Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • O žádné nevím
    • Kniha Protektorát Čechy a Morava ( cena 699 Kč ) dorazila poškozená a znehodnocená již ze skladu prodejce, následoval "kolotoč" kolem vyřízení reklamace, od vrácení knihy a uznání reklamace čekám již 5 dnů na vrácení částky za knihu a náklady spojené s jejím vrácením.

    Obchod s velkou internetovou reklamou, lepší než reklama by byla vhodnější důkladnější kontrola prodávaných knih před odesláním a rychlejší vyřizování vratek za reklamace.
    Ceny za knihy a poštovné jsou v porovnání s konkurencí ( kromě Megaknihy.cz ) stejné, ne-li vyšší. Tento e-shop jsem si vybral proto, že byl jeden ze dvou, kde byla kniha Protektorát skladem... Nakonec bylo nutno koupit knihu v tom druhém, nejmenovaném obchodě...

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    velmi se omlouváme za poškozené zboží a komplikace s tímto spojené.
    Vaši objednávku vyřizovala naše kamenná pobočka Knihcentrum a nejsme si zcela jisti, dle přiložených fotografií, že takto poškozené zboží Vám skutečně poslali, vypadá to více na následné poškození při přepravě, nicméně se to těžko zpětně odhaduje.
    Vaše reklamace byla řádně přijata, je v řešení a bude zcela jistě vyřízena v termínu dle zákona o ochraně spotřebitele. Děkujeme za pochopení.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    Kalendář jsem objednala hned jak ho dostali od dodavatele.Nebylo u něj psáno že je vyprodán,přišla ihned objednávka mailem.A za více než 48 hodin mi přišel mail,že je vyprodán.Asi v tom máte pěkný guláš.Objednáno poprvé a naposledy.

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    je nám velice líto komplikací při vyřízení Vaší objednávky.
    Vámi objednaný kalendář byl již v posledním kuse a byl editován, nedohledán. To se bohužel u posledních kusů může někdy stát, omlouváme se.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod inzeruje zboží, které není skladem.
    • Špatná komunikace

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za zdržení při vyřízení Vaší objednávky.
    Stále čekáme na dodání chybějícího titulu Lovec zabiják, který měl posunuto datum dodání ze strany dodavatele, a to k dnešnímu dni. Bohužel ale ani dnes nebyl doskladněn.
    Náš zákaznický servis Vás bude ihned informovat, jakmile se nám dostane bližších informací ohledně naskladnění. Zbytek zboží z objednávky je připraven k okamžitému odběru.
    Ještě jednou se omlouváme a prosíme o pochopení a vstřícnost k nastalé situaci.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • doposud vždy objednávky bez problémů
    • po 2 dnech e-mail že kniha skladem není, v den objednání byla

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku, je nám velice líto komplikací při vyřízení Vaší objednávky. Bohužel jste si objednal zcela poslední kus, který byl skladem editován, nedohledán, což se u posledních kusů bohužel někdy může stát.
    Řádně jste byl o této skutečnosti informován hned následující den po objednání.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mluvici kniha přišla nefunkčni

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost, že jste bohužel dostal nefunkční výrobek.
    Vaši reklamaci evidujeme již nahlášenou a náš zákaznický servis se jí řádně věnuje. Jde bohužel o výrobní vadu výrobku ze strany nakladatele, což bohužel nemáme možnost ze své pozice nijak ovlivnit nebo předem odhalit. Děkujeme za pochopení.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Balíček nedorazil, nepřišlo avizo na zasilkovnu do aplikace.

    Velmi špatná komunikace

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    Vaše objednávka byla vyřízena a předána dopravci 7. 11. 2024, tedy ve stejný den, kdy jste si ji vytvořil. Z naší strany jste byl řádně informován e-mailem o vyřízení, kde jste měl možnost sledovat její pohyb. Již od 8. 11. 2024 byla pro Vás připravena k vyzvednutí ve Vámi vybraném Z-boxu. Jelikož jste si ji nevyzvedl v termínu, vrátila se zpět na sklad jako nevyzvednuta a byla zpracována skladem, což je standardní postup v případě nevyzvednutí.
    Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat e-mailem ohledně vrácení financí nebo vytvoření nové objednávky v případě zájmu.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Mají knihy, které jinde už nejsou.
    • Nízké poštovné.
    • Celý proces doručení proběhl bez problémů.
    • Knihy mají špatně skladované, horní část ořízky je dost zažloutlá (asi od světla).

