• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jsem udělala a platbu odeslala 28.10. Dnes je 10.11.a nemám zboží ani odpověď na dotaz, kdy je obdržím.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se mnou nekomunikoval o upřesnění termínu dodání zboží. Nereagoval na můj e-mailový dotaz a když jsem se ptala telefonicky, byla jsem informovaná, že má být zboží dodáno pravděpodobně druhý den. Zboží bylo dodáno až o týden později a opět mě průběžně o zpoždění nikdo nereagoval.
    • V den dodání jsem musela řešit požadavek řidiče na úhradu doplatku, který sice obchod vyřešil ještě před dodáním zboží, ale opět se nikdo neobtěžoval mi o tom říci, dokud jsem tam znovu nezavolala (ačkoli mi bylo přislíbeno, že se mi obratem ozvou zpět).
    • Největším zklamáním bylo samotné zboží - stůl z masivního dřeva. Naprosto nekvalitní zpracování, odstín výrazně jiný než v showroomu a na fotce. Kvalita jak zboží tak servisu absolutně neodpovídá ceně.
    • V Kare už nikdy... bohužel.
  • Pro zboží jsem zajela osobně. Doma po rozbalení jsem zjistila, že má prasklý pant /tudíž je nefunkční/. I když to byl poslední, vystavený kus, čekala bych, že zboží někdo očistí od prachu, pavučin atd.Obchod mi nabídl vrácení peněz nebo opravu,/sleva možná nebyla/,ale vzhledem k tomu, že to byl dárek, který jsem měla předat za 2 dny,stojan na víno jsme opravili, vyčistili sami. U obchodu této značky a jména bych čekala poněkud jinou kvalitu zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodání zboží i přes potvrzení objednávky.

    Reakce obchodu KARE DESIGN SHOP

    Dobrý den,
    zboží Vám nebylo doručeno, neboť chybou XML feedu bylo uvedeno na eshopu s nulovou cenou.
    Omlouváme se Vám za způsobené komplikace a přejeme pěkný den,
    Team KARE