Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace mezi pracovníky v e-shopu, která se odráží na nespokojenosti zákazníka.

    Pokud se budou chovat pracovníci tak jak se chovali ke mně asi dlouho už obchodovat nebudou.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Soumarová,

    je mi líto,že máte pocit,že se k Vám někdo z našeho týmu choval arogantně,volala jste k nám několikrát ohledně zboží,pak jste zboží objednala,že si ho vyzvednete ve Středu,v Pondělí jste k nám opět volala,že se stavíte v Pondělí,z Vašich e-mailů ani telefonátů jsme bohužel nepochopili,kdy se vlastně chcete zastavit a zboží vyzvednout.Obchodujeme již spoustu let a můžu Vás ujistit,že naprosto drtivá většina zákazníků je s naším obchodem spokojená.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala před měsícem a doposud nic nedorazilo!

    Neprofesionální přístup

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Chlubnová z Prahy,

    objednala jste si zboží s platbou předem,e-mail s podklady k platbě i s informací že jste si zvolila platbu předem i vybraným druhem dopravy Vám byl odeslán, ani po týdnu od Vás žádná platba nepřišla,byl Vám opětovně zaslán e-mail s tím,že od Vás nebyla přijata platba,případně s žádostí o vaši reakci jak s objednávkou naložit,ani na jeden e-mail jste neodpověděla,ani jste do našeho obchodu nezavolala.Velice mne mrzí že zde uvádíte nepravdivé informace, vždy se snažíme objednávku vyřídit co nejdříve ke spokojenosti zákazníka,když ze strany zákazníka nepřijde žádná reakce,nebere telefony a neodpovídá na e-maily, nemůžeme nic jiného dělat.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Krátké expirace u pamlsků co jsem si objednal. Objednávám jinde, kde to mají opravdu čerstvé a expirace jsou tím delší.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Dobrý den pane Přidale,Vaše recenze si trochu odporuje,100% a nedoporučujete náš obchod...
    Nejkratší expirace pamlsku které jste od nás obdržel-pečené sušenky exp.24.2.2014 mají max.expiraci 6 měsíců od data výroby,takže rozhodně se nejednalo o staré zboží,ostatní pamlsky expirace 7/2014.Tak opravdu nerozumím tomu co zde uvádíte.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dorazilo mi jiné zboží než jsem objednala a předem zaplatila. Ikdyž šlo o podobný výrobek, došel mi šampon proti blechám pro psy a byl objednán šampon pro kočky. Mrzí mě, že mě nikdo nekontaktoval, že už zboží není..nebo jestli došlo k jiné chybě...jinak bych ho nechtěla. Vyhodila jsem zbytečně peníze.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Holanová,

    objednala jste si šampon pro psy a kočky v ceně 57,-Kč,dodáno Vám bylo přesně to zboží,které jste si objednala.Vaše recenze je přesně hodná rčení pro dobrotu na žebrotu,celková hodnota Vaší objednávky včetně dopravy byla 136,-Kč Vaše objednávka pro nás znamenala vyšší náklady na zabalení a odeslání zásilky,než samotný rabat na zboží které jste si objednala.Přesto jsme objednávku ochotně vyřídili.Zboží máte možnost vrátit na naši adresu uvedenou na našich stránkách.

    Velice děkujeme za Vaši recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • ačkoli obchod garantuje, že zboží přijde za 2 dny, po uplynutí 10 dnů se nic neděje, zboží nikde a reakce obchodu žádná takže o zboží již nemám zájem

    nenakupovat

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Hromádková z Prahy,

    zboží bylo odesláno na Vaši adresu druhý den po obdržení objednávky,zásilka se vrátila zpět nevyzvednutá,bohužel Váš požadavek doručit na jednu adresu od 7:00-14.30 a po této době zase doručit na jinou adresu je u České pošty nereálný,toto lze pouze u soukromých dopravců.Do našeho obchodu jste ani nevolala,ani jste nenapsala žádný e-mail s dotazem k Vaší objednávce,telefon,který byl uveden v objednávce nikdo nezvedá,myslím že tuto recenzi si náš obchod nezasloužil.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednal jsem si 60litrů hoblin pro hlodavce, přišel mi 13-ti litrový balíček.

