Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Množství zboží vedené v prodejně nesouhlasí s tím, kolik se ho u dané prodejny ukazuje v eshopu. Řešila jsem i přes e-mail, stejně se nepodařilo objednat.
  • Po týdnu stále nedorazilo objednané a zaplacené zboží

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Ručni šlehač,vubec nefunguje.Strašnej křáp.Vyhozeny peníze.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Pokud přijde zákazníkovi poškozené zboží nebo zboží, které neodpovídá jeho představám, má samozřejmě možnost zboží vrátit. Obratem Vám samozřejmě vyhovíme k Vaší spokojenosti. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zatím neobdržela, nebylo možné doručit na vybrané místo, z náhradního se mi ještě neozvali

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání pozitivní recenze. Jsme rádi, že jste se při vybavování domácnosti obrátili na nás a věříme, že se k nám opět vrátíte. Máme pokaždé něco navíc…. :-) …..a uděláme maximum pro to, aby bylo příště hodnocení ještě lepší. Problémy se zvoleným dopravcem ale bohužel ovlivnit nemůžeme. Vaší stížnost jsme přeposlali

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Ikdyž zboží se zobrazovalo, že je skladem ,jedna položka již nebyla,eshop zaslal aspoň email,že objednávku upravil a zašle jen jednu položku, to bylo pro mne zbytečné. Zakoupil jsem jinde o pár korun dráž.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání pozitivní recenze. Jsme rádi, že jste se při vybavování domácnosti obrátili na nás a věříme, že se k nám opět vrátíte. Máme pokaždé něco navíc…. :-) …..a uděláme maximum pro to, aby bylo příště hodnocení ještě lepší.

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec žádná.

    Objednala jsem si zboží, které jsem ihned zaplatila a téměř po 14-ti dnech mi obchod napsal, že zboží nemá. A to až poté, když jsem je 2x urgovala, že od nich nemám žádnou informaci, ačkoli mají už dávno moje peníze. Na můj dotaz, aby mi k tomu dali nějaké vysvětlení, jsem samozřejmě žádné nedostala, i když jsem je znovu dotazovala. Místo toho nastalo ticho. Naprosto neprofesionální chování. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Martino,

    děkujeme za zaslání této recenze. Věříme, že jste nakonec spokojená se zakoupeným produktem a do našeho obchodu opět zavítáte.

    Omlouváme se za problémy s komunikací. Záležitost jsme již s personálem řešili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat. Rádi Vám to dokážeme při další návštěvě na našem eshopu.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neochota, nepříjemné jednání. Stojí za pultem, baví se nahlas o osobních záležitostech nebo kontrolují množství zboží v regálech (zda je nikdo neukradl).

    Když nemusím, radši tam nejdu.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Jano,

    děkujeme za zaslání této recenze. Věříme, že jste nakonec spokojená se zakoupeným produktem a do našeho obchodu opět zavítáte.

    Omlouváme se za problémy s komunikací na prodejně – výdejně. Záležitost jsme již s personálem řešili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat. Rádi Vám to dokážeme při další návštěvě jednoho z našich obchodů.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nekomunikují
    • neinformují o tom, že něco z objednávky chybí

    Objednala jsem celkem 10 výrobků, ze kterých přišlo jen 6. Žádná informace od obchodu z jakého důvodu. Platba online se z nějakého důvodu nezaplatila, čekala jsem tedy na nějaký odkaz na platbu nebo podklady na platbu převodem. Čekala jsem ale více než dva týdny. Na můj dotaz, kde je chyba, mi bylo po pár dnech odpovězeno, že nebyla provedena platba.

    Informovala jsem je tedy, aby zásilku buď stornovali, nebo ji zaslali na dobírku.
    Žádná odpověď, jak budou objednávku řešit. Asi po týdnu přišel balík s nekompletní objednávkou, bez nové faktury, bez důvodu nedodání zboží.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání této recenze. Věříme, že jste nakonec spokojená se zakoupeným produktem a do našeho obchodu opět zavítáte.

    Omlouváme se za problémy s komunikací. Záležitost jsme prověřili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat. Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží nekvalitní, vypadává výko...

