Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Není certifikát produktu
Reakce obchodu Kopi Luwak
Dobrý den pane Wojciech,
děkujeme za Váš názor. Certifikáty samozřejmě vlastníme. Aktuálně čtyři. Přesto je neprezentujeme, neboť neexistuje žádná ověřená certifikační autorita, která by garantovala pravost cibetkové kávy. Získat certifikát je velice snadné a i když je certifikát např. od spol. Sucofindo, nemá větší hodnotu než papír oznamující, že jste do laboratoře poslal 50 g kávy, jenž nazýváte Kopi Luwak. Obchod s cibetkovou kávou je obchod s důvěrou. Název Kopi Luwak není nijak chráněn a lze pod tímto prodávat v balení jakoukoli kávu.
Snažíme se ve spolupráci s Indonéskou ambasádou prosadit projekt Kopi Luwak heritage, jenž by vytvořil certifikaci podobnou certifikaci kávy Jamaica Blue Mountain. Aktuálně však neexistuje validní certifikace cibetkové kávy. Pokud vám někdo tvrdí, že existuje, pak doporučuji si zaslaný certifikát ověřit, především jeho skutečný obsah.
Zákazníkům nabízíme ochutnávky cibetkové kávy, kde promítáme videa z našich sběrů této kávy na indonéských plantážích. Věříme, že toto je podstatně věrohodnější důkaz než jakýkoli certifikát.
Pokud nejste s kávou spokojen, máte možnost ji nerozbalenou vrátit a my Vám vrátíme peníze v plné výši.
Přejeme hezký den.
Jakub Fiala, jednatel, sběrač a pražič cibetkové kávy -
Nedoporučuje obchod
Inzerovali zbozi skladem, platila jsem online v domeni, ze hned dorazi. Po nekolika dnech napsali, ze neni skadem. Po tydnu, ze bude az za mesic. Nabizeli jiny motiv (slo o lahev). Napsala jsem, ze jiny motiv nechceme, cekat mesic take ne, ze chci vratit penize, zatim delaji mrtveho brouka…snad sve penize uvidim, protoze jsem musela koupit jinde.
-
Nedoporučuje obchod
Některé čaje měly datum spotřeby tento prosinec. Obchod nereagoval. Z 5 předchozích objednávek (vždy kolem 1.000.-) byla ve 4 případech nějaká chyba (chybějící či zaměněné zboží).
-
Nedoporučuje obchod
- Do dnešního dne knihu nemám!!!
-
Nedoporučuje obchod
zakoupený belgický kávovar je laciným čínským výrobkem, plným nepřesností a netěsností. Jako dekorace zajímavé, funkce na dvě tři použití dostačující. Obchod těží z výborné pozice v centru, bude mít vždy dost zákazníků, ale nenazval bych zážitkovou prodejnou - standard. Pro milovníky kávy doporučuji hledat dál.
Reakce obchodu Kopi Luwak
Vážený pane Trna, je nám líto vaší zkušenosti. Pokud nám to dovoluje čas a prostor, snažíme se zákazníkům nabídnout možnost si kávovary vyzkoušet a rozhodnout se zda jim bude vyhovovat. Belgický kávovar je spíše designovou alternativou vacuum potu. Pokud hledáte praktický přístroj pro přípravu kávy touto cestou pak doporučujeme spíše vacuum pot od společnosti Hario ideálně s PB kahánkem. Belgický kávovar můžete samozřejmě vrátit a případně nahradit zmiňovaným vacuum potem Hario.
Přejeme klidné svátky. S pozdravem Jakub Fiala -
Nedoporučuje obchod
- není schopen dodat zboží v přijatelném termínu
-
Nedoporučuje obchod
U zboží jsem neviděl, nebo nebylo uvedeno ze není skladem. Přes to me presmerovali na platební bránu a zaplatil jsem. Už 10 dnů čekám a nic. V žádném eshopu za hranicemi nikdy neprobehla platba aniž by měli zbozi skladem. Chtěl jsem si dělat kafe a zatím půjdu na čaj . Komunikace e-shopu pouze přes automaticky generované maily.
