Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Kazové zboží

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    pokud dorazilo zboží, které není v pořádku, rádi bychom se samozřejmě omluvili. V takovém množství objednávek není bohužel v našich silách zboží kontrolovat kus po kusu a spoléháme na dodavatele. Určitě ale máme možnosti, jak zboží například vyměnit. Ozvete se nám? Podiváme se, co bychom pro Vás konkérně mohli udělat.

    Za celý team.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zbozi mi bylo doruceno na jinou adresu nez bylo v objednavce dohodnuto

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    to nás opravdu moc mrzí. Aktuálně nejsem schopna říci, zda-li se jednalo o naší chybu nebo chybu spediční společnosti. Každopádně doufám, že zboží máte u sebea dělá radost. Pokud nikoliv, ozvěte se nám a pomůžeme Vám zjistit, kde se nachází.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nerespektován požadavek uvedený v objednávce.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    mohla bych Vás poprosit, zda-li byste se nám ozval s detailnějším popisem toho, co přesně bylo v nepořádku. Pokud byla chyba na naší stráně, rádi bychom se omluvili a ideálně našli nějaké schůdné řešení, abychom mohli chybu napravit.

    Děkuji

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalý zbytečný obchod

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen. Rádi se situaci podíváme na zoubek a detailněji ji probereme. Můžete nám, prosím, napsat více informací?

    Děkuji

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod dobře komunikuje, nicméně poskytnuté informace nebyly, dle mého názoru, pravdivé
    • Dlouhá doba přípravy zboží k expedici
    • Dlouhá doba než bylo zboží SKUTEČNĚ předáno k dopravě

    V obchodě již objednávat nebudu, trvalo čtyři pracovní (!!!) dny než zboží připravili a skutečně odeslali .
    Ve středu mi sdělili, ze zboží je expedováno, což ale nebyla pravda, resp. skutečně předáno k dopravě bylo až ve čtvrtek odpoledne!

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše zkušenost a i přesto věříme, že se k nám do budoucna vrátíte. Je možné, že jsme zboží vyexpedovali ve středu večer a než se vše propsalo i do ostatních systému spediční společnosti, mohl být již například čtvrtek ráno. Jak můžete vidět v recenzích níže, chápeme, že rychlé doručení je v dnešní době standard a ten se snažíme ze všech sil dodržovat. Avšak ne vždy to je možné, proto buď rovnou u nabídky uvádíme delší dobu doručení případně informujeme zákazníky o zpoždění co nejdříve to je možné.

    Za celý team s omluvou,

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Čeká se dlouho než zboží vůbec dorazí.. v jiných obchodech to mate za den dva doma ale tady to nehrozí..

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Kimsho.

    U některého zboží je opravdu dodací lhůta delší, ale veškeré informace se snažíme uvádět vždy u nabídky, tak aby nedocházelo k rozčarování na straně zákazníka, protože to bychom opravdu neradi. Jak můžete vidět i z recenzí níže, některé zboží naopak zasíláme velmi rychle.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lživé informace o dodání

    Na webu zmiňovali položku skladem s odesláním v úterý. V úterý však pouze objednali přepravu u Zásilkovny a balík předali k odeslání až ve čtvrtek. Na infolince mi lhali, že balík odeslali už v úterý a že systém Zásilkovny běžně nefunguje a že nezobrazuje informace o podáné zásilce klidně i 48 hodin. Trapnější výmluvu si vymyslet nemohli.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Michale.

    Chápu, že se Vám tyto informace mohou zdát jako výmluva. Avšak přiznám se, že nemáme za potřebí lhát a pokud dojde k nějaké chybě na naší straně, přiznáme ji. K našim zákazníkům se snažíme být čestní a ctíme i pravidlo toho, že "lež má krátké nohy".

    Děkujeme a snad se k nám v budoucnu vrátíte a budeme Vám moci ukázat, že nákup u nás je příjemný.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze se registrovat
    • Registrace nefunguje

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám nefunguje registrace, chybka bude zřejmě někde u Vás. Možná v prohlížeči. Rádi Vám ale pomůžeme, avšak moc by nám pomohlo, kdybyste se ozval s přesným popisem toho, co nefunguje.

    Za celý team.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávala jsem nákupní košík modrý a přišel zelený s růžovým květem.Po telefonické domluvě mi bylo sděleno,že jsem měla napsat někam do poznámky jaký chci.Takže má chyba,ale já objednávala přímo u obrázku s tím co chci,kde bylo uvedeno poslední kus.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zklamání. Proto se snažíme veškeré kroky psát přímo ke zboží, právě abychom eliminovali nemilé překvapní. Věřím, že i tak Vám zboží bude dělat radost (případně jej můžete samozřejmě vrátit).