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Pokud přijde zákazníkovi poškozené zboží nebo zboží, které neodpovídá jeho představám, má samozřejmě možnost zboží vrátit. Obratem Vám samozřejmě vyhovíme k Vaší spokojenosti. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Odeslání objednaného zboží trvalo 6 dnů. Po informaci o odeslání zboží mi přišel mail s tím, že balík nebude kompletní, protože jedna položka je už vyprodaná. Pokud by mi dali vědět dříve, vybrala bych si jinou, abych měla komplet. Také zatím nedodali opravenou fakturu, či dobropis za nedodané zaplacené zboží.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Kláro,

    děkujeme za zaslání této recenze. Věříme, že jste nakonec spokojená se zakoupeným produktem a do našeho obchodu opět zavítáte.

    Omlouváme se za problémy s komunikací. Záležitost jsme prověřili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat. Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží dorazilo nechutně špinavé a jiná barva než byla objednána

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    Děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Pokud přijde zákazníkovi poškozené zboží nebo zboží, které neodpovídá jeho představám, má samozřejmě možnost zboží vrátit. Obratem Vám samozřejmě vyhovíme k Vaší spokojenosti. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Udělala jsem objednávku a dala zaplatit kartou. Bohužel, ten den měla má banka ráno odstávku a já nemohla zaplatit. Tak jsem psala obchodu, zda by mi prosím poslal nový odkaz. Je to týden a do dneška se nikdo neozval. Nido nenapsal s tím, že platbu chtějí. Prostě 0 komunikace. Takže jsem jim napsala, že objednávku ruším a koupila jsem jinde. Nevím, jaký je problém v dnešní době odepsat na e-mail. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání této recenze. Omlouváme se za problémy s komunikací. Záležitost jsme prověřili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat. Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrá cena.
    • Informace na eshopu a stav na prodejně jsou v rozporu.

    Na eshopu jsme si vybrali zboží, u kterého bylo uvedeno, že je skladem k okamžitému zakoupení na prodejně ve městě, které máme k bydlišti nejblíž. Když jsme na prodejnu přijeli, abychom si zboží prohlédli a případně, budeme-li s jeho kvalitou spokojeni, jej rovnou zakoupili, bylo nám prodavačkou sděleno, že takové zboží nemají a ani nikdy neměli. Po návratu domů jsme tedy zboží objednali online s vyzvednutím na předmětné prodejně. Přišla zpráva, že si zboží můžeme vyzvednout, což se následně stalo. Nevím, zda nefunguje propojení relevantnosti skladových zásob mezi eshopem a kamennými prodejnami nebo je na vině nekompetentnost prodavačky, ale kdyby vše fungovalo tak, jak má, nemuseli bychom jezdit sem tam jako blázni.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání této recenze. Věříme, že je nakonec zákazník spokojený se zakoupeným produktem a do našeho obchodu opět zavítá.

    Omlouváme se za problémy s komunikací na prodejně – výdejně. Personál byl na prodejně v té době v zácviku a vybraný koš bohužel nenašel. Záležitost jsme již s personálem řešili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat. Rádi Vám to dokážeme při další návštěvě jednoho z našich obchodů.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dodání je velmi dlouhé

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Tata,

    děkujeme za zaslání recenze. Dodání objednaného produktu záleží na zvoleném způsobu dopravy a platby. Vy jste si zvolili platbu předem, ale platba zatím žádná nepřišla. Zboží bez připsání platby nemůžeme expedovat. Pokud máte o svou objednávku stále zájem, kontaktujte nás, prosím. Jistě najdeme řešení, které Vám bude vyhovovat.

    Mrzí nás každá negativní reakce, ke každé přistupujeme individuálně a snažíme se o okamžitou nápravu.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V konkrétní prodejně jsem si objednala dva kusy zboží. Vše bylo potvrzeno, ale při vyzvednutí se zjistilo, že mi mohou prodat jen jeden. 2. někdo prý ukradl?! Pro 1 bych tam zbytečně nejela.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Ivo,

    děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednala produkt, které nebyl na zvolené prodejně k dispozici v potřebném počtu. K takové situaci může dojít v průběhu roku, kdy nesedí systémově stav skladu a realita na prodejně. A to převážně z důvodu krádeží nebo záměny barevného provedení.
    Informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci. V době Vaší objednávky jsme ani bohužel neměli informaci o znovu naskladnění položky. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Paní se divila že si to již vyzvedávám, když mě prý nedošlo upozornění k vyzvednutí. Ukázal jsem jí, že mě již dávno došlo. Potom byl problém s pokladnou, zamrzla. Vše se může stát, ale nemůžou to komunikovat, že je to moje chyba, když je to pouze jejich lemplovitost.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Františku,

    děkujeme za zaslání této recenze. Věříme, že je nakonec zákazník spokojený se zakoupeným produktem a do našeho obchodu opět zavítá.

