• Nedoporučuje obchod

100 %

Zboží dorazilo za 1 týden

všechno O K

• Nedoporučuje obchod

10 %

ačkoliv jsem v poznámce výslovně napsala, že se jedná o dárek o pěstounckou rodinu nechci aby tam byl jakýkoliv doklad o ceně, a totéž jsem ještě řekla do telefonu pracovnici, se kterou jsem komunikovala, byla jsem ubezpečena, že se tam nestane..... tak první co při rozbalení dárku na darované vykouklo, byl doklad o cene(!!!!), to člověk nepochopí!!!!! dostali jste mě do velmi trapné situace, takže za mě od Vás příště neobjednávat... na telefonní dotaz co to mělo znamenat, pouze výmluvy a sdelení, že to je moje vina, měla jsem prý lépe zadat objednávku... takže si příště vyberu solidnější firmu

• Nedoporučuje obchod

40 %

• Jedna kniha zabalená napětkrát, byla z toho hromada odpadu...

Reakce obchodu Knihkupec.com

Dobrý den, ano, je pravda, že knížky balíme velmi důkladně. Tím pádem nemáme žádné reklamace kvůli poškození knih přepravou a chráníme tím naše zákazníky před tím, aby něco takového jako reklamace vůbec museli řešit. Většina to oceňuje, ale chápeme i kritiku ohledně odpadu. Můžeme vás ale ujistit, že ten odpad není námi vytvořený, na balení využíváme (kromě ochranné plastové fólie) výhradně materiál, v kterém nám poslali balíčky naši dodavatelé. Tedy všechny použité kartóny, papíry a bubliny už jednou použity byly a my je namísto toho, abychom je vyhodili, použijeme ještě jednou.

• Nedoporučuje obchod

10 %

chybi cd

• Nedoporučuje obchod

10 %

• Slabá komunikace , nedodani
  • Nedoporučuje obchod

20 %

Neseriozní - zboží údajně skladem. Po zaplacení kartou oznámení - čekají na dodání od externího dodavatele. Dnes - týden po objednání - nic se neděje.

• Špatný překlad knihy , kniha je určena pro termo hrnce a ne pro pomalé hrnce

Nespolehlivost obchodu , v nabídce - nespolehlivé překlady publikaci

• Nedoporučuje obchod

40 %

Zboží dorazilo za 4 dny

Ve směs není co hodnotit, e-shop byl jeden z posledních, kde knížka byla ještě dostupná, zásilku však poslali na špatnou adresu, i když v objednávce je správně, takže se doručení protáhlo o neúspěšný pokus, dohledávání zásilky a další řešení.
    Ze všech objednávek, které jsem ve stejný den udělala, jim zpracování a odeslání zásilky trvalo nejdéle.

• Vím, že objednávka a tedy i zásilka "spadla" do období vánočních svátků, .. přesto jsem očekávala pružnější jednání.
  • Nedoporučuje obchod

10 %

Po 2 hodinách, co jsem potvrdila objednávku jsem se ji pokoušela zrušit, což mi nebylo umožněno s informací, že objednávku již nelze zrušit, že je odeslaná. Super rychlost, akorát mě to teď bude stát peníze za úhradu poštovného. Díky za vstřícnost obchodu. Chápu, že se eshop brání zbytečným nákladům, ale tento eshop již nikdy víc.

Reakce obchodu Knihkupec.com

Dobrý den, je to tak, je pravda, že došlé objednávky vyřizujeme okamžitě a tudíž je zcela běžné, že je již za několik minut zásilka zabalena a připravena k odeslání a objednávku již nelze zrušit. Na to, že je objednávka závazná, upozorňujeme zákazníka v procesu objednávky a ten toto upozornění odkliknutím potvrzuje. Prosíme tedy zákazníky, kteří si nejsou svou objednávkou jistí, aby se rozmysleli ještě před jejím odesláním, poté už to kvůli naší rychlosti s vyřizováním objednávek (což většina zákazníků oceňuje) nelze objednávku měnit či rušit. Děkujeme za pochopení. Za tým knihkupec.com Dan Kruml.

