Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Z 5 položek dorazily jenom 2 a už týden to řeší a furt nic

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za nepříjemnosti s doručením objednávky. Jakmile jste kontaktovali naše reklamační oddělení, kolegyně Vás informovala o dalším postupu pro kladné vyřízení reklamace u dopravce.

    Pro více informací se prosím obraťte na naše reklamační oddělení na e-mailu [email protected].

    Děkujeme za pochopení.


    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika a zdraví

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    19.9.2024 jsem objednal zboží a do dnešního dne 1.11.2024 ho nemám.
    Byla to chyba PPL respektive výdejního místa, které zásilku vydalo bez PIN,
    no zboží bylo zaplaceno předem a já stále čekám jak se reklamace vyřídí.
    Reklamace u PPl i Heuréky.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše záležitost dosud nebyla vyřešena. Heuréku jsme kontaktovali s návrhem řešení – vytvoření nové objednávky nebo vrácení úhrady. Pokud jste zatím neobdržel žádný e-mail, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu na emailu: [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 251. Rádi vše vyřídíme k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem a přáním příjemného dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nespokojenost se zabalením zboží:
    Zboží přišlo volně "naházené" v krabici, 1 tuba krému měla pootevřené víčko, naštěstí nevytekla. Krémy nebyly zabalené ani v igelit. sáčku, ani krabice doplněná např. zmačkaným papírem, aby zabránila volnému pohybu krémů v krabici při přepravě.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost nesplnila očekávání. Dbáme na to, aby naše produkty byly vždy pečlivě zabaleny a připraveny na bezpečnou přepravu. Pokud se domníváte, že zboží není v pořádku, neváhejte prosím kontaktovat naši zákaznickou podporu na e-mailu [email protected].

    S pozdravem a přáním příjemného dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • parfém nebyl zabalen

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Rádi bychom Vás informovali, že některé produkty nejsou z výroby baleny v celofánu. Můžeme Vás však ujistit, že nabízíme pouze originální značkové zboží a jsme certifikovaným obchodem. Pokud máte jakékoli další otázky, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis na e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 251.


    Přejeme Vám příjemný den,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nabídka zboží které jsem nemohla sehnat
    • Dostala jsem jiné zboží než jsem si objednala

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo poškozené a e-shop mi nabídl 30 kc.jako odškodnění.Je to ostuda.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážená paní Zlatová,


    Vaše hodnocení se vztahuje k jiné objednávce, ke které jsme se již vyjádřili. Na základě Vámi zaslané fotodokumentace a popisu škody byla Vaše reklamace uznána v plné výši hodnoty poškozeného produktu.

    Pokud máte další dotazy, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu na [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 251.


    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi přišlo ve stavu dalšího nepoužití,sampony nebyly zabalené,ale tuhé svicky ano.Sampony částečně vytekly,krabice byla rozmočená,posilala jsem reklamaci a fotky. Nabidli mi kompenzaci 30 Kč!!!!! Nevzala jsem je a ukončila spolupráci, protože v tomto eshopu jsem už nějaké peníze nechala a za 30 Kč což nepokryje ani poštovné se mi to zdá,jako výsměch.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážená paní Zlatová,


    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost nebyla pozitivní. Na základě zaslané fotodokumentace a popisu ztráty byla Vaše reklamace uznána ve výši hodnoty poškozeného produktu.

    V případě dalších dotazů se prosím obraťte na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu: [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 491 204 251.


    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    byl jsem nakonec zklamán, prodejce nerespektuje podmínky uzavřené v rámci kupní smlouvy...

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se, ale pokud během procesu objednávky nezvolíte možnost nezasílání newsletteru, automaticky se přihlásíte k odběru novinek. Tuto informaci jsme Vám již zaslali e-mailem.
    Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím našeho zákaznického servisu: [email protected], tel. kontakt: +420 491 204 251.


    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem, Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišla jiná vůně

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za vzniklou nepříjemnost. V případě jakéhokoli problému s dodaným zbožím, neváhejte vždy kontaktovat náš zákaznický servis: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.


    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nic som si neobjednal ... Bude zrejme nespravny email.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Jak již bylo uvedeno v e-mailu od naší kolegyně, Vaše e-mailová adresa byla omylem zadána do objednávky. Omlouváme se za jakékoli způsobené nejasnosti či obtíže.
    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.


    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Příznivé ceny, velký výběr, rychlé dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    byl jsem zklamán, prodejce nerespektuje podmínky uzavřené v rámci kupní smlouvy...

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Na zadaný požadavek v poznámce u objednávky, reagovala kolegyně přímo na Váš email.
    V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží skladem, skladem nebylo. Obchod zrušil objednávku.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážená paní Zuzano,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Tato situace nás velice mrzí, veškeré informace jsme Vám obratem zaslali na email. Bohužel v momentě odeslání objednávky se produkt doprodal, aniž by automat tento produkt stihl zakrýt. Ostatní zboží bylo zabaleno a odesláno dle Vašeho přání.