    Omlouváme se za problémy s komunikací na prodejně – výdejně. Záležitost jsme již s personálem řešili a věříme, že se více nebude podobná zkušenost opakovat. Rádi Vám to dokážeme při další návštěvě jednoho z našich obchodů.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají přehled o tom, co je na skladě

    Objednal jsem si Smaltovaný hrnec s poklicí 2l Levandule. Objednávka byla nejprve přijata, a tak jsem zaplatil. Pak mi napsali, že uvedený hrnec bohužel není na skladě a že mi vrátí peníze.
    Uplynuly 3 dny a já nemám ani hrnec ani peníze. Shrnul bych to slovy Velká nespokojenost.

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Pavle,

    děkujeme za zaslání této recenze. Mrzí nás každá negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Bohužel jste si objednal produkt, které nebyl k dispozici v potřebném počtu. K takové situaci může dojít v průběhu roku, kdy nesedí systémově stav skladu a realita na skladě. Děláme maximum proto, aby k těmto případům nedocházelo. O to víc nás mrzí, když se tak stane.
    Informovali jsme Vás o stornu objednávky i s omluvou za nastalou situaci. V době Vaší objednávky jsme ani bohužel neměli informaci o znovu naskladnění položky. Věříme, že nakonec našemu eshopu ještě příležitost dáte. Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěla jsem skládací stoličku, kterou měl Kitos v nabídce, jen jsem nechtěla zelenou. Na Facebooku fi Kitos mě napsali, abych to dala k objednávce v Poznámce, což jsem udělala. Bohužel dostala bych tu zelenou, pokladní mi dokonce řekla, že již 6let jinou barvu neměli. Takový obchod nemohu doporučit. Pěkný den!

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den Dagmaro,

    děkujeme za zaslání této recenze. Velmi nás mrzí negativní zkušenost a komplikace spojené s objednávkou. Z naší strany došlo k velkému nepochopení a pochybení, za které se srdečně omlouváme. Osobně jsme Vás již kontaktovali a nabídli kompenzaci. Budeme velmi rádi, když našemu eshopu dáte ještě šanci a sama si ověříte, že se jednalo o ojedinělou chybu.

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem ihned zaplatil, do dnešního dne pro mne Zásilkovna nemá nic, takže nevím...nemám ani zboží, ani peníze...

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání recenze. Mrzí nás Vaše špatná recenze, ale v tomto případě nedošlo k expedici objednaného produktu díky zvolené platbě předem, která do dnešního dne bohužel neproběhla. Zvolil jste jako způsob platby - platbu předem kartou. Ani po téměř dvou týdnech platba nepřišla, proto jsme ani zboží nemohlo expedovat. Zkontrolujte si, prosím, pohyby na svém účtu.
    Pokud tedy máte stále o svou objednávku zájem, bude potřeba zboží uhradit. Případně zvolte jiný typ úhrady (například dobírka) - v případě dobírky expedujeme zboží nejpozději druhý den od objednání.

    S přáním krásného dne

    Váš Kitos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Mají úložné boxy..

    Doprava. Stalo se mi již 2x, že mě předem nikdo nekontaktoval, až když přepravce přijížděl na místo určení. Velice neochotný, karty nebere, peníze chtěl přesně. Těžké zboží jsem si z palety z vozu musela sundavat sama. Zde již nikdy nic neobjednám

    Reakce obchodu Kitos

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslání recenze. Bohužel jí ale moc nerozumíme. My jsme pro Vás udělali maximum, zvolený dopravce však opakovaně zklamal Vaše očekávání svým očividně špatným přístupem. Za jeho neprofesionální chování nezodpovídá ale náš eshop. Pokud máte s tímto řidičem nebo s doručovací společností takto špatné zkušenosti, je snadnější změnit právě tuto doručovací společnost za jinou. Změnou eshopu se problémy s doručením bohužel neztratí.
    My budeme určitě informovat dopravní společnost s Vaší stížností a budeme věřit, že si dá řidič příště víc záležet.

    Máme pokaždé něco navíc…. :-)

    S přáním hezkého dne

    Váš Kitos.cz