Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka dvou diářů o rozměrech 8,5 x 19 cm byla zaslána v krabici 25 x 60cm!Takové balíky již nechci.To si budu psát poznámky na pytlíky od mouky!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    22.5. objednávka, 14.7. zboží ještě nedodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poměrně přehledné webové stránky
    • Peníze bez průtahům obratem vraceny
    • U vybraného zboží byla uvedena dostupnost 5-7 dnů. Po 5-ti dnech přišel e-mail, že mi vrací peníze. Bez omluvy či uvedení důvodu.
  • Nedoporučuje obchod

    Nechápu proč mam hodnotit nákup, když mi ještě nebylo nic doručeno?!?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží jsem dosud nedostal. Jste velice pomalí! Když si objednám zboží z ciziny, tak je tady dříve. Neschopnost pracovat rychle!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží, které nemá na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod přijal objednávku, zaslal podmínky pro zaplacení, ale nikde předem neupozornil na to, že dané zboží zatím nemá k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá reakce po objednání, špatné balení

    První zkušenost s firmou Kalendáře one. Po objednání se celkem dlouho nic nedělo, tak jsem nevěděl, zda volat nebo čekat. Včera 2.12.2021 mi kalendáře přišly a hned po rozdělání jsem zjistil, že přepravní obal z kartónu byl natolik těsný, že jsou tlakem po přepravě poohýbané kovové spirály na nástěnných kalendářích. Možná půjde opravit, ale proč?! Cena nebyla tak nízká......

    Reakce obchodu www.kalendareone.cz

    Vazeny pane Teichmanne,

    vyhledal jsem zpracovani Vasi objednavky. Jeden z objednanych kalendaru byl na externim skladu a byla u nej informace, ze dodaci lhuta je az 5 dni.

    2021-11-25 09:25:50 - Objednavka vytvorena a odeslan email s potvrzenim
    2021-11-29 23:18:30 - email o expedici se sledovacim ULR
    2021-12-01 14:25:42 - zasilka odeslana
    2021-12-02 15:59:56 - zasilka vyzvednuta

    4. pracovni den jsme odeslali a 5. den jste kalendare vyzvednul. Vsechny kalendare peclive balime do silneho kartonu, ktery chrani kalendare pred poskozenim v preprave. Pokud je poskozeny obal, je nejlepsi sepsat reklamaci s dopravcem nebo balik neprebirat.

    Dekujeme za Vasi objednavku, verime, ze Vam udelaly radost a prejeme pohodove Vanoce.

    Team kalendareone.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednaný předmět sedí popisu.
    • Balíček kvalitně a dobře zabalený.
    • Přepravce na 1* - Zásilkovna.
    • Pomalá reakce obchodu.
    • Dlouho jsem čekala na reakci obchodu o přijetí mé objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodali pouze jednu ze dvou objednaných položek a na reklamaci e-mailem nereagují.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vše dlouho trvá.
    • Po potvrzení a platbě se stále může stát, že vybrané položky nejsou na skladě.
    • Ceny vyšší, než jinde.

    Od objednávky k potvrzení dostupnosti kalendářů a vystavení zálohové faktury uběhl týden. Po zaplacení a dalších několika dnech mi obchod oznámil, že jeden z kalendářů již není na skladě, ať si tedy vyberu jiný.

    Reakce obchodu www.kalendareone.cz

    Vážený pane Konečný, není pravda, že jsme Vám poslali zálohovou fakturu po týdnu. V našem systému
    máme zaznamenáno, že jsme Vám zálohovou fakturu poslali hned druhý den, tj. 29.11. v 16.44. Po týdnu při kontrole jsme narazili na to, že jste na zálohovku vůbec nereagoval. Proto Vám byla zaslána opětovně! Musela Vám tedy ta první uvíznout někde ve spamu. Skladové zásoby se mění každou minutu, hlavne teď před Vánoci. Za týden od objednávky již byl kalendář vyprodaný.
    Nechápeme hodnocení ohledně cen. Ceny jsou jasně na eshopu uvedené a Vy předem víte kolik zaplatíte. Máte svobodnou volbu objednat.

    Věříme že ostatními kalendáři, ktere jsme Vám dodali uděláte radost sobě a/nebo svým blízkým.

    S přáním pohodových Vánoc

    zákaznická podpora eshopu kalendareone.cz

  • Nedoporučuje obchod

    kalendare byly reklamove skladem s doporucenim 3 az 5 dni.
    po 14 dnech kalendare nedorazily a take ani radka od spolecnosti.

    Reakce obchodu www.kalendareone.cz

    Onlouváme se za Vaši nepříjemnou zkušenost. Nápor objednávek zesiluje, přesto se vždy snažíme co nejvíce se zákazníky komunikovat a případné chyby rychle odstraňovat.
    Omlouvámě se za problémy s Vaší objednávkou a děkujeme za Váš nákup.

