Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží, které jsem jinde nesehnal
- 7.6. zakoupeno, 21.6. oznámeno, že bylo předáno PPL k odvozu na výdejní místo v Brně, v pondělí 25.6. vyzvednuto. Doba dodání byla avizována 5-7 dní.
- Platba při odběru jen v hotovosti.
- Špatně označený odběr v areálu.
- Neavizováno, že je zboží k vyzvednutí (o neinformování je informace v mailu což není dostatečné).
Neavizováno, že je zboží k vyzvednutí (o neinformování je informace v mailu což není dostatečné).
Platba při odběru jen v hotovosti.
7.6. zakoupeno, 21.6. oznámeno, že bylo předáno PPL k odvozu na výdejní místo v Brně, v pondělí 25.6. vyzvednuto. Doba dodání byla avizována 5-7 dní.Reakce obchodu Karavan.cz
Vážený zakazníku,
avizovaná doba nebyla 5-7 dní, ale 7-10 dní, přičemž tato nejpozdější lhůta platí zejména pro zákazníky, kteří si zboží objednají na dobírku, jelikož jim zboží může být rovnou zasláno. Vy jste jako způsob dopravy zvolil na výdejním místě v Brně, kam hromadně zasíláme zásilky 1x týdně a to vždy ve středu. I proto je zde snížené poštovné pouze na 59 kč. Pokud tedy Vaše zboží bylo na objednání a od dodavatele jsme ho obdrželi až ve čtvtek, zasíláme ho následně do Brna až další středu. Tato informace je ale uvedena, jak při výběru dopravy přímo na e-shopu, tak poté v potvrzovacím emailu. 9.6 jsme Vám také zasílali informativní email o tom, že zboží je na objednání a čekáme na jeho doručení. V den, kdy od nás zboží odcházelo jsme Vás také ještě emailem informovali. Vzhledem k tomu, že jsme internetový obchod, veškeré informace o expedici, vyzvednutí zboží apod. podáváme zejména prostřednictvím emailu. I možnost platby pouze v hotovosti je uvedena v emailu... I tak děkujeme za zpětnou vazbu a budeme dělat vše proto, aby jsme naše služby neustále zlepšovali.
S pozdravem
tým karavna.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží je odebíráno z DE. Dodací lhůta na výdejní místo v porovnání s ostatními obchody dlouhá - až 5 dnů. Při vyzvednutí zásilky ve výdejním místě v Plzni jsme zjistili, že bylo doručeno zcela jiné zboží. Vystupování personálu velmi negativní. Reklamace se posílala do Německa. Slíbeno dodání do 3 dnů. Zboží vůbec nedorazilo. Kdybychom se nezajímali, obchod nekomunikuje. Protože jsme zboží chtěli vzít na dovolenou, ale do našeho odjezdu nepřišlo, objednávku jsme zrušili.
Rozhodně nedoporučejeme nákup v tomto obchodě. Dorazilo jiné zboží a český obchod se vymlouvá, že za to nemůže, že chyba je na straně německého zasílatele. Že to pošle do Německa a uvidí. Fungují spíše jako výdejna zboží než prodejce. Komunikace personálu a ochota řešit tento problém velmi negativní.
Reakce obchodu Karavan.cz
Vážený zákazníku,
ano, většina zboží je na objednání u našeho dodavatele. Vzhledem k tomu, že máme v nabídce více jak 10 tis produktů není ani možné všechny držet skaldem. Dodavatel nás zaváží 2x týdně. Informaci zda je zboží skladem či je na objednání je uvedeno přímo u zboží, ještě před tím nežli ho vložíte do košíku. Vy jste si zboží objednal 10.6. 11.6 jsme Vám zaslali email, že zboží je na objednání a že bude naskladněno za cca 3-5 dní. Zboží přišlo 14.6 a byl jste telefonicky informován o možnosti jeho vyzvednutí. Pro zboží jste si přišel 15.6 a hned na pobočce bylo zjišťěno že bohužel došlo u dodavatele ke špatnému označení zboží, což je prostě možné. Také to u dodavatele připravují jen lidé a proto se může stát (byť minimálně), že udělají chybu. Ještě na pobočce jsme pro Vás objednali nové zboží, s tím že mělo přijít do úterý. Na Vaš rozčilující email, jsme ani z počátku nemohli reagovat, neboť jste vystupoval pod jiným jménem, než na které jste měl udělanou objednávku. To nám také situaci zrovna 2x neulehčilo. Poté jsme s Vámi již byli v kontaktu. Kolegyně se Vám snažila i bezúspěšně dovolat. Nezlobte se, ale opravdu jsme se ve Vaší situaci snažili udělat 100%, co jsme mohli.
