Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo jiné zboží než jsem objednal. Kontaktoval jsem e-shop. Žádná omluva! Jenom, že můžu zboží vrátit... Balík 12kg, kdo se s tím bude tahat a platit poštovné?? Takže nikdy více...

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Schrolle,

    uvedl bych věc na pravou míru, to že výrobce změní recepturu u granulí není chyba obchodu, bohužel výrobce se jaksi neobtěžoval nám dát vědět, že změnil recepturu a skladník si toho bohužel nevšiml. Mrzí mne že tvrdíte, že se Vám nikdo neomluvil, to opravdu není pravda, hovor jsem slyšel a kolega se Vám omlouval a nabízel Vám možnost vrátit zboží a vrácení zpět peněz, včetně poštovného, to jste odmítl, že se zásilkou na poštu nepůjdete. Mohl jste nám tedy nabídnout lepší variantu vyřešení reklamace.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogance

    Objednal jsem piškoty pro psa a uvedl jsem dodací adresu běžně mnou používanou pro všechny e-shopy /a rovněž registrovanou v živnostenském rejstříku jako adresu provozovny mé firmy/. Po odeslání objednávky mi zavolal pan Kunčický, že jsem uvedl neplatnou adresu, protože jeho systém s ulicí automaticky spojuje jinou místní část, než kterou uvádím. Ujistil jsem jej, že mnou uvedené údaje jsou správné a problém je jen v nastavení systému České pošty, a požádal jsem jej, ať tedy klidně použije adresu, kterou mu systém nabízí. Na to reagoval tím, že pokud nejsem schopen si zapamatovat vlastní adresu, ať nepočítám s odeslání jakékoliv zásilky. Pochopil jsem, že hovořím s arogantním hlupákem a objednávku jsem zrušil.
    Zajímalo mě ale, jak pan Kunčický reaguje na negativní reakce nespokojených klientů, a otevřel jsem si proto na jeho stránkách negativní recenze. Doporučuji všem zákazníkům si tyto reakce přečíst, protože jedna jako druhá obsahují arogantní invektivy a hrubosti z jeho strany vůči nespokojeným klientům, a je zřejmé, že negativní kritiku tento člověk není opravdu schopen přijmout. Můj názor na něj jsem vyjádřil výše.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Parobku,

    pan Kunčický Vám rozhodně nevolal, volal Vám můj zaměstnanec, kterého jsem velmi zřetelně slyšel, když s Vámi hovořil. Velmi slušně Vás požádal o upřesnění adresy, kterou jste uvedl do objednávky a která nesouhlasila s žádnou databází adres. Také Vám řekl, že s adresou jak je uvedena v objednávce nelze vytvořit štítek na zásilku. Nikde ve Vaší recenzi nevidím, že by jste napsal, že jste na kolegu začal křičet, že máme zasr..ou českou poštu a ať si to pošleme jak chceme..... Váš naprosto zřetelný projev byl slyšet až k mému stolu. Rozhodně jsem neslyšel nic o tom, že si nepamatujete adresu a jsem si tím naprosto jistý, mám stůl 2 m od kolegy. Nezlobte se na mne, ale jako člověk s vysokoškolským titulem a zároveň majitel firmy máte opravdu specifický slovník. Jestli tedy považujete za aroganci to, že kolega ukončil po Vašem sprostém chování hovor, tak prosím. To že jste zákazník neznamená, že se k nám budete chovat jako hulvát a my si to musíme nechat líbit. Vše má své meze, pokud se takto chováte ve Vaší firmě, je to Vaše věc, ale my se sprostě k zákazníkům rozhodně nechováme.
    Za 13 let provozu máme jak vidíte 57 negativních recenzí na více jak 2 miliony objednávek. Myslím že každý trochu soudný a slušný člověk si udělá svůj názor.

    Tentokrát opravdu Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá cena.