Reakce obchodu Kopi Luwak
Vážený pane Marek, u plnitelných kapslí na Nespresso zn. CapsulIn bylo a stale je uvedeno "vyprodáno-termín upřesníme". Vzhledem k velmi nízké poptávce (jedna objednávka za 6 měsíců) po těchto kapslích, tyto nedržíme stále skladem ale objednáváme dle poptávek. Tedy výše zmíněný stav zboží "vyprodáno-termín upřesníme" byl u zboží uveden i v době kdy jste prováděl objednávku. Dodávka od dodavatele z Francie trvá běžně i 3 týdny od data objednávky. Tedy i my stále čekáme na dodávku.
To, že systém umožňuje platbu i v případě, že si objednáte zboží které není skladem je běžné nejen u nás ale i v zahraničí a to u většiny eshopů.
Dnes vám tedy zasíláme zpět peníze na vaši kartu a vaši objednávku stornujeme. Jako omluvu za čekání připojujeme link na výrobce těchto kapslí v zahraničí http://www.capsul-in.com. Zde je možné si kapsle koupit bez rizika, že by jste zaplatil a zboží neodbdržel v termínu, jenž vám sdělí.
Přejeme hezký den. S pozdravem Jakub Fiala -
Nedoporučuje obchod
Ze tří objednávek dopadla k mé spokojenosti pouze ta první. Další nikoli, protože objednané zboží nebylo dlouhodobě k dispozici - dvě objednávky v rozmezí cca 4 měsíců. Navzdory tomu, že jsem napsal, že počkám. Nikdo už se mi neozval. Podle mého soudu obchod nabízí zboží, kterým dlouhodobě nedisponuje. Už jsem si objednal jinde.
Reakce obchodu Kopi Luwak
Vážený pane Fikar, dne 30.8.2018 jste provedl objednávku.
Objednal jste si čaj u kterého je na eshopu uveden stav "není skladem". V den objednávky jste obdržel informaci "Vámi objednaný čaj (Yunnan FOP) nemáme v současné době skladem. Čaje jsme před pár dny objednaly, ale dodávka přijde nejdříve za měsíc, jelikož dodávka jde z ciziny a musí projít proclením.
Omlouváme se za komplikace a přejeme příjemný den. S pozdravem, Dominika, Kopi Luwak"
Na tuto jste odpověděl "Dobrý den, počkám. R. Fikar"
Dnes je 10.8.2018 tedy 10 dnů od objednávky. Samozřejmě, že se zákazníkům ozýváme jakmile zboží dorazí. Čaj již dorazil do EU a dle předpokladu bude doručen tento týden do našeho skladu. Čekáme na informaci z celnice. Proclení zpravidla proběhne během 3 dnů ale může trvat i 2 týdny. Jakmile máme ověřenou informaci s konkrétním datem, čekající zákazníky ihned informujeme.
Nabízíme pouze kvalitní čerstvé čaje jejichž dostupnost je mimo jiné závislá na datu sklizně. Tedy nejedná se o zboží, které leží někde ve velkém množství na skladě a čeká na zákazníka.
Každopádně vaše rozhodnutí respektujeme a objednávku stornujeme.
S pozdravem Jakub Fiala -
Nedoporučuje obchod
vše skladem..ale zboží ještě nedorazilo
Reakce obchodu Kopi Luwak
Vážený pane Říha, dne 27.8.2018 jste si objednal jutové pytle u kterých je napsáno, že je nutné vybrat si design. V den vaší objednávky jsme vám poslali odkaz s přístupem k fotografiím dostupných pytlů a žádostí aby jste nás informoval o vašem výběru. Na tento email jste nereagoval. Posílali jsme vám ještě jeden email a později se snažili i o telefonický kontakt. BEZ ÚSPĚCHU.
Pytle máme opravdu skladem a v dostatečném množství. Je však nutné objednávku dokončit dle zadaných instrukcí.
