Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Komunikace tohoto obchodu na bodu mrazu.Psal jsem jim ohledně jedné židle a detailnějších fotek,ale už týden bez jakékoliv snahy o kontakt.No nic půjdu ke konkurenci.Pápá penízky.

  • Adam Rs Nuke: Dobry den

    Předně se omlouváme za problémy s dopravcem.
    Prosim o popsani jaky byl problém s dopravni službou. Vec budeme s nima resit a sjedname napravu
    Jan Doucha - zákaznický servis

  • OBJEDNAVKA c.: OB42229 ze dne 12.07.14

    Dobry den,

    zbozi Vam 21.07. odesilame prepravni sluzbou FOFR. Obdrzite jej 22.07. nebo nejpozdeji 23.07.

    Nevim co to máte za dopravní službu ale hrozná !!
    služby obchodu jsou dobré ale ta dopravní společnost .....to sere

  • Tento obchod budu jen doporučovat.
    Objednala jsem tatínkovi postel senior, bohužel tatínek dva dny nato zemřel. Zavolala jsem do obchodu zda půjde zakázka stornovat- nebyl žádný problém, zakázka hned stornovaná. Tímto chci obchodu Mercury poděkovat za vstřícnost a velice solidní jednání. Děkuji Petra Kmínková

  • Dobré odpoledne.

    Objednal jsem si před nedávnem píst na kancelářskou židli a ohodnotil negativně obchod. Obchod se mi poté ozval a vše proběhlo v pořádku. Takže doporučuji. Brož Jiří.

  • Stalo se mi to, že jsem omylem zhodnotil můj obchod s kancelářskými židlemi za hrůzu. Chci se tímto omluvit. Dělám to proto, že obchod od samého začátku byl na výborné komunikační úrovni a s velkou ochotou ze strany obchodníka. Zboží bylo dodáno přesně, jak slíbili a v pořádku. Při takových obchodech to vřdycky tak perfektní není.Vzkaz pro všechny: setkáte se se s příjemnými a ochotnými lidmi, ketří udělají, co slíbí. Mohu jenom doporučit!

  • Bleskově vyřízená reklamace:
    v neděli praskla manželce područka..... v pondělí jsem se spojil mejlem s p. Douchou a dnes dorazila! Děkuji za skutečně velmi rychlé vyřízení reklamace a určitě budu doporučovat přátelům.

  • Také mi nejde připojit recenze, takže píši takto.
    Naprostá spokojenost, krásné zboží a bleskové dodání. S obchodem jsem 100% spokojena a vím kam se příště obrátit
    Děkuji Čepová

  • Protože mi nejde odeslat novou rezenci, tak stručně.... po vyřešení problému s prvním křeslem, mi manželka objednala na revanš také :-), druhé křeslo dorazilo promptně se slevou.... v původní konfiguraci, takže manželka je velmi spokojena už má nohy na zemi, a já vlastně také, protože máme oba inovovaný vozový park u PC. Mohu všem jen doporučit, pro rychlost a snahu řešit problémy.....

  • Á sakra.... zase bude mít manželka narozeniny, měl bych něco vymyslet. Už to mám, koupím jí nové křeslo k počítači a a zaplácnu tím narozky, Valentýna a třeba i MDŽ :-) Takže jsem v předstihu projel net, srovnal nabídky a recenze e-shopů... vyšlo mi Mercury.... prohlédl jsem si celkem bohatou nabídku, až se mi pohled zastavil na Jinks.... to je ono. Je skladem, cena je hezká, posílají obratem OK. V pátek 4.2 jsem ho tedy objednal a čekal.
    Dobry den,
    dekujeme za objednavku a projevenou duveru. Zbozi mame skladem, budeme Vam ho odesilat dnes 04.02. nebo nejpozdeji v pondeli 07.02.2011.

