• Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velmi rychlé doručení
    • Na stránkách není telefonický kontakt, což je trochu nevýhoda, pokud se chcete s někým konkrétně domluvit
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorucili
    • na maily ani nereaguji

    opravdu tohle nedoporučuji .. sami máme internetové obchody a toto by jsme si nikdy nedovolili

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka bola vopred zaplatena ale nedorucena. Ked som zacala zistovat priciny, v prepravnej spolocnosti mali k mojmu cislu balika priradeneho uplne ineho zakaznika. Nato som kontaktovala eshop, ktory vobec neodpoveda.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod zaslal místo sady 5 KS šňůr pouze 1 KS,nekomunikuje,nereaguje na emaily,kde byla zaslána reklamace,telefon v kontaktech uvedený není.

    • barva doručené koženky byla jiná, než máme fyzicky v ruce jejich vzorník...?
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    rychlé jednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle vybaveno.
    • Výrobek jsem po pěti letech objednávala znovu.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá, bezproblémová komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereaguje,nevim zda zboží dostanu, napsala jsem e-mail - opět bez reakce, nemám potvrzení objednávky

    Zatím nic

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Paní Uhrová,
    mrzí nás Vaše hodnocení, bohužel je zavádějící.
    Píšete bez reakce - odeslali jsme Vám 11 emailů, vzhledem k tomu, že na ně odepisujete, tak jste je všechny obdržela. Stejně tak potvrzení objednávce, o kterém píšete, že nemáte, stejně tak na náš email o zprávě s číslem balíčku jste odepisovala....

    K Vaší objednávce - zboží jsme Vám poslali hned ten den kdy byla uhrazena, tj. 14.11.2019. Od druhého dne na Vás balíček čeká na odběrním místě - obdržela jste od nás číslo balíčku emailem, potvrzení o pohybu balíčku v sms zprávách. Bohužel pro Vás nemůžeme udělat nic více, balíček si prostě musíte vyzvednout na výdejním místě.
    Děkujeme za hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše v pohodě.
    Jen bych uvital kdyby bylo uvedeno předem že přeprava kuryrni službou stoji skoro 200.-Kč.
    Což je v dnešní době docela dost hodně oproti ostatním obchodům.
    Cena se pohybuje standartně kolem max.120kč a to i někdy s dobirkou.

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Dobrý den,
    doprava vašeho balíku byla 188,-Kč, ale výběr dopravy byl Vás, vybral jste si nejdražšího dopravce, kterého nabízíme. Ceny u dopravců jsou smluvní a pokud s dopravcem vozíme málo balíků, doprava není za 120,-Kč. Přesto je i nadále o tohoto dopravce zájem, proto jej nabízíme. Další dopravce, se kterým jezdíme více než 15let, má ceny podstatně nižší. Také není možné srovnávat malý balíček s velkým balíkem s boudou pro psa :)
    Přesto děkujeme za hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, zboží v pořádku
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nelze se telefonicky spojit s Vaším obchodem. Dlouhá nebo žídná odpověď na zaslaný e-mail.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zajímavé zboží za pěknou cenu
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Objednala jsem zboží, komunikace s obchodem v pořádku. Objednávka došla rychle, jen nebyla pro mě, ale pro paní na druhé straně republiky. Na můj dotaz, byla odpověď rychlá, náprava proběhla v pořádku. Jen se mi nelíbilo, že se nikdo neobtěžoval s omluvou. Stane se, chápu, ale .......

  • Po deseti dnech od objednání zboží ještě nedorazilo na dohodnuté místo. Ostatní hodnotit nelze, protože není co.

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Vážená paní Koukolová,

    pravděpodobně hodnotíte jiný nákup, protože my vidíme na linku kurýrní služby, že jste balíček dávno převzala a to bez výhrad.
    Zde jsou informace přímo od přepravce:

    12.09.2019 16:23:25
    12.09.2019 16:56:37 Příjem na depo
    12.09.2019 16:56:37 Naložení na HB
    12.09.2019 17:06:24 Převzetí zásilky
    13.09.2019 09:36:45 Naložení na rozvoz
    13.09.2019 10:56:23 Brno Doručení na výdejní místo
    13.09.2019 15:19:02 - Doručení Doručení bez výhrad

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé jednání,vstřícnost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně nedoporučuji! 20.8. jsem objednala zboží, které bylo skladem, a zatím to jediné, co jsem dodnes dostala (31.8.), je zpráva: „Zboží je vychystáváno k expedici, to může trvat několik dnů, v závislosti na množství objednávek před Vámi. objednávku již nelze stornovat.“ Obchod nereaguje a pro jistotu neuvádí ani telefonní číslo, takže jsem plně v jeho moci. Udělala jsem chybu, že jsem si nepřečetla hodnocení ostatních, teď vidím, že moje situace není nijak výjimečná.

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Vážená paní Kvapilíková,
    zboží které jste si objednala, bylo skladem, nicméně v jiných barvách. Vyrábíme většinu produktů v cca 50 dezénech a ne vždy jsou skladem v dané barvě.
    Zboží jsme pro Vás vyrobili a vpořádku odeslali. Pokud se Vám nelíbí, můžete je samozřejmě vrátit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velice solidní přístup
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    dobrá komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velký výběr
    • kvalitní materiály
    • perfektní ušití