Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • chybí možnost platit debetní nebo KK kartou. Ceny až na výjímky dost vysoké

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Kalendová z Vestce u Jaroměře,

    Vaše objednávka byla přijata v Pondělí, 27. února ve 20:11 druhý den bylo zboží připraveno na Výdejním místě k vyzvednutí a také jste si je hned druhý den po objednání vyzvedla. Objednala jste si granule Bosch se kterými nejste dle vyplnění dotazníku spokojená, zde se ale hodnotí obchod, jako takový a ne výrobek, který jste si sama vybrala a nikdo z našeho obchodu Vám ho rozhodně nedoporučoval. Ve Vašem hodnocení jsou naprosto nepravdivé informace, které zde bohužel nejsou vidět a zaslala je nám Heureka do e-mailu a nemůžeme na ně ani adekvátně reagovat, protože ostatní zákazníci neví o co se jedná. Že se zde nedá platit kartou je uvedeno na našem webu, informace Vám byla zaslána také formou SMS a e-mailem, které jste si evidentně nepřečetla. Pokud zde uvádíte že ceny máme vysoké, tak nerozumím tomu, proč jste si tedy zboží u nás objednávala. Náš obchod neudělal naprosto žádné pochybení a vše proběhlo naprosto rychle a profesionálně. Vaší recenzi naprosto nerozumím.

    S pozdravem Kunčický


  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávku jsem nepřevzala.Na granule se u mého pejska objevila alergie.Vzhledem k tomu,že zboží již bylo u přepravce oznámila jsem nepřevzetí objednávky.Čekal mě dost nepříjemný telefonát s tím,že jsem porušila občanský zákon a majitel po mně bude vymáhat škodu.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Vrzáková z Českých Budějovic,

    je smutné, že si objednáte zásilku, kterou odmítnete převzít a nemáte ani trochu slušnosti nám zavolat, nebo napsat proč jste zásilku odmítla přijmout. Z Vašeho arogantní chování po tel.kontaktu, kdy jsme si dovolili Vám zavolat, a zeptat se proč jste odmítla kurýrovi převzít zásilku a následné reakce zde je mi opravdu smutno. Alespoň trocha soudnosti by neuškodila. Omlouvám se tedy, že jsme si dovolili Vám zavolat.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nejsem spokojena, krmivo za více než 800 Kč dorazilo v roztrženém obalu, přičemž přepravní krabice byla nepoškozená. V obchodě vinu sváděli na přepravce!

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Vondráčková z Choustníku,

    je mi líto, že jste nebyla spokojena s dodávkou zboží, od nás ale pytel granulí opravdu odešel nepoškozený, na nic jsme se nevymlouvali.Je opravdu škoda, že zde neuvádíte, že jsme Vám nabídli vrácení peněz za zboží, se kterým jste nebyla spokojena,včetně poštovného a to jste odmítla, výměna za jiné granule nebyla možná, protože jsme měli poslední pytel a u výrobce byl krátkodobý výpadek, i toto jsme se Vám snažili vysvětlit. Bohužel marně.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    Aptus Apto-Flex VET sirup - 500ml, je nejspíš, nějakým způsobem, ředěný . Není tak hustý, a i barva je nějaká světlejší ...

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Tirloni z Podbořan,

    Vaši objednávku jsem k odeslání připravoval osobně, Aptus Aptoflex rozhodně nebyl od nás naředěný, jak zde uvádíte, produkt jsem před zabalením kontroloval, děláme to vždy před odesláním u všech tekutin, zda je dotažený uzávěr, aby tekutina nevytekla. Tento produkt je navíc s víčkem, u kterého je bezpečnostní kroužek, který se utrhne po otevření. Kroužek byl neporušený, tak byl dodán přímo od výrobce, zboží Vám bylo dodáno přímo tak, jak vyjelo z výrobní linky. Kouzelníci opravdu nejsme, nevím, jak a vůbec proč bychom tento výrobek naředili i přes originální uzávěr s neporušeným bezpečnostním kroužkem.

    Co vůbec nechápu je to, že z nás zde na Heurece uděláte podvodníky a přitom jste do našeho obchodu ani nezavolala, ani nenapsala, že bylo něco v nepořádku. Na příčinu Vašich pochybností bychom jistě přišli, ale zřejmě tato forma byla pro Vás jednodušší, než přijít na pravou příčinu. Může to být například, změna receptury, chyba při plnění, nebo jednoduše jen o Váš subjektivní pocit. Tento výrobek prodáváme po desítkách kusů a jste první zákazník, který s ním má nějaký problém. Velmi mne mrzí a opravdu je mi z toho velmi smutno, že jste se nepokusila problém nejdříve vyřešit s námi, a pak udělat úsudek.


