Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jeden z mála, který zboží nabízí.

    Zboží objednáno, zaplaceno, ale dosud neexpedováno. Takže není co hodnotit. Alespoň ne v pozitivním smyslu.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za prodlení při zaslání a věřím, že Vám zboží změní názor a bude co hodnotit i v tom pozitivním smyslu.

    S omluvou za celý team.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • tragická doprava,za 400 a nejsou schopni doručit zboži ani za 4 dny?v dnešní době!

    rozhodně příště využiji konkurenci s lepším dopravcem

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Patriku, jak můžete vidět z našich recenzí, snažíme se o pravý opak. Pravdou však je, že některé zboží díky jeho poloze na externím skladě můžeme opravdu doručit později, ale o tom většinou informujeme dopředu rovnou při nákupu. Ale naprosto rozumím, že v dnešní době zákazník očekává doručení rychlé a věříme, že se nám to podaří brzy splnit na 100% (nebo 99%) .)

    Děkujeme za pochopení.

    Za celý team.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • výběr zboží
    • velmi dlouhá dodací lhůta
    • tváří se, jako že mají zboží skladem a přitom nemají

    Tady jsem nakoupil poprvé a naposledy. Vlastně jsem tu nakoupil omylem, protože jsem si nevšiml, že u produktů se píše datum dodání. U jiných obchodníků je běžné, že se u zboží viditelně píše, že zboží není skladem, aby bylo jasné, že obchodník teprve bude zboží někde shánět.
    Ale Kukačka švindluje a tváří se, že zboží má a přitom ho nemá. A tak zboží posílá nejdříve za týden. V mém případě trvalo dodání 11 dní! To si to rovnou můžu objednat z Číny za polovic. A proto nedoporučuji obchodníka.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    naprosto rozumím Vašim pocitům a cítila bych se podobně. Za zpoždění se moc omlouváme . Veškeré informace vždy uvádíme. A jak můžete vidět i v jiných recenzích, snažíme se doručovat tak rychle, jak dokážeme. Bohužel i přesto může dojít k nečekaným údálostem a doručení zboží se posune. Většinou se nejedná o chybku na naší straně, ale to je nepodstané, spíš píši jen takový pohled z naší strany. To nás samozřejmě neomlouvá a pro Vás, jako zákazníka, to může být nepodstatné. Mrzí nás špatná zkušenost a věřím, že do budoucna nám dáte ještě šanci a budeme tak moci ukázat, že zákazníka umíme i potěšit, nejen rychlostí.

    Za celý team.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod po 11 dnech zrušil objednávku, zboží neměli

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    zde nezbývá, než se omluvit. Chápu, jak je celá situace nepříjemná.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno 3.5. dnes je 10.5. a komunikace veškerá žádná a o zboží nevím nic :-(

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Zdeňko.

    Nejprve bych se Vám chtěla za nás všechny omluvit. Prověřovala jsem Vaši objednávku a skutečně došlo k technické chybce. A dvoudennímu prodlení při zaslání. Zboží byste ale měla mít již u sebe.
    Děkuji za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

    Za celý team.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedodali co meli na strankach

    Ztrata cadu

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Čendo.

    Pro vyřešení Vašeho problému bychom potřebovali více informací. Určitě nám napište a podíváme se tomu na zoubek.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • expedice zboží které je skladem za 5 dnů

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Jozefe.

    Omlouváme se za zdržení. Věřím, že o to větší radost dělá zboží.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Při objednání byl zboží skladem a najednou psali 6e se posune doba dodání tak jsem to zrušil.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    bohužel, občas nás technika zamotá. Mrzí mě, že se to stalo ve Vašem případě a věřím, že i tak jste se k Vámi vybranému zboží dostal.

    Omlouváme se.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá cena
    • Zboží jsme neobdrželia ani jsme nebyli informováni kdy ho obdržíme. Přitom je zaplaceno.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    vidím, že zboží je již doručeno. E-maily o tom, co se děje se zbožím od nás odcházejí automaticky, takže se nemůže stát, že bychom zapomněli. Je ale možné, že Vám spadly do spamu.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • předražený výrobek je nedbale ušitý,vypadá že se brzy rozpadne.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, Emo.

    Mrzí nás Vaše zkušenost, určitě zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě. Ráda bych Vás ujistila o tom, že pokud by se skutečně výrobek rozpadl, můžete se nám vždy ozvat a zkusíme najít řešení, které by Vám vyhovovalo. Nenecháme Vás v tom.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostal jsem úplně jiné zboží, než které jsem objednal. Na reklamaci obchod nereaguje.

    Bylo doručeno úplně jiné zboží, než které jsem objednal. Na reklamaci obchod nereaguje.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    to nás mrzí a nezastínáme, že chybka se stát může. Ale i proto jsme důslední a rychlí při komunikaci se zákazníkem, na které nám opravdu záleží. Pokud jste nedostal odpověď, mrkněte do spamu nebo nám rovnou zavolejte a vše probereme.

