Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Čekal jsem teda lepší kvalitu od židle za 8k, na židli mám polštářky co se k tomu dodávají, který nevydrželi ani 1,5roku aniž by popraskaly. samozřejmě reklamace mi byla zamítnuta !! Vlastníme doma ještě dvě takové židle s kterými nemáme ani 1 problém. Radši jsi najdu jiného konkurenta u kterého budu vědět že židle vydrží déle když jsi koupím židli za 8k

  • Tato firma splňuje memento, zloděj a podvodník roku, během výměny sedáku došel jiný v jiném obalu a na jinou židli. Krabice byla evidentně vícekrát použitá. Jednalo je o židli MARIKA YH-6068H. Přelepka krabice byla DXracer(úplně jiná značka). Zaslaný podsedák nebudu rozhodně na vlastní náklady expedovat této firmě zpět když ve svém jednání evidentně pochybyla. Tento obchod rozhodně nedoporučuji a zvažuji odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. JŠ

  • Dobrý den,
    rád bych Vám poděkoval za bleskové vyřízení reklamace a k zaslání náhradní mechaniky ke křeslu.
    S takovým přístupem k zákazníkovi jsem se dlouho nesetkal, velmi za něj děkuji celé Vaší firmě a jmenovitě panu Sekyrovi,
    který moji reklamaci vyřizoval. Jsem velmi spokojený zákazník, který se rád vrátí. Děkuji!
    S pozdravem,
    Pavel Šafařík

  • Obchod ako taky je ten najhorsi prostrednik medzi vyrobcom a kupujucim, pokial nemusite, tak cez nich nikdy nic neobjednavajte, ja osobne uz ani len zapalku!
    Reklamacne oddelenie a konkretne Radek Sekyra je ta najvacsia slubotechna, co vam naslubuje a NAKLAME same lzi len, aby ste cakali a cakali a cakali a vyhovorky typu: chybu spravil dopravca, tovar odovzdajte a pride vam druhy. Slo o to, ze mi dosiel nespravny tovar, cize ja ako zakaznik som zaplatil za nieco, co som si nikdy neobjednal a este som to mal aj vratit, cize budete bez penazi a este aj bez tovaru. Klamstva spocivaju v tom, ze si nedokazu uznat a priznat chybu, o nejakej snahe o ustretovost a pripadnu zlavu za CHYBU u nich nepochodite ani nahodou, zabudnite. Je to jeden arogantny e-shop plny klamstiev bez vycitky svedomia. Pekne medovo vam napisu do e-mailu, ze nie je problem sa kedykolvek spojit telefonicky, no ak volate, zodvihne niekto iny a potom bud AKOZE necha odkaz a nikdy vam nik nazad nezavola a ak nahodou natrafite na konkretneho Radeka, tak vam prislubi obratom zatelefonovanie nazad a nikdy vam uz telefon nezazvoni! Tolko moja skusenost s tymto podradnym e-shopom

  • Zdravím,

    já se jenom ze zvědavosti zeptám, proč propagujete Vaši zákonnou povinnost při reklamaci (výměna, nebo oprava výrobku a uhrazení nákladů spojených s dopravou při uznané reklamaci po dobu zákonné záruční lhůty 2 let) jako nadstandardní službu (Servis Plus)? :D

  • Všem vřele doporučuji tento obchod,rychlé dodání a bezvadná komunikace i s online pomocí.V dnešní době je málo takových snaživých a ochotných firem.Jen tak dál a rád se k Vám vrátím a každému doporučím

    • Dobrý den,
      děkujeme za pozitivní hodnocení a také za milý komentář, protože celé firmě udělal velkou radost :)

      I do budoucna budeme dělat vše pro to, aby jste byl nadále spokojený.
      Velice nás těší, když jsou naši zákazníci spokojeni a rádi se k nám vrací.

      S přáním hezkého dne
      Monika Krpelíková, zákaznický servis

  • Nákup v obchode Kancelarskezidle.com úprimne odporúčam. Som milo prekvapený fungovaním obchodu a profesionálnym prístupom ľudí, ktorí za obchodom stoja. Rád sa o túto pozitívnu skúsenosť s obchodom podelím.

    Oceňujem skvelý prístup zákazníckeho servisu a pracovníkov obchodu, kde som sa stretol s veľmi milým, ústretovým a profesionálnym prístupom.

    Ochotne so mnou odkonzultovali moje otázky pred kúpou stoličky a pomohli s výberom. Rovnako ochotne a ľudsky so mnou pracovníci obchodu riešili aj menšiu drobnosť, za ktorú predajca nemohol. Veľmi rýchlo a s dôrazom na zákaznícky komfort nám bol obratom odoslaný nový diel na výmenu a všetko je v najlepšom poriadku.

    Synovi sme zakúpili hernú stoličku DXRACER OH/FH01/NI s textilným poťahom.
    Aj keď nás prehováral dlhšiu dobu a odolávali sme iba pre vyššie ceny týchto herných stoličiek, keď pozerám na stoličku a jej konštrukciu „na živo“, myslím, že to stálo za to.
    Pôsobí na mňa poctivo, kvalitne a elegantne.

    Samotnú stoličku syn hodnotí ako veľmi pohodlnú a dizajnovo pekne zladenú.
    Konštrukčné spracovanie je pocitovo pevné a odolné oproti stoličkám, ktoré mal doteraz. Zdá sa, že aj posed a držanie tela pri sedení má v novej stoličke výrazne lepší.

    Stolička má rôzne možnosti nastavenia a pri jeho modeli stoličky si chváli aj 3D podrúčky. Celkovo je s ňou zatiaľ veľmi spokojný a má srdce na mieste, že ju má.
    Začíname mať s manželkou pocit, že by najradšej vo svojej hernej stoličke DXRACER aj spal.

