Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Chyba v objednávce
  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží bylo doručeno neúplné. Chyběla šířka proti mucham
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží se objednávají až na základě objednání zákazníkem

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Dobrý den,

    ano, v nabídce máme více jak 12 000 položek a některé z nich jsou na objednání. Vždy je ale tato informace, zda máme zboží skladem - či je na objednání, uvedena u produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv nerad, tak musím dát záporné hodnocení. Tak amatérský přístup k obchodu jsem snad ještě nezažil. Zavádějící informace na e-shopu!!!! 02.04.2019 jsem si objednal stanovou předsíň ke karavanu, jen z důvodu, že jsem ji potřeboval rychle. Uvádějí dostupnost „skladem u dodavatele – expedice za 7 dnů“. Šestý den mi přišel e-mail z oznámením „Položka objednávky je bohužel momentálně u dodavatele vyprodána, předpokládaný termín naskladnění je 18.5. v DE“. Na co čekali těch 6 dní??? Bohužel jsem to zaplatil dopředu. Zboží mi přišlo 20.05.2019. Celý čas na e- shopu je dostupnost za 7 dnů!!!! Před dodáním, volají, čekal jsem, že se chtějí omluvit a nabídnout nějakou kompenzaci. Ale naopak, volají jen proto, že dopravu kterou mají na e-shopu, je malá a chtějí doplatit ještě dalších 261,-Kč. Za zboží které stojí víc jak 37 000,- bych očekával dopravu zdarma. Upozornil jsem ji na zavádějící informace o dodání. Koukám, že to stejně ignorují a píši tam pořád co se jim chce. Hodně problému a nepříjemnosti jsem měl kvůli pozdnímu dodání předsíně. Nedoporučuji tento e-shop, v žádném případě si tady už nic neobjednám. Vyhněte se mu obloukem. A pokud jste v nouzi a musíte si tady něco objednat, hlavně to neplaťte dopředu.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený pane Kuchta,

    moc mě mrzí, že se v průběhu Vaší objednávky vyskytly určitě problémy, které jsme však nebyly schopni ovlivnit. Náš systém je napojen na skladový systém našeho dodavatele a tudíž zobrazuje jeho stavy. Bohužel se nám vyskytl problém, kdy požadované zboží fakticky skladem neměli, přesto bylo v systému evidováno jako "skladem". Také proto se nám to promítalo na eshopu. I přes naší urgenci u dodavatele byl stav změněn až posléze. Proto k Vám i informace ohledně jeho nedostupnosti došla až 6 tý den. Co se týká platby předem. Tak v případě, že by jste chtěl peníze vrátit, tak by určitě nebyl žádný problém a peníze by jsme Vám obratem zaslali zpět. Vy jste se však o tomto nezmínil.. Uvádíte také navýšené poštovné. To Vám opravdu bylo navýšeno, jelikož způsob dopravy, který jste si vybral přesáhl k tomu vázané parametry (balík do 30 kg a 120x60x60) a jednalo se o speciální nadrozměrnou dopravu.. Ještě jednou se omlouváme za komplikace, které ve Vašem případě vznikly a věřím, že budete alespoň se zbožím spokojen.

    Za tým karavan.cz
    A. Halířová

  • Nedoporučuje obchod

    • K markýze mi účtovali + 2000 Kč (doprava z německa) ale na eschopu není uvedeno.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Dobrý den,

    ano, na markýzy delší jak 3m máme doplatek 2000kč. O této informaci jste byl ale neprodleně po vytvoření objednávky informován a tato skutečnost je uvedena i v našich obchodních podmínkách.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zboží není dostatečně specifikováno

    Nabízení zboži je pro mne zklamáním. Koupil jsem sprchovou vaničku za 1300,- která je z tenkého plastu cca3mm, bez opory neschopná použití, a tříbodový zámek na CW dveře. To samé za 940,- Na obrázku jako nerez nebo elox. hliník, jinak fórové zboží s vylehčením všude ktde to šlo. Mechanika zámku plast. Asi dlouho nevydrží. Nastříkáno stříbřenkou. Jsem zklamán.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Dobrý den,

    všechny komponenty do obytných aut a karavanů se úmyslně dělají co nejlehčí, aby zbytečně nezatěžovaly hmotnost auta. Co se týká materiálů, tak je vždy možnost se na konkrétní poptat. Obecně se tyto věci dělají na stejném principu a to jak u výrobců aut, tak u dodavatelů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nedoručeno 12 dní není u dodavatele, nebylo uvedeno v eshopu tam bylo napsáno na skladě tak nevím ????