    Za celý team

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr produktů
    • Na dnešní dobu poměrně dlouhá expediční doba
    • Objednáno 12.4. Do 19.4. zboží nedorazilo
    • Na stránkách v detailu objednávky se vždy zobrazí datum a čas vytvoření objednávky právě ten, kdy jste stránku zrovna otevřeli a ne skutečný datum a čas vytvoření objednávky. To platí i o platbě a expedici.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    chápu, že čekání na zboží není zrovna to příjemné při objednávání po internetu. Jak je možné vidět i z jiných recenzí, snažíme se být rychlí, ale občas z mnoha důvodů se může objednávka skutečně pozdržet. Za což se velmi omlouváme.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    O této doby jsem zásilku nedostal§

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za zpoždění zásilky. Mrzí nás to, pošleme ji co nejdříve to bude možné.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednaný brusný kámen měl mít rozměry 15x5cm a měl být v dřevěné krabičce dle obrázku. Přišel mi kámen v plastovém obalu o velikosti 10x2,5cm.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    to nás opravdu moc mrzí. Určitě nám prosím napište, idelálně přiložte i fotografie a samozřejmě se problému podíváme na zoubek a zkusíme vymyslet řešení, které by bylo fajn pro nás pro všechny.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • doba doručení!!!!

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste na objednávku čekali déle a omlouvám se. Zároveň věřím, že i tak zboží dělá jen radost.

    Za celý team

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zabalení zboží přímo ukázkové
    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že doba dodání byla delší, než jste očekával. Snažíme se zboží vždy posílat rychle, avšak ne vždy se to povede. Záleží na mnoha faktorech.

    Děkuji za pochopení.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhou dobu žádná odpověď na odeslání zakoupeného zboží.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    snažíme se vždy komunikovat naopak co nejrychleji. Pokud jste nám psal a odpověď nedorazila, nejspíše je ve spamu. Případně nás určitě kontaktujte telefonicky.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží nakonec skutečně dorazilo.
    • Velmi dlouhá doba dodání.
    • Žádné informace o stavu objednávky a termínu dodání.
    • Přepravní společnost předem neinformuje o plánovaném termínu doručení.

    Velmi dlouhá doba dodání, obchod poskytuje neexistující čísla pro sledování zásilky - tzn. odlišná od skutečného čísla zásilky, které následně poskytl přepravce.
    Zboží jsem obdržel až po mnoha urgencích.

    Přepravce TopTrans též není žádný zázrak. Nedostal jsem žádnou informaci, kdy mi zásilka bude doručena a ani při doručování se dotyčný neobtěžoval zavolat a zkrátka mi zásilku opřel za plot, když jsem nebyl doma.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    je mi líto, že jste měl s objednávkou takové potíže. Co se týče přepravy, tu bohužel nemůžeme nijak ovlinivt a bývá na zákazníkovi, jaký způsob si vybere. I tak nám ale dovolte vyjádřit lítost nad špatnou zkušeností.

    Co se poté týče dlouhé doby dodání, za tu se omlouváme. Avšak informujeme (automaticky, takže není možné, že bychom na Vás zapomněli) o době dodání i pokud se stav objednávky jakkoliv změní. Je možné, že e-maily od nás padají do spamu.

    Každopádně mě mrzí taková nemilá zkušenost a věřím, že příští objednávka bude na jedničku.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měsíc nekomunikují. Mají mé peníze a já nemám zboží!

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den,

    odpovídáme standardně ten den. Jen občas dojde k nějaké anomálii, ale odpověď netrvá určitě déle. Mrkněte, prosím, do spamu případně nás určitě kontaktujte po telefonu.

    Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Neochota a to doslova velká.
    Stane se cokoli a moje chyba, že jsem si řádně nepřečetla obchodní podmínky to bezesporu. Nicméně kupovala jsem blbost, bohužel na IČO a žádala pouze o výměnu, jelikož jsem objednala omylem špatný typ USB vstupu, ještě nikdy se mně nestalo, že pokud něco bylo zakoupeno na IČO a nastal nějaký problém, že by obchod nevyšel vstříc a to o to víc, že jsem nechtěla vrácení peněz, ale výměnu s případným doplatkem i zaplacením nového poštovného. Tento obchod absolutně neochotný k zákazníkovi. Možná ,že to bylo selhání operátorky, ale pro mě to je selhání celého Upřímně dle mého názoru vždy pokud jsou lidé slušní a normální se dá vymyslet, jak to provést, ale to se musí pouze chtít, tady se, ale evidentně nechce . Od této firmy již nikdy více nic neobjednám ani jako zákazník firemní ani jako soukromá osoba.

    Reakce obchodu Kukacka.cz

    Dobrý den, paní Svobodová.

    Je mi to jasné a na Vašem místě bych měla podobné pocity. Zvláště, pokud je člověk zvyklý nakupovat jako fyzická osoba a nikoliv na IČO. Našim zákazníkům se snažíme vyjít vstříc, jak jen můžeme. Avšak občas nám to nedovolí procesní, administrativní nebo účetní záležitosti. A tak tomu je i v tomto případě.

    Moc děkujeme za pochopení.

    Za celý team.

    Mirka