    Nepravdivý popis zboží.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Kotuči ze Zvole,

    objednal jste si 60L hoblin,které jste obdržel,hobliny jsou dodávány ve slisovaném stavu,myslím že každý chovatel,který toto zboží kupuje to ví.Vy jste si spočítal dle rozměru balíku,že jste obdržel pouze 13 L,snažil jsem se Vám to vysvětlit,ale vidím že marně,zákazníkům,kterým zasíláme např.150l sena pro hlodavce,také nezasíláme kopku sena,ale slisovaný balík,tak aby se zboží dalo skládat na palety a rozesílat .Popis na zboží byl správný a náš obchod Vás rozhodně nijak nepoškodit.Zboží Vám bylo odesláno druhý den po objednání,Vaše recenze je naprosto zavádějící a nepravdivá.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Slušné ceny objednaného zboží.
    • Hodnocení na Heuréce.
    • Špatná přehlednost, pokud nevíte výrobce, musíte projít velký rozsah výrobků.
    • Velmi nevyhovující záruční lhůta zakoupeného zboží(nakupuji na netu, abych ušetřila, proto nakupuji větší balení). U jiných inter. obchodů vždy dostanu krmivo i doplňkové čerstvé, s velkou záruční dobou. Vy jste mi zaslali Excel se zárukou pouhých 7měs(uvedeno 12/2013), Lososový olej se zárukou 7apůl měsíce(14.1.2014) a absolutně bez složení, původu surovin!!!, Piškoty Tobby přesušené, v obalu chrastí, Obojky Scalibor také s malou zárukou, běžně mívájí min ještě 2roky.

    Vážení kupující, pokud chcete pro své miláčky opravdu kvalitní a čerstvé výrobky, tak na tomto internetovém obchodě se Vám to skutečně nepovede a pokud nakupujete jako já z důvodu ušetření ve větším množství jako já pro mé 2 - 10kg pudly, tak věřte, že skutečně neušetříte jelikož doplňkové krmivo Vám dojde s tak krátkou záruční lhůtou, že min. polovinu vyhodíte.
    Všem, kteří dělají dobře a čtou hodnocení hezký pozdrav zasílá Jarmila Minářová, Rakovník.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Minářová z Rakovníka,

    pokud Vám nevyhovuje expirace zboží min.7 měsíců od nákupu, u obojku dokonce 12 měsíců,máte možnost zboží vrátit,včetně chrastících piškotů.Náš obchod jste nekontaktovala s tím že Vám něco nevyhovuje, a jsem si zcela jistý,že by nebyl problém nevyhovující zboží vrátit.Snažíte se zde v ostatních nakupujících vyvolat pocit,jak strašný je náš obchod, ale ani jste se nepokusila s námi nic vyřešit.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nakoupila jsem za 1000kč,v balíku který dorazil chybělo zboží za 610 kč.To mluví za vše.Zboží sice po mém telefonátu poslali,ale už nedůvěřuji toto by se nemělo stát.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená zákaznice,

    je mi líto,že došlo k chybě ve Vaší objednávce,telefonicky jsme se Vám omluvili a chybějící zboží jste obdržela druhý den po telefonátu.Vím že by se taková chyba stát neměla ale denně vyřizujeme desítky objednávek a občas se bohužel stane chyba,žádné problémy s odesláním chybějícího zboží jste rozhodně neměla,myslím že se dá pochopit,že se to může stát.Důležité je,jak se k tomu náš obchod postavil a expedice chybějících položek byla okamžitá.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    dorazilo mi jiné zboží než jsem objednala. Nechtělo se mi ale handrkovat, tak jsem nereklamovala.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Richterová,

    opravdu nevím co bylo na Vaší objednávce špatně a nechápu proč jste nám případně nedala vědět,náš obchod se s nikým nehandrkuje a pokud je v objednávce chyba,okamžitě ji napravíme k spokojenosti zákazníka.Denně vyřizujeme desítky objednávek a může se stát,že se v některé objednávce stane chyba jsme jen lidé.Mrzí mne že na vyplnění recenze jste si čas našla a na napsání e-mailu o chybě v objednávce ne.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží dorazilo na jinou adresu,než na jakou jsem si přála zboží zaslat.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Dobrý den Vážená paní Rožníčková,

    omlouváme se za chybu v zaslání zásily ,jen trochu nerozumím proč do formuláře dodací adresy píšete jinou adresu,než na jakou chcete zboží zaslat,předešlo by se chybě,za kterou se ještě jednou omlouváme.