Jelikož nám neodpovídáte na emaily ani na pokusy o telefonický kontakt, vaši objednávku považujeme za nedokončenou.
S pozdravem Jakub Fiala -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo dle eshopu na www bylo skladem. Objednáno a zaplaceno 2. 7. 2018. Nedodáno. O prodlevě nikdo neinformoval. Při telefonickém dotazu 13.7. zjištěno, že nemají skladem! Zrušil jsem objednávku a nastává další anabáze - jak vrátit peníze stržené při platbě platební kartou! Vrátit na kartu to totiž zjevně neumí!
Reakce obchodu Kopi Luwak
Dobrý den pane Srb, je nam líto vzniklé situace. Jelikož zásoby zboží se prodávají jak v kamenné prodejně tak na eshopu, může se stát, že se vyprodá zboží v kamenné prodejně dříve než stačíme aktualizovat skladové zásoby na eshopu. Nemělo by se to stávat. Čajové kapsle do Nespresso přístrojů se prodávají relativně málo a z toho důvodu nebyla včas a správně udělána inventura.
Co se týká platby, tuto si nestrháváme my ale centrum karet resp. jejich prostředník banka ČSOB. My platbu obdžíme s několikadenním zpožděním v rámci pravidelného vyůčtování.
Termíny. Objednávku jste učinil v pondělí 2.7., ihned jsme kontaktovali společnost Teekanne ale díky svátkům a víkendu 4.-8.7. jsme nedostali žádnou odpověď a i naše provozovna byla zavřená. 9.7. jsme obdrželi info od spol. Teekanne, že kapsle jsou schopni dodat až v posledním červencovém týdnu. Tuto informaci si pracovníci sice předali ale chybně se informovali a odpověď vám nezaslali ihned. Tedy jednoznačně naše chyba.
Peníze na kartu vrátit umíme pokud se dostavíte na prodejnu nebo zašlete účet z banky, který náleží vaší kartě. Peníze jsme odeslali dnes na účet u KB jenž jste nám zaslal a to z KB. Tedy dnes budete mít na účtě.
Omlouváme se přejeme klidné léto. S pozdravem Jakub Fiala -
Nedoporučuje obchod
- Zboží, které bylo skladem nebylo reálně v obchodě, prý je to běžná praxe. Udělal jsem tedy objednávku a výzvka k vyzvednutí přišla za 10 dní, což u zboží skladem není teda moc dobré a v mezi čase jsem zboží radši pořídil jinde.
Reakce obchodu Kopi Luwak
Dobrý den pane Vazač, vaše zkušenost je samozřejmě polítování hodná pokud by se zakládala na pravdě. Náhradní kličku k mlýnku nemáme označenu na eshopu jako skladem ale objednat lze. U položky je však výrazně napsáno "vyprodáno - termín dodání upřesníme".
Naší specializací jsou čerstvě pražené kávy a čaje a ty dle recenzí na slevomatu nabízíme v perfektní kvalitě. Jsme rádi, že naší práci dokáží lidé ocenit STOVKAMI pozitivních referencí na slevomatu. Heuréka je evidentně pouze kanál pro stěžovatele.
S pozdravem Jakub Fiala -
Nedoporučuje obchod
Zboží nebylo skladem a nikdo nevěděl kdy bude. V obchodě měli pouze čtyři ruční mlýnky na kávu a ve skladu prý nic jiného nebylo. prodavačka moc ochotná nebyla.
Reakce obchodu Kopi Luwak
Vážená paní Paďourová, o tom, že zboží není skladem jste byla informována již na eshopu textem "vyprodáno-termín dodání upřesníme", tedy netuším proč si stěžujete, že zboží nebylo skladem po příchodu na prodejnu. V žádném případě není pravda, že bychom měli skladem POUZE 4 ruční mlýnky. Přesto, že se specializujeme na námi dovážené a čerstvě pražené kávy a čaje, vždy máme skladem minimálně 8 typů ručních mlýnků. Tedy více než většina konkurenšních obchodů. Vámi vybraný mlýnek skladem nedržíme a ani neplánujeme naskladňovat neboť s ním nebyli zákazníci spokojeni. Aktuálně jsme jej zcela smazali z eshopu.