    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Absolutně žádné výhody mne nenapadají.
    • Klamavá reklama a dodávka zkaženého zboží.
    • Pomalá příprava zboží k odeslání. Zboží mnou objednáno v neděli. K přepravě předáno v úterý.

    Firma kromě dopravy zdarma a slevy nabízela navíc zdarma 2 ks 100% masového salámu pro psy. Po doručení zboží nás čekalo překvapení.
    Jednomu salámu končila roční trvanlivost 4 dny po doručení. Navíc obsahoval pouze nějakých 50% masa. Druhý salám sice byl masový, ale taky hezky nafouklý a žbluňkalo v něm. Datum výroby ani spotřeby jsme nenašli. Slisovanými konci obalu ucházel ven tak strašlivý zápach, že salám letěl okamžitě do popelnice. Od této firmy nekoupím již nikdy nic víc!!!!! Jednoznačně nikomu nedoporučuji!!!!

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Krušino,

    Expirace salámu, byla vyražena na hliníkových svorkách salámu, bohužel my expiraci na produkty neumisťujeme a je výhradně na výrobci, kam expiraci umístí.Expirace salámu byla 18.7.2016 a rozhodně se nejednalo o prošlé zboží, jak zde uvádíte. Tento produkt dávám i svému psovi a zákazníci tento výrobek velmi chválí, pro jeho cenu i složení, jsem si jistý, že je to kvalitní a cenově dostupný výrobek. Nerozumím tomu, jak může v salámu "žbluňkat" salám je tuhý, podobně jako konzerva, pokud byl nafouklý, nechal jste zřejmě zásilku u topení, kdy se může tuk v salámu rozpustit. Je mi líto, že jste nebyl spokojený s naším obchodem a mrzí mne, že jste se ani nepokusil s naším obchodem vyřešit případnou reklamaci, pokud bylo zboží poškozeno během přepravy, jistě bychom se snažili Vám vyjít vstříc.

    S pozdravem Kunčický

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nepříjemný personál při osobním jednání
    • dotaz na to, zda chci fakturu?(pro příklad reklamace je to snad automatická věc)
    • zašpiněné, nezabalené zboží při předávání, o zabalení jsem si musela říct

    už bych tam nešla

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Kašparová,

    je mi velmi líto, že takto vnímáte náš obchod.
    To že jsme se Vás slušně zeptali zda požadujete fakturu nepovažuji za nic špatného, drtivá většina zákazníků ji vyloženě nechce a ve slušném obchodě lze zboží vyreklamovat i bez faktury. Zboží které jste zakoupila - WC pro kočku nebylo zabalené jednak proto, že výrobce toto WC nezasílá zabalené v krabici a také proto, aby si zákazník mohl zboží před převzetím prohlédnout, což jste ani neudělala a pak píšete, že bylo zašpiněné.Velmi mne mrzí, že uvádíte, že k Vám byl personál nepříjemný, týden před vánoci jsme ve velkém presu a snažíme se vyhovět všem zákazníkům a vyřídit všechny objednávky co nejrychleji, jsem přesvědčený, že to byl spíše stres a spěch.i přesto bych Vám rád popřál krásné svátky a Šťastný nový rok

    Tímto bych chtěl také poděkovat všem našim zákazníkům a bylo jich za tento rok několik desítek tisíc za jejich přízeň a milé recenze a popřát krásné svátky a šťastné chvíle s jejich mazlíčky a těšíme se s celým kolektivem na příští rok 2016

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nákup z domova
    • to co jsem potřebovala,obcho nabizel

    zboži bylo v nabidce
    kladne
    ano
    rychle vyřizeni objednávky, a dodáni zboži

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Krmná směs pro holuby téměř znehodnocena napadena škůdcem. Bohužel bez otevření pytle to poznat nejde.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Vicane,

    velmi mne mrzí, že jste nám nedal vědět, že nebylo zboží v pořádku a raději to napíšete na Heureku, aniž by jste se pokusil náš obchod kontaktovat. Pokud bylo krmivo znehodnoceno, tak za to zcela jistě nemůže náš obchod, ale výrobce, od kterého zboží dorazilo v den, kdy Vám bylo odesláno. Bohužel tak jako Vy, ani my do pytle s krmivem nevidíme a nemohli jsme přijít na to, že není něco v pořádku. Opravdu stačilo nás kontaktovat ihned po rozbalení a zcela jistě by bylo možné zboží vrátit, případně vyměnit. Nerozumím tomu, proč jste se nepokusil tuto věc s námi vyřešit.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    • Co se týče zboží, měla jsem ho na prodejně hned 2.den. Kladné hodnocení Co se týče prodávajícího, nepříjemný

