Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nefer jednani a mateni zakaznika viz. anekdota níže.

    Pracovnik JRC mlží o zpětné kompatibilitě konzole XBOX ONE s hrami na xbox 360 přede mnou se tázající zákaznice v prodejně. Po mem upozornění, že tato funkce byla na konzoli ZDARMA zpristupněna výrobcem a tim padem ANO lze na určité hry z 360 hrát i na novější konzoli a ve výsledku ušetřit nějaký PENÍZ, uznali mi za pravdu ale pani stale mlžil, že by museli vést seznam(dostupný bez problému na internetových stránkách výrobce). Z prodejny odcházím následován mumlanými slovy "Ty vole, vždyť on nám tu kazí kšeft!"

    Nejsem fanoušek Microsoftu ale když se informace o zpětné kompatibilitě zjevili, každý majitel konzole zajásal. I na ostatních e-shopech(KumaCZ, z části i HeurekaCZ) tuto funkci vyzdvihují a vesele prodávají i starší hry z X360, proto mě cílená dezinformace Vaší zákaznice a přístup personálu v kamenné prodejně nemile překvapily.

    Postup JRC CZECH ohledně podání informací o zpětné kompatibilitě XBOX ONE je mateni zakaznika a zneužívání důvěry velké části rodičů, kteří nejsou tolik informováni o technologiích a chtěli svému dítěti pořídit za rozumné peníze něco hezkého pod stromeček. Hry jsou pořád ještě poměrně drahá a pro spoustu lidí i cenově nedostupná záležitost.

    Bohužel mě incident odradil od dalšího nákupu v připadě že jde o standardní postup firmy..

  • sharmen:
    Dobrý den,

    jakožto člověk aktuálně zaměstnaný u firmy JRC, zde uvádím informace, které jsou v platnosti nyní. Firemní politika má pro naše zaměstnance řadu benefitů a jedním z nich je i možnost zapůjčení si hry domů, nicméně je zde omezení, že se týká pouze her zařazené jako preowned zboží. Nové zboží (ať hry, nebo jiné jako jsou konzole) si zapůjčit možné není a v případě, že by se tak stalo, je zaměstnanec povinen si daný produkt zakoupit.

    S přáním příjemného dne
    Tomáš Herodek

  • JRC Czech a.s.: dobrý večer,já musím bohužel negativně reagovat na Vaši odpověď jelikož pro firmu JRC jsem dříve pracovala a tudíž vím vše o tzv výpůjčkách,sama jsem doma testovala hry i konzoli nintendo wii-s povolením vedení-které se následně daly zpátky k prodeji-v mém případě naprosto nepoškozené :-) Přeji hodně věrných a tolerantních zákazníků.S pozdravem J.K

  • sharmen:
    Dobrý den,

    k této situaci pouze uvedeme to, že nové zboží si zaměstnanci domů půjčovat nesmí. Zvláště pak u takto drahého zboží, jako je nová konzole. U běžných her se pak často stává, že nám hra dojde s poškozeným původním obalem a následně hru samozřejmě uvádíme do původního stavu.

    S přáním příjemného dne
    Tomáš Herodek

  • sevy: bohužel musím souhlasit,že firma JRC v tomto směru nemá čistý štít,zaměstnanci si běžně půjčují hry nebo jiné věci,které pak vracejí samozřejmě se zárukou nepoškozeného zboží,které pak následně někdo koupí.Osobně doporučuji jiné obchody,kde sama ráda,pravidelně a za mnohem příznivější cenu a kvalitu nakupuji.S pozdravem K.J.


  • "Platbu 3D-Secure pak po nás vyžadují banky i dodavatelé, jakožto určitou ochranu, aby nedošlo k podvodným nákupům například s ukradenou platební kartou, jelikož po zadání údajů z karty již běžně není žádná další ochrana nastavena."

    V tom případě máte zvláštní vztahy s vaší banku/vašimi bankami (předpokládám že tam je ve skutečnosti zakopaný pes). Znemožnit nákup prodávaného zboží klientům 2/3 bank je opravdu promyšlený marketingový tah.

    Odvolávat se na dodavatele je spíše komické, neboť vaše konkuence nemá s kartami bez 3d-secure problém (stejně jako s tím problém nemají ani služby typu Steam, Playstation store a mnoho dalších).

  • anonym:

    Dobrý den,

    platby u digitálního zboží sou takto omezené ze dvou důvodů. První je nemožnost platby převodem, což je způsobeno tím, že převod peněz trvá 2-3 pracovní dny. Bohužel dodavatelé občas spustí cenovou akci na zboží, přičemž v případě platby převodem, bychom zákazníkům nemohli garantovat využitelnost, jelikož k nákupu dochází až po obdržení peněz. Pokud by tedy například byla daná akce pouze na víkend, nákup s platbou převodem, by pak nebyl prakticky možný.

