Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zasílání poštou
    • předražené ceny

    koupit výrobek osobě a levněji

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    Dobrý den, výtce ohledně cen nerozumíme, zejména proto, že na drtivou většinu knih poskytujeme slevy v rozmezí 10-27 procent oproti cenám v knihkupectvích a i v případech knih, u kterých slevu neposkytujeme, jde o ceny naprosto běžné na knižním trhu. Navíc v oboru prodeje knih na internetu zuří více než zuřivá cenová válka, takže, pokud se nám naše cena nezdála, mohl(a) jste nakoupit ku Vaší spokojenosti jinde. Možná výtka mířila na obecnou cenu knih, kterou ovšem my příliš neovlivníme, tvoří ji nakladatelé, a která je ovšem i tak pod průměrem cen v okolních zemích - kupříkladu aktuální vázané Inferno stojí v němčině 20 euro, u nás je běžná cena českého vydání 448 korun, což je prostě bez debat levnější. Tedy, jak vidíte, musíme zkonstatovat, že v tomto směru vlastními silami nápravy nejsme schopni, i tak za reakci děkujeme a věříme, že jsme věc Vám i dalším zákazníkům osvětlili. Pokud šlo o nákup jiného zboží - třeba čajů, tak vězte, že jde pro nás o doplňkový prodej v malém množství a nejsme schopni u dodavatelů vyjednat nějaké zásadní množstevní slevy. Ale ani tak bychom moc nechápali výtku zákazníka, který si za předem danou a známou cenu něco dobrovolně objedná, při tvorbě objednávky akceptaci ceny několikrát potvrdí a ex post si na ni stěžuje...

    • Na webu bylo jasně označeno, že je zboží skladem, až cca po týdnu přišlo upozornění, že zboží je dávno vyprodáno.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kniha dorazila poškozena.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost dodání, cena
    • balíček byl doručen zvnějšku nepoškozený,
    • kniha byla poškozená

    Objednala jsem dárkovou publikaci, která byla jako dárek nepoužitelná. Při reklamaci v kamenném obchodě vyšlo najevo, že knihu není za co vyměnit, protože celá nakoupená várka byla vadná - nakoupená za akční nízkou cenu, ale v internetovém obchodě nabízená jako bezvadná. Obchod vědomě odeslal nekvalitní zboží. Peníze vrátili.

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    Bohuzel, posta s Vasi zasilkou nezachazela s uctou, proto Vam kniha prisla poskozena. Od nas odesla ve stavu bezvadnem. Vzhledem k tomu, ze jsme jiny kus na vymenu nemeli, vratili jsme Vam penize ihned v plne vysi. Myslime, ze lepe reklamaci vyresit neslo a tudiz si prikre hodnoceni nezaslouzime, ale to je samozrejme vec nazoru.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Knihy jsou polepeny samolepkami které nejdou sundat a tím je zničen celý přebal knihy

    V kameném knihkupectví vidíte jak kniha vypadá a zda není znečištěna samolepkami. Tady po obdržení balíčku knih zjistíte že na všech přebalech jsou nalepeny neodlepitelné samolepky které zničí přebaly knih.

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    Dobrý den. Jde o snímatelné etikety, kterými jsou polepeny i knihy v kamenných knihkupectvích, protože je na knihy lepí knižní distributoři a my je už dostaneme takto označené, stejně jako ostatní knihkupci. Při opravdu minimu zručnosti a šikovnosti není absolutně žádný problém polepku z knihy bez jakýchkoliv následků sundat, a to mi opravdu věřte, poněvadž to dělám často, a to úspěšně, a to přesto, že jsem opravdu nešika.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • komunikace o stavu objednávky
    • názor si udělám až po uskutečněmí první objednávky

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    Dobrý den,

    že bychom s Vámi nekomunikovali, to vylučujeme.

