Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo dnes dorazit, zatím nedorazila, žádná zpráva, proč? Nejsem spokojena, počítala jsem s tímto termínem.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za zdržení při vyřízení objednávky, ve které figuruje titul v anglickém jazyce, který je dovážen od dodavatele ze zahraničí na objednávku.
Aktuálně vidíme, že včera byl doskladněn a dnes, nejpozději zítra, bude předán dopravci k doručování. Budete informován e-mailem. Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Objednáno a zaplaceno zboží. Týden jsem čekala na zpětnou vazbu a nic a až po mém telefonu mi bylo sděleno, že zboží není i když bylo v době mé objednávky skladem a že tedy objednávku zruší a vrátí peníze. Objednávku zrušili - poslali upozornění a zatím peníze nikde. Uvidíme.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Dobrý den,
chápeme Vaši nespokojenost a velmi se omlouváme za komplikace při vyřízení objednávky.
Bohužel, u posledních kusů se někdy může stát, že nejsou dohledány, tak jako to bylo ve Vašem případě.
Děkujeme za pochopení. Hezký den přeje Knihcentrum.cz. -
Nedoporučuje obchod
- Hana Štvrtňová (Zákaznický servis) - paní naprosto neschopná, nedokáže pomoci
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost.
Situaci jsme prověřovali dle e-mailové komunikace a požadavky, které jste vznesla na náš zákaznický servis ([email protected]) nebyly provedeny, jelikož je bohužel provést nešlo.
Nelze dodatečně vložit slevu do objednávky a také změnit formu úhrady z PayU na platbu on-line kartou, informace Vám byly předány správně. Proto byla na Vaši žádost objednávka stornována.
K žádnému pochybení ze strany zákaznického servisu nedošlo.
Krásný den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
- Doba nedodání!!!
Objednáno 11.1.2021, při objednávce bylo uvedeno datum dodání 18.1.2021. Dnes je 22.1.2021 a zboží stále nikde. Vzhledem k tomu, že je výdejní místo (přímo pobočka Knihcentra) otevřena pouze ÚT a ČTV, tak možná objednané zboží dorazí 26.1.2021. Což bude 15-tý den od objednávky. NECHÁPU! A to ještě není jisté...
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
omlouváme se velmi za zdržení při vyřízení Vaší objednávky. Objednal jste si zboží Depeche Mode, které nebylo dostupné na Vámi vybrané prodejně Blansko a v rámci sdílení skladů se pro Vás zajišťuje (stahuje) z jiné kamenné pobočky. Tím dochází k velkému pozdržení, jelikož kamenné prodejny jsou z důvodu nařízení vlády uzavřeny a fungují v omezeném provozu, tedy dva dny v týdnu, jak jste sám zmínil. Prosíme o trpělivost, titul je již na cestě a věříme v brzké vyřízení.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
- Nesplnili datum doručení - výrazně
Objednal jsem si dvě knihy, které dle informací na eshopu byly skladem na vybrané prodejně. Datum možného vyzvednutí bylo uvedeno 28.12. Obchod mi napsal, že knihy jsou připraveny až 12.1. Za tu dobu jsem nejen objednal a koupil knihy jinde, ale první z nich i stihl přečíst.
Za celou dobu ze strany prodejce nulová komunikace, knihy se na vybrané prodejně stále zobrazovaly skladem.
Ve stejném období jsem bez problémů nakoupil v jiných dvou knihkupectvích. Knihcentrum již nikdy.Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace a děkujeme za Váš názor. V době objednání byly pobočky uzavřeny z důvodu vánočních svátků a v mezičase bylo rozhodnuto o uzavření kamenných prodejen z důvod nařízení vlády.
Přejeme krásný a pohodový den.
KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Vlezle otravují zbytečnými nabídkami, až budu chtít, sám si je najdu.
-
Nedoporučuje obchod
- dlouhá doba dodání, knížka doručena v bublinkové folii a měla olámané rohy
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
velmi se omlouváme za tyto komplikace a zdržení při vyřízení Vaší objednávky, způsobené omezeným provozem z důvodu nařízení vlády.
Pokud jste poškození ještě nereklamoval, prosím, pište na [email protected], budete obratem informován o možnostech řešení.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ -
Nedoporučuje obchod
- Rouska neodpovídala obrázku, kde byla na ženě. Velmi se mi líbila, ale obrovské zklamání. Je obrovská, padá, hodi se, bohužel, pro muže. A upravovat ji nebudu, neboť ztrácí to, co jsem očekávala. Proto nejsem vůbec spokojená. Jsem bez krásné rousky a je mi to velmi líto. Dekuji, Kobrynova
Už nevěřím, co je na obrázku, neodpovídá skutečnosti.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
Velice nás mrzí Vaše nespokojenost, především to, že rouška nesplnila Vaše očekávání.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rozhodně budeme s touto informací pracovat dále.