    S pozdravem Kunčický

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který situaci s obchodem ke spokojenosti vyřešil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zatím jsem objednala jeden přípravek a jeho + je cena nižší než jinde
    • slabá zpětná vazba v případě komplikace

    od samého začátku nákupu byly komplikace a nedorozumnění-za své jsem se omluvila,pokud jsem se neozvala já, obchod neměl přehled o tom, co se děje...nedostala jsem informaci , kdy bylo zboží předáno poště, když jsem si začala skutečnosti ověřovat,kontaktní osoba mi vyčetla moji vlastní aktivitu...po objednávce jsem nedostala údaje k plabě,tak jsem tam zavolala....když jsem za zboží předem zaplatila, týden se nic nedělo...opět jsme obchod elektronicky i telefonicky informovala...kontaktní ososba mne sprdla, že nechápe, proč píšu a volám a td, a že nemůže sedět á pět minut na emailu....On line objednávám už nějakou dobu, ale takové jednání jsem zde zažila poprvé a jsem velmi nespokojena...

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Dokonalá,

    bohužel jsou to jen lži,pletete si obchody a sama nevíte,co jste si kde objednala a v jakém obchodě,dáváte nás dohromady s obchodem,ve kterém jste si objednala jiné zboží a se kterým nemáme nic společného.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem znovu objednal za úplně stejnou cenu, kvůli které mi prodávající objednávku zrušil, takže nechápu přístup prodejce. Zřejmě nemá zájem o zákazníky. Na stránkách bylo umístěno oznámení o dovolené, nebylo tam však uvedeno, že se objednávat nesmí...

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Škardová,

    na webu bylo doslova uvedeno,že kvůli dovolené je obchod uzavřen a objednávky nebudou vyřízeny,stejná zpráva Vám byla také okamžitě automaticky odeslána na Váš e-mail.Myslím že na našem webu bylo dostatečně zřetelné a srozumitelné upozornění o uzavření obchodu.Je mi líto že tato informace pro Vás nebyla dostatečně srozumitelná.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • uvedli že mají dovolenou,ale nechápu že objednávka nešla vyřídit po dovolené!

    vzhledem k nedodání zboží už nikdy nic neobjednám

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane,

    na našem webu bylo velmi zřetelné upozornění že je obchod uzavřen a nepřijímá objednávky z důvodu dovolené.Vy jste toto upozornění ignoroval a také jste do poznámky neuvedl že Vám stačí zboží zaslat až po naší dovolené,navíc od nového roku došlo ke změně DPH a tím pádem bylo zboží za jinou cenu než v době kdy jste vytvořil objednávku.
    Je mi jasné že než uznat svoji chybu,je lepší to svést na náš obchod.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem zcela obycejne granule, krmivo pro psa. Po deseti dnech od objednani nemam jedinou zpravu o tom, co se deje :-/

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Tome Nováku z Prahy,

    Vaše recenze je naprosto lživá,žádné granule jste si u nás neobjednal,Vaše objednávka z 5.11.2012 byla na konzervy a Canina Petvital Mineral tabs 1000g byla 6.11.2012 odeslána na vaše výdejní místo,e-mail Vám byl také odeslán,zásilku jste si vyzvedl 9.11.2012 na Uložence,která Vám taktéž zaslala informaci e-mailem a sms,že máte zboží připravené k vyzvednutí.