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Špatně zabaleno, zboží násilím přehnuto - diář

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Mikino.

    Mrzí nás, pokud zboží nedorazilo v pořádku. Určitě nás kontaktujte, ideálně i s fotografií a problém vyřešíme.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • objednavka zpozdena
    • pres heureka jsem vyhledal produkt pleny pro psy. Pres heureka link jsem se dostal k tomuto eshopu. Link bohuzel vedl na pleny pro feny. Nevsiml jsem si toho a bohuzel je mi tim padem zbozi po doruceni k nicemu. Zde ale bude na vine nejspise heureka.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám dorazilo zboží, o které nemáte zájem. Pošlete jej zpět, je zde zákonná lhůta na navrácení zboží 14 dní. Mrzí nás, že s objednávkou byly komplikace.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo psáno, že je skladem.Potom, že bude doručeno později, nakonec nepřišlo vůbec-objednávka byla zrušena, peníze zpět mi zatím doručeny také nebyly.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    vše jsem prověřovala a peníze byste měl mít již zpět. V tomto případě nezbývá, než se omluvit. Moc nás komplikace mrzí.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zasláno jiné zboží

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    pokud jsme zaslali nedopatřením jiné zboží, nejprve bych se Vám chtěla za nás všechny velmi omluvit. Požádala bych Vás též o zaslání fotografií zboží a určitě se domluvíme na nějakém náhradním řešení.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pozor na název e-schopu, pokud chcete koupit sušené maso s názvem JERKY, musíte najít Jihočeské Jerky, je to klamavé!!!!!

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    zeptám se: Nespletl jste si e-shop? Bohužel moc nerozumím stížnosti, ale budeme moc rádi, pokud se rozepíšete více do e-mailu a pokud Vám budeme moci pomoci, rádi tak učiníme.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo mi úplně jiné zboží než jsem chtěla
    • Je to drahé

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Veroniko.

    To je nám moc líto, určitě se ozvěte a pokud dorazilo jiné zboží, domluvíme se na nápravě a řešení, to je jasné.

    Za celý team.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nedorazilo

    4dni po vytvorení objednávky,mi prišiel mail,že zbozi nemaji a rušia mi objednávku .Zbozi už malo byť deň na ceste

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Silvie.

    Zde nezbývá než se omluvit, zboží jsme se do poslední chvíli snažili získat, avšak nepodařilo se.

    S lítostí,

    MIrka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 2.11.2023,do dnešního dne 9.11.2023 nedorazila objednávka

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    chápu, že to je nemilé a moc se omlouváme. Vidím, že objednávka mezitím, než jsem stihla reagovat již odešla. Byl nějaký problém v zásilkovně, ale kolegyně zboží zaslala přes jinou spediční společností. Vše by tedy mělo být v pořádku a vidím, že jste o všem spolu komunikovali.

    Nezbývá než popřát, aby zboží dělalo radost.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    22.10.jsem udělěla objednávku za 1.220Kč a ještě týž den uhradila.
    Dnes je 29.10.a ojednávku ještě nemám.
    Myslím že v dnešní době je více jak týden na dodání dost za hranou.
    Nevím tak v jakém stavu a jestli vůbec objednávku dostanu.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    mockrát se omlouváme za prodlení s Vaší objednávkou. A zároveň naprosto souhlasíme, že tak dlouhé doručení by opravdu nemělo být. Prověřovala jsem Vaši objednávku a v tomto případě jsme zboží odeslali o den později (tedy 25.10.) o čem jsme Vám ihned zasílali i e-mail.


    Fungujeme případně na telefonu i e-mailu, kde jsme připraveny na všechny možné dotazy našich zákazníků. Určitě je možné se na nás vždy obrátit a rádi dohledáme, kde se Vaše zboží nachází.

    Za celý team.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr, nízké ceny.
    • 6 dní a zboží ještě neodeslali, je to matoucí, když píšou skladem, čtěte pozorně, na webu uvádí u produktu i informaci, že odesílají třeba až za týden.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    snažíme se zboží doručovat vždy co nejrychleji, ale pravdou je, že ne vždy je to možné a právě proto se všechny informace snažíme vždy uvádět dopředu.

    Děkujeme.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod uvádí u zboží skladem i když ho skladem nemá

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    bohužel, občas se to může stát i když samozřejmě takové situace elmiminujeme co můžeme a naopak se zboží snažíme zasílat co nejrychleji, je nám jasné, že se naši zákazníci na své zboží těší! Zde nezbývá, než se omluvit.

    Za celý team.

    Mirka