    Obědnal jsem krmivo petkult medium adult a přišlo pro mini adult.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Zelenko,

    je s podivem, že tuto recenzi vyplňujete více než měsíc od převzetí zásilky. Po kontrole našich skladových zásob musím konstatovat, že nám skladové zásoby sedí a patrně jste si objednal zboží v jiném obchodě a nevíte, který obchod hodnotíte.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to bud tyden nebo skoro tyden a zbozi mi stale neprislo. Problem nebude asi na strane prodejce, ale mit jako moznost dopravy jen Ceskou postu asi neni zcela idealni. Takze nespokojenost.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Šmiko,

    problém není v Našem obchodě, to musíte velmi dobře vědět, protože Vám byla odeslána informace o odeslání zásilky na Vaši adresu a to včetně odkazu na sledování zásilky. Zásilka byla z našeho obchodu odeslána ihned po přijetí Vaší platby. Problém je na straně dopravce, kdy se zásilka někde zasekla, a to se stává opravdu velmi ojediněle. Smutné je, že jste se ani nepokusil nás kontaktovat, že máte problém s doručením, abychom se na to podívali a pokusili se to vyřešit, reklamaci opravdu nelze řešit tím, že si postěžujete zde. Na zásilku byla již podána reklamace.

    Reklamace byla uzavřena a zásilka byla zákazníkovi doručena druhý den po nahlášení reklamace dopravci ze strany obchodu, škoda že od zákazníka krom této recenze absolutně nulová komunikace s naším obchodem.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Poslali kapsicky s expiraci do 20.3 ikdyz jsem je prosila o delsi dobu. Nejsem spokojena s obchodem

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Foldinová ze Zlína,

    vůbec nechápu proč zde naprosto bez ostychu lžete, zboží Vám nebylo doručeno za 4 dny, v objednávce jste měla platbu předem na náš účet, zásilka byla odeslána v den přijetí Vaší platby. Co je špatně na kapsičkách které mají expiraci 4 měsíce?! Z 8ks multipaků kapsiček po 12 ks byla 5x expirace do r.2023 u 3 ks do 3/2022 opravdu Vaše kočka nesní za 4 měsíce 36 kapsiček? Tomu opravdu nerozumím. Náš obchod opravdu nic špatně neudělal, nechápu.

    Jsme rádi paní Foldinová, že i přes tuto negativní recenzi u nás opětovně nakupujete 27.1.2022

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • rychlé, dobře komunikace
    • využívá služeb České pošty

    Obchod je dobrý, rychlý, ceny mírné. Hlavní nedostatek je vy výběru způsobu doručení a to pouze Českou poštou, která je zcela nepoužitelná. Dlouhé fronty, nevhodné úřední hodiny, špatně dostupná.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Horálku z Brna

    pobočku české pošty jste si vybral sám, mohl jste si vybrat dalších 5 poboček partner, které jsou v různých obchodech, přímo v okolí této pošty, kterou jste si vybral sám. Provozní dobu pobočky, kterou jste si vybral jste viděl, ještě před odesláním objednávky. Mohl jste si také zboží nechat doručit do zaměstnání, nebo až do domu, bez jakéhokoli příplatku. Nerozumím tomu, proč nedoporučujete obchod, kvůli Vašemu nevhodnému výběru.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • První objednávku jsem měl doma třetí den
    • Druhou objednávku, stejná jako první, dosud nevyřízena, přijata, a poté 8 dní klid.

    Na první objednávku perfektní odezva, třetí den mám zásilku doma. Zopakoval jsem objednávku o několik dnů později, obdržel automat přijetí objednávky, a dále se již 8 dní nic neděje. Co dodat????
    Toto jsem napsal do recenze Heureka. Desátý den jsem tedy volal do obchodu, zjistit, co se děje. Bylo mi řečeno, že na základě mé pravdivé recenze o mé zkušenosti mi byla objednávka zrušena. O tom bych se ale nedozvěděl, kdybych do obchodu nezavolal. Inu, poučení, pravda už se zase v Česku všude nemusí.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Peku,

    měl by jste si uvědomit, že náš obchod neurčuje státní svátky a to že byl v pondělí a úterý státní svátek a tedy 4 dny volna a žádní dopravci nefungovali, nemůžete dávat za vinu obchodu, veškeré objednávky za 4 dny zpět jsme vyřizovali jak nejrychleji to šlo, v našem obchodu pracují lidé, ne stroje a pracují opravdu s vysokým nasazením, velmi mne mrzí, že nemáte trochu empatie, k práci ostatních. Jako "chovateli" Vám doporučím si objednat krmivo včas, o státních svátcích jste přeci musel vědět.