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení, Vaše nespokojenost nás velice mrzí. Samozřejmě máte nárok na podání reklamace, a to písemně
    e-mailem na [email protected].
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla nám zaslána zálohová faktura, pouze číslo účtu v emailu, přestože jsem uvedla požadavek na zálohovou fakturu do poznámky. A pak obchod objednávku zrušil, že jsme nezaplatili. Je to hrozné chování. Jsme mateřská škola a chtěli jsme dětem pořídit zajímavé knihy za ne malou cenu. Škoda!!!

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace při vyřízení Vaší objednávky. Prodejna ji vyřizující bohužel Vaši poznámku o faktuře nedopatřením přehlédla a objednávku pro neuhrazení stornoval automat.
    Škoda, že jste nereagoval na automatický e-mail o neuhrazení objednávky, který Vám byl odeslán ještě před stornem, situace se mohla jednoduše a rychle vyřešit k Vaší spokojenosti a prodejna by Vám zboží ihned poslala na fakturu se splatností. Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat e-mailem, zdali můžeme ještě situaci nějak napravit.
    Ještě jednou se omlouváme a prosíme o pochopení a vstřícnost k nastalé situaci.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží je snad někde na cestě...kdo si počká..takže nemohu zatím hodnotit jako +.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Knihy o čtečky nedorazí a nyní je ani nebylo možné stáhnout, komunikace s IT podporou velmi slabá.. Po 3 dnech jsem to nějak do čtečky dostala, ale nikoli díky IT podpoře knihcemtra. Stalo se mi to již podruhé

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši recenzi, komplikace při stahování e-knih nás samozřejmě mrzí. Callcentrum jako takové není IT podpora a náš zákaznický servis se Vám snažil maximálně pomoci při řešení těchto potíží.
    Veškeré kroky a postupy pro stahování e-knih do čtečky najdete na našich webových stránkách https://www.knihcentrum.cz/zasilani-e-knih-do-ctecek volně dostupné pro všechny.
    Děkujeme za pochopení. Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašně dlouho trvá vůbec vyřízení objednávky. Už týden a objednávka zatím nebyla ani odeslána. Už nikdy raději jiné stránky na knihy než tohle

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za zdržení při vyřízením Vaší objednávky. Bohužel jeden z Vámi objednaných titulů byl v posledním kuse editován a zajišťujeme jej pro Vás v rámci sdílení skladů z jiné prodejny ke kompletaci objednávky. Jakmile se tak stane, budeme zásilku předávat dopravci, předpoklad je do tří dnů, budete informován e-mailem.
    Děkujeme za pochopení. Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • asi to není moc zaběhnutý obchod, zatím není funkční doručení na adresu, hodně orientované na Moravu

    ael paní upozorňovala, že na všem pracují.....

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za komplikace při vyřízení Vaší objednávky.
    Objednal jste si zboží, které bylo dostupné v posledním kuse pouze na naší zcela nově otevřené kamenné prodejně a ano, nějakou dobu trvá, než se zprovozní všechny možnosti dopravy, což je aktuálně již možné.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Upozorňujete na něco, co není pravda

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    objednal jste si zboží v celkové hodnotě 1110,- s formou úhrady platebním převodem a zaslal jste nižší částku.
    Vaše objednávka tedy nemohla být z tohoto důvodu expedována a byl Vám zaslán e-mail s upozorněním na tuto skutečnost. Pochybení tedy v žádném případě nebylo na naší straně. Vše se ale po vzájemné komunikaci vyřešilo.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dojelo to však trošku pozdě
    • Dostal jsem špatný díl scam
    • Nefunguje kód

    Jsem velmi sklámany takhle mně prodělat poslat mi špatný komix který ani kód nefunguje:(