    S přáním pěkného dne

    zákaznická podpora eshopu kalendareone.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přijatelné ceny.
    • Naprosto mizerná komunikace.

    Pracovník obchodu zaplacenou objednávku potvrdil až po mé urgenci a oznámil mi termín expedice, tento termín stejně o 3 dny nebyl dodržen a k expedici došlo až po mé další urgenci.

    Reakce obchodu www.kalendareone.cz

    Onlouváme se za Vaši nepříjemnou zkušenost. Nápor objednávek zesiluje, přesto se vždy snažíme co nejvíce se zákazníky komunikovat a případné chyby rychle odstraňovat.
    Omlouvámě se za problémy s Vaší objednávkou a děkujeme za Váš nákup.

    S přáním pěkného dne

    zákaznická podpora eshopu kalendareone.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • od objednávky až k dodání do zásilkovny 13 dnů.Objednáno v polovině října!Největší problém tohoto eshopu,dodat malou obálku s jedním malým diářem do Zásilkovny.Avízo od zásilkovny Více než týden,než obálku eshop Zásilkovně vůbec předal!!

    V tomto eshopu jsem nakupoval poprvé a to vzhledem k zavřeným obchodům, ale také naposled!Nestačí,že účtují k malému diáři za 26 kč,Zásilkovnu 69 kč,ale ještě k tomu bezmála 2 týdny k dodání na místo určení.Nic víc,jak šlendrián!

    Reakce obchodu www.kalendareone.cz

    Dobrý den pane Černý, vcelice nás mrzí Vaše negativní reakce. Vždy se snažíme naším zákazníkům vyjít vstříc i v této nelehké době. Omlouváme se za opožděné dodnání. Informaci o delší dodací době máme i v potvrzovacím emailu. Vámi uváděná data jsou nicméně nepřesná. Podle našich záznamů:

    Objednal jste 12.11. ve čtvrtek (nikoliv v půlce října). Štítek pro zásilkovnu a vložení dat o přepravě bylo provedeno v pondělí 16.11. Zboží bylo předáno zásilkovně 19.11. (tedy 3 dny po avizu) Dále bylo doručeno na výdejní depo zásilkovnou dne 20.11. A 23.11. byla zásilka připravena na výdejním místě. Tj. za 7 pracovních dní od objednání (resp 11 dní).

    Cenu za dopravu máme uvedenou jak na eshopu, tak v košíku před dokončením objednávky. Tedy při dokončení objednávky je jasně vidět celková cena zboží, dopravy a celková cena objednávky. Doprava zásilkovnou je nejlevnejší dopravou na našem eshopu, když nepočítám osobní odběr v Brně, který je zdarma.

    S přáním pěkného dne

    zákaznická podpora eshopu kalendareone.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodal zbozi

    Reakce obchodu www.kalendareone.cz

    Dobrý den pane Jiří, mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Zboží, ktere jste v podvečer objednal již nebylo skladem. Snažili jsme se ho doshánět i u výrobce, ale jednalo se o žádaný titul, který je již vyprodán. Naší chybou je, že se Vám povedlo udělat objednávku těsně před aktualizací skladu na eshopu. Za to se Vám omlouváme. Informovali jsme Vás o tom emailem a objednávku zrušili. Objednal jste na dobírku.

    S přáním pěkného dne

    zákaznická podpora eshopu kalendareone.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zkrátka napsali, že kalendář není a nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo napsáno skladem. A po pár dnech mi přišel mail , že zboží nepříjde protože není skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    Těžko říci. Zatím nic nedorazilo, jen jsem před několika dny obdržela informaci, že se bude muset na zahraniční kalendář nějakou dobu čekat.

    Reakce obchodu www.kalendareone.cz

    Dobrý den paní Ivano, u zahraničních kalendářů máme informaci, že dodání je delší, než u klasických, českých kalnedářů. Máme uvedeno 10 dnů a ve Vašem případě kalendář dorazil za 13dnů. Za zpoždění se omlouváme. Každý problém se vždy snažíme se zákazníkem komunikovak k jeho spokojenosti. Vidím, že jste si kalendář převzala a pevně doufám, že Vám udělal radost. Děkujeme za Váš nákup.

    S přáním pěkného dne

    zákaznická podpora eshopu kalendareone.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které nabízeli, neměli .Ani se nasnažili ho objednat,

    Reakce obchodu www.kalendareone.cz

    Vážená paní Ivano,

    dvě položky z Vaší objednávky byly vyprodané i u výrobce. Kalendář Auta skladem je a za vázankový kolegové z podpory nabídnluli náhradu. Vždy se snažíme vyjít zákazníkovi maximálně vstříc a najít řešení k jeho spokojenosti. Bohužel náš email s nabídkou řešení zůstal bez odezvy. Mrzí nás, že jste zvolila řešení cestou negativní recenze na heurece.

    S přáním pěkného dne

    zákaznická podpora eshopu kalendareone.cz