Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Když mi přišla výzva k vyzvednutí, nebylo na ní uvedeno, že o víkendu probíhá inventura a příslušná prodejna je uzavřena. Osobně to považuji za dost podstatnou chybu. Stejně tak i to, že již zaplacené zboží na prodejně čeká pouze týden. Na druhé straně musím pochválit velmi vstřícné a ochotné prodavačky, problém je spíše v systému nebo v managementu firmy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hezký výběr i akce
    • Strašlivá pomalost, snad až zabržděnost

    Objednáno 12. května, 19. května přišla výzva z Heureky na ohodnocení nákupu. Knihy zatím nedorazily, systém obchodu hlásí, že se knihy stále kompletují. Přičemž při objednávce u všech titulů bylo napsáno - skladem. Týden, a Kosmas se stále nebyl schopný rozhoupat k tomu, aby knihy vůbec vyskladnil, zabalil a předal dopravci. Není to první zkušenost s touto rychlostí. Ač je mi to líto, u obchodu jsem objednala naposledy. Kdyby napsali - máme problém naskladnit jeden z titulů, dodávka zboží se zdrží - neřeknu nic, jenže Kosmas mlčí, mlčí, mlčí a neposílá. Jiná online knihkupectví jsou jistě rychlejší, tedy ozkouším jejich služby a svou věrnost zákazníka dám jinému obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží jsem si objednala tak pře třemi týdny a stále jsem jej neobdržela
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Kniha byla udavana skladem na nekolika obchodech. Ihned jsem zaplatil kartou, proto me prekvapilo, ze expedice mela byt za 2 dny. Ani to nedodrzeli a dvakrat bez jakekoliv komunikace posunuli termin o dalsi den. Vzhledem k tomu, ze se jednalo o darek, a vybiral jsem obchod dle dostupnosti skladem, me to stalo nemale nervy. Nakonec vse dorazilo asi 3 hodiny pred oslavou, ale to jen diky bezchybne Zasilkovne. Po tehle zkusenosti se priste poohlednu jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace

    Udělala jsem si u vás objednávku, paní mi psala, že mi vyřazuje knihu, o kterou jsem nejvíce stala. Pak jsem zjistila, že knihu "Děkuji sestřičko" máte stále v nabídce. Klidně bych si pár korun priplatila,ale takto musím hledat tu knihu u jiného knihkupectví a platit znovu poštovné. Tuto úžasnou zkušenost,že nepočkáte na odpověď zákazníka, a rovnou mu zrušíte položku.....budu sdělovat všem známým.
    Podařilo se vám dokonale naštvat zákazníka. Milena Špuláková, objednávka č. 5085241.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • First of all you don't send mails in the Czech language to customers in foreigner countries
    • Secondly, for a business account in the name of a foreign company you immediately show the amount without VAT and this amount is paid.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • asi žádná, bylo mi sděleno, že e-shop a pobočky kosmas spolu nijak nesouvisejí. Nevím jestli je to pravda, každopadně když nutně potřebujete vyzvednout na pobočce tak to trvá déle než jiným eshopum, kteří to posílají na výdejní místa.
    • Dlouhá čekací doba. Když jsem volala na podporu kdy budu mít hotovou zásilku tak mi bylo sděleno, že zítra. Naopak další 3 dny nic, žádné info. Už jsem chtěla zrušit objednávku a objednat si jinde, spěchali jsme. Byla to kniha určená na výuku pro syna. Ještě jsem si zvolila osobní vyzvednutí, aby to bylo rychlejší, kdybych ojednala někde jinde, měla bych t připravené do druhého dne. Za mě nedoporučuji. Stačí jedna špatná zkušenost. Kdybych nevolala 2x na podporu kdy bude kniha na místě k vyzvednutí na pobočce Kosmas, ale vždy mi bylo sděleno, že zítra je to tam.

    Nedoporučuji, dlouhá čekací doba!
    Na podpoře jse,m volala 2x kde mám knhy, vždy mi řekli v rozetupu 3 dnů, že další den, nikdy to nebyla pravda!
    Poprve a naposled jsem nakupovala u Kosmas.
    Špatná komunikace obchodu.

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den,
    plánované datum expedice Vaší objednávky bylo 20.4., knihy jsme odeslali s jednodenním zpožděním 21.4. Za toto zpoždění se omlouváme.
    V případě, že jsou knihy skladem na Vámi zvolené prodejně, je možné velmi urychlit nákup tím, že si je na prodejně zarezervujete - to jsou pak připravené do 30 minut. V případě e-shopové objednávky expedujeme knihy z centrálního skladu obvykle následující pracovní den.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prijde mi zvlastni hodnotit zbozi, ktere mi jeste nedorazilo. I kdyz dorazit melo, bylo by dobre zakaznika upozornit, ze zbozi bude mit prodleni a ne naopak posilat dotaznik spokojenosti. Knihy byly objednavanyu jako darek a nevim, zdali priste zase budu chtit objednat pres tuto firmu. A take mam hodnotit 2 knihy ze 3? I kdyz potvrzena objednavka byla na 3 knihy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přehledný eshop
    • Nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vyžadovat poplatek za osobní vyzvednutí na pobočce a za platbu kartou při převzetí je nehoráznost.

