Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Dost nemilé chování od ženy na telefonu!!!
    • Objednávku jsem prováděl v době, kdy byla akce A různé slevy (nyslím že bylo 10% sleva a pak snad ještě 30% sleva) a chtěl jsem si za tuto cenu pořídit krabičky na obědy pro rodinu a obchod mi objednávku zrušil, uˇže prý když to nemají momentálně skladem, tak mám prý smůlu! A při mé objednávce mi to nepsalo, že ty dózy nejsou skladem! Osoba na telefonu mi řekla, že jsem si měl zboží nechat zaslat do zásilkovny, že tak by to šlo. A přitom prodavačka v prodejně Billa na Proseku, mi ťřekla, že na prodejbě zboží už není, že to musím udělat přes e-shop. Což jsem učinil a stejně mi má objednávka byla zrušena!!! Hodně neseriózní!!!
    • Hrozný přístup k zákazníkům!!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nůžky na drůbež jsou zkřížené. Stojany na WC štětku i koš na prádlo přišly v jiné barvě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • "nezájem" o zákazníka

    Neochota personálu vyměnit zboží, které nabízíte. Zboží, které si i objednám a vy mi následně potvrdíte objednávkou...!!! Jednalo se o dózy.
    Následně mě však informujete, že již něco na skladě nemáte (šlo o velikost dóz). To přeci není vina na mé straně...!?!?!
    Bohužel je možná má vina, že jsem se navíc při objednávce nedočetl, že tyto dózy jsou plastové, nikoli sklo...!!! :-( To bych fakt neobjednal.
    O důvodech se snad rozepisovat nemusím.
    Dále pak vaše klamavá nabídka u sady nožů - dle obrázku s prkénkem & dodávka bez...!!!
    Sada skleniček také ve skutečnosti jiná, než na obrázku... :-(
    Prostě jediná věc v balíku mě neuspokojila. Snad jen ta sada příborů.
    Nemám však ani chuť, ale hlavně ani čas se věnovat vrácení, nějak se s tím poperu.
    Nejvíc mi na tom všem vadí ta NEOCHOTA operátorky, které jsem volal, ohledně výměny, zrušení, či jakékoli náhrady nebo řešení, když byl balík ještě nezabalen & neodeslán...!!!!!!!!!!!!
    Proto také má uvedené rezignace. :-(
    Takže snad pochopíte, že plusové body na váš "obchod" fakt posílat nebudu.
    I přesto vám přeji hezké vánoce.
    Seibert
    737215132
    Třeba najde někdo chuť a čas mi zavolat...

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zbozi objednano 24.11.potvrzeni z DPD o prijeti informaci....6.12.jsem volala na dpd a bylo mi zdeleno ze balik neobdrzeli od obchodu.....obchod tvrdi ze odeslali tak nevim kde se stala chyba bohuzel me zbozi po druhem objednani uz nemaji na sklade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod není důvěryhodný.

    Nabízené zboží, které bylo skladem 4 ks , jak se později ukázalo prodejce vůbec neměl.

    • Poptáváte se a zboží zatím ještě nedorazilo :-)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Trvalo dlouho,než balík odeslali a to bylo vše skladem a nakonec mi balík nedorazil s tím,že se prý někde ztratil a to,že už není jejich chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouha cekaci lhuta

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Odpadkový koš je nekvalitní,otevírání je propadlé dovnitř,takže nejde pořádně otevřít.Musela bych použít nehty,abych vůbec zachytila víko.Materiál flekatý,barva jiná než na obrázku,zkrátka aušus.Mělo mě varovat už když jsem převzala balík halabala zabalený.Zde už nakupovat nebudu.

    Sice levné,ale velmi nekvalitní zboží.Vyhozené peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stále ještě nevrátili peníze za předem zaplacené zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Adventní svíčky přišly ošoupané. Zabalené v obalu, uvnitř ošoupané tří ze čtyř svíček.
    • Dodací lhůty týden.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno zboží a přišlo jiné, bez jediného upozornění. Misto dekoračních kolíčků smajlíků přišly další kolíčky berušek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízí zboží, které nemají.
  • Faktura za zboží byla doručena v zašifrované podobě, nečitelná.
    Telefon nefunguje.

  • Zboží mi stále nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na internetových stránkách nabízíte zboží, které není k dispozici, a klamete tím svoje zákazníky. Vždy jsme ráda chodila do prodejny Kitos nakupovat, ale tohle bylo velké zklamání. Zboží jsem potřebovala, a najednou se dozvím, že prostě není, a že rušíte objednávku .

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá doba doručení zatím zboží nedoručeno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží 7.10., které mělo být skladem na prodejně, protože jsem měla ten den cestu kolem (vyzvedávala jsem vnučku) tak jsem chtěla zboží vyzvednout. Přišel mi mail o změně dostupnosti - že některé zboží není na prodejně k dispozici. Naštěstí jsem byla přihlášená na mailu, jinak bych se to nedozvěděla, protože žádná SMS NEDORAZILA. Dne 8.10. přišel mail, že zboží je připraveno k vyzvednutí a to pouze po dobu 3 dnů, odjížděli jsem na víkend, tak jsem to nestíhala. V pondělí jsem cestu kolem neměla, tak jsem musela jet přes celou Prahu, vyzvednout zboží a na prodejně mě sdělili, že objednávka není kompletní !!!!, vyzvedla jsem tedy jen to, co bylo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • už dlouho čekám na dodání už zaplaceného zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moje objednávka byla pro mne připravená neúplná, zato s plnou cenou. Při odběru dobře kontrolujte!
    • Zboží mi bylo připraveno do tašky, která byla součástí objednávky a chtěla jsem ji jako dárek. Tímto ji obchod znehodnotil.