S pozdravem
tým karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
Kdyby jste zboží radši doručili-jinak je hodnocení jasné-je cosi shnilého v obchodě...českém???
Reakce obchodu Karavan.cz
Dobrý den,
je mi líto, ale Vaše hodnocení nám není vůbec jasné. Ohledně stavu Vaší objednávky jste byl od jejího vytvoření 3x informován a vše proběhlo dle nás v pořádku.
S pozdravem
tým karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží sice dorazilo rychle, ale vzhledem k jeho zabalení bylo zničené, nepoužitelné.
Reakce obchodu Karavan.cz
Vážený zakazníku,
mrzí nás, že zboží došlo poškozené, ale vzhledem k tomu, že jste nás o této skutečnosti neinformovala a dozvídáme se o ní až z tohoto dotazníku, tak jsme Vám nemohli zaslat zboží nové či s Vámi a dopravcem nějak rešit situaci ohledně dodání poškozeného kusu.
S pozdravem
tým karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží , které se jevilo na webu jako kvalitní německé výroby je ve skutečnosti nižší standart , který se na jiných e-schopech prodává za třetinovou cenu.
Reakce obchodu Karavan.cz
Vážený zákazníku,
veškeré naše zboží objednáváme u dodavatele v Německu. Značka zboží, které jste si vybral je kvalitní neměli jsme s ní v minulosti žádné problémy, co se týká nespokojenosti našich zákazníků. Ani my jsme o Vaší nespokojenosti se zbožím, až doposud nevěděli. Kdyby jste nás informoval, určitě bychom se domluvili na vrácení či výměně zboží k Vaší spokojenosti...
S pozdravem
tým karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala a zaplatila před necelými třemi měsíci. Dodnes nedorazilo. Když na obchod volám, nikdo mi to nezvedá, přestože právě přede mnou několikrát i byl obsazovací tón. Nikdo nereaguje ani na moje mailove dotazy ohledně dodávky zboží. S takovýmto přístupem se v této době už skutečně málokdy setkáváme. Obchodníci naopak vychází zákazníkům vstříc, toto jednání je strašné.
Reakce obchodu Karavan.cz
Vážená paní Mašková,
píšete, že jste zboží zaplatila a zatím Vám nedorazilo. My ale vždy vystavujeme zálohovou fakturu, až v okamžiku přijetí zboží na sklad, právě z důvodu, aby zákazník neplatil za něco, co nemáme skladem. Tato informace je také uvedena při výběru platby. Vy jste peníze poslala sama od sebe na naše č.ú, které jste si někde našla (asi ve VOP). Paní účetní neměla variabilní symbol ani žádné jiné věci, podle čeho by Vám platbu mohla přiřadit.. Bohužel jen částka, která je stejná s Vaší objednávkou nestačí k pořádné identifikaci. Nakonec však dnes vše dohledala.. Ohledně volání, ano je možné, že máme často obsazeno a poté nezvedáme telefony a to právě z důvodu, že se věnujeme zákazníkům, kteří přišli k nám na pobočku. Proto také žádáme o emailovou komunikaci. Nyní jsem ale také kontrolovala emailovou schránku, ale na Vaše jméno ani email není na [email protected] žádný nezodpovězený email.. Věřte, že dokážeme přiznat chybu, ale nikdy by jsme si nenechali nic zaplatit pokud bychom zboží neměli...
S pozdravem
tým karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
- Obchod mě po týdnu informoval, že jim zboží deklarované jako "skladem" teprve dojde. Což hodnotím kladně, že se někdo aspoň ozval
Zboží s popisem "SKLADEM" možná skladem je, ale třeba v Číně. Takže dát obchodu přednost proto, že má zboží skladem a že ho budete mít dříve či v termínu, který potřebujete, je úplný nesmysl.
