Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Cena
- Nedodržení slíbeného termínu doručeni
Zboží jsem objednávala 16.10. s termínem doručeni 18.10. Dnes je 23.10. a zboží zatím nedorazilo. Když jsem se 19.10. telefonicky dotazovala na stav zásilky, bylo mi navíc řečeno, že jeden titul nebyl dohledán. Informaci o nekompletní zásilce jsem doteď mailem ani neobdržela.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
omlouváme se velmi za komplikace při vyřízení Vaší objednávky. Při telefonické komunikaci byl nedohledaný titul rovnou stornován z objednávky dle dohody a ta byla ještě v daný den předána dopravci. Aktuálně vidíme zásilku jako v pořádku doručenou.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz. -
Nedoporučuje obchod
- široký výběr zboží
Nevýhodou bylo, že mi nedodali vše co jsem objednal a zaplatil .. Jak dopadne reklamace zatím nevím, ještě mi na ni nereagovali..... Problém byl s dopravou, kdy příšerná Česká pošta místo doručení do Balíkovny, kterou mám 100 metrů od domu a kam jsem si zboží objednal, uložila zásilku na druhém konci města, odkud jsem musel těžký balík s knihami odvézt, protože mi to odmítali přeposlat blíže...
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
velmi se omlouváme za komplikace při vyřízení Vaší objednávky a doručování zásilky.
Vaši reklamaci vyřizuje naše kamenná prodejna, která objednávku vyřizovala. Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu [email protected] v případě, že Vám dosud nebylo reagováno.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz -
Nedoporučuje obchod
- Snad inzerovaná cena
- Viz níže
23.12.2022 jsem si objednal (a současně zaplatil) dvě shodné knihy (každá za cca 1200,-), předběžný termín dodání cca 30.12.22. Po asi dvanácti dnech od objednání, tedy 4.1. 23 jsem obdržel e-mail, že knihu mají jen jednu, druhou jedině poškozenou a vybalenou z folie (nabídnuta se slevou 15%, což jsem odmítl a objednal si ji u konkurence, odkud mi dorazila následující den). Jedna kniha z KNIHCENTRA.CZ tedy nakonec dorazila s týdenním zpožděním oproti předpokládanému termínu, navíc lehce poškozena (nekvalitní zabalení), což jsem už neřešil, už v tom okamžiku mi bylo jasné, že jde o mou první a zároveň poslední zkušenost s tímto obchodem. Platba za druhou mi byla vrácena na účet 11. ledna 2023.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku
omlouváme se velmi za komplikace a zdržení při vyřízení Vaší objednávky.
Ano, ve Vašem případě šlo o zcela poslední kusy Vámi objednaného zboží a u těchto se může bohužel stát, že až při samotném fyzickém vyřízení objednávky dojde k zjištění, že nejsou ve 100% OK jakosti, mohou být mírně opotřebeny manipulací na prodejně, proto Vám byla nabídnuta sleva.
Nastalá situace nás velmi mrzí.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
- k vyzvednutí na prodejnách pouze v Ostravě, doručení do Prahy pak pouze na Prahu 6 a 8, jinde nebylo možné
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu. V objednávce jste měl zboží z knižního bazaru, které zasíláme pouze ze skladu dopravcem (osobní odběr na prodejnách bohužel není možný z organizačních důvodů) a v takovém případě máte možnost výběru doručení kamkoliv si přejete.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
- Po nákupu tří učebnic v elektronické formě jsem zjistil, že se stránky nedají vytisknout. Takže jsem prakticky vyhodil 1000 Kč. Příště si musím koupit klasickou papírovou knihu a z té kopírovat do aleluja . Jestli si vydavatel myslí, že tím zabrání nelegálnímu kopírování, tak se spletl.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí Vaše nespokojenost.
Elektronické knihy jsou určeny pro čtení ve čtecím zařízení, jako jsou čtečky, mobilní telefony apod., tedy nejsou určeny k tisku., a právě proto jsou mnohem levnější.
Děkujeme za pochopení. Krásný den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Od 2.7.2022 nebyla zaplacená objednávka doročena
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
omlouváme se za zdržení při vyřízení Vaší objednávky způsobené inventurou našeho zásobovacího skladu a navíc státními svátky v minulém týdnu.
Nyní již byla Vaše objednávka vyřízena a předána dopravci, budete jím kontaktován o termínu doručování. Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Zásilka byla podvod. V krabici od pexetria s vlaky bylo pexeso o zviratech. Obchodnik odmítl zboží vyměnit, žádal zaslání vadného pexetria bez nároku na výměnu.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
omlouváme se za komplikace při vyřízení Vaší objednávky.