    Není od Vás fér že píšete lživé informace a poškozujete náš obchod.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • přehlednost, sortiment, ceny

    Zboží dorazilo zabalené, ale nijak zapečeťené. V krabičce po přepočítání z principu chybělo 10ks vitamínů. Ten kdo to balí, si odnáší asi domů, nebo takto plní další krabičky. Po nahlášení problému na pevné lince, operátor řekl, že to není možné a tím bylo vyřešeno (nemá cenu reklamovat kvůli 10ks).Takže toto byla má první a poslední objednávka v tomto obchodě.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený zákazníku,

    objednal jste si kloubní výživu o obsahu 500 tablet,zboží jste od nás obdržel v originálním obalu od výrobce se zapečetěným uzávěrem,Vaše představa že v našem obchodě sedí ženy v bílých pláštích a plní lahvičky z pytlů a počítají tablety na kusy,je naprosto zcestná.Lahvička byla neporušená a bohužel každý výrobek má nějakou váhovou odchylku,tablety plní dávkovač na lince a je nastaven na váhu a ne na počet tablet.Od nás si rozhodně nikdo neodnesl Vašich 10 tablet domů,oněch 10 tablet mělo hodnotu 6,-Kč mnohem víc jste protelefonoval,než byla hodnota chybějících tablet.Náš obchod Vám nabízí proplacení oněch 10 tablet,o které Vás výrobce ošidil.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 4.10. v noci jsem zboží objednal. Mám zkušenost, že následující pracovní den bývá zboží vybaveno a druhý pracovní den dodáno.
    • V sobotu 6.10. jsem si uvědomil, že bych chtěl další zboží. V pondělí, 8.10. jsem zavolal do střediska a bylo mi sděleno, že dnes odpoledne to zboží odešlou. Požádal jsem je o přibalení dalšího zboží. Bylo mi to ochcotně slíbeno a tím končil rozhovor.
    • Balík v úterý 9.10. nedorazil a tak jsem volal ve středu dopoledne co s ním je.
    • Bylo mi řečeno, že když jsem rozšířil objednávku, tak se vybavení posouvá na další den, úterý. A dále mi bylo sděleno, že i když je v nabídce napsáno skladem, tak je míněno skladem u velkoskladu. Zboží požadované v pondělí ale nedorazilo v úterý a čekají ho ve středu 10.10. Ke mě balík dorazí až ve čtvrtek11.10.
    • Ohradil jsem se proti tomu, je to klamání zákazníka.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Vlachu,

    v množství objednávek které denně vyřídíme se občas stane,že ne vždy se vše povede vyřídit tak rychle,jak bychom si my i zákazník přál.Vy jste doobjednával další zboží a je logické že se odeslání objednávky posunulo,termín dodání Vám byl slíben ještě předtím,než jste doobjednával další zboží.Recenze které jsou k dispozici svědčí o tom jak náš obchod funguje,omluvil jsem se Vám do telefonu a činím to i teď,omlouvám se za opožděné odeslání Vaší objednávky.Ohrazuji se proti tomu že náš obchod klame zákazníky tím že zboží není skladem v expedici,nechci Vás urazit,ale vůbec nevíte co je INTERNETOVÝ obchod.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem objednal(a) a zatím nedorazilo

    zboží jsem objednal(a) a zatím nedorazilo

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený anonyme,
    zboží které není skladem a vy ho i přesto objednáte,Vám nemůže dorazit,doporučoval bych dát si větší pozor při objednávání zboží.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • široký sortiment
    • dobré ceny
    • úzký výběr způsobu platby
    • nelze objednat zboží na dobírku

    Principiálně nenakupuji zboží s platbou při ojednávce,tím se pro mne stáváte nepoužitelní.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane,

    doporučil bych Vám lépe prostudovat naše způsoby dopravy,u všech je možnost zaslání zboží na dobírku,Vy jste ve své objednávce vyplnil platbu předem,na základě které vám byl odeslán e-mail s podklady k platbě na který jste nereagoval,nikdy nikoho nenutíme provádět platbu předem,je to vždy a jen na zákazníkovi,jaký způsob si zvolí.Myslím že by bylo vhodnější si nejprve ověřit způsob platby a dopravy na našem webu,než psát podobné nesmysly.

    S pozdravem Kunčický