Naší specializací jsou čerstvě pražené kávy a čaje a ty dle recenzí na slevomatu nabízíme v perfektní kvalitě. Jsme rádi, že naší práci dokáží lidé ocenit STOVKAMI pozitivních referencí na slevomatu. Heuréka je evidentně pouze kanál pro stěžovatele.
S pozdravem Jakub Fiala -
Nedoporučuje obchod
U zboží bylo uvedeno, že je skladem. Po týdnu jsem dodání telefonicky urgoval a byl ujištěn, že do týdne bude dodáno. Ani po 3 týdnech od objednávky zboží nedorazilo. Očekával bych alespoň omluvu, případně alternativní nabídku. Nic takového se ale nestalo.
-
Nedoporučuje obchod
byl to dárek ke kulatým narozeninám pro milovníka kávy a došlo k záměně obsahu a tím ke zpoždění. Pozdní předání dárku již nemělo takový efekt...
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si cibetkovou kávu, kterou znám, už jsem jí pila a je vynikající. To co přišlo v dárkovém obalu jako Kopi Luwak vůbec nechutnalo jako cibetková káva. Názor si udělejte sami....
Reakce obchodu Kopi Luwak
Vážená paní Štorková, je nám líto vaší zkušenosti. Cibetkové kávy vozíme/sbíráme na více plantážích po celé Indonésii. Různé plantáže = různé druhy, Arabika, Robusta, Liberika a tím pádem i různé chuti. Objednala jste si cibetkovou kávu typ Robusta. Tato pochází z jižní Sumatry a její chuť je zcela odlišná oproti chuti např. kávy typu Arabika ze severní Sumatry, Jávy, Sulawesi či jiného ostrova. Každý typ se také liší v chuti dle stupně pražení a způsobu přípravy. V případě Robusty doporučujeme přípravu přes Ice Drip, U Arabiky máme nejlepší zkušenosti s přípravou přes filtr Hario. Nabízíme, pořádáme a DOPORUČUJEME zakoupit spíše ochutnávku více druhů cibetkových káv, připravenou více způsoby včetně výkladu a foto-video prezentace ze sběru a zpracování této kávy a to v hodnotě 399,00 Kč. Zákazníci, jenž absolvovali tuto ochutnávku vám s jistotou potvrdí, že rozdíl mezi jednotlivými chutěmi je obrovský. Na rozdíl od většiny prodejců si většinu kávy sami sbíráme, loupeme a pražíme. Jen tak si můžeme být jisti, že se jedná o cibetkovou kávu od divokých cibetek. S pozdravem Jakub Fiala
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- žádné
- Nepřesným způsobem prezentoval objednané zboží. Na webových stránkách byl použitý snímek sady dvou skleniček (2x GLASS), ale nikde v nabídce ani při objednání nebyla zmínka, že cena 149 Kč je za 1 ks skleničky a ne za 1 sadu balení v počtu 2 ks skleniček, přestože obchodní balení je po 2 ks a ostatní internetové obchody skleničky prodávající v sadě 2 ks.
- Obdržel jsem 2 ks skleniček, z nichž jedna byla rozbitá (z důvodu nedostatečného zabalení). Na mou výhradu k zavádějící nabídce skleniček a špatnému zabalení prodejce nereagoval, ale vrátil peníze.
Termoskleničky lungo v balení po 2 ks byly doručeny Geis Parcel CZ s.r.o. a po otevření balíčku byla jedna ze dvou skleniček rozbitá.
Odstoupil jsem od kupní smlouvy do 14 dnů
a obchod mi včas vrátil kupní cenu a dopravné - celkem 394 Kč.