Jak jste již byl informován, šlo o záměnu uvnitř balení přímo od výrobce, tedy výrobní vadu, kterou nemáme možnost ze své pozice nijak ovlivnit, ani předvídat.
Odmítáme tedy nařčení o podvodu z naší strany.
Na nahlášenou reklamaci Vám bylo ihned reagováno s návrhem možného řešení.
Výměnu jsme Vám v žádném případě úmyslně neodmítli, tu bohužel nebylo možné uskutečnit, jelikož zboží již není skladem, je zcela rozebráno a nelze jej doobjednat u dodavatele.
Proto Vám bylo nabídnuto zaslání vadného kusu zpět na sklad a vrácení uhrazené finanční částky s proplacením vynaložených nákladů, což je běžným postupem.
K úspěšnému dokončení reklamace je zapotřebí postupovat dle reklamačního řádu a pokynů, které Vám byly zaslány naším zákaznickým servisem.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. KNIHCENTRUM.CZ -
Nedoporučuje obchod
- Nevím o žádné
- Nekvalitně balení knih
Koupila jsem za necelé 400 Kč kuchařku jako dárek , dorazila kniha odraná , rohy poškozené, poslané pouze v obálce !!! Rozhodně zde už nenakoupím , kniha je odraná že ani nevypadá jako nová ale jako by byla někde vystavená. Kdyby měl někdo zájem zašlu fotky
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za poškození zboží a komplikace s tímto spojené. Máte samozřejmě nárok na podání reklamace, a to na e-mailu [email protected], obratem budete informován o možnostech řešení.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Vážení, jelikož jsem zaplatila 3 542.00 Kč.zaúčtovali jste mi 7x Ať už je láska cokoliv,požaduji kategoricky vrácení peněz!Žaloba je podaná u JUDr. Hany Masaříkové!!!Pokud mi částka v po. nebude vrácena,budeme se SOUDIT!!!! manž Zohornovi!!!
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
částka 3546,- Vám byla zaúčtována, jelikož jste si vytvořil mylně objednávku v této hodnotě (tedy 7 kusů knihy Ať už je láska cokoliv, místo 1 kusu). Následně jste náš zákaznický servis požádal, abychom objednávku upravili a přeplatek vrátili zpět na účet. Vaší žádosti bylo ihned vyhověno, objednávka byla ponížena na jeden kus a přeplatek částky vrácen zpět přes platební bránu PayU.
Dnes Vám bylo také zasláno potvrzení přímo z platební brány, které dokazuje, že částka Vám byla v pořádku vrácena. Zbylé zboží bylo odesláno a čeká na Vaše převzetí u dopravce. Z naší strany je vše v naprostém pořádku a k žádnému pochybení nedošlo.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
obchod nedodrzel slibeny termin dodani, bez omluvy, bez jakekoliv zpravy
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
mrzí nás Vaše nespokojenost, ale v den, kdy jste objednávku vytvářel, tedy 21. 12. 2021, již byla v nákupním košíku zřetelná informace, že již NEGARANTUJEME dodání do Vánoc. Abyste mohl pokračovat v nákupu, bylo zapotřebí toto informační pop-up okno zrušit uzavřením.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
- Obchod doručuje zboží pozdě.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
omlouváme se za zdržení při vyřízení Vaší objednávky.
Upozornění na možnost pozdržení s omluvou byla uvedena při jejím vytváření v nákupním košíku.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Dostala jsem, co jsem si objednala. Dle smlouvy jsem měla dostat ještě další knížku. Tu jsem nedostala.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
mrzí nás Vaše nespokojenost, ale dle kontroly potvrzení o přijetí dané objednávky obsahuje 3 x Měsíc zahradníkem Krásné paní 2022 a takto byla objednávka v pořádku vyřízena, vyfakturována a předána dopravci. V případě nesrovnalostí prosím pište na [email protected] k tomu určený.
Děkujeme.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Týden se nic nedělo, akorát mi každý den chodily spamy s nějakými nesmyslnými nabídkami, k jejichž odběru jsem se neregistroval. Až když jsem se ozval, obchod sdělil, že vyřízení objednávky bude trvat déle. Ve chvíli, kdy jsem byl na služební cestě, najednou objednávka dorazila s tím, že si ji mám urychleně vyzvednout a následující dva dny jsem zase dostával spamy o tom, že jsem si zásilku nevyzvedl. Pánové a dámy, s takovou komunikací běžte k čertu a raději se soustřeďte na vyřizování objednávek, a pokud dojde ke zpoždění, komunikujte tohle. Nezajímají mne vaše nabídky ani urgence, ale má objednávka. Více už u vás nenakupuji.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
omlouváme se za zdržení při vyřízení Vaší objednávky. Při jejím vytváření jste měl v nákupním košíku upozornění s omluvou, že může dojít k pozdržení. Tento rok je bohužel mnohem náročnější než ty předešlé. Osobní odběr je možné si prodloužit do požadovaného data, stačí napsat e-mail na [email protected].
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje Knihcentrum.cz. -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé dodací lhůty i přes okamžitou platbu kartou. Po týdnu zaslán univerzální email s omluvou a doporučením, ať raději píšeme na email, ale nevoláme. V dnešní době je výběr knihkupectví, které tyto problémy nemají, široký.
Zbytečné dopisování, kde máte zaplacené knihy. Jde to i jinak.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
velmi se omlouváme za zdržení při vyřízení Vaší objednávky způsobené předvánočním obdobím a nárůstem objednávek.
Ta již byla vyřízena v předešlých dnech a předána dopravci k doručování.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
- Žádná komunikace ze strany obchodu.
Doposud se kromě přijetí objednávky nikdo neozval,proto nych obchod nedoporučila.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
omlouváme se za zdržení při vyřízení Vaší objednávky. Vámi objednané zboží bohužel není dostupné na Vámi vybrané pobočce a stahuje se pro Vás v rámci sdílení skladů z jiné prodejny, právě je na cestě. Jakmile bude objednávka připravena k vyzvednutí, budete informován e-mailem, předpoklad je cca do dvou dnů.
Děkujeme za pochopení. Hezký den přeje KNIHCENTRUM.cz. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Příjemná obsluha
- Málo titulů, v prodejně jsem se nemohla orientovat,pro mě špatná prezentace
-
Nedoporučuje obchod
- komunikativnost
- Prodává to, co fyzicky nemá.
- Na zboží budu čekat minimálně 2 měsíce. Přitom je zaplaceno
Příště nakoupím jinde i když to bude dražší.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
velmi se omlouváme za tyto komplikace.
Propagací Vámi vybraného titulu vzniklo na poslední dostupné kusy skladem mnoho objednávek ve stejnou chvíli a košík se nestihl uzavřít včas při tak vysokém zájmu. Jsme rádi, že se nám alespoň podařilo domluvit s nakladatelstvím plánovaný dotisk, jelikož titul byl zcela rozebrán u dodavatele.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem knihu, 2x mi přišlo prodloužení termínu, nyní až 21.6.21! vůbec nechápu, jak eshop může nabízet knihu, kterou nemá skladem, jsem velmi nemile překvapen, že se to stane v oboru obchodu s knihami!
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
velmi se omlouváme za tyto komplikace.
Propagací Vámi vybraného titulu vzniklo na poslední dostupné kusy skladem mnoho objednávek ve stejnou chvíli a košík se nestihl uzavřít včas při tak vysokém zájmu. Jsme rádi, že se nám alespoň podařilo domluvit s nakladatelstvím plánovaný dotisk, jelikož titul byl zcela rozebrán u dodavatele.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednávala jsem v úterý, jako jediný měl obchod uvedený zboží skladem a k odeslání. Ve středu odpoledne přišla informace, že zboží bylo zadáno do systému ale není ještě u dopravce. Další den dopoledne jsem volala, proč se to zdrželo a není to fyzicky na cestě. Na infolince byla komunikace celkem nepříjemná. Prý to jen nemají načtené. Fyzicky šel balík do pohybu ve čtvrtek k večeru. Zboží došlo v pondělí. Na sobotní oslavu jsme museli koupit jiný dárek jinde. Nejvíc mne na tom vadila tak komunikace na infolince.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
omlouváme se za mírné zdržení při vyřízení Vaší objednávky. Vzhledem k dostupnosti Vámi objednaných titulů objednávku převzala k vyřízení naše kamenná prodejna Knihcentrum a vzhledem k nařízení vlády prodejny fungují v omezeném provozu, maximálně tři dny v týdnu, proto došlo k pozdržení.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje Knihcentrum.cz. -
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo dnes dorazit, zatím nedorazila, žádná zpráva, proč? Nejsem spokojena, počítala jsem s tímto termínem.
Reakce obchodu KNIHCENTRUM.CZ
Vážený zákazníku,
mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za zdržení při vyřízení objednávky, ve které figuruje titul v anglickém jazyce, který je dovážen od dodavatele ze zahraničí na objednávku.
Aktuálně vidíme, že včera byl doskladněn a dnes, nejpozději zítra, bude předán dopravci k doručování. Budete informován e-mailem. Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje KNIHCENTRUM.CZ.