Reakce obchodu Karavan.cz
Vážený zákazníku,
chápu Vaši nespokojenost s nákupem. Ve Vašem případě opravdu došlo k situaci, kdy systém ukazoval, že je Vaše zboží skladem.. Bohužel nastala chyba při naskladění položky v minulosti a nám se to stále jevilo, že zboží máme skladem. Naskladnění děláme ručně do pc, takže chyba je bohužel možná.. Našim velkým pochybením však bylo, že jsme Vás o tom informovali až 5tý den. To se nesmí stát. Měl jste být informován obratem. Mrzí mě, že došlo k této situaci a budeme dělat vše proto, aby se to už více neopakovalo...
a jen poznámku: objednáváme z Německa a ne z Číny :)
S pozdravem a přáním hezkého dne
A. Halířová
za tým karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
- Pěkné stránky
- Žádost o hodnocení přišla dřív než zboží.
Velmi pěkné stránky a zajímavý sortiment.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- široký sortiment zboží
- Dodáno jiné zboží
- Nekomunikace a neustále výmluvy
Už nikdy víc. Raději zaplatím víc, ale zboží dostanu včas a především to, které jsem si objednal.
-
Nedoporučuje obchod
- Tři dny bezúspěšných pokusů se dovolat.
- Zakoupené zboží mělo stav skladem, ale skladem zjevně nebylo.
Objednávka 30.4.2018. Vybráno zboží, které bylo "skladem". 7.5., 9.5., 10.5. - každodenní opakované mnohočetné neúspěšné pokusy dovolat se na jediné tel. číslo, uvedené na webových stránkách. 11.5. mail od karavan.cz , že objednávka bude kompletní pravděpodobně 16.5., pokud dorazí chybějící zboží.
Reakce obchodu Karavan.cz
Vážený zákazníku,
jak jsme Vám již psala, bohužel se ve Vašem případě stala situace, kdy si těsně před Vámi stejné zboží objednal i jiný zákazník, tudíž nám se poté Vaše objednáka nejevila jako objednávka, kterou je možné okamžitě vyexpedovat. Změna skladových zásob se na eshopu nestačila promítnout..Ráda bych také reagovala na věc týkající se telefonů. Vzhledem k tomu, že provozujeme také kamennou prodejnu, tak v případě že máme na pobočce zákazníky, kterým se věnujeme, tak není možné telefony brát. Z tohoto důvodu také prosíme a upřednosťujeme emailovou komunikaci na kterou je vždy odpovězeno do 24h.
S pozdravem
A. Halířová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Objednáte zboží po době vám příjde fakrura kterou v dnešní době platíte převodem nejde zaplatit rovnou z karty, dochází ke zdržení a proto jsou dlouhé dodací lhůty.Bohužel to asi v obchodě nechápou a nedokáží pochopit že některé E shopy zvládnou doručit zboží za 24 hodin.Bohužel tenhle Eshop už ne.
Vše jde hrozně pomalu.
Reakce obchodu Karavan.cz
Vážený zákazníku,
jak jsem Vám již psala do soukromé zprávy, tak není možné zboží, které nemáme skladem expedovat do 24h. Vaše zboží bylo na objednání (tato informace je uvedena přímo v detailu zboží, ale také v následném potvrzovacím emailu). Co se týká platby převodem, tak neumožňujeme platit online, neboť v nabídce máme přes 10 tisíc produktů a jen zlomek z toho skladem. Následně by tedy zákazník platil za něco, co nemáme fyzicky na skladě, proto vystavujeme zálohovou fakturu, až v okamžiku přijetí zboží na sklad. Veškeré tyto informace zákazník obdrží neprodleně po vytvoření objednávky. Proto pokud pro Vás tato lhůta dodání byla nepřijatelná, měl jste nás o tom informovat a my bychom Vaši objednávku stornovali.
S pozdravem
A. Halířová
tým karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zbozi, ktere meli skladem mi ani po 7 dnech neposlali. Az na zaklade telefonicke urgence zbozi zaslali.
Reakce obchodu Karavan.cz
Dobrý den,
omlouváme se Vám a uznáváme naše pochybení. Zboží jsme měli skutečně skladem, ale bohužel jsme si omylem nevšimli, že je Vaši objednávku možné ihned vyexpedovat. Určitě zdržení nebylo schválně, ale opravdu jsme ji přehlédli. Tímto se Vám omlouváme a chápu Vaši reakci. Věřím, že už se to pro příště nebude opakovat.