• Nedoporučuje obchod

10 %

• cekam 10 dni a nic o zasilce nevim

Reakce obchodu Knihkupec.com

Dobrý den, objednávku jsme posílali na výdejní místo 5. prosince, v okamžik předání zásilky poště Vám taky od nás byl odeslán automatický e-mail. Bohužel nemáme pobočku výdejních míst v našem městě, a tak zasíláme zásilky na výdejní místa poštou. A pošta bohužel není schopna ani za týden zásilky na výdejní místa doručit. V průběhu roku s tímto systémem není problém, před Vánoci nás bohužel pošta takto "vypekla", a tak nám nezbývá, než se za pošťáky omluvit. Za tým www.knihkupec.com Dan Kruml.

• Nedoporučuje obchod

10 %

Kniha byla skladem, přesto mi bylo sděleno, že na ostatní tituly se čeká, komunikace nulová.

Reakce obchodu Knihkupec.com

Dobrý den, asi jste se špatně podíval(a), ale v detailu této knihy bylo uvedeno "skladem u dodavatele" s termínem dodání 3-21 dní. Druhý den (30/11) jsme Vám posílali zprávu, že kniha bude k dipozici za 3-5 dní. A vskutku, 7/12, tedy po 5 pracovních dnech, jsme Vás informovali, že už knihu máme k dispozici a budeme ji expedovat, jakmile zaplatíte. Znovu jsme Vám psali za další 3 dny a urgovali platbu. Tolik tedy k té "nulové komunikaci". Prosíme tedy naše zákazníky, aby věnovali pozornost informacím na detailu konkrétního zboží, vždy uvádíme, zda je kniha "skladem v eshopu" s termínem dodání ihned či "skladem u dodavatele" s termínem dodání až 21 dní. Pakliže kniha skladem v eshopu není, informujeme do dvou dnů zákazníka o předpokládaném upřesněném termínu dodání. Proto prosíme naše zákazníky i o to, aby sledovali svoji emailovou schránku. Kdyby v tomto případě zákazník pozorně sledoval informace, které mu dáváme, tak nemuselo dojít k tomu, že je nespokojen. Za tým www.knihkupec.com Dan Kruml

• Nedoporučuje obchod

40 %

• Zajímavá nabídka titulů, které jinde neseženete.
    • Dodací doba zboží skladem mne nicméně nemile překvapila. Po objednání v neděli bylo zboží k dispozici k vyzvednutí na odběrném místě až v pondělí ob týden.

Reakce obchodu Knihkupec.com

Dobrý den, bohužel nemáme nikde v dosahu pobočku provozovatele výdejních míst Uloženka (jsme z Vrchlabí a nejbližší pobočka, kam můžeme předat zásilky pro zákazníky, je v Hradci Králové), proto nelze předávat zásilky na výdejní místa denně, ale pouze 1x týdně (zásilky posíláme na centrálu výdejních míst poštou, to také termín dodání poněkud prodlouží). Na toto upozorňujeme na více místech na našem webu, kupříkladu i přímo na místě, kde si zákazník vybírá způsob dopravy a platby. Nic více asi nemůžeme udělat, snad jenom zrušit možnost dodání na výdejní místa Uloženka a zasílat pouze poštou na adresu. A asi to tak i uděláme, protože vidíme, že pro některé zákazníky není tento způsob odběru za těchto podmínek zajímavý. Dan Kruml, www.knihkupec.com

• Nedoporučuje obchod

20 %

• Zákazník je nucen použít bezhotovostní platbu i když si chce zboží vyzvednout osobně. Když si chce zboží vyzvednout osobně a platit hotově, je mu nesmyslně účtován manipulační poplatek a ještě navíc poplatek za platbu hotově.

Dříve jsem byla s tímto obchodem spokojena, ale nyní začnu nakupovat v jiných knižních eshopech.

Reakce obchodu Knihkupec.com

Dobrý den, ano, účtujeme při platbě na pokladně výdejního místa doběrečné. Lze se tomu vyhnout, jako u jiných dopravců (Pošta, PPL) tak, že zvolíte platbu převodem či kartou online prostřednictvím platební brány a pak doběrečné neplatíte. Doběrečné musíme účtovat proto, že v cenách pro internetový prodej není zakalkulováno zpracování hotovosti, její přeposlání na účet eshopu a podobně, což něco stojí. Děkujeme za pochopení a pro příště doporučujeme výhodnější platbu na účet k Vaší vyšší spokojenosti.