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku, omlouváme se velmi za komplikace spojené s vyřízením Vaší objednávky.
    Dle vyjádření prodejny, která Vaši objednávku vyřizovala, již situace byla napravena.
    Děkujeme za pochopení. Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ceny
    • výber
    • Balíkovna

    Na eshope som našiel čo som hľadal, ceny okej..ale z nejakého mne neznámeho dôvodu nebola k dispozícii Zásilkovna ani DPD, iba služby Českej pošty. Žiaľ, Balíkovna sa opäť ukázala ako paródia na službu, na dané výdajné miesto balíček nedoručili, takže z plánovanej 5 minútovej akcie vyzdvihnutia sa stala hodinová výprava na pobočku pošty, čo úplne pochovalo všetky ostatné plusy tejto objednávky.

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás tyto komplikace s doručením Vaší zásilky, které bohužel ze své pozice nemáme možnost nijak ovlivnit. Jelikož jste si objednal nějaké zboží, které bylo dostupné pouze již na některé z našich kamenných prodejen, nenabídlo se Vám DPD ani Zásilkovna, jelikož prodejny zasílají pouze Českou poštou. Děkujeme za pochopení. Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení
    • Jedna kniha přišla poničená

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za tyto komplikace. Samozřejmě máte možnost poškozenou knihu reklamovat, a to písemně na e-mailu [email protected]. Obratem budete informován o možnostech řešení.
    Děkujeme za pochopení.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velký výběr knih a kalendářů

    velmi pozdní dodání. Neinformování zákazníka, že na jednu položku čekají. Mohli dát vědět mezi svátky, že jedna položka ještě chybí a proto se čeká s celou objednávkou. Musela jsem prodejně v lednu volat sama. Chápu, že před vánoci jste to nestihli nachystat (psali jste, že zboží nebude do vánoc dodáno), ale mezi svátky bylo určitě čas odepsat zákazníkovi, co se děje s objednávkou, proč není zkompletovaná a připravená k vyzvednutí. Případně jste mi mohli napsat, vyzvedla bych dvě položky mezi svátky a zbývající v lednu.

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za zdržení při vyřízení Vaší objednávky, bohužel mezi svátky byl omezený provoz na prodejnách se závozy. Dotaz na stav Vaší objednávky jsme bohužel žádný neobdrželi, abychom na něj odepisovali. Kdyby se tak stalo, zcela jistě bychom na něj reagovali a poskytli bližší informace o stavu objednávky a Vašich možnostech nekompletního vyzvednutí.
    Děkujeme za pochopení. Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedodržení dodací lhůty

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za zdržení při vyřízení Vaší objednávky z důvodu svátečních dnů.
    Objednávku jste vytvořil dne 20. 12. 2023, kdy jsme již negarantovali vyřízení objednávky do Vánoc, a to již od 15. 12. 2023.
    Prodejna vyřizující Vaši objednávku zajišťuje Vámi objednané zboží z jiné prodejny, které je nyní na cestě.
    Jakmile bude objednávka připravena k odběru, budete informován e-mailem a sms zprávou.
    Děkujeme za pochopení. Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhé čekání na zboží

    4 dny zpoždění u zboží, které mělo být k dispozici k vyzvednutí na prodejně

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za zdržení při vyřízení Vaší objednávky, způsobené rapidním nárůstem objemu objednávek v předvánočním období. Děkujeme za pochopení.
    Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Po více než týdnu ticho...ani email v jakém stádiu knížky jsou...jestli je hledají, nemají...nebo nestíhají...jsem zklamaná. Doufám, že nakonec dojdou.

    Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za zdržení při vyřízení Vaší objednávky způsobené rapidním nárůstem objemu objednávek v předvánočním období. Vaše zásilka byla vyřízena dne 11.12.2023, ale došlo ke komplikacím s předáním dopravci. Aktuálně vidíme zásilku Vámi vyzvednutou.
    Ještě jednou se omlouváme za tyto komplikace a prosíme o pochopení a vstřícnost k nastalé situaci.
    Děkujeme. Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz