• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále nedorazilo. Dodání je dost dlouhý

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Dobrý den paní Vlasáková, Vaše zboží jsme Vám odeslali hned druhý den, tj. 24.5.2019. Spojíme se s Vámi abychom situaci vyřešili, reklamací u kurýrní služby. Děkujeme.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    • Naprosto příšerná dodací lhůta. Na zboží jsem čekal 25 dní!!! I když v e-shopu měli celou dobu napsáno, že zboží je skladem.
    • Po mé urgenci mi napsali, že mne údajně kontaktovali, že zboží nemají a jestli ho mohou nahradit jiným. Ale žádný e-mail mi od nich nedorazil, a na další dva moje e-maily už se ani neobtěžovali reagovat.

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Vážený pane Kříži,
    toto zboží je uvedeno jako "skladem u dodavatele", tudíž dodací lhůta je 21-30dnů, podle výroby dodavatele. Vzhledem k Vaši urgenci jsme Vám nabízeli jinou tloušťku zboží, která byla momentálně skladem. Nakonec jsme Vám dle informací výše dodali zboží které jste objednal, ihned po jeho dodání výrobcem.
    Děkujeme.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá, spolehlivá a kvalitní služba
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Komunikace s Vaším obchodem byla výborná, velmi rychle a ochotně mi byla provedena i změna, kterou jsem požadovala, děkuji za Váš příkladný přístup k zákazníkovi a ochotu mu vyhovět v jeho požadavcích i lhůta dodání byla velmi dobrá, děkuji moc, Mrázková.
  • Zboží mám zaplaceno a objednáno od 28.3. Dnes je 9.4., zboží stále nemám. Nikdo se mnou nekomunikuje. Psala jsem dotaz a požadavek na vyřešení problému online, také zkouším volat na tč. 773 288 738. Včera mi to nikdo nebral, dnes je číslo nedostupné. Komponenty byly pro děti na ZŠ, peníze ani mušličky zatím nemáme.... Byla bych ráda, kdyby se vše nějak vyřešilo. S pozdravem M.F.

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Dobrý den paní Filipovičová,
    psali jsme Vám hned druhý den po objednávce, že tento druh mušliček nemáme v takovém množství skladem, zda je můžeme nahradit. Bohužel nemáme od Vás žádnou zprávu. Nabídli jsme Vám náhradní /protože chyběla jen tři balení/ druh, který je podobný, zda se Vám bude hodit namíchání mušliček, anebo vrácení peněz. Pokoušeli jsme se Vám dovolat, ale pravděpodobně v době naší provozní doby jste na hodinách ve škole. Zkusíme Vás tedy kontaktovat znova a domluvíme se.

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • pružně reagovali na moje potřeby a vše dobře dopadlo
    • jde s nimi komunikovat pouze maile, některé věci, by telefonicky šli snáz
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobré ceny zboží.
    • Neúměrně vysoké poštovné (209kč je vážně o mnoho více než náklady)
    • Nemožnost osobního vyzvednutí. Mám obchod kousek a při započítání benzínu i času bych se na cenu poštovného zdaleka nedostala.
    • Objednala jsem si kanystry a zvlášť vývody z kanystru, bohužel došly už namontované ve víčku, oč jsem nestála.
    • Vývody z kanystru mají ztyřelé - popraskané gumičky těsnění.
    • Na email s reklamací nasazených vývodů z kanystru obchod nereagoval.

    Objednala jsem si kanystry na převoz vody a vývody z kanystru, abych je dala do jiných nádob a do jednoho kanystru jinam než do víčka, bohužel došly už namontované ve víčku. Kontaktovala jsem prodejce emailem a nedočkala se odezvy. Chtěla jsem výměnu vývodů ve víčku za celá víčka a zvlášť vývody - tak jak jsem si to objednala a mám víčka s vývodama ještě s popraskaným těsněním.
    Byl to můj 2 nákup, u prvního bylo všechno v pořádku, jen trochu delší dodání, ale únosné.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Maličko vázne komunikace, ale jinak ok.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlouhá dodací lhůta
    • nevyhovující kvalita zboží
    • divná komunikace

    Látku jsem platila předem 21. 1. , balík dorazil 29.1. Na sametu bylo asi 8 skvrn v téměř v celé její délce a látka se tudíž nedá použít. Nechápu, jak mohou zákazníkovi poslat takto znečištěné a znehodnocené zboží. Ten, kdo balí zboží asi nad svou prací vůbec neuvažuje..K modrému sametu jsem objednala také nitě. Odstín vůbec nesedí. Dobrý obchodník by třeba zaslal dotaz mailem, zda má v tomto případě zboží posílat. Komunikace je taky divná - zaslala jsem e-shopu dotaz, zda dají slevu nebo mám látku vrátit. Došla divná odpověď, že si prohlédnou látky, které mají skladem a ozvou se a že nikdy problém neměli. Nikdo se pak už neozval a závěr pro mě je, že jsem si to asi vymyslela...neuvěřitelné! Obratem vracím a už od nich nic nechci. Doufám, že peníze vrátí obratem. Rozhodně nedoporučuji!

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Dobrý den paní Holadová,
    ano, došlo k chybě expedientky ve skladu, nevšimla si flíčků, které byly na jedné straně - LÁTKA BYLA SKLÁDANÁ, ne na roli v šíři. Nikdy se nám to u tohoto materiálu nestalo, zboží detailně nekontrolovala. Chybu samozřejmě uznáváme, a na Váš dotaz jsme Vám psali odpověď, že zboží vyměníme, odpověď byla pro nás srozumitelná, pokud ne, rádi bychom Vám situaci vysvětlili.