    Platbu 3D-Secure pak po nás vyžadují banky i dodavatelé, jakožto určitou ochranu, aby nedošlo k podvodným nákupům například s ukradenou platební kartou, jelikož po zadání údajů z karty již běžně není žádná další ochrana nastavena.

    S přáním příjemného dne
    Tomáš Herodek

  • Warxdar:

    Dobrý den,

    výkupní ceny se odvíjejí od stáří titulu, jeho aktuální skladové zásoby, prodejnosti a spousty dalších faktorů, které příznivě, či negativně ovlivňují výkupní cenu. V případě, že pro nás není u daného titulu příliš prioritní danou hru aktivně vykupovat, je výkupní cena snížena.

    S prodejní i výkupní cenou je pak možné se seznámit před samotným prodejem, který je vždy na zákazníkovi, zda s výkupní cenou souhlasí, či nikoliv

    S přáním příjemného dne
    Tomáš Herodek

  • Zajímalo by mně vysvětlení (od JRC) toho, proč neumožňuje platby kartami bez 3D-Secure a ani příkazem k úhradě? U elktronických licencí je to opravdu čiré šílenství prodejce protože u JRC tím pádem není možné nakoupit. Nabízené platby jsou přes tlačítka ČS, KB, Raiffeisen a ČSOB/ERA. Mimo toho kartou s 3D-Secure a to je vše. V ČR existuje 27 bank, z toho u karet 3D-secure nabízí 8 bank! Klienti dalších 21 bank asi nejsou pro JRC dost dobří na to aby u nich elektronické distribuce nakoupili. Zvláštní obchodní politika v tomto tisíciletí.

  • Dobrý den, docela by mě zajímalo, jestli je adekvátní cena při vkladu ps4 hry do bazaru za 500,- vzhledem k tomu, že nová stojí nejlevněji 1.100,- Hra byla 4 měsíce stará, jednou hraná, nepoškrábaná a s veškerým původním obsahem:Mapa, samolepky, soundtrack, manuál, hra. Přijde mi totiž, že mě nepatrně ošidili...když se podívám do regálu s použitými hrami, a najdu tam cenu stejného titulu za 1200, takže kde je těch 700? Chápu, že si obchod bere nějaké procentu z prodeje, ale nezlobte se...více jak 50%?!

  • TStanda:
    Dobrý den,

    bohužel jsme o této situaci neměli ponětí, jelikož informaci od našeho obchodního partnera jsme měli takovou, že tento produkt je v pořádku dostupný. Jak se následně ukázalo, nebyla to pravda, produkt byl problematický, nicméně to jsme nemohli tušit. Z naší strany k pochybení opravdu nedošlo a jakmile jsme zjistili, že produkt je takto problémový, stáhli jme ho okamžitě z prodeje.

    S přáním příjemného dne
    Tomáš Herodek

  • JRC Czech a.s.: Ale na vaší straně byla taky velká chyba protože jste ten produkt neměli mít skladem.

  • TStanda: Dobrý den,

    nás tato situace samozřejmě velice mrzí, nicméně jsme Vám naší emailové komunikaci několikrát situaci vysvětlovali.

    Zde došlo k chybě na straně dodavatele, který nám nebyl schopen po vytvoření objednávky dodat požadované zboží včas a přislíbil urychlené řešení problému. Bohužel k vyřešení problému nedošlo ani přes naše urgence, načež jsme zákazníky informovali, že bohužel není možné dané zboží dodat.

    Po domluvě pak samozřejmě vracíme peníze, jelikož zboží v nejbližší době údajně nebude k dispozici a preventivně jsme i daný produkt odstranili z nabídky.

    S přáním příjemného dne
    Tomáš Herodek

  • Dobrý den já tuto firmu vůbec nedoporučuji.Koupil jsem si od nich cd klíč za 1500 kc na xbox one.Napsali mi že mi příjde za par min a nic hlavně že mi tam poslali dodací list když jsem jim volal tak mi ignorovali telefonát.Na všechno se 5 dní vymlouvaly.Od této firmy jsi nic kupovat nebudu za tohle vše bych jim nedal žádnou hvězdičku.A je toho ještě více.Pro to jí vůbec nedoporučuji.

  • sevy:
    Dobrý den,

    tato situace nás velice mrzí. Rozhodně by se nemělo stát, že by nové neslo známky použití. Samozřejmě je možné si zboží při zakoupení zkontrolovat, čímž se zároveň předchází případnému komplikovanému řešení reklamace, že zboží již tyto známky neslo.
    Postup, který obsluha prodejny zvolila, tedy nejdříve nabídla reklamaci (která není vždy řešena pouze opravou) a následnou individuální domluvu s vedoucím, byla správná a prakticky i nejrychlejší možná varianta.

