluvíme.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byť bylo podle eshopu vše skladem, nebyli schopni dodat do týdne. Stále čekám.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za zpoždění. Objednávku jsem přijali a opravdu odeslali až 3. pracovní den. O této skutečnosti jsme Vás i informovali. Chápu, že každé zpoždění je nemilé, proto prosím přijměte naší omluvu a věřím, že objednávka bude dělat radost.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • The product arrived with a broken seal on the package.
    • The search on heureka listed the item I bought (4T disk drive) but the store page showed 2T. I didn't notice it, that's my fault. But why did the link take me to a 2T drive? I checked other links in the same heureka search results and they were all correct, for 4T drives
    • The price I paid for the 2T drive was at least 500 Kc more than it should have been. I did not notice, because I expected to buy a 4T disk drive based on the link which I clicked, it showed clearly 4T drive.

    This is my first bad online shopping experience in a long time. The link from heureka was wrong and not only that, but the price for the item I bought was at least 500 Kc more than it should have been.

    The product arrived with the seal cut on the package. So if I guess, I was misled into spending more than necessary for a disk with half the capacity I searched for, and although I bought a new disk drive, I received what appears to be rozbaleno.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dear customer.

    The experience has been quite frustrating and I hope we can resolve this matter promptly. Could you please get in touch with us, ideally with photographs? We will try to help you and resolve the issue to your satisfaction

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízejí co nemají

    Zboží uváděné skladem nebylo k dispozici,obchod zrušil objednávku,po dvou dnech,platba byla vrácena.Příště už zde nenakoupím,pro mě ztráta času.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, pane Jane.

    Chápu, že nemáte důvod ještě jednou nám dát šanci. Ale i přesto by nás moc těšilo, pokud by se tak do budoucna stalo a mohl jste mi absolutně opačnou zkušenost.

    Děkuji za pochopení.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám žádnou skusenost a po této už nikdy

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Vako.

    Rádi bychom Vám pomohli. Avšak z recenze si nejsem jistá, co přesně mohlo být v nepořádku. Určitě nám napište nebo zavolejte a jsem si téměř jistá, že problém, ať už jakýkoliv, vyřešíme.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi jsem neobdrzela
    Furstova

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, paní Furstová.

    Zboží by již mělo být chvíli poté co jste objednala zaslané a rozhodně u Vás. Pokud tomu tak není, kontaktujte buď spediční společnost nebo přímo nás a určitě problém dořešíme.

    Mirka

    • Kazové zboží

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    pokud dorazilo zboží, které není v pořádku, rádi bychom se samozřejmě omluvili. V takovém množství objednávek není bohužel v našich silách zboží kontrolovat kus po kusu a spoléháme na dodavatele. Určitě ale máme možnosti, jak zboží například vyměnit. Ozvete se nám? Podiváme se, co bychom pro Vás konkérně mohli udělat.

    Za celý team.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zbozi mi bylo doruceno na jinou adresu nez bylo v objednavce dohodnuto

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    to nás opravdu moc mrzí. Aktuálně nejsem schopna říci, zda-li se jednalo o naší chybu nebo chybu spediční společnosti. Každopádně doufám, že zboží máte u sebea dělá radost. Pokud nikoliv, ozvěte se nám a pomůžeme Vám zjistit, kde se nachází.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nerespektován požadavek uvedený v objednávce.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    mohla bych Vás poprosit, zda-li byste se nám ozval s detailnějším popisem toho, co přesně bylo v nepořádku. Pokud byla chyba na naší stráně, rádi bychom se omluvili a ideálně našli nějaké schůdné řešení, abychom mohli chybu napravit.

    Děkuji

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalý zbytečný obchod

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen. Rádi se situaci podíváme na zoubek a detailněji ji probereme. Můžete nám, prosím, napsat více informací?

    Děkuji

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod dobře komunikuje, nicméně poskytnuté informace nebyly, dle mého názoru, pravdivé
    • Dlouhá doba přípravy zboží k expedici
    • Dlouhá doba než bylo zboží SKUTEČNĚ předáno k dopravě

    V obchodě již objednávat nebudu, trvalo čtyři pracovní (!!!) dny než zboží připravili a skutečně odeslali .
    Ve středu mi sdělili, ze zboží je expedováno, což ale nebyla pravda, resp. skutečně předáno k dopravě bylo až ve čtvrtek odpoledne!

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše zkušenost a i přesto věříme, že se k nám do budoucna vrátíte. Je možné, že jsme zboží vyexpedovali ve středu večer a než se vše propsalo i do ostatních systému spediční společnosti, mohl být již například čtvrtek ráno. Jak můžete vidět v recenzích níže, chápeme, že rychlé doručení je v dnešní době standard a ten se snažíme ze všech sil dodržovat. Avšak ne vždy to je možné, proto buď rovnou u nabídky uvádíme delší dobu doručení případně informujeme zákazníky o zpoždění co nejdříve to je možné.

    Za celý team s omluvou,

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Čeká se dlouho než zboží vůbec dorazí.. v jiných obchodech to mate za den dva doma ale tady to nehrozí..

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Kimsho.

    U některého zboží je opravdu dodací lhůta delší, ale veškeré informace se snažíme uvádět vždy u nabídky, tak aby nedocházelo k rozčarování na straně zákazníka, protože to bychom opravdu neradi. Jak můžete vidět i z recenzí níže, některé zboží naopak zasíláme velmi rychle.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lživé informace o dodání

    Na webu zmiňovali položku skladem s odesláním v úterý. V úterý však pouze objednali přepravu u Zásilkovny a balík předali k odeslání až ve čtvrtek. Na infolince mi lhali, že balík odeslali už v úterý a že systém Zásilkovny běžně nefunguje a že nezobrazuje informace o podáné zásilce klidně i 48 hodin. Trapnější výmluvu si vymyslet nemohli.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Michale.

    Chápu, že se Vám tyto informace mohou zdát jako výmluva. Avšak přiznám se, že nemáme za potřebí lhát a pokud dojde k nějaké chybě na naší straně, přiznáme ji. K našim zákazníkům se snažíme být čestní a ctíme i pravidlo toho, že "lež má krátké nohy".

    Děkujeme a snad se k nám v budoucnu vrátíte a budeme Vám moci ukázat, že nákup u nás je příjemný.

    Mirka