Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v zásilce chyběl kapesní nůž Mikov, přestože byl vyúčtovaný

    Nikdo nereagoval na mail, že je zásilka nekompletní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Z 20 kusů dorazilo pouze 18. Člověk by měl umět počítat do 20.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedorazilo neboť nedorazila faktura. Nikdo nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízejí něco co nedokáží sehnat a nabízejí alternativu. 9

    Sice omluva za storno že strany obchodu proběhla, ale i tak velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo poškozené. Vzhledem ceně zboží, jsem to s obchodem neřešil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dlouhý čas mezi doručením objednávky a objednáním dopravy. Neskutečné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    O své objednávce jsem nic neslyšel. Již jsem poslal 2 e-maily s žádostí o další informace, bez odpovědi. Bylo to před více než týdnem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dopředu nenapíší, chtějí platbu předem. Proč to tedy inzerují?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobry den váš obchod je katastrofa zboží sem neobdržel , na muj dotaz nikdo nereagoval . A ani nevím jestli obědnané zboží vůbec dostanu a kdy .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vrácení zboží v zákonné lhůtě.
    • Problém s navrácením hotovosti.

    Dobrý den. Zakoupil jsem zboží u výše uvedené firmy. Jelikož jsem chtěl zboží jako dárek vybíral jsem na internetu. Objednávku jsem vyzvedl a zaplatil v hotovosti na kamene prodejně na Praze 5. Při vrácení zboží mě dali potvrzení o převzetí zboží a bylo mé sděleno že mě budou informovat o vrácení hotovosti. Čekal jsem a nikdo mě nedal žádnou informaci. Tak jsem minulý týden volal a zaměstnancem na telefonu mě bylo sděleno že mě zavolá někdo s vedení firmy ohledně vrácení hotovosti v zákonné lhůtě. Opět nic. Tak nevím. Zavolal jsem na českou obchodní inspekci a ta mě sdělila že po uplynutí lhůty což je začátkem příštího týdne se začnou zabývat porušením obchodních podmínek. Lži při vrácení zboží a při komunikaci po telefonu mě vedou k názoru že firma není seriózní. Další nákup určitě nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    21.7. objednávka zboží uvedeného skladem
    26.7. můj dotaz na dodání zboží
    28.7. storno ze strany obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    you sent me wrong product also was is faulty.I have returned the wrong faulty product and you do not answer my E-mails. So I think I am a good customer and you ignor me ? Not good service at all.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží bylo rychle připraveno k odběru
    • Kupoval jsem svojí první zbraň. Prodejce mi zbraň dal k dispozici a vůbec se mi nevěnoval. Čekal bych prozákaznické jednání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zbraň, vše ok, po týdnu nic ani zpráva. Volám do obchodu, prý zbraň není skladem a že se neví kdy přijde. Přitom při objednání se tvářila jako skladem. Ruším objednávku, žádné informaceod obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nic jsem po 14 dnech nedostal a obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadna komunikace, nikdo ne odpovida na maili a telefoni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno předem, nikdo nekomunikuje pouze záznamník
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádné nevím
    • Objednáte a nic vám nepřijde krom spamu do emailu a to dost často.

    Obchod nekomunikuje, zboží nemám. Spamuje jen email.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomunikace ,nezvedání tel.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neaktuální informace na stránkách
    • ne-zákaznické chování

    Na webu jsem si chtěl objednat novou pistoli, kde mi byla nabídnuta doprava, kterou jsem chtěl využít. Druhý den přišla informace, že nelze zaslat kurýrem (proč je to nabízeno?) a následně přišlo storno objednávky (a co bude dál?). Nevěděl jsem co mám dál dělat, tak jsem napsal, že se pro ni klidně zastavím na prodejně až dorazí, na to mi bylo odpovězeno, že daný set již nebudete objednávat (proč je v nabídce?). Hodnotím to jako neproaktivní přístup k zákazníkovi a neaktualitu webových stránek, chápu, že toho je teď hodně, ale tohle nee :-) objednal jsem si ji u jiného prodejce, kde jsem se setkal s přívětivějším přístupem.