    S přáním příjemného dne
    Tomáš Herodek

  • Dobrý den,
    rád bych zpětně ohodnotil tento obchod, ve kterém jsem v srpnu nakupoval. Většinu věcí nakupuji na internetu, tentokrát jsem zkusil nákup v kamenné prodejně a to se mi vymstilo.
    Přišel jsem do kamenné prodejny JRC a zeptal se prodejce, zda mají skladem zboží, které jsem si vybral,podezřele dlouho něco hledal v počítači, potom řekl že zboží mají skladem. Šlo o xbox za témeř 10 000 Kč.
    Po příjezdu domů a otevření krabice jsem byl zklamaný, zboží bylo ohmatané a znatelně již používané, to však nebylo vše. Po zapojení k televizi mi xbox hlásil, že něco není v pořádku a že mám zavolat na nějakou pomocnou linku. Bez váhání jsem zboží zabalil a na druhý den jel zpátky na prodejnu.
    Tam mi nejdříve bylo řečeno, že zboží zašlou na reklamaci, ale s tím jsem samozřejmě nesouhlasil, protože nechci jen zboží opravit, ale chci dostat nové zboží na které mám nárok. Prodavačka mi tedy řekl,a že se poradí s vedoucím a dá mi vědět.
    Odpoledne mi volá prodavačka ,že mám přijet znovu na druhý den a peníze mi vrátí.
    Po třetí cestě do prodejny mi naštěstí peníze vrátily.
    Abych to shrnul, prodejce se semnou snažil vyšplouchnout a prodal mi zboží, o kterém očividně věděl, že není v pořádku, dokonce to poté ani nechtěli uznat a ještě jsem projel asi 500 Kč když jsem jezdil sem tam jak idiot. Dávejte si na podobné praktiky tohoto obchodu pozor a zboží pokud možno prohlédněte už na prodejně, obchod rozhodně nedoporučuji a více do jejich poboček nevkročím.

  • Chápu vše, ale asi jsem prostě zvyklí na jiné postupy a přístupy. Zásílání SMS robotem je pěkné, ale muselo by to dojít, zajímalo by mě, kolika lidem vaše sms nechodí. Email je přece jen spolehlivější..

    Nechci to rozpitvávat, ohledně vrácení peněz nebyl problém, takže věřím tomu, že to u vás někde více či méně funguje. Bohužel je tok 2015 a služby si prostě představuji jinak (sám dělám v oboru, proto se tomu tak divím...)

  • Pavel Navrátil:

    Dobrý den,

    v našem emailu jsme rozhodně netvrdili, že nás situace nezajímá, pouze jsme Vás slušně informovali, že v této situaci se o objednávku stará přímo daná pobočka, tudíž je pro urychlení snazší variantou kontaktovat danou pobočku s dotazem, z jakého důvodu jste nebyl o vyzvednutí informován.

    Emailem se zprávy standardně neposílají, jelikož informační SMS se rozesílá automaticky, jelikož její text je generován robotem.

    Dle našich informací tedy byla Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na dané pobočce od cca 14:30 v den vydání, tudíž jste se pro zboží mohl bez problému zastavit. Opravdu tedy předobjednávka neznamená, že hru obdržíte až den po vydání.

    Hezký den
    Tomáš Herodek

  • Logicky můžou hodnotit jen ti, co už mají dokončenou a vyzvednutou objednávku. Já tu svoji udělal, zaplatil a čekal na datum releasu hry (Mad Max). Trochu chybně jsem si myslel, že předobjednávka znamená, že ten den bude od rána hra nachystaná k vyzvednutí (hry se většinou naskladňují pár dní dopředu). Když se v den releasu kolem poledne stále nic nedělo, na stránkách v zákaznické sekci také nic, odhodlal jsme se poslat email. Po asi hodině mi došlo, že to je problém pobočky a je to v podstatě nezajímá. Takže email na pobočku, tam jsme se dozvěděl, že mi posílali údajně sms (asi vítr, číslo bylo dobré a nic nedošlo). Takže vlastně můj problém (nechápu proč nepošlou email, když kde kdo s tímhle spamuje).

    Takže předobjednávka znamená, že hru dostanu o den později a musím se ještě hodinu doprošovat abych se dozvěděl, že si pro ni tedy vůbec můžu dojít a že je nachystaná. Objednávku jsem raději zrušil, chci si tu hru zahrát ještě v tomto měsíci a s přístupem JRC o tom mám pochybnosti

    Nakupoval jsem zde poprvé, jelikož standardně kupuji jinde a zřejmě to tak i zůstane. Raději dýmějový mor než nákup v JRC!

  • Chci pochválit JRC v Tesco (Malenovice-Zlín). Skvělý přístup zaměstnanců :)

    Zdravím !