Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Mají úložné boxy..

    Doprava. Stalo se mi již 2x, že mě předem nikdo nekontaktoval, až když přepravce přijížděl na místo určení. Velice neochotný, karty nebere, peníze chtěl přesně. Těžké zboží jsem si z palety z vozu musela sundavat sama. Zde již nikdy nic neobjednám

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání recenze. Bohužel jí ale moc nerozumíme. My jsme pro Vás udělali maximum, zvolený dopravce však opakovaně zklamal Vaše očekávání svým očividně špatným přístupem. Za jeho neprofesionální chování nezodpovídá ale náš eshop. Pokud máte s tímto řidičem nebo s doručovací společností takto špatné zkušenosti, je snadnější změnit právě tuto doručovací společnost za jinou. Změnou eshopu se problémy s doručením bohužel neztratí.
    My budeme určitě informovat dopravní společnost s Vaší stížností a budeme věřit, že si dá řidič příště víc záležet.

    Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dodaný produkt ve špatné barvě, když budu chtít vrátit tak mě poštovné vyjde dráž než samotný produkt.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Pokud přijde zákazníkovi poškozené zboží nebo zboží, které neodpovídá jeho představám, má samozřejmě možnost zboží vrátit. Je škoda, že jste nás nekontaktovala. Obratem bychom Vám samozřejmě vyhověli k Vaší spokojenosti. …… Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V e-shopu uvedeno, že v konkrétním obchodu je rezervované moje zboží. Při návštěvě obchodu jsem se dozvěděl, že je v likvidaci a všechno rozprodává za poloviční ceny. Mnou objednané a "rezervované" zboží bylo již prodané. To je jednání, co?

    Výsměch, arogance a amatérizmus.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Wlado,

    děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednal produkt, který již nebyl na zvolené prodejně k dispozici. K takové situaci může dojít v průběhu roku, kdy nesedí systémově stav skladu a realita na prodejně. A to převážně z důvodu krádeží nebo záměny barevného provedení.
    Prodejnu v Kladně jsme museli bohužel uzavřít a o této smutné události, jsme své zákazníky informovali na našich stránkách. Jako alespoň malou náplast jsme zákazníkům nabídli slevu na veškerý sortiment na dané prodejně ve výši 50%. To, že za to dostaneme od Vás vynadáno, jsme nečekali. Vždy se snažíme pro našeho zákazníka udělat maximum, ne vždy se ale zákazníkovi zavděčíme. Bohužel....

    Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem v tomto obchodě dvě věci. Informovali mne pouze o tom, že jedna z položek není skladem. Toť vše. Nic víc. Žádné informace o tom, která z položek chybí, a zda chci čekat na naskladnění, nebo odeslat alespoň tu druhou položku. Nic. Když jsem se ozvala, poslali mi Teda, konečně, údaje k platbě alespoň te jedné položky. Ale od té doby (a už je to bekolik týdnů), se mi nikdo neozval, zboží nepřišlo. Nevím, zda je to ojedinělý případ, každopádně pro mne tl byla první a zároveň poslední objednávka z tohoto e-shopu.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Alex,

    děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednal produkt, které nebyl na zvolené prodejně k dispozici. K takové situaci může dojít v průběhu roku, kdy nesedí systémově stav skladu a realita na prodejně. A to převážně z důvodu krádeží nebo záměny barevného provedení.
    Informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci. V době Vaší objednávky jsme ani bohužel neměli informaci o znovu naskladnění položky. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná informovanost o dostupnosti a doručení včetně uzavírky skladu a podobné

    Akceptoval jsem vyšší cenu a připlatil si za dodání kurýrní službou a až po objednání mi bylo dodáno avizo že je uzavřený sklad a zboží bude odesláno až 3. Ledna, při čemž objednávka byla zadaná 20.prosince. Věc jsem potřeboval na hned a doufal v profesionalitu e shopu. Nikde žádné avízo ohledně uzavírky skladu nebylo, jako zákazníka mě to velmi zklamalo.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den pane Veselý,

    děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. O uzavření skladu z důvodu inventury (tuto musíme ze zákona dělat každý rok) jsme své zákazníky informovali na našich stránkách a to na několika viditelných místech. O uzavření skladu a inventuře jsme dávali informaci i v průběhu tvoření objednávky), opravdu nás mrzí, že tato informace zanikla. Bereme si z toho ponaučení a příští rok budeme klást větší důraz na viditelnosti této informace.
    Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží u kterého zjistili, že není skladem, i když byl uveden opak.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednal produkt, které nebyl na zvolené prodejně k dispozici. K takové situaci může dojít v průběhu roku, kdy nesedí systémově stav skladu a realita na prodejně. A to převážně z důvodu krádeží nebo záměny barevného provedení.
    Informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci. V době Vaší objednávky jsme ani bohužel neměli informaci o znovu naskladnění položky. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekolikrat jsem volala kvuli ověření platby, protoze mi neprislo potvrzeni na email, i kdyz penize se strhly. Pani na telefonu mi nedokazala rict, zda se platba spojila nebo ne, i kdyz jsem ji nekolikrat volala a byla jen arogantni, ze nema cas. Nakonec jsem psala email o vraceni penez a zruseni objednavky. Uz je to tyden a penize stale nemam na ucte, i kdyz mi bylo odpovezeno, ze penize ihned posilaji zpet. Nedoporučuji tento obchod a jsem opravdu nastvana za chovani prodejců.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání této recenze. Omlouváme se za problémy s komunikací při řešení komplikací s Vaší objednávkou. Záležitost jsme již s personálem řešili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na eshopu jsem si ověřovala zda můžu zboží vyzvednout na prodejně. Dokonce tam manžel ještě tentýž den byl osobně a potvrzoval mi že jej mají skladem. Nekoupil to, protože jsem zrovna odeslala objednávku přes e-shop. Bohužel jsem se svého zboží nedočkala. Objednávku e-shop zrušil a ani nenavrhnul jiné řešení. Ještě že se nedalo platit on-line ale jen na prodejně
    • Zboží není dostupné v požadované kvalitě? Co je to za důvod? Takže na prodejně byly nějaké vadné kusy které máte vystavené a prodáváte je?

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Pau,

    děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednala produkt, které nebyl na zvolené prodejně k dispozici. Na prodejně nemáme nikdy vystavené vadné kusy, k takové situaci může dojít v průběhu roku, kdy nesedí systémově stav skladu a realita na prodejně. A to převážně z důvodu krádeží.
    Informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci. V době Vaší objednávky jsme bohužel neměli informaci o znovu naskladnění položky, proto jste od nás žádnou konkrétní informaci nedostala. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si nůž na Vánoce který byl skladem
    • To že zboží není k dispozici jsem se dozvěděla až po mé urgenci telefonem díky tomu sem už jinde nestihla sehnat dárek do Vánoc
    • Špatný přístup prodávající, prakticky je můj problém nezajímal
    • Nedostala jsem žádné info

    Absolutní zklamání s obchodem

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Petro,

    děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednala produkt, u kterého náš systém chybně vykazoval skladovou dostupnost. Jednalo se chybu, kterou jsme odstranili a nebude se již více opakovat. Velmi nás mrzí, že díky této chybě jste měla velké předvánoční komplikace. Každý takový nastalý problém nás zajímá a snažíme se řešit obratem ku spokojenosti našeho zákazníka. Ještě jednou se omlouváme.
    Nezbývá nám než doufat, že našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Čekám na zásilku už 10 dní a na zásilkovně pořád píší “ zásilka je na cestě”,tak uvidíme,jestli vůbec dorazí.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání recenze. Velmi nás mrzí taková to reakce a zároveň jí moc nerozumíme.
    Objednávku jsme expedovali druhý den od vytvoření objednávky a od té doby je v přepravě zvoleným dopravcem. Mrzí nás, že dopravce před Vánoci nestíhá doručovat, ale s tím my bohužel nemůžeme nic udělat. Všichni dopravci hlásí zpoždění zásilek díky vánočním nákupům.
    Nezbývá nám než doufat, že svou objednávku dostanete do Vánoc a že našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vyzvednuti po tydnu uz nebylo mozne a obsluha no hrůza

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání této recenze. Věříme, že je nakonec zákazník spokojený se zakoupeným produktem a do našeho obchodu opět zavítá.

    Na vyzvednutí své rezervace má zákazník pět dnů. Věříme, že je to přiměřeně dlouhá doba i v tomto předvánočním období. S ohledem na velké množství objednávek - rezervací na prodejnách nemůžeme držet objednávky déle.
    Omlouváme se za problémy s komunikací na prodejně – výdejně. Záležitost jsme již s personálem řešili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat. Rádi Vám to dokážeme při další návštěvě jednoho z našich obchodů.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Odpovídá popisu
    • Rychlé dodání
    • Extra nepříjemná obsluha

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání této recenze. Věříme, že je nakonec zákazník spokojený se zakoupeným produktem a do našeho obchodu opět zavítá.

