-
Pavel Navrátil:
Dobrý den,
v našem emailu jsme rozhodně netvrdili, že nás situace nezajímá, pouze jsme Vás slušně informovali, že v této situaci se o objednávku stará přímo daná pobočka, tudíž je pro urychlení snazší variantou kontaktovat danou pobočku s dotazem, z jakého důvodu jste nebyl o vyzvednutí informován.
Emailem se zprávy standardně neposílají, jelikož informační SMS se rozesílá automaticky, jelikož její text je generován robotem.
Dle našich informací tedy byla Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na dané pobočce od cca 14:30 v den vydání, tudíž jste se pro zboží mohl bez problému zastavit. Opravdu tedy předobjednávka neznamená, že hru obdržíte až den po vydání.
Hezký den
Tomáš Herodek -
Logicky můžou hodnotit jen ti, co už mají dokončenou a vyzvednutou objednávku. Já tu svoji udělal, zaplatil a čekal na datum releasu hry (Mad Max). Trochu chybně jsem si myslel, že předobjednávka znamená, že ten den bude od rána hra nachystaná k vyzvednutí (hry se většinou naskladňují pár dní dopředu). Když se v den releasu kolem poledne stále nic nedělo, na stránkách v zákaznické sekci také nic, odhodlal jsme se poslat email. Po asi hodině mi došlo, že to je problém pobočky a je to v podstatě nezajímá. Takže email na pobočku, tam jsme se dozvěděl, že mi posílali údajně sms (asi vítr, číslo bylo dobré a nic nedošlo). Takže vlastně můj problém (nechápu proč nepošlou email, když kde kdo s tímhle spamuje).
Takže předobjednávka znamená, že hru dostanu o den později a musím se ještě hodinu doprošovat abych se dozvěděl, že si pro ni tedy vůbec můžu dojít a že je nachystaná. Objednávku jsem raději zrušil, chci si tu hru zahrát ještě v tomto měsíci a s přístupem JRC o tom mám pochybnosti
Nakupoval jsem zde poprvé, jelikož standardně kupuji jinde a zřejmě to tak i zůstane. Raději dýmějový mor než nákup v JRC!
-
Chci pochválit JRC v Tesco (Malenovice-Zlín). Skvělý přístup zaměstnanců :)
Zdravím ! -
Předobjednal jsem si u JRC 2 hry (konkrétně Mass Effect 3 a Dark Soils 2) měsíc před jejich vydáním, objednávka byla potvrzena. U dvou her mi na tvrdo řekli že nemají žádné kusy pro mojí objednávku v den vydání.
Třetí případ je ještě lepší. Předobjednal jsem si hru dva měsíce před vydáním, objednávka byla opět potvrzena. Před čtrnácti dny mi objednávku zrušili bez mého svolení. Týden trvalo se s nimi domluvit na tom že pro mne OPĚT objednané zboží nemají.
Sorry, ale za takový přístup už se u Vás o nákup už nikdy nepokusím. -
Dobrý den,
před pár dny jsme si koupili z vašeho obchodu 2 hry jako dárek k vánocům,ale bohužel když jsme po rozbalení zjistily že jednu hru máme dvakrát a chtěly ji v obchode vyměnit za jinou,bylo nám řečeno že to nejde že si ji můžeme nechat vykoupit,ale přijde mě docela směšné to že hra stála 600 nebyla ani rozbalena nic a prodavač vám ji chce vykoupit za 150 to je docela ubohé.A pokud ja vím tak do 14 dnů se může zboží vrátit bez udání důvodu.Jinak stímdle obchodem jsme s přítelem velmi nespokojení. -
V případě, že vrátíte zboží z internetového obchodu, tak je čakací doba na vrácení peněz nepochopitelně dlouhá. Čekám na peníze od doručení zboží ( 24.11.) do JRC již 25dní. Z JRC mam 3.12. potvrzeno, že žádost byla předána účetní a že bude požadavek vyřízen v nejbližší době. Doposud jsem byl s JRC spokojen, ale tohle mě odradilo od dalších nákupů.
-
Vauger:
Dobrý den,
jak jsme se telefonicky omlouvali. Omlouvám se za komplikace. Ve středu se za námi zastavte a naše pochybení napravíme.
S přáním pěkného dne
Patrik Běťák -
Dobrý den rád bych se zeptal ohledně nákupu přes internet. Objednal jsem si hru na xbox360 následně jsem si koupil PS4 a hru jsem objednal na tuto konzoli. Následně jsem psal o zrušení objednávky na hru na Xbox360. Přišel mi e-mail že hra na xbox360 je zrušená. Když hra byla na skladě, mi prodavač přinesl hru na xbox360 a že hra na PS4 byla zrušena,ale že neni problém ji vyměnit,ale už nepřijal zákaznickou kartu,že už to neni možné. Tak jsem se chtěl zeptat, když už se stala taková chyba,tak proč kartu nepřijal, mam zde 15% slevu na hry a ochota tohoto člověka byla na bodu mrazu. Již už se mi tento problém stal jednou a prodavačka neměla nejmenší problém mi tuto slevu umožnit. Předem děkuji za reakci.