    Ctěla jsem se zeptat ohledně postroje na kocourka, tak jsem zazvonila a byla jsem dost nemile překvapená. Pán byl nepříjemný a jenom dodal, že jsou internetový obchod tak ať si objednám. Přitom plno zboží mají přímo na prodejně, myslím, že mi mohl vyjít lépe vstříc. Proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Ptáčková,

    požadovala jste zboží, které na výdejním místě prostě nebylo, na našich stránkách i u vchodu na výdejní místo máme uvedeno, že pokud si chcete vyzvednout zboží na výdejním místě, je ho třeba objednat a k vyzvednutí je druhý pracovní den, nejsme žádná prodejna, ale internetový obchod, i to máme napsáno přímo pod zvonkem, na který jste zvonila. Nevím jak bych Vám mohl vyjít vstříc, stačilo si zboží objednat a druhý den vyzvednout.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • komunikace nula, nepravdivé info o zboží skladem

    rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Jelenová z Prahy,

    z celé Vaší objednávky chyběla jedna položka, která byla ve výprodeji, a bohužel chvilku před Vámi zakoupil poslední kus jiný zákazník. Velmi mne mrzí, že zde uvádíte komunikace 0, psal jsem Vám e-mail ihned po obdržení objednávky a to v 19:40 tedy mimo běžnou pracovní dobu.Ostatní zboží bylo skladem a to jste odmítla. I tak Vám děkujeme za Vaši recenzi a přeji Vám krásný den.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    • dlha dodacia lehota

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Krajčovičová z Bratislavy,

    na našem webu je uvedeno, že zboží zasíláme pouze v rámci České republiky, to znamená že na Slovensko zboží nezasíláme. Tuto informaci jste si na našem webu mohla ověřit ještě před odesláním objednávky.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem objednal, telefonicky overil ze je dostupne a vydal se pro nej na pobocku. Tam jsem zjistil, ze mi pripravili mensi a levnejsi variantu. Kdyz jsem se ohradil, ze mam objednany jiny produkt, rekli mi ze zbozi ktere jsem objednal, tak nemaji. Pro mne zbytecnych 50km a 2 hodiny casu bez vysledku. Nenabidli ani zadnou kompenzaci. Nakoupil jsem nakonec u konkurence.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pan Vogte z Holic,

    zboží jste si objednal 23. 10. 2014, 12:00:57 o dvacet minut později jste chtěl mít zboží připravené na výdejním místě k vyzvednutí. Zboží bylo skladem ale na výdejním místě by bylo k dispozici druhý den, tak jak je uvedeno na našem webu, jsme internetový obchod, ne kamenná prodejna. To že bude zboží připraveno druhý den jste odmítl, chtěl jste zboží prostě ihned, navíc dle Vašeho chování u nás na výdejním místě jsem přesvědčený že žádná dohoda s Vámi nebyla možná, jen jste nám zde dost nevybíravě nadával.
    Chápu že jako obchodníci se nezavděčíme všem, ale vše by mělo být v mezích slušnosti, což z Vaší strany rozhodně nebylo.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    • Komunikace se zákazníkem.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Rautenkranzi z Brna,

    do objednávky jste uvedl doslova toto- "Prosím o ujasnění, zdali je u dopravce možná bezhotovostní platba. Pokud ne platbu bych uhradil, převodem." Na našich stránkách jsou u všech druhů dopravy informace o tom, že nelze platit kartou, proto byl Vám zaslán e-mail s podklady k platbě převodem, přesně tak jak jste chtěl, Vaše platba nebyla do dnešního dne přijata, na naše e-maily s prosbou o informaci k Vaší objednávce jste ani jednou neodpověděl. Náš obchod udělal co mohl, aby byla Vaše objednávka vyřízena. Komunikace z Vaší strany byla nulová.

