Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • byl jsem nakonec zklamán, prodejce nerespektuje podmínky uzavřené v rámci kupní smlouvy...

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se, ale pokud během procesu objednávky nezvolíte možnost nezasílání newsletteru, automaticky se přihlásíte k odběru novinek. Tuto informaci jsme Vám již zaslali e-mailem.
    Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím našeho zákaznického servisu: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 251.


    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem, Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišla jiná vůně

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.


    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nic som si neobjednal ... Bude zrejme nespravny email.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Jak již bylo uvedeno v e-mailu od naší kolegyně, Vaše e-mailová adresa byla omylem zadána do objednávky. Omlouváme se za jakékoli způsobené nejasnosti či obtíže.
    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Příznivé ceny, velký výběr, rychlé dodání.

  • byl jsem zklamán, prodejce nerespektuje podmínky uzavřené v rámci kupní smlouvy...

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Na zadaný požadavek v poznámce u objednávky, reagovala kolegyně přímo na Váš email.
    V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží skladem, skladem nebylo. Obchod zrušil objednávku.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážená paní Zuzano,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Tato situace nás velice mrzí, veškeré informace jsme Vám obratem zaslali na email. Bohužel v momentě odeslání objednávky se produkt doprodal, aniž by automat tento produkt stihl zakrýt. Ostatní zboží bylo zabaleno a odesláno dle Vašeho přání.

    V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod využívá k přepravě do Balíkovny asi přepravce Českou poštu, balík z balíkovny byl promáčklý tudíž i obal dárkového balení Orofluido byl zdeformovaný, papírové žebra oddělující lahvičky balzam, krém byly odtržené, lahvičky převrácené.... měl to být dárek v dárkovém balení !
    • Obchod využívá špatného přepravce, který poškodil krabici včetně vnitřního dárkového balení Orofluido.
    • Nešetrný přepravce, který zboží prodejce dodává do Balíkovny. Krabice a dárkový obal poškozený.
    • Obchod užívá k přepravě svého zboží do balíkovny nevhodného přepravce.

    Obchod dobrý, ale užívá služby přepravce, který ničí krabice s vnitřním dárkovým balením Orofluido.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený pane Petře,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že Vám dopravce doručil poškozený balíček, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod byl normální, ale objednal jsem si zásilku ve středu 11. 10. s dodánín v pátek 13. 10. přes balíkovnu. Balíkovna však od vás zásilku převzala až ve čtvrtek a mně příšla v pondělí 16. 10. odpoledne, kdy jsem ale již nebyl v místě doručení, s tím, že mám pouze 2 dny na vyzvednutí, přestože se do místa doručení dostanu až zase v pátek. Pokud je dodavatel natolik nespolehlivý, pak v e-shopu nezaručujte dodávku do 3 dnů. Zásilka byla jinak v pořádku.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše objednávka byla potvrzena 11. 10. 2023 v odpoledních hodinách, kde bylo garantováno na našich stránkách doručení do 3 pracovních dnů, tedy do 16. 10. 2023. Doručení balíčku proběhlo zcela v pořádku.

    V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Cast objednavky dorazil po delsi dobe, cast byl zrusen obchodem.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi si vážíme Vašeho podnětného hodnocení. Bohužel k takovéto situaci dojde v případě, že je zboží vyprodáno během potvrzení objednávky. Tento případ nastává v moment, když stejné zboží zakoupí více zákazníku najednou a automat nestihne tuto položku zakrýt.

    V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Byl problém s doručováním - obchodu jsem napsal e-mail a do dnešního dne mi neodpověděl - péče o zákazníky jim asi moc neříká.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Dle systému jsme však žádný email nedohledali. V tomto případě kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    "Skvely zakaznicky pristup" : u vadneho zbozi byla ihned nahlasena reklamace emailem, zadna zpetna vazba se nekonala....po telefonickem hovoru domluva o vraceni vadneho zbozi s poznamkou reklamace a cislo uctu pro vraceni, nebylo zapotrebi nic dodatecneho...Ve finale vracena castka byla snizena o dopravu jako za vracene zbozi bez udani duvodu po odecteni dopravnich nakladu..pri tom reklamacni oddeleni bylo informovano o konkretnim problemu DOPREDU dvakrat telefonicky. Slecny mohly poradit ihned s reklamacnim formularem, ale zakaznik nebyl na to upozornen, ponevadz bylo ustni ujednani, ze stacil email s duvodem reklamace. Neni to ferovy pristup k zakaznikovi...obzvlast kdyz dostane vadny produkt, na ktery se tesil. Zadna omluva, jedine podekovani za pochopeni emailem...za skoro 11 dni vyjednavanim s nevalnym vysledkem

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážená paní Světlano,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud zboží reklamujete, je třeba vždy uvést do průvodního dopisu důvod reklamace a tento list vložit do balíčku ke zboží. Pokud tyto informace u zboží nejsou, nemáme jak zjistit, o co přesně se jedná.