    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Arogantní e-mailová podpora, trvalo týden, než zásilka došla

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Bohužel slečno Hrdinová uvádíte zde nepravdivé informace,

    Vaše objednávka byla přijata v neděli 21.3.2021 V objednávce jste si zvolila platbu předem na náš účet, Vaše platba byla přijata v úterý 23.3.2021 a ten den byla zároveň odeslána na Vaše výdejní místo, vyzvednuta byla 24.3.2021, tedy druhý den po obdržení Vaší platby. Bohužel v záplavě každodenních informací jsem si nevšiml, že vláda schválila dvoudenní pracovní týden, za což se tedy omlouvám.
    V objednávce jste nám napsala, že chcete zásilku odeslat na výdejní místo, které Vám nejde vybrat, kolega výdejní místo změnil na Vámi požadované a napsal Vám e-mail s vysvětlením, že výdejní místo Vám nejde vybrat proto, že zadáváte PSČ zcela jiné pobočky české pošty v tom opravdu nevidím žádnou aroganci.

    S pozdravem Kunčický

  • MÁJÍ PSÁNO, ŽE JE SKLADEM A NENÍ TO PRAVDA.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost obiednavky
    • osobni odběr objednavky

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Pacioreku,

    vůbec nechápu Vaše hodnocení, objednávka byla přijata v pondělí, odeslána úterý. Dnes a denně jsou televize a internet plné informací o tom jaké mají internetové obchody i dopravci několikanásobné zvýšené počty objednávek a zásilek. Vaše objednávka byla i v této těžké době vyřízena rychle do druhého dne. Pokud na zboží spěcháte, mohl jste si ho koupit v kamenné prodejně, kdy by jste ho měl hned a ušetřil by jste si stres z toho že jste ho měl až za dlouhé 3 dny, to je pravdu nevídané. Trocha pochopení pro práci ostatních by snad neuškodila. Náš obchod, ani dopravce, kterého jste si zvolil se žádného pochybení nedopustil.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod je v pohodě ale obojky nefunkční

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Venturo,

    zde se hodnotí fungování a služby obchodu, ne výrobky. To že nám dáte 100% a poté "NEDOPORUČUJI" je opravdu rozpor a měl by jste se zamyslet nad tím co vůbec vyplňujete. Další věc, Heureka umožňuje zákazníkům vyplňovat nepravdivé a zavádějící informace, má přesné datum nákupu zákazníka, nákup proveden 29.9.2020 recenze vyplněna 6.10.2020, počítat ještě umím a rozhodně to nejsou 2 týdny , objednáno v sobotu, odesláno v pondělí, zásilka doručena v úterý 30.9.2020 Info k nefunkčním obojkům, pokud nasadíte psovi antiparazitní obojek který má na sobě parazity(např.blechy) za prvé obojek nezačne fungovat okamžitě , za druhé je nutné nejprve psa vykoupat antiparazitním šamponem a poté nasadit obojek. Pokud jste začínající chovatel, měl by jste si nejdříve přečíst návod, nebo se poradit s veterinářem, také jste mohl požádat o info v našem obchodě.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacen Balík do ruky od České pošty - zboží uloženo na poště, bez reakce na opakovanou žádost o doručení. Nakonec zboží vyzvednuto osobně

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená zákaznice z Prahy,

    dle vyplnění hodnocení bylo vše špatně, špatná komunikace obchodu...
    Vaše objednávka byla přijata v pátek, v pondělí byla zásilka odeslána, zároveň Vám byla odeslána informace o předání zásilky dopravci, odkaz na sledování zásilky a el.faktura. Takže nevidím žádnou chybu v komunikaci z naší strany. To že Vám pošta zásilku nedoručila je bohužel chyba, Vy jste nás ale nekontaktovala že máte problém s doručením zásilky, a to ani telefonicky, ani e-mailem, takže nevím na čí straně byla chyba v komunikaci, pokud by jste se nám ozvala, snažil bych se problém s doručením vyřešit, to se ale nestalo. Chápu že nedoručení zásilky Vás rozlobilo, ale Vy jste nám šanci na vyřešení problému prostě nedala. Bohužel občas taková situace nastane a jde o selhání jednotlivce, ale stává se to opravdu velmi zřídka.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • obchod velmi neochotny pri rieseni problemu pri dodani nepouzitelneho tovaru