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den,
    osobní odběr na prodejně je zdarma, poplatek, který zmiňujete, je dobírkovné při platbě na místě. Při platbě kartou (nebo jinak) online je osobní odběr zcela zdarma bez ohledu na výši objednávky.
    Všechny tyto podmínky jsou také přehledně vyobrazené v košíku v průběhu objednávky a můžete se tak rozhodnout předem o podmínkách, za jakých objednávku vytvoříte.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stav objednávky jsem si musela sama zjistit po telefonu. Bylo mi slíbeno řešení, je to již několik dní a stále se nic neděje.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • kniha byla ještě delší dobu v nabídce, aniž by byla skladem
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nefungující komunikace ze strany obchodu při stornu objednávky obchodem

    Telefonicky jsem kontaktoval knihkupectví Kosmas s dotazem na stav objednávky.
    Paní přislíbila, že zjistí, jestli bude zboží doručeno a informuje mě. Po několika dnech jsem musel dohledat odkaz a znovu zkontrolovat stav objednávky. Překvapení v podobě storna bez jakékoliv informace čekalo skované u stavu objednávky.

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den, velmi se omlouváme, že jsme byli nuceni Vaši objednávku stornovat.
    Ke každé takové akci zákazníka vždy kontaktujeme, je tedy možné, že naše zpráva skončila bohužel ve spamu.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlive udaje ohledne skladovych zasob..
    • Strohe oznameni - hru nemame, chyba v systemu, sorry jako..

    Hra objednana, mela byt skladem do dvou tydnu. Po dvou tydnech napsali ze ji vlastne nemaji a nebude. Jak jsem cekal na jejich dodavku tak se hra mezitim vsude vyprodala .. :(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednáno 1.3.2022, údajně bude expedováno 2.3.2022. 9.3.2022 stále nedorazilo, ani žádný email z informací.

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den,
    u své objednávky jste zvolila platbu bankovním převodem, ke které nedošlo, proto ani nebyla objednávka expedována.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepravdivé informace u položek skladem
    • komunikace

    Objednávku jsem vytvořila a zaplatila 2.3., knížka byla prezentována jako skladem - objednávka potvrzena s expedicí 7.3. 7.3. mi došel mejl, že objednávku ruší, protože knížka není skladem. Bohužel to nebylo poprvé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 4 dnech od potvrzení objednávky, mně napsali, že objednaný titul - Rusko ukrajinské vztahy od Milana Syručka NEMAJÍ ?!?!? A tak se ptám 1) To mají takový bordel v evidenci skladu? 2) To jsou tak liknavý ve svých reakcích? 3) Spustili autocenzuru nepohodlných titulů? Jiná další odpověď mě nenapadla, ale všechny tři uvedené jsou pro mě jako zákazníka NEPŘIJATELNÉ!!!

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den,
    bohužel se může stát, že se nám na poslední kus, který máme skladem, sejdou dvě objednávky najednou, případně se poslední kus ukáže jako defektní nebo ztracený. Pokud se nám jej nepodaří doplnit u dodavatele, jsme potom nuceni, i když neradi, objednávku stornovat.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží bylo uvedeno jako skladem. Nakonec byla objednávka z důvodu nedostupnosti obchodem zrušena. Špatné informace v obchodě :(

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den,
    bohužel se v počtu knih, které prodáváme, může stát, ž se nám například na poslední kus nám v jeden okamžik sejdou současně dvě objednávky, poslední kus na skladě se ukáže defektní nebo ztracený a my jsme nuceni, i když neradi, objednávku stornovat, pokud již není možné ji pro Vás doobjednat ani u dodavatele.
    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kniha se k mně dostala s poškozením

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zaslání poškozené knihy, kontaktujte nás prosím na [email protected], určitě najdeme nějaké řešení.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ilustrace v e-knize byly v naprosto zoufalé (=nečitelné) kvalitě, což je celkem potíž, když poměrně značné množství stran tvoří textové scany, které právě díky této nekvalitě nebylo možno přečíst.
    Takže když to shrnu e-knihu mám, ale velkou část z ní si bohužel přečíst nemohu a e-shop příliš nekomunikuje a řešení nenabídl.
    Kdyby byla možnost koupit fyzickou knihu, tak bych elektronickou variantu nepořizoval... bohužel to ale možné nebylo, a tak jsem bohužel koupil regulérní šmejd. E-knihy u Kosmasu nekupovat, radím všem!

    Reakce obchodu Kosmas.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za kvalitu ilustrací v e-knize, předali jsme k řešení jejímu výrobci - nakladateli, který jediný může do souboru zasahovat.
    Děkujeme za pochopení,
    Váš Kosmas