    Potvrzujeme každou objednávku emailem. Protože Vás ale z tohoto příspěvku nedokážeme identifikovat, napište nám prosím na email [email protected] identifikaci Vaší objednávky - jméno, příjmení, případně dodací adresu a email. My bychom objednávku dohledali a ozveme se Vám. Je možné, že jste při objednávce neuvedl(a) emailovou adresu, či omylem byla email adresa s překlepem. V takovém případě nejsme schopni Vás obeslat.

    Díky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zbozi uvedeno jako "skladem" ve skutecnosti skladem nebylo a dodaci lhuta byla delsi nez 10 dni.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Knihy jsem měla poměrně rychle
    • Zboží je poškozené

    2 ze 4 knih byly poškozené. Vzhledem k tomu, že to byl dárek, znamená to pro mě problém. Jedna kniha měla, ač v igelitovém originálním obalu, protlačený přebal. Druhá kniha je špinavá zboku stránek. Ani jedna z těchto vad není zcela zanedbatelná a okem přehlédnutelná.

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    Děkujeme za Vaši reakci. I to se stává, že v kvaltu, abychom objednávky zákazníků vyřídili co nejdříve, přehlédneme vady zboží. Nicméně, samozřejmě naši zákazníci mají možnost knihy reklamovat, a pokud se ukáže, že bylo skutečně vadné, tak nejenom že náhradní výtisky zašleme samozřejmě zdarma, ale refundujeme i náklady zákazníka na poštovné za odeslání reklamace, takže ho výměna nic nestojí.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • velký výběr
    • příznivé ceny
    • rychlost dodán

    Super knihkupectví

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    U těchto recenzí nerozumíme pouze jedné věci. Vše je v plusech, v mínusech nic. Hvězdy / hodnocení plné. Výsledek: nejsme doporučeni....

    Proč vůbec dotyčný(á) člověk marní svůj čas nějakou recenzí? Vždyť v tom není pro nás žádná zpětná vazba, abychom mohli případně něco zlepšit.

    Připomíná mi to jednu story ze zkoušky: pane kolego, Vy to fakt umíte, moc pěkné, všecko moc pěkné... ale přijdete příště, dneska Vám to dát nechci...
    Proč?
    Jak jsem řekl, potkáme se znovu. Nashledanou. Další.....
    ???

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    bylo vše ok a včas doručené.A doporučila bych ho ostatnim.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neiformuje řádně a včas o stavu objednávky automaticky.

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    Všichni naši zákazníci jsou informováni.
    Ozvěte se nám e-mailem a uveďte Váš e-mail a objednaný titul, abychom mohli Vaše tvrzení prověřit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne ,zbozi neprijde
    • neposila to co si lidi objednaji

    radsi nijak

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    Vaše tvrzení se nazakládá na pravdě!

    Kontrolou Vaší objednávky jsem právě ověřil, že Vaše objednávka je ve vyřizování otevřená a byl jste e-mailem upozorněn, že dodací lhůta může být delší vzhledem k okolnostem dočasně rozebraného nákladu u vydavatele.

    Ihned po přijetí objednávky jste byl na tuto skutečnost upozorněn.
    ==
    Dobrý den,
    přijali jsme Vaši objednávku. Položku(y) objednávky jsme objednali u dodavatele s datem dodání na náš sklad cca za 7 DNÍ. Ihned po naskladnění Vaši objednávku vyřídíme.
    Pokud Vám nevyhovuje výše uvedený předpokládaný termín dodání, dejte nám, prosím, vědět.
    Děkujeme a přejeme hezký den.
    POZN: VZHLEDEM K DOČASNÉMU VYPRODÁNÍ TITULU U DODAVATELE SE TERMÍN MŮŽE PRODLOUŽIT.
    ==
    Aktuální stav je takový, že předpokládaný termín dodání je 28.11. A tento termín se bohužel může ještě změnit. Zde jsme bohužel závislý na informaci z distribuce a nelze to urychlit.

    Nyní máte dvě možnosti: buď na knihu počkat a nebo objednávku zrušit - stačí nám poslat e-mail.