    Za nás palec hore pre vybranú hernú stoličku DXRACER + veľké ďakujeme aj pre obchod Kancelarskezidle.com

    • Dobrý den,
      děkujeme za pozitivní hodnocení a také za milý komentář, protože celé firmě udělal velkou radost :)

      I do budoucna budeme dělat vše pro to, aby jste byl nadále spokojený.
      Velice nás těší, když jsou naši zákazníci spokojeni a rádi se k nám vrací.

      V případě potřeby do budoucna se na nás neváhejte obrátit ! :)

      S přáním hezkého dne
      Monika Krpelíková, zákaznický servis

  • Mario Korcak:
    Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu.
    Omlouváme se Vám za pozdější reakci.
    Náš reklamační technik se zákazníkem situaci vyřešil vrácením zboží a vrácením finanční částky.

    Nechceme aby zákazník, který nám vkládá důvěru tím, že nakoupí zboží na našem e-shopu, měl při objednávkovém procesu nějaké komplikace.
    Vždy se snažíme pro zákazníky udělat maximum.

    Budeme dělat vše proto, aby se podobná situace již neopakovala.
    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den
    zákaznický servis

  • Dobry den. Chcem sa informovat ci je bezne ignorovat reklamaciu? Oficialne podana bola 26.11.2017 / reklamacne cislo: 17110113. Presiel mesiac a pred tyzdnom som vas znova kontaktoval. Vasa odpoved (meno je hviezdickovane): Ozve se Vám náš reklamační technik xxxxx xxxxx, jeho e-mail: [email protected]. Bude Vás kontaktovat zítra, anebo až 2.1.2018. Nebol som kontaktovany ani v piatok a ani dnes. Preto by ma zaujimalo ci je bezne mi predat pouzitu stolicku a potom ignorovat reklamaciu. Od prveho momentu az doteraz je jednanie z vasej strany viac ako neprofesionalne.

  • Eva Šípová: Dobrý den,
    těší nás Vaše spokojenost!
    Pokud nastane jakýkoliv problém, vždy se snažíme vyjít našim zákazníkům maximálně vstříc.. :)
    Ještě jednou děkujeme!
    Krásný den,
    Monika Krpelíková, zákaznický servis

  • Alena: Dobrý den,
    moc Vám děkujeme za milý komentář! :)
    Jsme moc rádi, že jste byla s kolegy spokojená!
    S přáním hezkého dne
    Monika Krpelíková, zákaznický servis

  • V úterý jsem si na pobočce v Praze 8 koupila nové křeslo do práce. Oba prodavači ( Jan Fröhlich i Milan Nový) byli úžasní. Ochotně mi pomohli vybrat vhodný typ a velikost křesla, vše ukázali, nastavili a nakonec mi ještě pomohli s nákupem až do auta. Určitě si už kancelářské židle nekoupím v jiném obchodě!!

  • Dnes jsem reklamovala u prodejce židli - do dvou hodin mne kontaktoval výrobce, aby mi řekl, že do dvou dnů mi doručí nový náhradní díl - kříž s kolečkama, i když kolečka nejsou dle mého názoru poškozené, ale dle výrobce asi ano.
    Neskutečně rychlé a slušné jednání.
    Jinde už nakupovat nebudu.
    Všem - prodejci i výrobci děkuji.

  • Zdeněk Malý: Dobry den
    Výrobce, ne my neuznal reklamaci. Reklamace a její posouzení je na výrobci, který ji neuznal.
    Výrobce nabídl nové područky , my jsme si na nich nepřidali ani korunu, protože v případě reklamací si na díly nic nepřirážíme, proto nás mrzí takové hodnocení.
    Područky jsou výškově stavitelné cena tedy neni přemrštěná , navíc je to velkoobchodní cena.
    Jan Doucha- jednatel

  • Po roce používání se mi začaly rozpadat područky, které jsem reklamoval, ale reklamace nebyla uznána a nabídli mi koupi nových područek za zlodějskou cenu 700 Kč. Kvalita zboží této ceně neodpovídá. Nebudu si přece každý rok kupovat nové područky. Prodávají šmejdy a nechci s tímto obchodem mít nic společného. Tento obchod nedoporučuji.

  • nemohu hodnotit proto zde... 26.4.16 v 6 30 vytvorena objednavka ....27.4.16 9 00 dorazily k.zidle absolutne v poradku (fofr)... jinak komunikace se zakaznikem 110% prijemne ,ochotne,k veci .... zde nakupovat jedine mohu doporucit ...

  • Dobry den,rada bych se s vami podelila o dobrou zkusenost s obchodem.Pred rokem jsem zde zakoupila 2 ks sedacich detskych vaku.Po roce povolily svy a zacaly vypadavat kulicky.Vzhledem ke 24 mesicum zaruky,jsem se informovala,jakym zpusobem mam zbozi reklamovat.Obratem mi zaslali reklamacni formular,kde jsem dolozila vyfocene vady.Behem dvou dnu mi nabidli adekvatni nahradu ci vraceni penez s tim,ze pro zbozi si prijedou sami!Nechala jsem si vratit penize.Firma poslala dobropis,vrati penize a jeste napsali,ze si mame vaky nechat.Tak tomu rikam dobra firma..s takovym pristupem jsem se jeste nesetkala...

  • Tento obchod mě překvapil bleskovým zavoláním na můj telefon ohledně mého dotazu do 10 minut, a potěšil mě vstřícnou obsluhou, která i přes moji chybu reagovala dobře. Můžu jenom doporučit, tomu říkám komunikace na úrovni.

  • qality: Už jsme se lekli odpovídáme vetšinou ihned nebo nejpozdeji do 24 hodin

  • qality: jo pardon jsem se sekl to patří jinému obchodu....