• Nedoporučuje obchod

40 %

Zboží dorazilo za 1 týden

• levný
    • Knihy dorazily s poškrábanou vazbou.

Čekala jsem perfektní stav knih, bohužel dorazily obě s poškrábanou vazbou.

Reakce obchodu Knihkupec.com

Dobrý den, na Vaši výtku je nejlépe odpovědět Příběhem knihy. Taková kniha, když je těsně po vydání, je nádherná, lesknoucí se, zářící. Pak putuje do skladu knižního velkoobchodu. A tam už se několikrát přemisťuje, do rukou ji berou lidé, nakládá se do beden. Tam může přijít k prvním šrámům, může být omakaná, odřená, poškrábaná. Pak dorazí do knihkupectví. Do ruky ji berou lidé, několikrát se přemisťuje z regálu do regálu, prohlížejí si ji zákazníci, a pokud se neprodá, vrátí se zpět do velkoobchodu. A tak třeba i několkrát dokola. My to samozřejmě víme, takže naše tolerance k drobným vadičkám je docela velká, protože kdybychom měli u našich dodavatelů reklamovat a vracet jim jakkoliv málo poškozené knihy, tak jich reklamujeme a vracíme minimálně polovinu. Tedy knihy, které se nám zdají být "přiměřeně" drobně poškozené, dáváme do regálů a posíláme zákazníkům. Samozřejmě, tolerance zákazníka může být jiná, to chápeme, proto přijímáme v podstatě jakoukoliv reklamaci, ač se nám kniha zdá být třeba v pořádku. A dokonce hradíme i poštovné, které zákazník zaplatí za vrácení knihy. Myslím, že toto jsme nabízeli i Vám, ale této možnosti jste nevyužil(a). Možná by stálo za to příště toho využít, mohl(a) byste být spokojenější. Dan Kruml, www.knihkupec.com

• Nedoporučuje obchod

40 %

Zboží dorazilo za 5 dní

Během deseti minut,mají zboží zabaleno a předáno dopravci.Nelze podle nich zrušit objednávku,tak že si to dobře rozmyslete.

Reakce obchodu Knihkupec.com

Dobrý den, děkujeme za to, že chválíte naši rychlost. I když zrovna ve Vašem případě nechválíte. Leč rychlost vyřízení je naší prioritou a obvykle máme opravdu zásilky připravené k odeslání do 20 minut od přijetí objednávky. Na toto upozorňujeme na detailu zboží, kde je psáno: "Objednávky zboží, které máme skladem, vyřizujeme okamžitě, a proto nelze již odeslanou objednávku upravovat." To, že máme objednávku takto rychle připravenou samozřejmě nebrání i zákonnému odstoupení od smlouvy standardním způsobem, tedy převzetím zásilky a jejím následným zasláním zpět na naši adresu, stejně rychlí jako v případě odeslání zásilek býváme i při zpracovávání těchto vrácených knih, tedy peníze obvykle vracíme v den přijetí vráceného zboží. Tak snad aspoň tato naše rychlost potěší úplně každého, když má někdy někdo problém s naší rychlostí při vyřizování objednávek.

• Dostala jsem zboží v hrozném stavu, jedna kniha byla na boku špinavá,ve druhé byl matlanec na první stránce a nejlepší byla třetí - na první pohled použitá kniha a uvnitř napsané věnování kohosi 4 roky staré !!! Tomu neuvěřite. Velké zklamání.