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo na několika místech odřené a přesto odeslané.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod nedoporučuji. Karavan je pouze překupník. Inzeruje zboží určitých rozměrových parametrů. Dodá však zboží z Německa bez kontroly rozměrů s jinými rozměry. Konkrétně s dvojnásobnou hloubkou - místo 10 je 20 cm. Bližší informace snad sdělí v obchodě.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí mě, že nejste s nákupem spokojen. Vaši věc jsem se snažila obratem vyřešit, jakmile jste mi o ní informoval. Bohužel chybné rozměry uvádí i náš dodavatel, tudíž tato mylná informace jde přímo od výrobce. Každopádně jsem Vám nabízela výměnu či vrácení pěněz a vy jste tuto možnost odmítl. Mrzní mě, že není zboží podle Vašich představ, ale snažila jsem se Vám nabídnout různě varinty, aby jste byl spokojený, ale bezúspěšně. Věříme, že nám zachováte přízeň a pro příští nákup bude vše v pořádku.

    S pozdravem
    A. Halířová
    karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala 2. 1. a do dnešního dne nebylo dodáno.

    Zboží jsem objednala 2. 1. 19 a do dnešního dne nebylo dodáno. Nepamatuji, že by některý internetový obchod takto dlouho zboží nedodal.
    Potřebuji tento podhlavník pro nemocného manžela a asi jej budu muset koupit jinde.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Dobrý den,

    bohužel nebylo do dnešního dne v našich silách Vám zboží doručit. Jak jsme upozorňovali v celém průběhu objednávky, tak i v potvrzovacím emailu, zboží objednáváme a expedujeme po novém roce až od 7.1 a to z důvodu inventur u dodavatele a u nás. Jelikož Vaše zboží bylo na objednání u našeho dodavatele ( tato informace je uvedena přímo v náhledu produktu), tak Vaše zboží bylo hned 7.1 objednáno a 10.1 jsme jej obdrželi k nám na pobočku. Jelikož jste zvolila platbu zálohovou fakturou, tak jsme Vám ji obratem zaslali, ale do dnešního dne nebyla uhrazena, tudíž jsme Vám zboží nemohli zaslat. Jakmile obdržíme platbu, tak Vám zboží obratem zašleme.

    S pozdravem
    A. Halířová
    za tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    hodně špatně

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem zrušila, protože nebylo v silách obchodu doručit zboží do Vánoc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouho slibovali dodání zboží a neustále posílali emaily s omluvou o zpoždění až nakonec přišla zpráva že to není ani u výrobce.Ztráta času s nimi.

  • Nedoporučuje obchod

    -všetko dlho trvá, od zaslania objednávky po realizáciu aj mesiac
    -stále nám vystavujete fa v Czk a s DPH aj napriek že sme u vás registrovaný
    -cca 5 rokov a sme firma
    -faktury a komunukácia chodia do spamov
    -platba predom a následne vyslanie tovaru celý proces ešte spomaľuje
    - neexistuje system zliav, pri objednávke za cca 3000€ sme sa museli zlavy doprošovať a aj tak bola cena iná ako sme sa dohodli/váš vypočet uplne iný /

