• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doba doručení nástěnných hodin 3 týdny z německa je jak z minulého století. Jdete s tím pěšky???
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízený sortiment
    • Nejasná a obtížná komunikace
    • Dlouhá doručovací doba objednávky
    • Uvedené telefonní číslo pro případné dotazy opětovně nedostupné

    Zboží bylo objednáno a zaplaceno 25.11.2017. Přišlo 9.1.2018. Původně se mělo jednat o narozeninový dárek 16.12. Bohužel se nejednalo ani o dárek k Vánocům. Komunikace s obchodem byla velmi obtížná a i po zaslání opětovných e-mailů s prosbou o doručení na uvedenou adresu mi přišel e-mail o expiraci pro dobu osobního vyzvednutí. Byla jsem velmi zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    Dlouhá dodací lhůta u zboží ktere je označeno skladem (2 měsíce)
    Nepodání informace předem o tom, že zboží v původním termínu nedorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vadí mně, že po objednávce zboží o které jsem měl zájem mně bylo odpovězeno, že dodavatel již uvedené zboží nevyrábí, ale na www stránkách Kare je tento produkt stále nabízen jako by se nechumelilo.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • designové zboží, které jinde nekoupíte (aspoň o tom nevím)
    • při objednávce je často uvedeno, že je zboží skladem, poté, co si zboží objednáte a zaplatíte, přijde info, že zboží objednali ve skladu v Německu a dorazí za cca 3 týdny až měsíc :-(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem poprvé objednala v květnu, v srpnu, kdy byl po několikáté posunut termín dodání, jsem objednávku zrušila. V září jsem zkusila objednat totožné zboží znovu a situace se opakuje, neustálé posuzování termínu dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hezké webové stránky ale obchod to není.
    • Nemá žádné zboží skladem. Vše dosručují několik měsíců.

    Nedoporučuji. Je to hezké na dívání ale nakupujte jen pokud chcete 2 až 3 měsíce čekat než to doručí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednáno zboží skladem, potvrzeno předpokládané doručení na pobočku za 2 dny, poté však posunutí dodání o další tři týdny. Žádná odpověď na e-mail.

    Toto byl můj poslední nákup u tohoto obchodníka.

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednane zbozi nebylo dodano! Dodaci lhuta byla mesic. Po mesici od objednavky na dotaz, kde je zbozi jsem se dozvedela, ze ho dodaji mozna koncem prosince. Objednano 4.11.! Maximalni nespokojenost! Darek k Vanocum.

    Nedoporucuji, objednane zbozi nejsou schpni dodat!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Potvrzení o přijetí platby dorazilo až na mou výzvu, poté asi třikrát slíbený termín dodání, vždy změny. Zboží na první pohled zklamání, co se kvality týče a bohužel nejen na první pohled. Jednalo se o věšák, a neustále se rozpadá. Cena vs. kvalita absolutně neodpovídající. Může se jednat o výjimku, ale pro mě určitě poslední nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Atypické zboží
    • Zajímavý design
    • Zboží nekvalitně vyrobé v Číně, kvalita horší než Ikea
    • Při vrácení zboží obchod přestal komunikovat
    • Peníze vráceny až po telefonické urgenci a to za více než měsíc od vrácení zboží

    Koupil jsem dvě lampy (stojací + stolní). Zboží došlo ve velmi špatném stavu - špinavé, upatlané (už z výroby v Číně). Pod lakem byly zalakované nečistoty, dřevěné části měly třísky, vypadalo to, jako kdyby to dělal někdo na koleně někde v garáži. Kovové části neladily (různě barevné pokovení). Konstrukčně nefunkční.
    E-shop se chlubí "jedinečným designem", ovšem zpracování je tristní.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • zaujímavý tovar
    • dodanie

    Zaujímavý tovar, designové kúsky
    Dlhé dodanie, predlženie dodacej doby.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodací lhůta

    Doporučuji koupit přímo z Německa. V ČR velmi dlouhá dodací lhůta.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nabízejí něco co nemají na skladě, na stránkách to uvedeno nebylo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala 10. června a to zboží které bylo ve statusu skladem. Nyní mám informaci z obchodu, že zboží dorazí k nim z Německa 22. června. Teprve poté bude expedice.

    S přístupem obchodu, kdy zveřejňuje zboží skladem a přitom dodací lhůta je delší než 14 dní jsem nespokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neotřelý styl a design
    • neúnosně dlouhé dodací lhůty, zboží jsem objednala koncem března a v polovině června mi stále nebylo doručeno, přestože platit se musí dopředu, navíc musím obchod sama kontaktovat, abych zjistila, jak to s objednávkou vypadá, jinak se mi prozatím od nich nikdo neozval

    zklamání - těšila jsem se na vybraný designový kousek, ale to čekání víc než dva měsíce mi fakt vadí :-(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Široký výběr hezkých designových kousků.
    • Jednoznačně komunikace se zákazníkem.

    První nákup na Kare Design Shop mne velmi zklamal. Zboží nebylo připraveno k vyzvednutí v avízovaném termínu. O zpoždění dodání (o celý měsíc) jsem byla informována až na základě několika telefonátů z mé strany. Jako kompenzace sice byla nabídnuta doprava zdarma, nicméně zboží objednané v lednu stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavé designové produkty
    • Absence jakékoliv komunikace, a to i po urgenci - objednávka nepotvrzena ani nezrušena, po třech týdnech od objednání stále nevyřízeno a bez reakce.

    Před třemi týdny jsem z internetového obchodu objednal zboží - obchod potvdil přijetí objednávky, ale přestože mělo být zboží skladem, do dnešního dne nebylo zboží doručeno a obchod ani neupozornil na to, že by již nebylo dostupné. E-mailem jsem se po 14 dnech od objednání dotazoval na stav objednávky, ovšem ani na tento e-mail jsem neobdržel odpověď. S nákupem tedy nemohu být spokojen a přístup obchodu mě velmi nepříjemně překvapil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Z obchodu sice po objednávce hned volali, že 1 věc není a zda si chci počkat, až bude objednávka kompletní. Chtěla jsem vyčkat. Říkali, že se kolem 7.1. ozvou. Je 22.1. nikdo se neozval. Pokoušela jsem se posílat i písemný dotaz a také nic, snad jsme měla správnou adresu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic
    • Špatný personál- zavolal mi asistent prodeje a řekl že stolek ma ale je poskrabany a ani nedoporucil další varianty ani nevěděl jak dlouho by trvalo objednat další . Ne nabídnoul žádnou alternativu!!!pak jsem chtěla objednat ještě taburet ale bez úspěchu ..

    Pokud zboží je poškozené - nedávejte to na web stránky že je to skladem k odběru na prodejně Černý most

    Reakce obchodu KARE DESIGN SHOP

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za tuto nepříjemnou situaci. Kontaktovali jsme Vás ohledně poškození daného kusu a nemožnosti objednání nového, jelikož se výrobek přestal vyrábět. Objednávku na taburet jsme od Vás bohužel neobdrželi žádnou formou. V případě, že Vám nejde udělat objednávka na eshopu, tak nás můžete kontaktovat na emailu [email protected].

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme.

    S pozdravem
    KARE DESIGN