    V úterý ho DPD přivezlo a hned jsem začal s montáží. Manželce se moc líbilo a že prý mi asi koupí totéž v jiné barvě aby se to nepletlo......... Ale co to, je to nějaký vysoký.... minimální výška 52cm maximum na 65....
    v popise bylo 41cm až 50cm. Na nejnižším nastavením na tom manželka sedí jak vodník na vrbě a místo počítače může šít botičky. Vyfotografoval jsem to a poslal do obchodu. Za chvíli mě telefonicky kontaktovali, omluvili se, že prý výrobce dal dlouhý píst a že mi pošlou jiný, dobrá tak jsem čekal... Druhý den přišel kamarád, kterému se manželka pochlubila zatím necelým dárkem...podíval se na net a řekl:" máte jiný spodní kříž" a jo, toho jsem si nevšiml. Takže znovu foto a poslal jsem to prodejci. Ten mi sdělil, že výrobce dává jiný spodek ( ale píst starý) a že mi pošlou kratší ( ještě neposlali). Odechnul jsem si, Je to vyřešeno. Ve čtvrtek skutečně přijelo DPD s novým pístem... 1753 kč vybafl na mě řidič. Jak to , to je reklamace, podivil jsem se ... 1753kč stálo celé křeslo. Tady mám, že mi máte zaplatit, bez zaplacení vám to nedám. Takže telefon, volám prodejci jak to, že chce po mě řidič peníze? Nic neplaŤte, to je chyba DPD. Tak jsem to řekl řidiči, který mě však ukázal přelepku na pístu. Skutečně tam bylo vybrat 1753kč. Kdo to zavinil a dal na píst přelepku zaplatit nemohu posoudit. A další telefonická omluva , že se vše spraví, a že až řidič pojede zpátky, předá mi ten píst... no nejpozději v pátek.
    Můžete hádat... Kdo si myslí , že jsem nic nedostal a čekal celý den jako blbec.... vyhrál. Takže nevím, mám doporučit nebo ne? Dobrodruhům, kteří mají rádi problémy asi ano. Nebo že bych byl hnidopich a měl si výrobek dodělat sám ?.. mohl jsem přece vzít pilku a těch 10cm uříznout ? Skutečně nevím.... Provinil jsem se jen objednáním výrobku, dostal jsem špatnou kompletaci pro montáž nepoužitelného křesla ( no, jako barová stolička by bylo dobré) při pokusu o nápravu , opět ne mou vinou jsem nebyl úspěšný. Jako zákazníka mě samozřejmě nezajímá kde vnikla prvotní a pak následná chyba. Zajímá mě pouze to, že stále nemám doma funkční výrobek.

  • Potvrzuji, že chybějící šrouby k mé spokojenosti po vysvětlení a opakovaném zaslání dorazily - v každém případě židle vypadá, slouží a funguje od počátku podle představ, takže nakonec mohu koupi v tomto obchodě doporučit...

  • Dal jsme si tu praci a prohledal emaily ze dne 30.12. a nasel adresu zakaznika.
    Dotyčnému zitra 20.1. odesilame srouby zakaznikovi znova, tentokrat doporucene, taktez mu bude volano ohledne cisla zasilky ktere bude pridelene postou. Doufame ze zakaznik pochopi , ze ikdyz jsme meli snahu vec vyresit nektere veci neovlivnime jako to kdyz zasilka zaslana postou nedojde. Budeme rádi když do diskuze zákazník připíše , že mu šrouby skutečne dorazily , neradi bychom měli nespokojeného zákazníka.

    jan Doucha
    tym eshopu www.kancelarskezidle.com

  • srouby byly 100% odeslany postou na adresu zakaznika, já osobne jsem je dával do obálky a nesl na postu v obalce. Bohuzel jsme to neposlali doporucene /to je nase chyba a ponauceni pro priste ze zasilka, ktera nejde doporucene se muze ztratit , posta to nedorucila coz nas mrzi, prosim poslete mi jeste jednou adresu, jelikoz uz si ji nepamatuji a posleme to na Vas obratem doporucene, pripojte prosim i telefon, zavolame Vam ze neseme srouby na postu a nadiktujeme Vam cislo zasilky pod kterym zasilka jde aby nedoslo k jejimu opetovnemu ztracení. Jeste jednou se omlouvame za zpusobene komplikace, ale věřte že šrouby byly odeslány.

    Jan Doucha
    tym eshopu www.kancelarskezidle.com

  • Při hodnocení obchodu jsem uvedl, že jsem neobdržel k zakoupené židli kompletní kování - odpověď obchodu byla, že pokud zákazník požádá o zaslání kování, rádi je zašlou "obratem" na jeho adresu - požádal jsem o zaslání kování e-mailem dne 30. 12. 2010, kde jsem se odvolal na tuto odpověď - do dnešního dne, tj. 16. 1. 2011 marně očekávám zásilku, natož zaslanou "obratem".
    Hlavně když si zákazníci přečetli nebo přečtou, jak se k nedostatku obchod postavil "vstřícně"...
    A až se na židli případně něco poškodí, možná se dozvím, že to bylo nebo mohlo být způsobeno použitím neoriginálního kování - v dnešní době si bohužel zákazník může být málo čím jist - takže nákup v tomto obchodě skutečně doporučit nemohu...