-
Dobrý den, objednala jsem hru na PC GTA IV, ale bohužel nejde spustit, ačkoliv náš PC ( Windows 8 ) splňuje minimální systémové požadavky. Takže k dnešnímu dni jsme ji už popáté instalovali a opět nic. Zajímalo by mě, má- li s tím někdo stejný problém jako já, příp. jak ho vyřešil. Díky za vaše odpovědi.
-
Král Krysa:
Dobrý den,
v tuto chvíli bohužel o této hře a jejich případných edicích nemáme dostatek informací. Každopádně pokud zmiňovaná edice bude mít distribuci v Česku, tak je pravděpodobné, že ji budeme mít v naši nabídce, ale velice nerad bych předcházel.
Uvidíme, jak to s tímto velice slibným herním počinem od našich vývojářů dopadne.
S přáním pěkného dne
Patrik běťák, JRC -
Dobrý den mám dotaz zda vaše společnost bude nabízet titul našich vývojářů: Kingdome come: deliverance v delux balení s mečem? Mám o toto belení velký zájem. Předem dějuji za odpověď. Tak bych si jej rád popříkladě před objednal jak jsem tomu učinil u datadisku k diablu 3.
-
Chtěl bych se zeptat jestli někdy budete nabízet Controlfreek v ČŘ ani na Slovensku není k dostání a objednávat z Ameriky stoji jednou tolik poštovné.
Děkuji -
JRC Czech a.s.: Dobrý den, má zkušenost je naopak velmi pozitivní. Zboží dlouho nechtělo dorazit na kamennou pobočku. Zde byla perfektně zvládnutá komunikace. Zavolali mi z pobočky (OC Smíchov), že na prodejnu přišla špatná varianta výrobku, a že díky tomu se doručení ještě prodlouží. Nemusela jsem se sama pídit, proč to tak dlouho trvá. Byli zdvořilí a féroví - nesváděli vinu na nikdo jiného.
-
Dobrý den,
chci si zakoupit hru Watch Dogs a mám slevovou kartičku z akce "letní střelnice". Platí tato sleva i v internetovém obchodě, nebo jde uplatnit pouze na pobočce? Děkuji za vyřízení -
Zemančík Tadeáš: Dobrý den, pravděpodobně ano, avšak v nejbližší době to nejspíš nebude možné zavést. Je mi líto.
-
Chtel bych se zeptat jestli zbozi objednane na prodejnu nekdy pujde plati dobirkou na prodejne.
-
Vocal: Vážený pane, mrzí mě, že Vaše zkušenost s nákupem v našem obchodě je negativní a že i přese všechnu vstřícnost (peníze za zboží vracíme, jak to činíme obvykle při odstoupení od smouvy) nejste ochoten přijmout naši omluvu.
Nadále trvám na svém, že nešlo o úmyslné zaslání podřadného zboží a že se Vám nikdo nesnaží činit žádné naschvály a to dosvědčuje i vstřícnost při vrácení zboží, které bude provedeno.
Pevně věřím, že naši zákazníci z dosavadních zkušeností (i hocnocení naprosté většiny ostatních zákazníků usoudí, že Vaše hodnocení není objektviní, i když nemohu tvrdit, že ve výjimečných případech k nějakému pochybení nedojde - stále jsme jen lidé.
S přáním lepších zkušeností při dalších nákupech
David Novák
Vedoucí internetového obchodu JRC
P.S. Vaše nařčení ze "lhářství" se mě osobně dotklo a musím jej kategoricky odmítnout. -
Zkušenosti s tímto obchodem jsou následující. Vedoucí je lhář, který se zaručí za své podřízené a bude Vám trvdit, že by zjevně poškozené zboží nikdy neodeslali, zboží mi ale došlo v natrženém obalu. Myška, kterou jsem si objednal, byla zaprášená, špinavá a zjevně používáná, teflonové plošky poškrábané, v jednom místě dokonce promáčknuty. Papírový obal ve kterém byla přiručka a cd byl rovněž roztrhnut, cd samotné "zapatlané" (otisky prstů na spodní straně). Při následné reklamaci mě vedoucí internetového obchodu měl tu drzost ještě urážet. Když se budete proti jejich zlodějským praktikám ohrazovat, označí vás za nepříčetného.
Zboží bylo navíc mizerně zabaleno, nic co by ho při nárázech během přepravy ochránilo, na nějaký polystyren můžete zapomenout, zboží totiž ani nebylo v krabici jako takové, byl to pouze kus kartonu omotaný lepící páskou.
Zboží, které jsem objednal bylo poslední na skladě (po mém nákupu se totiž jeho stav změnil),bylo zjevně používané, po odeslání zpět už je zase skladem, tak si dávejte pozor, aby jste třeba nedostali stejný kus jako já.
Byla to sice má první zkušenost s tímto obchodem, ale i ta stačila, abych zde už nikdy nenakoupil. -
S tímto obchodem jsem velmi spokojen.
-
S vasim obchodem jsem velice spokojen. Vcera jsem si objednal hru, ktera byla pres Digital Download, a po zaplaceni byla asi po minute uz na mem uctu. Takze velka spokojenost :-)