Hezký den přej KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem dosud neobdržel,takže rychlost obchodu je divná
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zdržení při vyřízení Vaší objednávky, z důvodu systémové chyby vychystávací aplikace.
Situaci ověřujeme, napravíme a Vaše objednávka bude co nejdříve vyřízena a předána dopravci k doručování, budete informován e-mailem.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Knihu jsem objednala s přesvědčením, že dorazí co nejdříve... Bohužel to tak nebylo, dorazila po dvou urgencích a čtrnácti dnech.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
omlouváme se za zdržení při vyřízení Vaší objednávky, způsobené omezeným provozem z důvodu nařízení vlády.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dobré ceny
- Ač mělo být zboží na skladě, nakonec nebylo a museli ho shánět, což znamenalo zdržení doručení o 5 dnů
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
objednal jste si kromě jiného i zboží s dostupností Ihned odesílám - poslední kusy, což znamená, že zboží není dostupné na zásobovacím skladě, ale pouze na některé z našich kamenných poboček.
O této skutečnosti jste informován při objednávání zboží přímo na dostupnosti u titulu, dále v nákupním košíku a takové objednávky jsou vyřizovány cca za tři pracovní dny, což jsme dodrželi.
https://www.knihcentrum.cz/dostupnosti-zbozi
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Zboží zatím nedorazilo, informace nulová.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
omlouváme se za zdržení při vyřízení Vaší objednávky. Ta spadla ke zpracování naší kamenné pobočce Knihcentrum, jelikož některé Vámi objednané zboží nebylo dostupné na skladě, ale už jen na pobočce. Bohužel ty jsou nyní ve skluzu z důvodu nařízení vlády o omezení provozu.
Aktuálně je Vaše objednávka již vyřízena a předána dopravci. Prosíme o pochopení a vstřícnost k nastalé situaci.
Děkujeme za pochopení. KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
- ???
- Poslali mě použitý, neúplný výtisk, musela jsem ho vrátit.
- Než mě vrátily moje peníze trvala hodně dlouho, urgence je nezajímaly.
už u nich nenakupuji
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
mrzí nás Vaše nespokojenost, nicméně na zpracování reklamace máme ze zákona 30 kalendářních dnů.
Vaše byla zpracována bez zbytečných odkladů v kratší lhůtě.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
- Jedna z knih neni dostupna.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
je nám velice líto komplikací s vyřízením Vaší objednávky. Bohužel, u posledních kusů na prodejně se někdy může stát, že nebyly při vychystávání dohledány, a to z důvodu odcizení.
Omlouváme se. Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- I v těchto dnech je dodávka blesková.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Nedodrželi termín vychystání dodávky, který na stránkách slibovali
- Nenapsali číslo domu = bylo doručeno ještě o den později
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
objednávku jste si vytvořil 13. 2. v odpoledních hodinách, vyexpedována a předána dopravci byla ihned následující den.
Doručovací údaje, tedy i číslo popisné si zákazník na webu vyplňuje sám, tudíž, jak si je vyplní, tak se přenášejí automaticky, nepřepisujeme je ručně, tzn., že pokud číslo popisné uvedeno nebylo, tak jste si jej zapomněl zapsat Vy.
Přejeme krásný den.
KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Audioknihu jsem objednal jako dárek pro známého, dorazila ale rozbalená, bez původního obalu. Navíc asi se třemi nálepkami od cenovek apod...
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
pokud se stavem zboží nejste spokojen, máte nárok na vrácení zboží v zákonné lhůtě, pište na e-mail [email protected].
Při poškození na reklamaci, a to na e-mailu [email protected].
Omlouváme se za komplikace.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Knížky jsou obyté...A to jsem nekupoval jejích levnější verzi ve slevě...
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
omlouváme se za poškození knih a komplikace s tímto spojené. Samozřejmě máte nárok na podání reklamace, pište prosím na e-mail
[email protected], budete informován o možných postupech řešení.
Děkujeme za pochopení.
KNIHCENTRUM.cz -
Nedoporučuje obchod
Ani po téměř dvou týdnech se prodejce nevyjádřil, kdy objednávka dorazí
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
objednal jste si titul v anglickém jazyce https://www.knihcentrum.cz/the-book-of-gutsy-women , který má dostupnost Odesíláme do 15 dnů od vytvoření objednávky, tzn., že čekáme na dodání od dodavatele, které je plánováno předběžně na 16. ledna 2020.
Jakmile bude objednávka předána dopravci, budete informován e-mailem.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Zbozi zatim nedorazilo a nikdo z obchodu nekomunikuje.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Dobrý den, omlouváme se za tyto komplikace. Právě jsme urgovali prodejnu, aby zkontrolovala dostupnost zboží a Vaši objednávku připravila k odeslání.
Budeme Vás informovat.
Děkujeme za pochopení. Knihcentrum.cz.