Reakce obchodu Knihkupec.com

Dobrý den, omlouváme se... Už jsme se to snažili vysvětlit po telefonu, tak tedy ještě jednou. Každý den naskladníme stovky knih, tak není v naší moci každou z nich otevřít a zkontrolovat, zda uvnitř není každá z nich nějak poškozená. Zvláště před Vánoci, kdy chceme vše vyřídit co nejrychleji. Ve Vašem případě nám bohužel dodavatel poslal opravdu pochybné výtisky, ani my jsme nebyli nadšeni, když jsme poté, co jste je vrátila, zjistili, že skutečně byly uvnitř zašpiněné a dokonce popsané. Vzhledem k tomu, že nešlo o knihy z běžné distribuce a doplňujeme je na sklad jednou za několik měsíců, tak jsme ani nemohli tyto poškozené výtisky vyměnit za jiné, protože jsme je prostě neměli (a máme sto chutí od tohoto dodavatele už žádné neobjednávat, když nám je schopen zaslat takové zboží). Proto jsme Vám obratem vrátili peníze včetně poštovného, které jste zaplatila za zaslání knih zpět k nám, což považujeme za docela férové jednání. Je nám líto, že ačkoliv jsme se Vám to takto snažili vysvětlit už telefonicky, tak nepadlo vysvětlení na úrodnou půdu.

• Nedoporučuje obchod

30 %

• píšou že je skladem a pak to protahujou

Reakce obchodu Knihkupec.com

Dobrý den, u titulů, kde píšeme "skladem v eshopu", tedy přímo u nás v obchodě, nic neprotahujeme a expedujeme je obvykle ještě v den objednávky či druhý den. Jinak je tomu u titulů označených "skladem u dodavatele", kde se musíme spolehnout na údaje našich dodavatelů, které, jak poslední dobou zjišťujeme, příliš nesedí. Za to bohužel nemůžeme. Zatím jsme nepřišli na to, jak z nabídky vyfiltrovat položky, které náš dodavatel uvádí jako dostupné a nakonec tomu tak není. Vzhledem k tomu, že chceme, aby naše nabídka byla co nejširší a že se v 90% procentech případů lze na údaje našich dodavatelů spolehnout, tak zatím i těch 10% hraničních položek na eshopu k objednání necháváme. Přidali jsme na stránku s detailem zboží, které není skladem přímo o nás v eshopu, informaci o tom, že dodání nelze úplně garantovat, tedy zákazník se může rozhodnout, zda si takové zboží objedná či nikoliv. Kdyby těch případů, kdy dodavatel neuvádí správné údaje přibývalo geometrickou řadou, zvážíme, zda vůbec budeme toto zboží nabízet a zda ho nevyřadíme z naší databáze. Doufáme tímto, že jsme Vám i dalším zákazníkům tyto problematické případy dostatečně vysvětlili. Dan Kruml, knihkupec.com

• Nedoporučuje obchod

50 %

Zklamání, kdyz uz nic tak aspoň hned dali vědět že zbozi není skladem i kdyz měli uvedeno, že skladem je

Reakce obchodu Knihkupec.com

Bohužel, takto ke konci roku už úplně nelze úplně garantovat údaje o skladové dostupnosti.Tohle řešíme na eshopu takřka denně, že si zákazník objedná kus, který máme "skladem" a měl by tedy být expedován "do druhého dne". Ovšem těch situací, které mohou nastat, je nemálo (a s prodlužujícím časem od poslední inventury - tedy narovnání stavu papírového se skutečným - se bohužel takové situace množí): 1) kus je sice papírově skladem, ale není k nalezení, tedy zřejmě ukraden zákazníkem obchodu či z jiného důvodu neodečten ze skladu - třeba stejný EAN s jinou položkou, která byla na pokladně prodána místo požadovaného artiklu, 2) kus je skladem, ale rezervován pro zákazníka obchodu, 3) kus je skladem, ale poškozen, atd. Ještě hůře se dá spolehnout na "skladem u dodavatele", to už je úplně mimo kontrolu a pokud se stav aktualizuje nikoliv on-line, ale třeba jen několikrát denně, tak se zvlášť nyní v čase vysokých prodejů a tím pádem častých změn ve skladu, nedá na tyto informace moc spoléhat. To byl asi Váš případ, že bylo u zboží uvedeno "skladem u dodavatele" a nebyla to bohužel pravda, což není úplně v naší moci garantovat. Nicméně, pokud taková situace nastane, tak alespoň obratem informujeme a případně ihned vracíme platbu, tak to se snad nám dá připsat k dobru.