    Znovu zdůrazňuji, že jste na tuto skutečnost byl upozorněn.

    Ostatní zákazníci mohou nyní posoudit, zda my komunikujeme či ne.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • pohodlný nákup z domu
    • neznám

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    Tak toto je nám záhadou. Pro vyplněno, proti - neznám. Ale přesto nás zákazník nedoporučil. Jisté jevy pozemské jsou mimo naše chápání.

    Všem díky za recenze!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • jako každý s kterým nechci nic mít.inzeruje tituly které jsou atraktivní ale nemá je.jen se snaží nalákat kupce.podle mě podvod

    švindléři

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    Co být konkrétní a napsat nám, o jaké šlo tituly? Takhle anonymně umí prskat každej hlupák.

    Ale třeba bysme mohli zjistit, že prskavec nemá pravdu, co? Třeba by se ukázalo, že prskající anonym je nějakej vykuk od konkurence :-)

    Tato recenze je nám skutečně k ničemu. Pokud se zakládá na pravdě, nemáme jediné vodítko to prověřit a případně zjednat nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedává přehled stavu objednávky

    obchod má velké možnosti odbytu

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • rychlost dodání
    • pohodlí
    • knihu není možno prolistovat

    je to rozhodně výhodný nákup v případě titulů, o kterých víme s jistotou, že je chceme

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Naprosto špatná komunikace hned v několika případech:
    • Obdržela jsem jiné zboží než které jsem si při telefonickém hovoru objednala objednala. Při dalším telefonickém hovoru ohledně reklamace na mě byla paní velmi nepříjemná. Reklamaci jsem poslala skoro před dvěma týdny a zatím jsem nedostala žádnou odezvu (alespoň automatickou zprávu o tom, že zásilka dorazila a že je reklamace v řešení).

    Zbytečné starosti s nákupem a následným vyřizováním reklamace. Knihy jsem chtěla někomu darovat k Vánocům a teď mám čekat na vyřízení reklamace. Příště bych raději nakoupila v takovém internetovém obchodě, se kterým už mám dobré zkušenosti (tj. většina internetových obchodů, které jsem zatím vyzkoušela).

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    Škoda, že hodnotitel neuvedl alespoň e-mail. Bohužel se musíme domnívat, že tato recenze se nezakládá na pravdě. Proč?

    Pátrali jsme, o kterou by se mohlo jednat objednávku - email by nám pomohl - nicméně:
    - v tuto chvíli nemáme žádnou informaci o tom, že bychom evidovali otevřenou nevyřízenou reklamaci - kontrolováno za posledních 60 dnů zpět
    - žádná zásilka s reklamací k nám nedorazila
    - nikdo z týmu si nevzpomíná, že by v poslední době řešil nějakou reklamaci po telefonu

    Proto se domníváme, že si nás anonymní hodnotitel buď s někým spletl nebo se jedná o lživou recenzi s cílem poškodit nás.

    Pokud tomu tak není - tedy reklamace je oprávněná -, ať se pisatel ozve na náš e-mail či telefon, abychom případný problém, o kterém ovšem v tuto chvíli nic nevíme, mohli řešit.

    Pokud se nám pisatel ozve, může si být jist, že reklamace bude neprodleně vyřízena k jeho plné spokojenosti.

    V opačném případě se domníváme, že jde o úmysl nás poškodit a rádi bychom tuto "recenzi" smazali, což nám ovšem systém heureka neumožňuje.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nemusím jít do prodejny 2x, jednou objednat, podruhé vyzvednout.
    • Grafickou podobu webových stránek, vyhledávání.

    Při osobní návštěvě obchodu se ochota den ode dne velmi liší, asi podle počasí.

    Reakce obchodu Knihkupec.com

    Jsme taky jen lidé. Vy snad máte každý den skvělou náladu, milý anonyme? Podstatné je, že se VŽDY snažíme zákazníkům vyhovět, pokud lze titul sehnat.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Je to hlavně rychlost a nemusím nikam do obchodu.
    • O žádných nevím.