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí, že nejste spokojen s našimi službami.. Budeme ale dělat vše proto, abychom je stále zlepšovali.
    Co se týká Vámi vytýkaných věcí, tak bohužel delší dodací lhůta je ve Vašem případě způsobena zejména tím, že v objednávce máte vždy velký počet položek, které jsou většninou na objednání u dodavatele. Na Slovensko expedujeme pouze oproti zaplacení zálohové faktury, kterou vystavujeme, až když máme ale zboží na skladě, aby zákazník neplatil za něco, co nemáme fyzicky skladem. To vše je ještě zpožděné čekáním na platbu (další 2-3 dny). Prověřovala jsem také chybné vystavení ZF (skutečně jste nám 2x skočil do českých i když bylo vše správně uvedené). Již jsem na to kolegy upozornila, aby se to neopakovalo. Co se týká Vašich slev, tak můžeme nějaké možnosti projednat - ozvěte se nám na email:[email protected]. My z Vaší strany evidujeme pouze jedenkrát prosbu o slevu, která vám také (vzhledem k výší objednávky) byla poskytnuta. Určitě jsem si ale jista, že nešlo o žádné doprošování... I tak jsme moc rádi za vzájemnou spolupráci a věříme, že tomu bude i do budoucna.

    S pozdravem
    za tým karavan.cz
    A. Halířová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nebylo dodáno podle objednávky. Zboží na obrázku je jiné než udává popis zboží.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že jste neobdržel zboží dle daného popisu. Bohužel došlo k chybě v uvedeném rozměru. Věc jsme ale připraveni obratem vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace

    S pozdravem

    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží objednané před deseti dny zatím nedorazilo. Nemůžu proto hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nechci hodnotit internetový obchod.
    Je to můj první a zároveň též poslední nákup v tomto obchodě.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás Vaše negativní hodnocení, i vzhledem k tomu, že vůbec nevíme s čím jste nebyl spokojen. Objednávku jste udělal. 1.7. 2.7 jsme Vás informovali, že zboží naskladníme za cca 5 dní. Na to jste nám odpověďěl, že zboží potřebujete až na první týden v srpnu, tudíž pokud zboží zašleme do 20.7, tak Vás ani nemáme informovat o delší dodací lhůtě. 10.7 Vám bylo zboží expedováno....

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    poslal som objednávku, poslali mi potvrdenie a až potom, čo tovar dorazil k nim od ich dodavateľa v Nemecku mi poslali predfaktúru. Tú som zaplatil, ale lišty som potreboval 2.5 m dlhé, čo je vraj nadrozmer. Doprava ma pre toto vyšla o 30 eur viac. Prešiel týždeň a tovar nemám. Ale napriek tomu som rád, že sa to vôbec dá zohnať

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,

    zálohová faktura Vám byla vystavena, až v okamžiku doručení zboží na sklad. Tato informace je uvedena již při výběru způsobu úhrady a následně i v potvrzovacím emailu, který jste obdržel obratem po vytvoření objednávky. Vaše poštovné bylo následně navýšeno, protože se jedná o nadrozměr. Vy jste si na e-shopu objednal 10ks=m a neboť se tato lišta běžně dodává po metrech, tak Vás systém pustil s normální dopravou. Do poznámky jste nám ale poté napsal, že si přejete zboží zaslat jako 4x2,5m, ale normální balík je pouze do 2m. Proto jsme Vám poštovné navýšili a informovali Vás o tom. Pokud by jste si zboží nechal zaslat buďto po meterch či max. po 2m, tak jste měl běžnou cenu dopravy. Změna délky byla ale na Vaše přání.

    S pozdravem
    tým karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zde otočný knoflík na lednici Dometic a přídavná zrcátka.Výsledek:knoflík na lednici vůbec nepasuje,ač na svých stránkách obchod žádá o přesný typ lednice aby vybrali odpovídající součástku a to jsem také zaslal(foto štítku lednice).No a zrcátka?Jedno přišlo prasklé.Ochota obchodu,nějaká omluva atd nula.Odjíždím na dovolenou s karavanem takže reklamace nelze dle obchodu stihnout vyřídit takže pojedu s prasklým zrcátkem a lednici budu ovládat kleštěma.Perfektní koupě,již nikdy více.Jiné obchody nic neřeší a snaží se vyjít vstříc a hned posílají jiné zboží náhradou za poškozené.
    Petr Dekoj