Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Objednal jsem si 8 kusů ozdob a z toho byly 4 zmatky!
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Dneska je krásná
-
Nedoporučuje obchod
Zboží zatim vubec nedorazilo!
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Doporučuje obchod
Vše v pořádku. Mohu doporučit.
-
Nedoporučuje obchod
Objednáno již týden a nic.
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. V potvrzení o objednávce vám bylo předem sděleno plánované doručení od 14.12. do 20.12.2024, zásilka tedy není zpožděná. Jakmile prodejce zboží odešle, obdržíte další e-mail, kde najdete odkaz ke sledování zásilky. Uděláme vše pro to, abyste svou objednávku obdrželi v předpokládané dodací lhůtě.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dobrý sortiment a ceny
- slabá komunikace a dlouhá dodací lhůta
Dvě hodiny po objednávce e-mail sděloval, že zboží bylo vypraveno a pak se týden nic nedělo. Zaslaný odkaz na sledování zásilky byl k ničemu. Takový přístup budí nervozitu a vášně. Kdyby upozornili, že to bude takto trvat, neměl bych problém. Celkově jsem ale nakonec s nákupem byl spokojen.
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste byli v jistém ohledu nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Nedoporučuje obchod
Katastrofa, nekomunikuje ani Kaufland!, není možné vůbec vyplnit kontaktní formulář a zjistit stav objednávky, telefonní číslo/zákaznická linka neexistuje. Kontakt na samotný obchod není funkční. Fiktivní informace. Objednávku jsem poslala a zaplatila 5.11. s datem dodání nejpozději 14.11., zboží mi dodnes nedorazilo, nikdo nekomunikuje, nikde nejste schopni dostat informace, co se děje, jak dostat své peníze zpět. Jedná se o holandský e-shop s vůněmi Continents.
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Nedoporučuje obchod
- Žádná
- Zboží klamavá reklama na cenu a vše jinak.
Objednal jsem štítkovač Brother E550 a vybral jsem kaufland dle srovnání cen na heurece. Vytvořil objednávku, vše zaplatil hned, objednávka byla potvrzena a po asi 3 dnech mi přišel jen email, že objednávku “museli” stornovat bez udání jakéhokoliv bližšího odůvodnění. Podívám se znova na produkt a byl tam stále k dispozici, jen o asi 4000 dražší, což byla nereálná cena na jakýkoliv prodej. Za ty peníze máte dvě. Takže tolik má zkušenost = ztráta času a peněz, protože čas jsou peníze. Peníze za objednávku samozřejmě vráceny. Na kauflandu už nikdy více . Nejvíc zamrzí ta neinformovanost a bezohlednost.
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- zajímavý sortiment
- fajn ceny
- rychlé doručení
první nákup a překvapivě dobré a rychlé.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka dorazila asi 4 den po vyřízení objednávky. Zboží dorazilo silné poškozené a prakticky nepoužitelné. Jednalo se o křehké zboží, ale napiš na krabici upozorňující na tuto skutečnost chybel
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli vámi otevřený tiket, ve kterém zatím nebyl zapojen zákaznický servis Kaufland.cz. Nyní jsme zákaznický servis zapojili. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Nedoporučuje obchod
- Termíny doručení nedodrženy, ani stanoveny nové
Nedodržen termín doručení, žádná zpráva o novém termínu doručení, žádné konkrétní informace s novým termínem doručení. Stále čekáme, zboží za 20 000 Kč!!!
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli vámi otevřený tiket, ve kterém zatím nebyl zapojen zákaznický servis Kaufland.cz. Nyní jsme zákaznický servis zapojili. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Doporučuje obchod
Mám zboží, ale nemám fakturu. Proto nezaplaceno
Chybí banka pro platbu
a chybí variabilní symbol, podle kterého si platbu najdete
Hezký večer MUDr. Jaroslava MickováReakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket, abychom objasnili váš požadavek. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Doporučuje obchod
- Spolehlivost, rychlost, důvěryhodnost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednávka dodána v přesném termínu, jsem velmi spokojená. Objednáno 20kg loupané slunečnice. Super cena.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Chybí mi možnost uložení zásilky, např. zásilkovna, balíkovna... Také bych ocenil možnost zaslání na dobírku.
Reakce obchodu Kaufland.cz
Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz,
děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli danou objednávku a vytvořili k ní tiket, kde vám vše rádi vysvětlíme. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu.
S přáním hezkého dne
váš tým Kaufland.cz -
Doporučuje obchod
První objednávka a velká spokojenost
-
Doporučuje obchod
- Rychlost
Chybí český návod
-
Doporučuje obchod
- Rychlé doručení
-
Doporučuje obchod
- Velice rychlá doprava a produkt (stěna vesakova) kvalitní a sestavování jednoduché
-
Doporučuje obchod
- Rychlost, dobře zabalené, doručení bez problémů.