    Co se týče nití, nemohli jsme tušit, že nitě budou k látce, když látka byla tyrkysová a nitě modré? Pokud si zákazník objedná látku a do poznámky napíše, abychom vybrali vhodnou barvu nití, uděláme to. Velmi často se stává, že si zákazníci objednají různé zboží a v jedné objednávce spolu nesouvisí. Opravdu stačilo napsat poznámku, je to běžná praxe zákaznic.

    Pozdní doručení kurýrní službou nemůžeme bohužel ovlivnit, Vaši stížnost jsme přeposlali kurýrní službě, nicméně je známo, že Česká republika se potýká dlouhodobě s nedostatkem řidičů a situace je stejná u všech kurýrních služeb ať už je PPL, GPL, o České poště ani nemluvě. My jsme zboží poslali druhý den po Vaší úhradě, na Vaši stížnost jsme urgovali dodání kurýrní službou a to se také ten den stalo. Víc nemůžeme udělat. Pokud máte nápad, jak situaci řešit, budeme za něj rádi, kurýrní služby jistě také.
    Děkujeme za hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    To byl muj prvni nakup

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • kvalitní materiály
    • -

    Mohu-li posoudit,kvalitní materiály.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Přehlednost, rozmanitost zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost
    • pružnost
    • kvalita
    • tradice

    kvalitní výrobky za dobrou cenu, rychlé doručení. Výrobek byl na zakázku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi zboží, které nakoupili v obchodě PEPCO. Cenu si navýšili o 150 % a nebylo jim ani blbý tam nechat cenovku.

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Dobrý den,
    nakupujeme zboží ve velkoobchodech - ostatně jako všichni ostatní obchodníci. Velkoobchodní ceny velmi často na produktech necháváme (zvláště u rychloobrátkového zboží), protože je zcela běžnou praxí, že si obchodník vezme provizi z prodeje. Nákup zboží není jen o cenovce, ale také o nákladech s tím spojené - mzdy zaměstnanců na nákup zboží, jeho přebalení, fakturace, expedice, nafta, obalový materiál atd.
    Snažíme se zákazníkům nabídnout servis v podobně nákupu materiálu na jednom místě, v jednom eshopu, musíme vynaložit nemalé prostředky a úsilí pro nalezení velkoobchodů, kteří tento sortiment nabízejí.

    Váš nákup byl svobodná volba, pokud se Vám cena nelíbila, nemusela jste produkt nakoupit.
    Děkujeme za hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velký výběr ,přehledný obchod.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlé jednání
  • Doporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Všechno proběhlo ok

    Nevýhodou je vysoké poštovné

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Dobrý den,
    bohužel u objemných zásilek je poštovné vyšší a situace bude stále horší, protože přepravní služby nestíhají (dlouhodobý nedostatek řidičů), velké balíky čím dál více odmítají, nejraději by vozili jen ty maličké obálkové :)
    děkujeme Vám za hodnocení
    www.kampet-shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednané zboží Uloženka odmítla převzít pro prý "velký rozměr". Snad ale víte, když Uloženky nabízíte, jakými prostory disponují! Řidič mi zavolal a ptal se, co má dělat. Domluvili jsme se, že balík druhý den doveze na jinou adresu k mým rodičům. Na jeho mobil jsem mu po domluvě s ním poslala adresu, jméno a dobu 8:00 - 10:00, kdy bude můj otec doma. Druhý den si řidič vzal dovolenou, kolegovi nic neřekl a opět se opakovalo neúspěšné doručení, protože s balíkem přijel až v poledne, kdy rodiče nebyli doma. Do třetice jsem udala adresu mé sestry, kam byl nakonec balík doručen, protože mi bylo řečeno, že opakované doručení nemůže být na tu stejnou adresu!!! Jinak si mám prý pro balík přijet osobně do depa v Rajhradě u Brna. Tak tomu tedy neříkám služba zákazníkům! Už si víckrát doručení Vaším prostřednictvím neobjednám!

    Reakce obchodu KamPet-shop

    Vážená paní Veselá,
    jednak škoda, že jste nás nekontaktovala jakmile byl nějaký problém, který bychom mohli vyřešit. Protože totiž zboží, které Vám bylo posláno, bylo v krabici, které JSME SI NECHALI VYROBIT PRÁVĚ PRO DANÉ ROZMĚRY BALÍKU PRO GEISPOINT, tzn. je to pro nás limit, do kterého můžeme zboží balit jako maximum. I tak na všech stranách krabice je stále rezerva, takže krabice by mohly být ještě větší.
    Opravdu takto zpětně, už nemůžeme nic dělat. Jediné, co uděláme je že Váš podnět pošleme na vedení GeisPointů, který s touto pobočkou bude situaci řešit.
    Takže Vám v podstatě děkujeme za informaci, protože předpokládáme, že nám bude kurýrní služba účtovat neoprávněné poplatky, pokuty za chybu na pobočce Geispointu.

    Bohužel situace v České republice v oblasti dopravy je velmi kritická, všechny kurýrní společnosti mají nedostatek řidičů, a přijímají nekvalifikované řidiče. Nicméně toto byla chyba spolupracujícího výdejního místa a vedení služby Geis bude o tomto informována.

    Věříme, že přestože jste hodnotila kurýrní služby, nikoliv nás, jste s naším produktem spokojena.
    kolektiv www.kampet-shop.cz