    Velmi děkujeme za Vaše objektivní hodnocení.
    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nelze platit hotově jakoukoliv částku

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Karbolo z Prahy,

    bohužel jste si špatně, nebo vůbec nepřečetl informace o nákupu v našem obchodě, ještě před odesláním objednávky jste byl informován o tom, že zásilky pod 200,-Kč zasíláme pouze při platbě předem, nemusel jste tedy objednávku v hodnotě 79,-Kč odesílat.Přesto Vám děkujeme za Vaše hodnocení a doufáme, že se Vám vyplněním tohoto dotazníku dostalo zadostiučinění.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nedoporučila bych, protože mnoho obchodů posílá při prvním nákupu alespoň nějakou malou pozornost nebo jinou výhodu, proto bych znovu zvolila jiný.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní,

    je mi opravdu líto, že hodnotíte náš obchod na základě toho, že jste nedostala nic zadarmo, zboží které jste objednala,bylo ihned druhý den odesláno na Vaši adresu, náš obchod za Vás zaplatil dopravci částku 99,-Kč za přepravu zboží, Vy jste zaplatila pouze za zboží, ale asi 99,-Kč které jsme zaplatili my je pro Vás málo, myslím že každý člověk by měl mít alespoň trochu soudnosti.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nepříjemná obsluha

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Tylšová,

    velmi mne mrzí, že jste měla tento pocit, nejsme si opravdu vědomi, že by se k Vám někdo z nás špatně choval, myslím že to bylo spíše shonem způsobený velkým objemem objednávek které jsme vyřizovali a spěchali jsme s jejich vyřízením.Pokud jste měla pocit že se k Vám někdo choval nepříjemně, opravdu se omlouvám, ale jsem si jistý že to bylo velkým pracovním vytížením našich zaměstnanců.

    S pozdravem i omluvou Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Fotky neodpovídají skutečnosti. A hračka pro psa byla ne jednom místě rozpáraná (což mi přijde jako zásadní vada, pokud bych jí dala šťeněti tak by mu vydržela cca pár desítek minut)

    Hrozná kvalita zboží, kterou by si měli ohlídat prodejci a v žádným případě jí nenabízet za plnou cenu!!!

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážený pane Bendo,

    je mi líto, že jste nebyl spokojen s nákupem v našem obchodě, Vaši objednávku jsem kompletně zkontroloval a všechny výrobky mají shodný obrázek se zbožím, které Vám bylo zasláno. Pokud byla hračka poškozená, měl jste možnost ji reklamovat, o což jste se ani nepokusil a nedal nám vědět. Jsem přesvědčený, že náš obchod nabízí kvalitní zboží a to že byla jedna hračka poškozená, neznamená že všechny výrobky jsou nekvalitní.Omlouvám se za to že naši zaměstnanci nezkontrolovali výrobek a nevšimli si poškození. Je mi líto, že jste nebyl spokojený s délkou dodání zboží, objednávku jste učinil 2.4.2014 v 20:39h do 21:00 jsem Vám osobně zaslal potvrzení o zablokování zboží a podklady k provedení platby, která byla přijata 4.4.2014 a zároveň v tento den bylo zboží odesláno na Vaši adresu.Opravdu si nedovedu představit, jak rychleji by to mělo jít dle Vašeho názoru.Ještě jednou se Vám tímto omlouvám, že vše neproběhlo dle Vašich představ, pokud máte zájem o výměnu zboží, jsme připraveni Vám zboží bezplatně vyměnit.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
    • Arogance a neochota při telefonické komunikaci

    Internetové nakupování má výhodu v tom, že nemusíte komunikovat s lidmi. Nicméně jsem se chtěla opravdu ujistit o dostupnosti zboží a byla jsem velmi překvapena arogancí a neochotou člověka na druhé straně. Tímto pro mě tento obchod naprosto ztratil důvěru, přesto, že dodání zboží, bylo velmi rychlé.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Děkujeme Vážená konkurence za Vaši recenzi.

    S pozdravem Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem zboží s možností osobního vyzvednutí v zásilkovně Heureka, ale z obchodu nikdo na mou objednávku nereagoval. Žádná zpráva, že zboží je či není, prostě žádná informace ze strany obchodu.

    Reakce obchodu KRMIVO-PES.CZ

    Vážená paní Kittrichová,

    objednala jste si zboží s platbou předem, potvrzení o tom že je zboží pro Vás zablokováno a podklady k provedení platby jsem Vám osobně zasílal na Váš e-mail, žádná platba od Vás nebyla přijata.Pokud Vám e.mail nedorazil, což se může stát, stačilo nám napsat,či zavolat, Vy jste se nepokusila nás jakýmkoli způsobem zkontaktovat. Vaše objednávka v hodnotě 137,-Kč nemohla být proto odeslána.

    S pozdravem Kunčický