Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo v pořádku, vše perfektně sedí :)
    • Delší doba dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Doporučuji, vše na 1*

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dnes mi paní zavolala že by pro mě bylo lepší aby my zásilka došla domu kvůli nadměrnému zboží.
    • Zaměstnanci se chovají slušně a snaží se problém vyřešit.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    S obchodem Konikum.cz jsem velice spokojená. Obchod komunikoval, paní moc příjemná. Zboží dorazilo včas. Vše naprosto na 1* ! Děkuji.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    zboží dorazilo po 5 dnech do zasilkovny,vse v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle vyrizeni
    • Dobre ceny
    • O žádné nevim

    Spolehlivost, rychlost, dobře ceny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo včas doručeno.

    Reakce obchodu Konikum.cz

    Dobrý den,

    u zboží, které jste objednal je dodací lhůta 14dní.

    Datum dodání je viditelně označeno u každého produktu.

    Zákazník tedy dopředu může promyslet, zda chce/může čekat.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • zboží vždy perfektní
    • delší dodací lhůta

    Reakce obchodu Konikum.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení, jsme rádi, že se zboží vždy líbí a vracíte se k nám.

    Delší dodací lhůtu se snažíme kompenzovat bezkonkurenčně nejlepšími cenami.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod kde mi poradí, pomohou a doručení rychle

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky a dodání zboží.
    • Nic

    Doporučují obchod ostatním zákazníkům.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatná komunikace obchodu

    Reakce obchodu Konikum.cz

    Dobrý den,


    Můžeme poprosit o podrobnější popis problému?

    Podle našich záznamů jsme Vám ve všem vyšli vstříc, i ve výměně za jinou velikost.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Levné zboží
    • Dlouhá a pomalá doprava

    Reakce obchodu Konikum.cz

    Dobrý den,

    dopravu bohužel neovlivníme.

    Snad Vám rajtky, které jste měnil za jinou velikost sedí a jste s nimi spokojený.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • špatná komunikace

    Špatná komunikace s obchodem. Svévolně mi byla změněna mnou předvolená doprava a dopravce. Místo ke koním jsem šla čekat na zásilku od PPL. Doposud se k mému dotazu, proč se tak stalo, nevyjádřili.

    Reakce obchodu Konikum.cz

    Dobrý den,

    zboží, které nelze zaslat zásilkovnou kvůli váze či jinému nadrozměru zasíláme službou ppl.

    Tuto informaci máme uvedenou na našich webových stránkách v sekci doprava.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně žádná komunikace.
    • Lživé informace

    Dne 9.3. jsem si objednala zboží od konikum.cz, objednala jsem si doručení na zásilkovnu (výdejní místo). Objednávku jsem vytvořila s předstihem tak, aby mi byla doručena maximálně v pátek 19.3., jelikož jsem na další den věci opravdu potřebovala.
    Platila jsem on-line platbou, kde se zdálo vše v pořádku a platba proběhla.
    Nicméně mi nepřišel žádný potvrzovací mail. Obrátila jsem se na messenger konikum.cz, kde jsem se tázala zda platba proběhla, neproběhla, takže mi paní poslala platební údaje, platbu mi potvrdila, že ji mají na úctě a ujišťovala mě, že v pátek zboží dorazí.
    Chtěla jsem do objednávky pridat ještě jednu věc, protože jsem věděla, že ji ještě neodeslali, paní si přečetla a drze neodpoveděla.
    Jak už mají peníze na úctě, tak na zákazníky s prominutím se**u.
    Infolinka nefunguje, volala jsem snad 5x denně a ani jednou to nezvedli.
    V pátek mi volá paní z konikum.cz, že jsem jako nezadala číslo popisné, tónem co si to jako dovoluji, přitom jsem si zaplatila zasilkovnu na vydejní místo.
    Že kurýr hledá moji adresu. Sdělila jsem ji s prosbou, aby to doručil, že jsem doma. Ujistila mě, že to hned zařídí a zavolá mi hned zpátky.
    Zpátky nezavolala a ani 5x nezvedla telefon.
    Volala jsem na zasilkovnu, tam jsem zjistila, že tam žádná objednávka není.
    Volala jsem na PPL, tam mi pán sdělil, že před 9 minutami, teprve zásilku převzali od konikum.cz.
    Takže paní Martina Krobová je nejenom lhářka, ale i podvodnice.
    Není ji proti srsti vodit zákazníky za nos, lhát do telefonu, že je nahání kurýr, přitom zásilku ještě ani nepredala dopravci. A když už předala tak špatnému.
    Se zasilkovnou i PPL, jsme se shodli, že s eshopem konikum.cz je věcně nějaký problém, paní je bordelářka a je ji jedno co komu řekne, slíbí a hlavně LŽE.
    Pro mě zatím nejhorší zkušenost s E-shopem, který jsem kdy měla.
    Volat na infolinku ani nezkoušejte, nedovoláte se a když se dovoláte tak pravděpodobně uslyšíte jen lži a ani vám nezavolá paní KROBOVÁ nazpět.
    Zítra mi přijíždí koník a já jsem bez věcí, které potřebuji, takže velmi Vám děkuji paní Krobová za klamné informace, lži a neochotu.
    U Vás už nikdy a věřte paní Krobová, že tohle není jediná recenze na Vás, kterou tu píšu.
    Popřála bych Vám pěkný zbytek dne, ale lhářům a podvodníkům bohužel ne :)
    Tady určitě nic neobjednávat!

    Reakce obchodu Konikum.cz

    Dobrý den,

    Zvolila jste platbu online platební kartou, kde jste ale neměla dostatek prostředků, proto platba nemohla proběhnout, tuto informaci jste obdržela obratem, s potvrzením v emailu!

    Následně po 5ti dnech v NEDĚLI večer, jste psala na messenger, kolegyně aby vám vyšla stříc neváhala a šla zapnout v NEDĚLI večer počítat, aby vám potřebné údaje k platbě mohla zaslat obratem.

    Dále Vám trvalo další dva dny, než jste platbu zadala.

    Zboží tedy v žádném případě nemohlo dorazit v termínu, který byl uveden v počáteční fázy vaší objednávky.

    Nakonec jste do objednávky nezadala kompletní adresu, proto Vám řidič zásilku nemohl doručit.

    Na naší infolinku se dovoláte vždy v pracovních dnech mezi 8-16 hod. Pokud se díky velké vytíženosti nedovoláte, můžete využít email, na který je reagováno ještě ten den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše v pořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spolehlivost

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Široký výběr produktů, dobrá komunikace že strany obchodu
    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno a zaplaceno před třemi týdny, dosud nepřišlo. Důvodem je údajně opožděné dodání ze zahraničí. Byl přislíben nový termín dodání, který již také vypršel. Obchod sám nekomunikuje, jen reaguje na zaslané urgence.

    Reakce obchodu Konikum.cz

    Dobrý den,

    snažili jsme se vám situaci několikrát vysvětlit.

    Bohužel počasí, v tomto případě sněhovou kalamitu v Evropě a následné zablokování přepravy ovlivnit nedokážeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje.

    Do dnešního dne jsem nedostal žádnou informaci ohledně zboží, přitom na internetu je uváděno skladem.

    Reakce obchodu Konikum.cz

    Dobrý den,

    u produktu, který jste objednal je uvedeno skladem na externím skladu s termínem doručení 14dní, nikoliv SKLADEM ihned k expedici.