S pozdravem
A. Halířová
tým karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dlouhá dodací lhůta,zmetkový kus v dodávce(Tspojka)
Jak jsem uvedl,špatná komunikace,dlouhá dodací lhůta a navíc jeden vadný kus(T spojka),unikal vzduch.Musel jsem obstarat novou v ceně 110,-kč.
Reakce obchodu Karavan.cz
Vážený zákazníku,
mrzí nás, že nejste s nákupem u nás spokojen.. Co se ale týká lhůty dodání zboží, tak byla splněna, dle předem stanovených informací. Objednal jste si zboží, které jsme neměli skladem. O tom, že jeho doručení bude za cca týden jste byl informován emailem. A tento termín byl splněň. Zboží jsme Vám odeslali přesně 7 den po objednání. Uvádíte zde také vadný kus. O této skutečnosti se ale bohužel dozvídáme až z Vašeho hodnocení zde. Pokud by jste nás o této skutečnosti informoval, určitě bychom se s Vámi domluvili na případném vyrovnání, výměně apod.
S pozdravem
Váš karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
- Bydlím ve stejném městě
- Malá kvalifikace zaměstnanců.
Reakce obchodu Karavan.cz
Vážený zákazníku,
je nám líto pokud Vám přijde naše kvalifikace nedostatečná. Samožřejmě nikdo není vševědoucí, ale i tak se snažíme zákazníkům maximálně vyjít vstříc a mnohdykrát řešíme jejich otázky a problémy i za spolupráce s našim dodavatelem a hledáme společné řešení. Na pobočce kolegyně řeší zejména adminisrativní záležitosti, ale i tak se vždy snaží co nelépe poradit. K odborným dotazům pak slouží zejména náš email [email protected] z něhož odpovídá pan Pelc a odpověď se zákazníkům dostává max. do druhého dne. I nadále se ale snažíme na sobě pracovat a zlepšovat naše služby.
S pozdravem
Váš karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
většinou není dodržena doba dodání- je neúměrně dlouhá, v sezoně to může být velice nepříjemné. nemají dostatečné zásoby na prodejně,a musí doobjednávat u dodavatele.
Reakce obchodu Karavan.cz
Vážený zákazníku,
mrzí nás, že nejste s našimi službami spokojen. Ale pokud není zboží skladem u našeho dodavatele, tak to bohužel nejsme schopni nijak ovlivnit. I tak se ale snažíme poskytnout tuto informaci zákazníkovi co nejdříve, aby si toho byl vědom... Vzhledem k tomu, že máme v nabídce více jak 10 tisíc položek zboží, je velmi těžké uspokojit všechny jejich skladové zásoby. I tak se ale snažíme a na sezónu naskladňujeme podstatně více produktů.
S pozdravem
Váš karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Jedním slovem KATASTROFA !
Reakce obchodu Karavan.cz
Vážený zákazníku,
omlouváme se za vzniklé potíže při zpracování Vaší objednávky.
V daném případě došlo bohužel k chybě u označení objednaného zboží, resp. k uvedení objednacího kódu na straně naší a straně dodavatele.
Omlouváme se za vzniklé komplikace a budeme rádi, pokud nám i do budoucna zachováte přízeň.
S pozdravem
tým karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
- téměř nulová a pomalá komunikace
- reklamace nepochopena
- nyní mrtvý brouk...
Reakce obchodu Karavan.cz
Dobrý den,
nezlobte se na nás, ale Vaše reklamace nám není jasná. Váš objednaný produkt (https://www.karavan.cz/_310_600-mezikus-pro-pripojeni-d-regulatoru-na-cz-bombu-x-.htm) jste obdržel v pořádku a na následné dotazy, zda-li by bylo možné zakoupit tento díl, ale s opačným závitem, tedy pravým jsme Vám odpověděli, že není možné. U karavanů a tohoto typu příslušenství je připojení na pravý závit pouze trubkou.
Pokud Vám díl nevyhovoval mohl jste jej zaslat zpět a my bychom Vám vrátili peníze. Proto nás velice mrzí, že nám dáváte takové hodnocení skrze tento portál.
