Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrý výběr
    • sem tam dobré akce
    • dodací lhůta je šíleně dlouhá, zboží skladem dostat až za týden?!
    • v obchodě chybí popisky u výrobků, téměř vždy kompletně chybí rozměry a hmotnost. U pánve chybějící údaj indukce ANO/NE!!
    • cena není nic extra
    • už mám dost, jdu jinam

    Lajdácky vedený eshop, takhle prasácky já nepracuju.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Dodací lhůta je přímo závislá na zvoleném typu platby a dopravci. Pokud zákazník zvolí platbu předem převodem, zboží odesíláme obratem ale až po obdržení platby. Tím může vzniknout zdržení.
    Je škoda, že jste nás nekontaktoval ohledně nedostatečného popisku výrobku. Skladem máme aktuálně cca 5000 různých položek a mohlo se bohužel stát, že někde není popisek podle představ zákazníka. Máme proto telefonickou linku i chat, kde dotazy řešíme ku spokojenosti zákazníka. Obratem bychom Vám samozřejmě vyhověli k Vaší spokojenosti. …… Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-) …..a uděláme maximum pro to, aby bylo příště hodnocení ještě lepší.

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zavádějící a nedostatečný popis nabízeného zboží. Obchod nereaguje na email spotřebitele stěžujícího si na zaslání neúplné stěrky na okna.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel nemáme v systému žádné nezodpovězené dotazy, proto tedy žádná naše reakce. Poprosíme Vás, abyste nás kontaktovala na telefonním čísle 731 128 629 (pracovní dny 8-16 h) nebo na emailu [email protected] . Obratem Vám samozřejmě vyhovíme k Vaší spokojenosti. …… Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mouchy na el. plácačku nereagují.

    Elektřina v el. plácačse muchu nezabije

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den pane Živnůstku,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Pokud přijde zákazníkovi poškozené zboží nebo zboží, které neodpovídá jeho představám, má samozřejmě možnost zboží vrátit. Je škoda, že jste nás nekontaktoval. Obratem bychom Vám samozřejmě vyhověli k Vaší spokojenosti. …… Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nevýhoda je, že se zboží nedá vyzkoušet.
    Kbelík je vynikající, ale koště má velmi, opravdu velmi krátkou násadu. Velice špatně se s tím manipuluje. Je to spíše jako dětská hračka.

    Ještě jednou vyzkouším, ale pravděpodobně budu vracet zpět.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Vašemu zklamání ale příliš nerozumíme.
    V dnešní době není na trhu žádný eshop, který umožňuje vyzkoušení mopu před jeho nákupem. Zákazníci eshopů však mají zákonnou možnost objednané zboží (nepoužité a nepoškozené) vrátit ve lhůtě 14ti dnů a to bez udání důvodu. Vy jste si objednala rotační mop Vileda Easy wring&clean, což je jeden z nejprodávanějších mopů na trhu. Mopy Vileda jsou velmi kvalitní, odolné a slouží velmi dobře. Násady u mopů Vileda jsou ale standardně dlouhé a neslyšeli jsme ještě o žádné reklamaci na délku. 120cm je běžná délka násady. Teleskopická násada je však v balení od výrobce složená a musí se před samotným použitím rozložit. Uživatel si tak může jednoduše nastavit délku násady od 50cm až po 120cm. Jednoduchým pootočení násady uvolníte aretaci a lehkým vysunutím zvolíte požadovanou délku. Poté pootočením na opačnou stranu zaaretujete násadu, aby se nesložila zpět do „dětského rozměru“ .
    Věříme, že mop bude nakonec sloužit dobře a stane se i Vaším dobrým pomocníkem v domácnosti.

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Vrátil jsem zboží a peníze mi nikdo ještě neposlal ale chcete po mě číslo zakázky kterou jsem napsal k vrácenému zboží.Je to asi těžké pro vás to najít.Palotášová

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a omlouváme se za komplikace spojené s objednávkou - vratkou. Během naší komunikace s Vámi ohledně vrácení zboží jsme se jen slušně dotazovali na číslo balíčku dopravce, přes kterého jste zboží zpět zasílali. V době naší komunikace jsme žádné zboží od Vás neobdrželi a proto jsme se dotazovali na číslo balíčku pro urychlení řešení nastalé situace. Na náš dotaz jste bohužel reagovali zbytečně podrážděně a ironicky. Bez trackovacího čísla je bohužel pro nás velmi komplikované najít balíček....

    Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepříjemná prodavačka

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání této recenze. Věříme, že je nakonec zákazník spokojený se zakoupeným produktem a do našeho obchodu opět zavítá.

    Omlouváme se za problémy s komunikací na prodejně – výdejně. Záležitost jsme již s personálem řešili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat. Rádi Vám to dokážeme při další návštěvě jednoho z našich obchodů.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chaotická komunikace, nepravdivé informace na stránkách o stavu a výdeji zboží. Nikdy více.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednala mimosezónní produkty, které nebyly na zvolené prodejně k dispozici. Informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci a nabídli Vám okamžité zaslání vybraných výrobků dopravcem přímo na Vaší adresu. Své zboží byste měla do druhého dne. Toho jste ale nevyužila, což nás velmi mrzí. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bohužel mne obchod zklamal, je sice uvedeno, že mají různé barvy, ale netušila jsem, že když si objednám více kusů v jedné barvě, budou Vám namíchány barvy podle toho, jak se potřebují které barvy zbavit. Proč mají košíčky vystavené po odstínech? Navíc jsou špatně balené, sice byly v bublinkové fólii a pak ještě v pěkné nárazuodolné, ale ta byla pouze obalená kolem 4 stěn, tak že dno a vrch nebyly zabalené a balík nejspíše upadl při přepravě na roh, proto se spodní košík z pevného plastu rozlámal na kusy. Jsem tak zklamaná, že nemám chuť ani reklamovat, rozbitý jsem vyhodila a zbylé si nějak předělám a pokusím se košíčky přestříkat, nebo polepšit na nějakou přijatelnou barvu. Za mě velké zklamání.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Vaše zklamání chápeme, ale bohužel jste si při objednání zboží nespecifikovala žádnou barvu. Proto jste dostala i barvy, které se Vám nehodí do interiéru. Pokud byste do objednávky napsala, o kterou barvu máte zájem, tuto barvu byste obdržela. A žádnou jinou.
    Pokud přijde zákazníkovi poškozené zboží nebo zboží, které neodpovídá jeho představám, má samozřejmě možnost zboží vrátit. Je škoda, že jste nás vůbec nekontaktovala. Obratem bychom Vám samozřejmě vyhověli k Vaší spokojenosti. Dostala byste košíčky dle představy…… Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neni skladem

    Zbozi skladem nebylo. Objednavka zrusena

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednala mimosezónní produkty, které nebyly na zvolené prodejně k dispozici. Informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci a nabídli Vám okamžité zaslání vybraných výrobků dopravcem přímo na Vaší adresu. Své zboží byste měla do druhého dne. Toho jste ale nevyužila, což nás mrzí. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si prostírání 4 kusy,které bylo skladem 5 kusů a Kitos mě objednávku potvrdil,že mám počkat s vyzvednutím jak bude na prodejně.Za cca.3 hodiny Kitos mou objednávku samovolně zrušil,že prý zboží není v požadované kvalitě - aniž by se mě pokusil kontaktovat a nabídnout jiný druh prostírání.Z toho důvodu Kitos NEDOPORUČUJI!!!!

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Objednal jste si produkt, který je s různými motivy. Na prodejně bylo skutečně v danou chvíli 5 ks, ale celkem všech motivů. Zvolený motiv bohužel nebyl prodejně k dispozici v požadovaném množství. Informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci. Netroufneme si u prostírání nabízet náhradní variantu, je to příliš specifický produkt a ne vše se hodí každému do domácnosti. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržel jsem email:
    Zboží z vaší objednávky č. 9221241 je připraveno na prodejně k vyzvednutí. Počká tady na Vás po dobu 3 dnů .

    Zboží na prodejnu však doposud nedorazilo.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Pokud si rezervujete zboží na prodejně, okamžitě si ho i můžete vyzvednout. Pokud je rezervované, na vybrané prodejně je i přímo skladem. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Obchod mi objednávku stornoval, takže není co hodnotit.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednal produkt, které nebyl na zvolené prodejně k dispozici. Informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci a nabídli Vám okamžité zaslání vybraných výrobků dopravcem přímo na Vaší adresu. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží bylo dodáno před Vánoci celkem rychle.
    • Objednala jsem si skleničky na víno. Čekala bych, že když je to křehké zboží, bude to pečlivě zabaleno. Nebylo to a zboží přišlo rozbité. Před Vánoci se tyto situace úplně nehodí.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Vaše zklamání chápeme, ale během dopravy tak křehkého zboží mohlo dojít k poškození. Pokud ale přijde zákazníkovi poškozené zboží nebo zboží, které neodpovídá jeho představám, má samozřejmě možnost zboží vrátit. Je škoda, že jste nás nekontaktovala. Obratem bychom Vám samozřejmě vyhověli k Vaší spokojenosti. Dostala byste nové skleničky pro dotvoření vánoční pohody…… Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodávka včas, komunikace dobrá
    • Zboží dorazilo v pořádku, ale... Objednávala jsem světelný drátek, 4 metry. Poslední cca 1 metr byl jen nakroucený drátek na ten původní. Takže ve finále mám tak 3 metrový. To mne velice zklamalo

    Zboží dorazilo v pořádku, ale... Objednávala jsem světelný drátek, 4 metry. Poslední cca 1 metr byl jen nakroucený drátek na ten původní. Takže ve finále mám tak 3 metrový. To mne velice zklamalo

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Pokud přijde zákazníkovi poškozené zboží nebo zboží, které neodpovídá jeho představám, má samozřejmě možnost zboží vrátit. Je škoda, že jste nás nekontaktovala. Obratem bychom Vám samozřejmě vyhověli k Vaší spokojenosti. …… Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nenašla jsem, neosobní jednání
    • To, že si obchod splete to,že mám dávno zaplaceno, a chce opět uhradit dobírkou,bych ještě snad pochopila, člověk se může splést...ale zboží,které uvádí,že mají skladem a není (upozorňuji 2produkty ze 3,nebyly skladem-zrovna tyto jsem vyžadovala)!!!Bylo mi poslano zboží,které jsem si brala jako doplňující ke dvoum zmíněnym,tudíž bych ho vůbec nepotřebovala,poslán jeden produkt bez jakýchkoli dotazů na mě, toto jednání se opravdu nelíbí. Rozdíl vrácen - ok.
    • Příště NE, děkuji

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Vaše zklamání chápeme, ale bohužel se jednalo o velmi obrátkové sezónní zboží, které se v daný okamžik velmi rychle rozprodalo. Proto jsme bohužel museli přistoupit k ponížení Vaší objednávky. Informovali jsme Vás o úpravě objednávky i s omluvou za nastalou situaci …… Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • přišlo něco jiného

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Pokud přijde zákazníkovi poškozené zboží nebo zboží, které neodpovídá jeho představám, má samozřejmě možnost zboží vrátit. Je škoda, že jste nás nekontaktovala. Obratem bychom Vám samozřejmě vyhověli k Vaší spokojenosti. …… Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • +
    • -

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této pozitivně negativní recenze. Věříme, že udělených 100% je správné, jen "nedoporučení" našeho obchodu je pouhým uklikem... :-)

    Jsme rádi, že jste se při vybavování domácnosti obrátili na nás a věříme, že se k nám opět vrátíte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    VKrat vrácené zboží, zboží bylo vadné,jednou přišlo jiné a další neměli. Neskutecne

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Pokud přijde zákazníkovi poškozené zboží nebo zboží, které neodpovídá jeho představám, má samozřejmě možnost zboží vrátit. Je škoda, že jste nás nekontaktovala. Obratem bychom Vám samozřejmě vyhověli k Vaší spokojenosti. …… Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, kterého mají na prodejně podle eshopu dostatek kusů, nerezervují, protože se na prodejně nenachází. To beru, chyba se stát může - kdyby ale alespoň aktualizovali stav. Zboží je ale stále podle eshopu na prodejně dostupné, nezájem napravit situaci pro ostatní zákazníky...

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednal mimosezónní produkty, které nebyly na zvolené prodejně k dispozici. Informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci a nabídli Vám okamžité zaslání vybraných výrobků dopravcem přímo na Vaší adresu. Své zboží byste měla do druhého dne. Toho jste ale nevyužil, což nás mrzí. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Široký sortiment zboží za zajímavé ceny
    • Vstřícná komunikace na prodejně Brno, Dornych
    • Skladové zásoby neodpovídají reálnému počtu na prodejně. Dle informací z prodejny, sezónní zboží není dlouhodobě skladem i když jsou na e-shopu (u dané prodejny) stále skladem uvedeny.
    • Při řešení dostupnosti zboží s e-shopem se možnost vyzvednutí zboží počítala od vytvoření objednávky, ne od potvrzovacího e-mailu o možnosti vyzvednutí. Což způsobilo komplikace při vyzvednutí objednávky, která již byla na prodejně stornovaná. Na faktuře byly uvedeny i nedostupné položky, které byly započítány do celkové částky.
    • Komunikace e-shopu s prodejnou