    Omlouváme se za problémy s komunikací na prodejně – výdejně. Záležitost jsme již s personálem řešili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat. Rádi Vám to dokážeme při další návštěvě jednoho z našich obchodů.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kitos . na UTC v pohodě . Akorát ten pán na té vrátnici byl na pěstí .

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání této recenze. Věříme, že je nakonec zákazník spokojený se zakoupeným produktem a do našeho obchodu opět zavítá.

    Omlouváme se za problémy s komunikací na vrátnici – výdejně. Záležitost jsme již s panem vrátným řešili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat. Rádi Vám to dokážeme při další návštěvě jednoho z našich obchodů.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedostatečná komunikace

    Bohužel již se mi neozvali, kdy by zboží mělo být k dispozici

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Radko,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednala produkt, které nebyl na zvolené prodejně k dispozici. Informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci. V době Vaší objednávky jsme bohužel neměli informaci o znovu naskladnění položky, proto jste od nás žádnou konkrétní informaci nedostala. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud si objednáte zboží na prodejnu - je to OK. Objednávala jsem zboží pro syna, který se stěhoval - ani za týden nebylo zboží předáno dopravci - a to i přes mou urgenci. Naprosté zklámání.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel došlo k drobné systémové chybě, kdy se jedna již zaplacená objednávka "tvářila" jako nezaplacená. Naše IT oddělení záležitost prověřilo a podniklo kroky k nápravě. Moc se omlouváme za toto zdržení. Objednávka je již na cestě k Vám.
    Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • informace o zboží skladem nejsou aktuální, nemají přehled o tom co nabízejí

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednal produkt, který na zvolené prodejně nebyl v takové kvalitě, kterou chceme nabízet našim zákazníkům. Právě proto, že přehled máme dobrý, informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci.
    Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vydala jsem se na vyzvednutí na výdejní místo Špalíčku, bohužel byla na obchodě cedule že mají polední přestávku 30 minut, takže jsem zboží nevyzvedla.
    Bylo by fajn si aktualizovat prodejní dobu na internetu, když není možné vyzvednout po celou dobu kterou máte na stránkách uvedenou.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Ivano,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a omlouváme se za komplikace spojené s objednávkou. Na prodejně bohužel řešíme personální problémy spojené se zdravotní indispozicí. Bohužel jste se trefila do dne, kdy byla prodavačka na prodejně úplně sama celý den a v okamžiku, kdy na prodejně nebyl žádný zákazník, si odskočila na pauzu. Prodejna je vždy jinak celý den otevřená po celou dobu.

    Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Již několikáty den čekám na doručení a nic, pokaždé mě přijde sms, ale zboží žádné, katastrofa!!!!

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání recenze. Velmi nás mrzí taková to reakce a zároveň jí moc nerozumíme.
    Objednávku jste si u nás udělali v úterý 13.9 ve 12:28, Vámi zvolený dopravce DPD si u nás zboží vyzvedl ve středu 14.9 ve 13:41. Expedovali jsme tedy druhý den od vytvoření objednávky.
    Podle hlášení kurýra společnosti DPD jste si jako příjemci změnili termín doručení na pondělí 19.9. A i přes to, že jste si zvolili způsob platby dobírkou, svou zásilku jste se si ve zvolený den nevyzvedli (zpráva DPD: "příjemce zásilky nezaplatil za dobírku"). Zásilka se tedy vrátila zpět na depo a následně k nám.
    Pokud si zákazník v průběhu doručování rozmyslí svou objednávku a chce jí zrušit nebo doručit jinam, není problém zavolat na naší info linku. Pokud je to ještě možné, rádi vyjdeme vstříc. Vždy se snažíme pro našeho zákazníka udělat maximum, ne vždy se ale zákazníkovi zavděčíme. Bohužel...

    Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • výběr
    • doba dodání 7 dní

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání recenze. Bohužel jí ale moc nerozumíme. Objednávku (rezervaci na prodejně v Praze) jste si udělal v neděli 28.8. v 15:11., objednané zboží bylo na zvolené prodejně připravené stejného dne v 15:53. K vyzvednutí byla tedy již po 42 minutách! Pro objednané zboží jste si následně přišel ve čtvrtek 1.9.
    Věříme, že málokterý eshop umožňuje vyzvednutí své objednávky v tak rychlém čase. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále nedorazilo

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Zvolený dopravce DPD objednávku bohužel nedoručil z důvody chybné adresy. Je škoda, že jste nás nekontaktovala během doručování. Obratem bychom dopravce kontaktovali a Vám samozřejmě vyhověli k Vaší spokojenosti. …… Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz