Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosté nedodržení termínu doručení. Slíbeno bylo odeslání do 24 hodin, zboží bylo skladem. Nicméně odesláno bylo až po 4 pracovních dnech, tudíž jediný důvod k nákupu - tj. zboží skladem k rychlému odeslání - se úplně vymazal.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za recenzi z eshopu Vše pro karavan.
    Po důkladném přezkoumání Vaší recenze a naší zákaznické databáze jsme bohužel došli k závěru, že Vaše recenze není pro nás relevantní, jakožto recenze, kterou nám udělila naše konkurence.
    Toto jednání nevnímáme jako správný přístup k tomu, jak by měla konkurence vystupovat.

    S pozdravem,
    Tým Karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Sortiment.
    • Lži od začátku do konce. Začne to tím, že na webu mají označení zboží "skladem", ale že jde o sklad na opačném konci Evropy zjistíte až po urgenci za dva týdny. Slečna tvrdí, že to právě došlo a ihned vám to budou expedovat. Další týden "k dobru", protože u další urgence zjistíte, že je zboží "právě naskladněno. Za další tři dny konečně dorazilo.......

    Fakt jsem myslel, že to nestihnu do dovolený. Výmysly a oblbování zákazníka neuklidní, jenom víc naštvou. Nechápu...

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,
    objednal jste si specifické neskladové zboží, které je skladem u našeho dodavatele v Německu a dodání standartně trvá 10 pracovních dní, o čemž jste byl informován.
    Okno jste objednal 12. 7. a 24. 7. Vám dopravce toto okno doručil.
    Kolegyně na zákaznické podpoře bohužel není schopna ovlivnit dobu naskladnění, ale jsme rádi, že jsme zboží nakonec naskladnili včas.
    Mrzí nás, pokud jsme Vám způsobili jakékoliv komplikace.

    S pozdravem,
    Tým Karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dopravce PPL naprosto zklamal, není schopen zboží dodat a navíc vyžaduje další platbu zboží, která byla obchodu již uhrazena. Na zboží stále čekám.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,
    za způsobené komplikace dopravcem se Vám omlouváme.
    Udělali jsme několik kroků, abychom Vám Vaši objednávku doručili a to bez komplikací.
    Budeme rádi, pokud se na nás přes tuto nepříjemnou situaci opět v budoucnu obrátíte, případně jsme Vám k dispozici na emailu [email protected].

    S pozdravem,
    Tým Karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • POZOR - LŽOU VÁM, ŽE MAJÍ ZBOŽÍ SKLADEM

    Důvody mé nespokojenosti:

    1. na webu lhali, že mají mnou objednávané zboží skladem,
    2. toto zboží si nechali i přesto mnou objednat a dopředu zaplatit,
    3. asi týden nebyli schopni mě o nedostupnosti zboží sami informovat,
    4. asi týden nebyli schopni mě informovat, že tedy žádnou zásilku nebyli schopni logicky ani odeslat
    5. jejich pracovnice se mě až po mém kontaktu snažili podsunout, že je chyba asi tedy u mě, jelikož na webu bylo prý určitě u položky uvedeno „skladem u dodavatele“, a že tedy za debila jsem asi já (zákazník!!!) - takovéto zboží bych přitom neobjednával a šel bych automaticky jinam.
    6. Když jsem paní vysvětlil, že umím číst, svedla to prý na jejich IT systém, a že se to prý může stát, a oni za to přeci nemohou, může za to to IT...
    7. Lžou tedy pravděpodobně záměrně lidem, že mají zboží skladem a pak z nich dělají idioty, když se zákazník po týdnu ozve, kde tedy to zboží je, když dnešním standardem je doručení D+1, max. D+2.
    8. Pro mě to tak je velmi neseriózní obchodník, který nepatří do služeb třetí dekády jednadvacátého století. Zjevně jim uniká, jaký je naprosto automaticky očekávaný standard služeb a dodávání zboží v dnešní době už i v ČR, resp. i napříč EU, resp. světem (objednávám často všude možně, a na tohle jednání nejsem zvyklý, a zvykati si nechci a ani nebudu).