    V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod využívá k přepravě do Balíkovny asi přepravce Českou poštu, balík z balíkovny byl promáčklý tudíž i obal dárkového balení Orofluido byl zdeformovaný, papírové žebra oddělující lahvičky balzam, krém byly odtržené, lahvičky převrácené.... měl to být dárek v dárkovém balení !
    • Obchod využívá špatného přepravce, který poškodil krabici včetně vnitřního dárkového balení Orofluido.
    • Nešetrný přepravce, který zboží prodejce dodává do Balíkovny. Krabice a dárkový obal poškozený.
    • Obchod užívá k přepravě svého zboží do balíkovny nevhodného přepravce.

    Obchod dobrý, ale užívá služby přepravce, který ničí krabice s vnitřním dárkovým balením Orofluido.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený pane Petře,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že Vám dopravce doručil poškozený balíček, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod byl normální, ale objednal jsem si zásilku ve středu 11. 10. s dodánín v pátek 13. 10. přes balíkovnu. Balíkovna však od vás zásilku převzala až ve čtvrtek a mně příšla v pondělí 16. 10. odpoledne, kdy jsem ale již nebyl v místě doručení, s tím, že mám pouze 2 dny na vyzvednutí, přestože se do místa doručení dostanu až zase v pátek. Pokud je dodavatel natolik nespolehlivý, pak v e-shopu nezaručujte dodávku do 3 dnů. Zásilka byla jinak v pořádku.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše objednávka byla potvrzena 11. 10. 2023 v odpoledních hodinách, kde bylo garantováno na našich stránkách doručení do 3 pracovních dnů, tedy do 16. 10. 2023. Doručení balíčku proběhlo zcela v pořádku.

    V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Cast objednavky dorazil po delsi dobe, cast byl zrusen obchodem.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi si vážíme Vašeho podnětného hodnocení. Bohužel k takovéto situaci dojde v případě, že je zboží vyprodáno během potvrzení objednávky. Tento případ nastává v moment, když stejné zboží zakoupí více zákazníku najednou a automat nestihne tuto položku zakrýt.

    V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Byl problém s doručováním - obchodu jsem napsal e-mail a do dnešního dne mi neodpověděl - péče o zákazníky jim asi moc neříká.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Dle systému jsme však žádný email nedohledali. V tomto případě kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    "Skvely zakaznicky pristup" : u vadneho zbozi byla ihned nahlasena reklamace emailem, zadna zpetna vazba se nekonala....po telefonickem hovoru domluva o vraceni vadneho zbozi s poznamkou reklamace a cislo uctu pro vraceni, nebylo zapotrebi nic dodatecneho...Ve finale vracena castka byla snizena o dopravu jako za vracene zbozi bez udani duvodu po odecteni dopravnich nakladu..pri tom reklamacni oddeleni bylo informovano o konkretnim problemu DOPREDU dvakrat telefonicky. Slecny mohly poradit ihned s reklamacnim formularem, ale zakaznik nebyl na to upozornen, ponevadz bylo ustni ujednani, ze stacil email s duvodem reklamace. Neni to ferovy pristup k zakaznikovi...obzvlast kdyz dostane vadny produkt, na ktery se tesil. Zadna omluva, jedine podekovani za pochopeni emailem...za skoro 11 dni vyjednavanim s nevalnym vysledkem

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážená paní Světlano,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud zboží reklamujete, je třeba vždy uvést do průvodního dopisu důvod reklamace a tento list vložit do balíčku ke zboží. Pokud tyto informace u zboží nejsou, nemáme jak zjistit, o co přesně se jedná.

    Nicméně dle systému již byla Vaše reklamace v pořádku vyřízena.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádný
    • Zruší vám objednávky po týdnu cekani

    Objednávka z 2 položek, jedna nebyla, tak vám zruší celou objednávku, a to po týdnu cekani. Nabízené zboží není k dispozici.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel k takovéto situaci dojde v případě, že je zboží vyprodáno během potvrzení objednávky. Tento případ nastává v moment, když stejné zboží zakoupí více zákazníku najednou a automat nestihne tuto položku zakrýt.

    V případě, že máte jakýkoliv dotaz, kontaktujte náš zákaznický servis e-mail: [email protected], Telefon: + 420 491 204 251, kde bude vše vyřízeno k Vaší maximální spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží nedodali ve slíbeném termínu.

    Reakce obchodu Kosmetika-Zdraví.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Doba doručení je 2-3 pracovní dny, nicméně vždy záleží na kapacitě konkrétního dopravce.

    V případě dalších dotazů, kontaktujte náš zákaznický servis: E-mail: [email protected], Telefon: +420 491 204 251.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    Kosmetika-zdraví.cz s.r.o.