Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den, proč podporujete někoho jako je kurýrní společnost Weido...
    Větší aroganci jsem nezažil ...balik do dneška nemám

    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cekam uz tyden na zbozi a nic nedorazilo!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Az za 9 dni reagovali na moji objednavku s tim ze ze 4 polozek maji jen jednu

    Pri vyzvednuti jsem zjistil ze si k cene kterou jsem mel v objednavce, s DPH, znovu nauctovali DPH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zatím nedorazilo
    • Obchod vůbec nekomunikuje

    Po měsíci od objednání stále nic nedorazilo a nepřijímají telefonáty a neodpovídají na e-maily.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod komunikuje ale objednávku už jsem týden nedostal a vůbec nevím jestli ji dostanu. Jelikož zboží rychle docházelo tak jsem tu objednávku udělal znova. Tak nevím možná se stane ze mě to přijde dvakrát. Zboží mají a i dobre ceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatim nemám pozitivní skušenosti s tímto obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží, avizované skladem, skladem ve skutečnosti neměli
    • Nulová komunikace, stav zaplacené objednávky jsem po týdnu musel zjišťovat sám. Peníze ale vrátili obratem, takže malinké plus.
  • Nedoporučuje obchod

    • Všechno špatně

    Nezájem, komunikace "mrtvý brouk"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod inzeroval zboží skladem - nakonec zboží neměl a objednávku zrušil

  • Nedoporučuje obchod

    Nedorazilo zboží a ani žádné info

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zklamany klient.

    Dobry den.
    Byl jsem Vas velmi dobry klient,presto jste mi dvakrat zrusili objednavku.
    Asi jsem upadl v nemilost,coz me mrzi.
    Vas klient: Vaclav Dytrych.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Flobertka přišla v jiném barevném provedení, než byla na obrázku.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zbraň přišla s opačně namontovanou pažbou...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zdlouhavé jednání a dodání
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • v obchodě byl velký výběr zboží
    • zboží jsem poslal zpět na reklamaci protože nefungoval jak měl a bohužel dodnes se mi nikdo neozval na reklamaci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka s dobirkou
    • Po potvrzení objednávky OK
    • Pak změna zaplať online, nebo zruš objednavku

    Nefér e shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skoro 2 týdny nejsou schopni vyřídit a předat dopravci objednávku, kterou mají v obchodě. Takže dárek nedorazil a asi letos nedorazí...

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Spolehlivi obchod
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ahoj. Poslal jsem vám 4 e-maily bez odpovědi. Se zákazníkem se takto nezachází

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neodpovídá na dotazy přes mail , telefoní spojení nikdo nebere