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Majerníku,

    nerozumím tomu , že jsme nebyli ochotní, Vy jste se dožadoval gumového těsnění do víka barelu, které tam ale výrobce nedodává a žádné těsnění tam jednoduše není a být nemá.Ani na našem webu u popisu zboží žádná taková informace není a nebyla. Jediné co jsme Vám tedy v tomto případě mohli navrhnout a co jsme také udělali, bylo vrácení zboží. Vy jste také potvrdil, že zboží tedy vrátíte. Jestli tedy máte nějaké jiné řešení, jak tuto situaci vyřešit, mohl jste nám ho navrhnout. Osobně si myslím, že víc možností nebylo a náš obchod se nedopustil ničeho, za co se nás snažíte potrestat. Doporučím Vám obrátit se přímo na výrobce s otázkou, proč těsnění do barelu nedodává., my jsme prodejci a prodáváme to, co nám výrobci dodají.

    S pozdravem Kunčický

  • Označil som, že obchod nedoporučujem, len z toho dôvodu. že obchod neposiela tovar na Slovensko. Neviem preto posúdiť kvalitu obchodu. Myslím si, že v dnešnej dobe by ale nemusel byť problém poslať tovar z Čiech na Slovensko, keď dokážeme doručiť tovar aj z ozaj vzdialených krajín. Tovar, ktorý sme chceli objednať bol k dispozícii iba v ČR a v Anglicku, preto sme si mysleli, že bude jednoduchšie ho objednať z Čiech, no mýlili sme sa. Na druhej strane, keď majú tak úzkoprofilový tovar k dispozícii, ozaj môže ísť o kvalitný obchod.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Simonidesi,

    mohl jste si tuto informaci ověřit před odesláním objednávky v sekci "doprava a platba" máme tam informaci že zboží nezasíláme na Slovensko naprosto zřetelně uvedenu. Zásilky zasíláme pouze v rámci ČR a máme k tomu svoje důvody, proto na tuto věc upozorňujeme v sekci doprava a platba.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevidim ziadnu vyhodu
    • velmi neseriozny obchod
    • na stranke poskytuju zavadzajuce informacie napr. ohladom dopravy

    nikdy viac !!!

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Minarovych z Bratislavy,

    uvádíte zde naprosto neseriózní hodnocení, to že nedoručujeme na Slovensko, máme uvedeno naprosto zřetelně na našem webu, a to přímo v sekci "Doprava" pokud nerozumíte větě "Zboží zasíláme pouze v rámci České republiky - do zahraničí zásilky NEZASÍLÁME." tak se velmi omlouvám za zavádějící informaci. Pokud nerozumíte češtině, doporučuji si informaci přeložit do Vašeho jazyka, například na online překladači.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nabízejí zboží, které nemají skladem

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Burajova z Prahy,
    zboží bylo skladem k odeslání v Pondělí, Vy jste nechtěla čekat o jeden den déle,protože kvůli technickému problému jsme nemohli zboží odeslat ihned, snažili jsme se Vám to vysvětlit, bohužel patříte k chovatelům, kteří objednávají krmivo v momentě, kdy mají prázdný pytel od granulí.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • všechno zboží doručeno
    • někoho "myslícího" napadlo naříznout svár pytle 12,5kg balení granulí, aby vyfoukl vzduch v balení a to se mu to vešlo do krabice. Myslíte, že výrobce uzavírá pytle se suchým krmivem schválně neprodyšně???

    Kdybych neobjevila schválně naříznutý pytel granulí, bylo by vše ok.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Dobrý den,

    je mi velmi líto, že u Vaší objednávky došlo k problému s granulemi, v našem skladu opravdu nikoho nenapadlo nařezávat pytel s granulemi, pokud byl pytel děravý ve sváru, pravděpodobně se to stalo během přepravy, bohužel tento výrobce nepoužívá příliš kvalitní obal na granule. Jen bych chtěl upozornit, že pytel není neprodyšný, v balení jsou malé dírky po celém obvodu obalu, již od výrobce. Tento produkt nepatří mezi tkzv.vyvakuované, kdy je odsátý vzduch z výrobku. Škoda, že jste se neobrátila přímo na nás, abychom případně provedli reklamaci.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné množstevní slevy, začínají nás oslovovat konkurenti s bonusy

