Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednané a zaplacené zboží v hodnotě přes 8000,- kč z 2.11.2021 obchod omylem poslal na jinou než dodací adresu dne 9.11. Dle referenčního čísla zásilka nedohledatelná, až 12.11. volal kurýr ze špatné adresy. Zásilku vrátili na depo, obchod vyřídil s dopravcem přesměrování zásilky na správnou adresu která byla celou dobu uvedena v dokumentech. Nyní je 19.11.2021 a zboží dosud nedorazilo. Ano, chyba se stane. Doufám, že zboží někdy dorazí.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    ano, moc se omlouváme za naše pochybení, kdy jsme zboží zaslali omylem na fakturační adresu místo dodací :(. Bohužel se sešlo více okolností a i DHL to následně přesměrovala jinam. Celou dobu jsme se ale snažili věc s Vámi aktivně řešit. Již máme zprávu, že zboží v pořádku dorazilo. Ještě jednou se omlouváme za komplikace a děkujeme za pochopení.

    Za tým karavan.cz
    Alena

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Hrozné, zboží nemají na skladě a propagují ho...NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    ano. V nabídce máme více jak 10 tis produktů a není v našich silách vše držet skladem. Skladová dostupnost zboží je ale uvedena přímo u produktu. I u Vašeho produktu byl uveden stav "na objednání.". Po objednání zboží zákazníky průběžně informuje o stavu objednávky. Je nám líto, že jste nebyl spokojen :( a budeme se i nadále snažit naše služby zlepšovat.

    Za tým karavan.cz
    Alena

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zákaznická podpora je k ničemu. Vůbec nekomunikuje...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nenabídli mi žádnou alternatívu

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    bohužel pokud není v nabídce žádná možná alternativa, tak to nejsme schopni ovlivnit :(

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tragická komunikace. Za 3 dny jsem se nedozvěděl, zda jsem objednal správný ventil, ani zda ho mají skutečně skladem jak uvádějí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to skoro tři týdny , zboží objednané na dobírku nikde reakce obchodu žádná .

    Po mých zkušenostech ve mě nebudi příliš důvěru .

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    o stavu Vaši objednávky jsme Vás informovali dva dny od jejího vytvoření. Bohužel dodavatel neměl zboží skladem. Zasílali jsme Vám i předpokládaný termín naskladnění zboží. Jestli Vám email nedorazil je možné, že spadl do spamu. Ale informativní emaily od nás chodí automaticky. Mrzí nás, že jste s našimi službami nebyl úplně spokojen. Snažíme se je ale neustále zlepšovat a věříme, že příští nákup proběhne bez problémů :)

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Poznámka máme poslední kus skladem, znamená že je to někde u výrobce , dodavatele skladem a dodávka řádově v týdnech. Když člověk vybírá zboží které potřebuje hned podle toho co je skladem, tak celkem zklamání

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    bohužel ve Vašem případě došlo k tomu, že v jednom okamžiku došlo k vytvoření Vaší objednávky a zároveň prodeje zákazníkovi u nás na prodejně. Systém se zaktualizoval až následnou minutu. Tyto případy jsou velmi výjimečné, ale může k nim dojít. Za to se omlouváme.

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Nejsou schopni zajistit překlad z NJ.jak jim to nařizuje zákon. Ani zásilku nekontrolují že není kompletní.Po nahlášení dají odkaz na internet ale tam je to pouze v NJ.
  • Nedoporučuje obchod

    zboží jsem neobdržel

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    bohužel dotazník ohledně spokojenosti chodí automaticky již šestí den po objednání. Pokud nemáme zboží skladem je dodací lhůta 7-10 dní.

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • nedodržení termínu dodání

    na stránkách nabízí dodání 3-5 dní a po telefonickém kontaktu najednou až dva týdny,odjednávku jsem zrušil

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    ve Vašem případě muselo pravděpodobně dojít k přehlédnutí. Dodací lhůtu 3-5 dní neuvádíme, mame pouze lhůtu 7 dní a 7-10 na zboží, které je u dodavatele skladem.