    Nicméně dle systému již byla Vaše reklamace v pořádku vyřízena.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádný
    • Zruší vám objednávky po týdnu cekani

    Objednávka z 2 položek, jedna nebyla, tak vám zruší celou objednávku, a to po týdnu cekani. Nabízené zboží není k dispozici.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel k takovéto situaci dojde v případě, že je zboží vyprodáno během potvrzení objednávky. Tento případ nastává v moment, když stejné zboží zakoupí více zákazníku najednou a automat nestihne tuto položku zakrýt.

    V případě, že máte jakýkoliv dotaz, kontaktujte náš zákaznický servis e-mail: [email protected], Telefon: + 420 491 204 251, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží nedodali ve slíbeném termínu.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Doba doručení je 2-3 pracovní dny, nicméně vždy záleží na kapacitě konkrétního dopravce.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Sice mi rychle přišel e-mail, že zboží bylo expedováno, ale už je to týden od té zprávy a pořád ještě nedorazilo!!!!!!

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Doba doručení je 2-3 pracovní dny, nicméně vždy záleží na kapacitě konkrétního dopravce.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nesolidní prodejce, nabízejí prošlé barvy na vlasy!

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za kladné hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobrá cena, bohužel jsem dostal jiný balzám než jsem objednal

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud Vám bylo zasláno jiné zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: : e-mail: [email protected], Telefon: + 420 491 204 251, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůně Dolce Gabbana je moje oblíbená a používám ji už mnoho let .
    Ovšem to ,co mě přišlo v balíčku ,je nepopsatelný štiplavý zápach místo očekávané toaletní vody. Jsem velmi zklamaná a smutná, hodně špatná imitace dá se říct.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], Telefon: + 420 491 204 251, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemyslím si, že by parfém byl originální. Nevoní. I parfémovaná voda zakoupená na letišti ve Free shopu voní intenzívněji, je levnější a má jiné balení.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud se Vám zdá zboží jakkoliv v nepořádku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: e-mail: [email protected], Telefon: + 420 491 204 251, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Patří pod Elnino.cz kdybych to věděla dřív neovjednam. Další problém při vrácení jedné položky nevrátí na účet celou částku! Nehledě na to, že poštu zpět k nim musíte hradit sami.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V případě odstoupení od smlouvy hradí poštovné zákazník, jedná se o standardní postup.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Set miniaturek EDT Cuba má obsahovat 4 vzorky po 5 mililitrech. Dorazilo použité zboží (plastové pouzdro odřené, při pohledu proti světlu bylo patrné, že jedna miniaturka je zcela prázdná, v ostatních bylo nestejné množství tekutiny). Prodejce požadoval fotografie a detailní popis vady, pak že mám zboží odeslat k posouzení, ale reklamační formulář si, zákazníku, vyrob a vyplň sám. Po týdnu sice dorazila náhradní zásilka, ale pravděpodobně v tomtéž (!) odřeném pouzdře a v každé miniaturce zase chybělo různě velké množství tekutiny v řádu centimetrů "vodního sloupce" (což je vzhledem k deklarovanému objemu hodně). Prodejce při opětovné reklamaci tvrdí, že to je u tohoto zboží běžný jev (!) a že i kdyby mi zboží znovu vyměnil, dopadne to stejně. Šmytec, neotravuj, už se s tebou bavit nebudeme. Proč tedy prodejce vyžadoval fotodokumentaci, když je to běžná vada, proč takové cavyky s reklamací? Neumím posoudit, zda je to výmluva obchodu, nebo běžná vada výrobku, ale jednání je to podivné. Přinejmenším si jako obchodník nebudu kazit jméno nabízením šmejdu, že? Teď trnu, jaký problém nastane, až si obdarovaní pod stromečkem rozbalí další obchodem dodané parfémy, které jsou opticky v pořádku - podle negativních recenzí na Heurece je často vytýkanou vadou tohoto obchodu fakt, že dodává prošlé zboží, které nevoní tak, jak by mělo.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel všechny produkty nejsou plněny až po okraj již od výrobce. Toto bohužel my, jako prodejce, nejsme schopni nikterak ovlivnit.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.