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Trnko z Dobřan,

    bohužel nerozumím Vašemu hodnocení,

    hodnocení dodací lhůty - Vaše objednávka byla přijata v Neděli 4.2.2018 v 18:20h
    Odeslána v Pondělí 5.2.2018
    Doručena V Úterý 6.2.2018 Vzhledem k času, kdy jste zásilku odeslal, by žádný obchod nedoručil zboží rychleji, navíc jste zvolil platbu předem na náš účet, pokud by naše komunikace byla tak hrozná jak uvádíte, nevím, jak bychom tak rychle přijali Vaši platbu a odeslali zboží. Dále jste v dotazníku uvedl jako zvoleného dopravce spol.Geis, v objednávce kterou jste odeslal nám, jste ale zvolil českou poštu, která Vám také zásilku doručila. O přehlednosti obchodu se s Vámi přít nebudu, je to Váš názor, který respektuji.
    Komunikace obchodu - ihned po přijetí objednávky Vám přišla automatická odpověď o přijetí objednávky, několik minut poté Vám byl zaslán e-mail s potvrzením o zablokování objednaného zboží. Druhý den Vám byl odeslán e-mail s odkazem na sledování Vaší zásilky, následně další s potvrzením o předání dopravci a fakturou. Granule, které jste si objednal, jste koupil za nejnižší cenu v ČR, levněji by jste je nikde nekoupil, takže opravdu nevím, jestli jste si jistý, který obchod hodnotíte. Náš obchod vyřídil Vaši objednávku naprosto profesionálně a bez sebemenší chyby.Velmi mne mrzí, že to co zde uvádíte nekoresponduje s tím, jak to bylo ve skutečnosti.

    S pozdravem Kunčický

    Aktualizováno 10.4.2018

    Jsme rádi pane Trnko, že jste si vyzkoušel konkurenty, kteří vás oslovili a po dvou měsících se vrátil do našeho obchodu. Velmi jste nás potěšil.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • prodejce komunikuje a bez problémů vrátil peníze
    • pokud produkt nabízí za danou cenu a mám jej zaplacený, měl by za tuto cenu být obchod dokončen, bez ohledu na to, že dodavatel ji změnil..

    Nelíbí se mi přístup - nabízíme vše, co nebude, to zrušíme a vrátíme peníze.. Cena, za kterou jsem nakoupila a kterou jsem zaplatila, byla skvělá a právě proto jsem tohoto prodejce zvolila. Jelikož jsem objednávala stelivo i dost na poslední chvíli, čekala jsem doručení a ne email o zrušení objednávky. Ráda bych doporučila, ale bohužel nemám chuť zkoušet zde nakupovat znova.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Dobrý den paní Crlíková,

    velmi nás mrzí komplikace, která nastala u Vaší objednávky, nešlo zde o cenu, ale o to, že nám dodavatel potvrdil dodání zboží, s přesným termínem doručení zboží, tím pádem jsme počítali s dodávkou v pátek, bohužel v pátek nám dodavatel napsal, že zboží měl špatně naskladněno a zboží již nemá. Velmi se Vám tedy omlouvám za naši chybu. Věřte, že takto náš obchod běžně nefunguje, jste po 3 měsících jediný zákazník, který náš obchod nedoporučuje.

    S omluvou a pozdravem Kunčický

    • chybí možnost platit debetní nebo KK kartou. Ceny až na výjímky dost vysoké

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Kalendová z Vestce u Jaroměře,

    Vaše objednávka byla přijata v Pondělí, 27. února ve 20:11 druhý den bylo zboží připraveno na Výdejním místě k vyzvednutí a také jste si je hned druhý den po objednání vyzvedla. Objednala jste si granule Bosch se kterými nejste dle vyplnění dotazníku spokojená, zde se ale hodnotí obchod, jako takový a ne výrobek, který jste si sama vybrala a nikdo z našeho obchodu Vám ho rozhodně nedoporučoval. Ve Vašem hodnocení jsou naprosto nepravdivé informace, které zde bohužel nejsou vidět a zaslala je nám Heureka do e-mailu a nemůžeme na ně ani adekvátně reagovat, protože ostatní zákazníci neví o co se jedná. Že se zde nedá platit kartou je uvedeno na našem webu, informace Vám byla zaslána také formou SMS a e-mailem, které jste si evidentně nepřečetla. Pokud zde uvádíte že ceny máme vysoké, tak nerozumím tomu, proč jste si tedy zboží u nás objednávala. Náš obchod neudělal naprosto žádné pochybení a vše proběhlo naprosto rychle a profesionálně. Vaší recenzi naprosto nerozumím.

    S pozdravem Kunčický