Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je schopen zabalit poškozenou knihu a odeslat - deformovaný roh zřejmě po pádu na zem. Přepravní obal byl nepoškozený. Navíc ani nedostanete zpětnou vazbu, zda objednávka je přijata.

  • Nedoporučuje obchod

    Nemyslím si že je nutné platit 49,- Kč za knihu kterou si vyzvednu u Vás na prodejně.
    Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zatím nemůžu hodnotit,zboží nemám .

  • Nedoporučuje obchod

    Že jsem, knihu dosud nedostal,není chyba Kosmasu,ale doručovatele, tj. České pošty....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nulová komunikace, zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    slibovane odeslani nejpozdeji druhy den, expedovano o 6 dni pozdeji bez jedine zpravy

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem knihu s uvedeným termínem dodání 3 dny.
    Ani po 3 týdnech nemám nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie

    Stav knihy. Obchod by sa mal lepšie starať o knihy, ktoré predáva. Mala byť biela a je celá v šmuhach, poškriabaná, akoby už bola dlhšie v niekoho vlastníctve. Neúcta k autorovi.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zklamal mne obsah, v kamenném obchodě je kniha myslím téměř neprodejná. Pro dospělého (r.1940) obsahově nedostatečné.

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednávka měla dorazit 9.9. Dosud nedorazila Nikdo se mnou nekomunikuje Takové jednání se mi fakt nelíbí
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    rychlé, bezproblémové jednání, velký výběr knih

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obsah zásilky byl silně zdevastovaný
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchodu nefungovala platební brána, proto jsem musel nákup zrušit. Po upozornění přes e-mail obchod nejevil zájem o nápravu.

    Naštěstí jsem stejné knihy mohl koupit v jiném on-line obchodu, kde platební brána fungovala bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá doba dodání

    Dne 15.7.2022 jsem objednala a zaplatila knihu, která byla skladem a měla být expedována 20.7.2022. Tak se nestalo, k vyzvednutí byla až 22.7.2022 odpoledne.

  • Nedoporučuje obchod

    Knihy stále ještě nedorazily, kde vlastně jsou ?????

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • omezený okruh bank - složitá platba přes operátora, nutnost opakovaného zadávání dat u internetového obchodu

    Nerozumím omezenému okruhu bank, blokuje to obchod

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mám hodnotit zboží, které jsem nedostal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Špatná, nebo spíše vůbec žádná komunikace se zákazníkem. Učinil jsem objednávku, následně jsem do hodiny poté napsal na podporu mail, že bych potřeboval jeden produkt v obj zaměnit za jiný. Žádná reakce, zboží přišlo tak jak jsem si to objednal. Kdyby alespoň napsali, že to nejde, ale vůbec nic. Takže za mě taky už vůbec žádný další nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    Zaplatil jsem za útlou knížku nesmyslné porto jen proto, že jsem imobilní a potřeboval jsem ji dodat na mou osobní adresu. To se nepodařilo, třebaže nevycházím, a to, že jsem si pro zásilku musel nakonec složitě dojít na vzdálenou poštu, považuji za nehoráznost. Totéž se ostatně týká i mé druhé, ale jistě už poslední objenávky u Vás.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neviem
    • Nikdy

    Objednal som tituly Ve tvých snech - Kristan Higginsová a Šance na štěstí - Kristan Higginsová. Titul Ve tvých snech - Kristan Higginsová mi vcera prisiel aj som ho vyzdvihol a titul Šance na štěstí - Kristan Higginsová dnes pride. Ale to, ze internetovy obchod nevedel pockat kym bude mat titul Šance na štěstí - Kristan Higginsová na skladom mohol pockat jeden den. A teraz mam platit dva krat za dorucenie. To uz ma velmi vytocilo. Som velmi sklamany, ze kovoli chybe obchodu mam dva krat platit za dorucenie. Takto si vazia zakaznika.