S pozdravem
karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží bylo doručeno, ovšem poškozeno kde je vidět, že již zničené muselo být zabaleno k odeslání, jelikož část úlomků plastů v balíku nebylo. Nefunkční markýza konkrétně...
Reakce obchodu Karavan.cz
Dobrý den,
opravdu není v našem zájmu zasílat zákazníkům poničené zboží. Na základě Vámi zaslaných fotografií je vidět, že originální přepravní obal byl během doručování poničen přepravcem a tudíž jste měl situaci nahlásit do předávacího protokolu.
I přesto jsme situaci začali následně řešit s dopravcem, ale kvůli absenci zápisu o škodě jsme momentálně na straně prohrávajících. K situaci se samozřejmě stavíme čelem a proto bychom Vám rádi nabídli alespoň slevu na zakoupené zboží či náhradní díly. Tohle je momentálně opravdu vše, co pro tento případ můžeme udělat.
S pozdravem
karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží mám objednané od července osobně na prodejně a dodnes ho nemám. Několikrát jsem tam byla osobně a ještě moji objednávku nemohli najít. Objednala jsem přes e shop a z obchodu jsem měla telefonát ze zboží už se nevyrábí. Ale ohledně mé objednávky v kamenné prodejně žádná odezva.
Reakce obchodu Karavan.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení a velice nás mrzí Váš negativní zážitek.
V létě Vám bylo nabídnuto během rozhovoru ohledně topení, že náhradní díl se pokusíme sehnat a vzali bychom jej na sklad. Jelikož nedošlo k závazné objednávce, ale k aktu dobré vůle z naší strany, nás mrzí, že došlo k takovému nedorozumění.
Zboží bylo od léta objednáno již 4x a to se žádnou odezvou od dodavatele. Až při poslední objednávce nám bylo sděleno, že produkt se již nevyrábí o čemž jste byla bezprostředně informována.
Věříme, že i přes tuto negativní zkušenost nám zachováte přízeň a rádi Vám zprostředkujeme budoucí objednávky.
S pozdravem
karavan.cz -
Nedoporučuje obchod
- 30.8.2017 jsem objednal zboží za 603.-KČ 10. 9.2017 mi přišlo že zboží poslali ale bude stát 734.-KČ a je 18.9.2017 a zboží zatím nedorazilo.Zdravím Vás Václav Cís a těším se že do jara to dorazí.
- výhoda je že přijde zima tak to tak nepotřebuji.
Reakce obchodu Karavan.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Prověřili jsme vyexpedovanou zásilku u dopravce a dle PPL byla zásilka odmítnuta příjemcem a byla převezena na depo. Situaci nadále řešíme jak s dopravcem tak i s Vámi. Vzhledem k tomu, že jste byl o celém procesu, již od objednání informován naší kolegyní, velice nás mrzí záporné hodnocení.
Vámi objednaná 2,5 m lišta nesplňuje podmínky pro přepravu jako běžný balík a jak je uvedeno v dopravě na našich stránkách: paletová přeprava zahrnuje kromě nadměrných zásilek i přepravu předmětů delších než 2 metry. Na tyto zásilky je nutné k základní ceně přepravného připočítat 250,- Kč včetně DPH. Proto Vám byla navýšena doprava a celková částka tak činila 734,- Kč
Zároveň při dokončení Vaší objednávky jste souhlasil s obchodními podmínkami, ve kterých je uvedeno v 6. článku 9. paragrafu: Pro dopravu Zboží na adresu udanou kupujícím bude použit dopravce PPL CZ s.r.o. a na území Slovenské republiky PPL CZ s.r.o., s výjimkou Zboží, které zabalené v přepravním obalu přesahuje 2 metry nebo zasílané na paletách, pro jehož dopravu bude použit dopravce Toptrans EU, a.s.. a dále rozvedeno ve 12. odstavci: K nákladům na dopravu Zboží nadměrných rozměrů (markýzy, lednice, apod.) se připočítává příplatek ve výši 250 Kč.
Věříme, že nám zachováte přízeň i v budoucnu a neváhejte nás kontaktovat přímo s jakýmkoliv dotazem či problém.
S přáním hezkého dne
karavan.cz