Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle doruceni
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký výběr zboží.
    • O žádné nevím.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše v pořádku
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací doba. Komunikace s obchodem :(.

    Reakce obchodu Konikum.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení. Na skladě máme tisíce produktů, ale některé, které jsou specifické, nebo se musí ušít na míru mají bohužel delší dodací lhůtu. Ta je vždy napsaná zvlášť u produktu.
    Jsme Vám k dispozici na telefonu po-pá 9-17, na emailu odpovídáme nepřetržitě.

    s pozdravem Anna Krobová

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrý výběr, rychlost odeslání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • skvělá komunikace, ochotný personál
  • Doporučuje obchod

    100 %

    První objednávka,nemohu posoudit
    Co se materiálu týče, volila bych vyšší gramáž trička

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden od objednávky,informace žádná,zboží zatím nepřišlo

    Reakce obchodu Konikum.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení. U vašeho produktu byla dodací lhůta 10prac. dní - ta je vždy naspaná u každého produktu zvlášť. Bohužel i přes veškerou naší snahu nelze doručit zboží dříve. Děkujeme Vám za pochopení.

    s pozdravem Anna Krobová

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost dodávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Expresní dodání zboží.
    • Velmi milá a vstřícná komunikace.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ceny
    • komunikace po telefonu

    Výborně poradili

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi příjemné a nízké ceny
    • Fajn kvalita služeb
    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr kvalitních produktů za příznivé ceny.
    • U zboží chybí podrobnější popis, např.rozměry. Každý výrobce má trochu jiné číslování.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé jednání, ochota. Balík rozdělen na 2- podle dodací lhůty. Velká výhoda.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Ochotna a nápomocná podpora
    • Okamžitá odpověď
    • Pomalé dodání
  • obchod nedoporucuji, spatna komunikace, ani po 10 dnech nebylo zbozi predane prepravci ackoli na webu uvadeji, ze maji skladem

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobré ceny
    • Na stránce bylo napsáno doručení 10.6. Je 11.6 a stále mi nepřišel e-mail, že by balíček PPL služba převzala. Nepřišel mi e-mail ani na to, že by balíček měl spoždění nebo nebo produkt nebyl na skladě. Na PPL sledování zásilky mi to stále píše, že balíček je ve stavu “objednávka”. Už je to týden co jsem si balíček objednala.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně nedoporučuji. Přestože jsem v minulosti párkrát nakoupila a byla jsem spokojená, vím, že tady už nikdy nenakoupím.

    25.5.2021 jsem objednala zboží v hodnotě cca 2500 Kč, 26.5.2021 bylo toto zboží uhrazeno předem. 27.5.2021 mi přišlo potvrzení, že se na mojí objednávce pracuje, ale že jeden produkt (šampon) bude 1.6.2021 (dle informací na webu) a pokud tomu bude jinak, tak mě někdo bude kontaktovat.
    2.6.2021 jsem neměla žádné informace o expedici a návštěvou webu jsem zjistila naskladnění až 7.6.2021. E-mailem jsem tedy žádala o dodání bez šamponu, že zboží již potřebuji. 3.6. mi někdo volal, že šampon mají, ale nemají masku proti hmyzu. Dohodli jsme se na vrácení částky za masku a odeslání ještě 3.6., protože jsem zboží potřebovala nejpozději 5.6.2021. K odeslání však nedošlo.
    4.6.2021 mi volal někdo jiný, že v adrese není číslo popisné. Ubezpečila jsem slečnu, že to je takto v pořádku a PPL ví, kam zavézt, že na uvedenou adresu jezdí několikrát týdně (dodání bylo na firmu). Poprosila jsem slečnu, ať ale počká, že jí do 30 minut dám vědět, zda vůbec chci objednávku odesílat, protože dorazí nejdřív 7.6.2021 a to už je pro mě bezpředmětné - potřebovala jsem ji do 5.6.2021 ze zdravotních důvodů odvézt na stáj. Slečna souhlasila. Mezitím jsem poslala e-mail na dvě adresy tohoto e-shopu. Slečně jsem zavolala, ať zboží neodesílají dokud nebudu mít od vedení vyjádření, že jsem poslala e-mail. Slečna mi toto odsouhlasila.
    7.6.2021 mi přišla SMS od PPL kurýra, že mi budou doručovat balík, zpráva mě zastihla na cestě k lékaři. S kurýrem jsem se dohodla, že i když jsem věci již nechtěla, jsou uhrazené, ať je nechá na ParcelShopu. K mému úžasu mi přišla zpráva, že balík je uložený na pobočce 80 km od dodací adresy!!!!
    Došlo nejen k odeslání balíku, který jsem žádala neodesílat, ale zaslání na fakturační adresu namísto dodací.
    Obratem jsem volala na linku e-shopu, kde jsem se setkala pouze s výsměchem a arogantním jednáním.
    Na e-maily mi nikdo nereaguje. Takže v současné době mi e-shop dluží 2352 Kč a vzhledem k jejich postoji netuším, kdy mi peníze budou vráceny.

    Reakce obchodu Konikum.cz

    Vážená paní Rechová,

    na Vaše telefonáty a emaily jsme odpověděli následovně:

    1. zadala jste neúplnou adresu (chybělo číslo popisné) , nedopatřením Vám tedy zásilka byla zaslána na fakturační adresu, za což jsme se vám omluvili a vysvětlili vám, že i ve skladu pracují pouze lidé a toto se bohužel může stát.

    2. objednala jste produkt, který nebyl na skladě a čekalo se na jeho dodání, po naskladnění jsme vám zásilku ihned odeslali.

    3. zařídili jsme vám přeposlání zásilky na správnou adresu

    4. pokud o zásilku již nemáte zájem, stačí ji odmítnou, jakmile se k nám vrátí, bude vám vrácena kupní cena.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • sortiment přehledně uspořádaný
    • rychlost vyřízení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo dříve než bylo avizované.