I tak mi to stálo 79 Kč za vrácení zboží.Reakce obchodu Kopi Luwak
Vážený pane Skalák, je nám líto vaší zkušenosti. Obrázky jsou samozřejmě ilustrativní ale máte pravdu, že byla chyba prezentovat obrázek s číslovkou 2x, když se jednalo o jeden kus. Popisek byl správně ale foto byla zavádějící. Ihned jsme fotografii odstranili.
Sklenice balíme vždy stejně a v 99% případu byly doručeny k zákazníkům v bezvadném stavu. Ve vašem případě, dopravce jednu sklenici rozbil. Otázkou je zda se tomu dalo předcházet lepším balením. Osobně se domnívám, že balení bylo dostatečně bezpečné ale pokud se se zásilkami zachází extrémně nešetrně, nepomůže ani bezpečné balení.
Není mi zcela jasná vaše výtka, že jsme reagovali vrácením peněz. Jak jinak jsme měli reagovat ?
S pozdravem Jakub Fiala -
Nedoporučuje obchod
- Speciální sortiment neobvyklých čajů a káv.
- Nemá kapacity na včasné a řádné plnění objednávek.
Obchod má zajímavé zboží, ale logistické problémy. Nebyl schopen odeslat zboží ve slíbeném termínu, neinformoval mne o tom, že zboží neodeslal, neměli na skladě zboží které bylo nabízeno v e-shopu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- nic
- Prodává nekvalitní drcený čaj.
Zboží došlo pozdě a poškozené, čaje jsou rozdrcené, poslali mi jiný druh kávy, než bylo objednáno. Tento obchod už nikdy!
Reakce obchodu Kopi Luwak
Vážená paní Šenková, je nám líto, že nejste s kvalitou našich čajů spokojena. O kvalitě našich čajů se můžou zákazníci převědčit na naší prodejně v Brně. Prodáváme kvalitní čaje od tradičního německého dodavatele jenž se specializuje na obchod s čaji již od roku 1879. Většina námi nabízených čajů jsou celé lístky popřípadě zlomkové čaje. Pokud nejste s čaji spokojena máte možnost tyto vrátit a my vám ihned vrátíme peníze. To stejné platí i pro kávu. Objednávala jste si 5 druhů aromatizovaných káv. Pokud kolegové při přípravě vaší zásilky udělali chybu pak stačí napsat na email [email protected] a my vám obratem výměnnou zásilkou zašleme vámi vybranou kávu. S pozdravem Jakub Fiala
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Překvapilo mě, že si účtují za doručení. Dárkové balení bylo standartně balené zboží výrobcem. Hnus.
Reakce obchodu Kopi Luwak
Dobrý den paní Vocásková, dle vaší objednávky jste si objednala samostatné kávoviny nebo sety kávovin z nichž u žádné nepíšeme, že by bylo dárkově baleno. Pokud u zboží píšeme, že se jedná o dárkové balení pak také dárkově zabalíme. Dále jste si vybrala dopravu Českou poštou na dobírku. Cenu dopravy přeúčtováváme ve stejné výši jakou platíme dopravci, v tomto případě České poště. Toto je běžná praxe u většiny eshopu včetně těch největších. U dražšího zboží nabízíme dopravu zdarma ale např. u kávovin kde cena průměrného balení se pohybuje v ve výši desetikorun a to včetně 15% DPH je nemožné nabízet dopravné zdarma. Cenu dopravného jste viděla při objednávání. Pokud jste s ní nesouhlasila nebylo vaší povinností si zboží u nás objednat. Kávoviny žádný eshop neprodává s dopravou zdarma.
S pozdravem Jakub Fiala -
Nedoporučuje obchod
- je přehledný a dobře se vyhledává jakékoliv zboží
- možnost objednání zboží, které není k dispozici
Pár dnů po uskutečnění objednávky mi byl poslán email, že mi nemohou zboží poslat, jelikož daná barva není k dispozici. Chápu, že může dojít zboží, v tom případě by se ale nemělo dát objednat a mělo by být množství nebo dostupnost barev okamžitě zaktualizováno, vznikají zbytečné komplikace. Jinak nemám výhrady.