    Kvůli drobotině, kterou jsem však objednával logicky právě proto, protože ji , logicky, potřebuji dodat, jim následně vyvolávám, naháním, čekám, píšu maily a následně zjišťuji, že jsou to podvodníci a lháři, kteří se neštítí nechat si zaplatit za zboží, o kterém tvrdili, že jej mají skladem, a které nemají k dispozici a nemohou ho zákazníkovi tedy ani dodat.

    Cítím se tak tímto eshopem SYSTEMATICKY PODVEDEN. Aktuálně čekám na vrácení peněz, které jsem jim dopředu zaplatil, a které tak svým postupem ze mě podvodně vyloudili.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás, že jste se u Vaší objednávky setkal s komplikacemi.
    Bohužel někdy se stane, že dojde k vyprodání zboží v době, než dokončíte objednávku.
    Bohužel Vaše emaily, které jste nám zasílal nám doručené nebyly, z tohoto důvodu jsme na ně nemohli reagovat, ale telefonicky s Vámi kolegyně ihned komunikovaly a snažily se situaci vyřešit.
    Vrácenou částku za stornovanou objednávku Vám již kolegyně na účet proplatila.

    S pozdravem,
    Tým Karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Žádný vařič mí nepřišel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží, které mělo být údajně skladem protože jsem ho potřeboval co nejdříve dodat.Firma ho až po 4 dnech po objednání předala dopravci i když udává že zboží které je skladem expeduje do 24 hodin.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal které bylo skladem a přesto ještě nedorazilo.
    Dlouhá doba dodani a nulová komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Źádná komunikace ze strany obchodu. Dodací lhůta neodpovídá dodání uvedeném na stránkách v detailu zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné info o objednávce čekám už neco přes 14 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Rychlá dodávka, ale nekvalitní zboží

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V e-shopu deklarovali dodací lhůtu (“skladem u dodavatele”), kterou ovšem po objednání nebyli schopni dodržet. Objednávku jsem tedy zrušil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I když jsem jim psal pokud bude doručení trvat déle než 8 dní aby mě dali vědět.Dnes je to 11 dní a žádná reakce.Nic!!!!!!!!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ptají se, jak jsem spokojen s nedodaným zbožím.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dnes je 20. 5.a doposud jsem neobdržela objednávku z 9.5
  • Nedoporučuje obchod

    po uplynutí 1 měsíce nebylo zaplacené zboží dodáno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekám víc jak 20 dní a pořád nic
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabídka zboží, co ač propagováno skladem a zaplaceno následně v rozumném termínu nedorazí.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    od konce prosince do konce ledna je chod našeho e-shopu omezen z důvodu rekonstrukce pobočky a webových stránek. Ke konci roku u nás také probíhaly inventury, tudíž nemohla být Vaše objednávka odeslaná. Avšak informace o inventurách a uzavření pobočky byly uvedeny na stránkách. Každopádně se Vám za tyto komplikace omlouváme a začátkem února začneme všechny přijaté objednávky rychle odbavovat, tak věřím, že zboží už bude brzy u Vás..

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nedodal a nekomunikuje ( mail ani telefon

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    ohledně Vaší objednávky vytvořené 6.12 jsme Vás hnedka 8.12 informovali o tom, že zboží není aktuálně skladem u dodavatele.. Bohužel u nás v posledních dvou týdnech probíhaly inventury a bylo těžší se k nám dovolat. Na emailovou komunikaci ale bylo vždy do 24 h odpovězeno.

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka zrušena obchodem, na penize zpet stale čekám…

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    prověřuji vrácení Vaši platby a dle informací byly Vaše údaje již přeposlány na účetní oddělení k proplacení.

    S pozdravem

    tým karavan.cz