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednáno a stále čekám stále čekám

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás dlouhá dodací lhůta. Bohužel pokud není zboží skladem u dodavatele, tak to nejsme schopni urychlit.

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 11 dnech od objednání jsem zjišťovala, jaký je stav mojí předem zaplacené objednávky. Po emailu mi dorazila odpověď, že zboží je naskladněné a bude odeslané za 3 pracovní dny (vzhledem k svátkům a víkendům to znamená čistého času za týden). Bez omluvy, bez ničeho.
    Dohromady tedy budu jen na odeslání zboží čekat téměř 20 dní, pokud ho tedy odešlou jak napsali. A kdybych se nezeptala, pravděpodobně by na mě zapomněli úplně, nevím.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za dlouhou dodací lhůtu ohledně Vaší objednávky. Bohužel se nám naše objednávka od dodavatele zpozdila a odesílání nabralo velký skluz. Poté se do toho ještě dostaly i ty svátky... V systému ale vidím, že jsme Vám ohledně toho psali informativní email... Je možné jestli nespadl do spamu. Nebojte určitě bychom na Vás nezapomněli... I tak se Vám ale moc omlouváme za zpoždění a komplikace.

    S pozdravem tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka nedoručena
    • Neodepisují na email
    • Nezvedají telefon
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Co se týká mejlu technické pomoci absolutně nefunguje dodnes nemám odpověď.
    • Moc nefunguje ani komunikace část zboží není ani v zahraničním skladu přesto že je nabízena jako skladem
    • Uvítala bych nabídku podobného zboží, což se nestalo až na můj popud.
    • Mám pocit že obchod nemá zájem prodávat. Upřímně kdybych zboží neměla zaplacené zrušila bych a objednala u konkurence

    Velice špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    JIž podruhé jsem dostal stejnou zprávu na hodnocení . Doposud jsem nic nedostal. Tak nevím co mám hodnotit. Nejdříve řádně pracujte a pak se ptejte jak je zákazník spokojen. Co mám chválit? Snad to letos ještě dojde.Na zboží se těším.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zakazníku,

    bohužel dotazník ohledně spokojenosti chodí automaticky již 6 den po objednání od společnosti Heureka. Jelikož Vaše zboží bylo na objednání u dodavatele ( a ten ho aktuálně neměl skladem), tak jsme se do této časové lhůty nevešli. Nicméně je zvláštní, že Vám dotazník přišel opakovaně. I tak se omlouváme za delší dodací lhůtu a věřím, že Vám zboží brzy dorazí.

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouha dodací doba, zboží teprve po objednávce objednávají v zahraničí s nejistou dodací dobou

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    informace ohledně skladové dostupnosti je vždy uvedena přímo u produktu. Vaše zboží bylo na objednání u dodavatele, který aktuální den měl ještě zboží skladem, bohužel při objednání od nás u něj bylo již vyprodáno. Proto se celý proces prodloužil. Snažíme se stále navyšovat naše skladové zásoby, abychom Vám pro příště mohli nabídnout expedici zboží obratem.

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    čekám na dodání, takže co mám hodnotit?
    Proč zasíláte dotazník, aniž si prověříte, zda bylo zboží dodáno???

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zakazníku,

    bohužel dotazník od společnosti Heureka ohledně spokojenosti chodí automaticky 6 den. Pokud je zboží na objednání u dodavatele, kde uvádíme sedmi denní dodací lhůtu, tak se do hodnocení nevejdeme.

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo,nevím kdy dorazí,ale takovou dobu čekat na ND,to je k nevíře.To by tu bylo již i z USA.Hlavně,že jde reklama,ale skutek utek.Děkuji,ale příště budu hledat jiného dodavatele,za takovou cenu už u vás ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • komunikace pouze emailem
    • dlouhá dodací lhůta

    jedna skelnička byla prasklá - zřejmě při balení, zbytek zásilky byl v pořádku

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že zboží přišlo poškozené. Pokud jste ještě tak neučinil, kontaktujte nás na [email protected] a věřím, že věc vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    A. Halířová

  • Nedoporučuje obchod

    Nereagují - neberou telefon.