Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Hodnotím 5/5 :) Rychlé odeslání, zásilka do druhého dne od objednání doma, grafiku 3060Ti od MSI měli jako jediní skladem za velmi dobrou cenu, stihl jsem ji rychle koupit poslední kus. Běží suprově, díky!

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaše kladné hodnocení a pozitivní zpětnou vazbu. Těší nás, že nákup proběhl v pořádku a že jste nalezl požadovanou grafickou kartu za dobré peníze, která jistě bude dlouho dobře sloužit :) Budeme rádi, když se i pro příští nákup rozhodnete pro náš obchod.

      S přáním krásného dne
      Tým JRC

  • Dobrý den
    Dostal jsem v Lednu dárkovou kartu za/na 2.000,- Kč, u které mě tak nějak nikdo neupozornil na to, že má omezenou platnost. Zjistil jsem to bohužel až nedávno, resp. mě na to upozornil známý, takže po těch šesti měsících karta prošla.
    Každopádně je dobrým marketingovým tahem karta samotná, ale hlavně to, že je na obalu karty napsáno fixem jen datum nákupu, a né datum platnosti. Ani o šesti měsíční expiraci si na kartě ani na obalu nepřečtete, to asi musí jít člověk někam studovat "aktuální znění podmínek dárkové JRC karty", na které je tam odkaz a asi i nějaký QR kód.
    Zajímalo by mě, kolik tisíců, desetitisíců či statisíců vydělá JRC ročně na "propadlých" dárkových kartách?
    Díky
    S.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Informaci o platnosti dárkové karty skutečně uvádíme, jak jste uvedl, v sekci podmínek dárkových karet. Informaci však také naleznete na faktuře od zakoupené dárkové karty, případně by ji měli sdělovat konzultanti na našich prodejnách.

      S přáním krásného dne
      tým JRC

    • Díky, jasně, když vám někdo dává dárkovou kartu, dává vám k ní do obálky také fakturu? Stačilo by, kdyby na kartě bylo datum platnosti a né zakoupení. Ale chápu, že takhle se více vydělá. Opravdu "best customer experience". Díky S.

  • Zdravím, občas nastane moment, kdy se rozhodnu napsat recenzi. S obchodem JRC jsem nikdy neměl problém, tudíž mě tato situace zamrzela ještě více. Vyhledával jsem obchod, ve kterém bych si koupil SSD pro můj počítač. Ze všech obchodů jsem se rozhodl pro JRC, protože cena byla přívětivá a byl k tomu dárek v ceně. Ve středu okolo půlnoci jsem si zakoupil online platbou SSD. Ještě před objednání jsem si zkontroloval, že bylo skladem 5 kusů a po zaplacení bylo odhadované datum doručení v pátek. V den, kdy mi měl balíček dojet, jsem stále neměl žádné informace jak od dopravce nebo od samotného JRC. Proto jsem se rozhodl, že zavolám na infolinku, abych zjistil, jak je na tom má objednávka. Pán na infolince byl ochotný a po sdělení čísla objednávky mě informoval o tom, že disk není skladem a řekl mi, že bude na skladě až příští týden po té, co ho výrobce dodá obchodu. Po hovoru jsem se podíval na jejich stránky a stále měli 5 kusů skladem. Nechal jsem to tak. Během hodiny jsem dostal na email upozornění od Zásilkovny, že byli přijaty elektronické data k zásilce. A poté v 8 hodin večer byl příjem zásilky na podacím místě v DEPU a v pondělí dopoledne mi moje zásilka přišla.
    Neměl bych problém s tím, že obchod na moji zásilku zapomněl, chápu, že jsou větší obchod, ale stačilo přiznat chybu a nic by se nedělo. Na to, jak jsem byl doposud s obchodem spokojen, tak tohle bylo pro mě opravdu velké zklamání.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Z popisu usuzujeme že zboží bylo u dodavatele s termínem expedice v Pátek a po odeslání se čekalo se na aktualizaci stavu u Zásilkovny. Jelikož přes víkend kurýři nejezdí, dorazila Vám zásilka následující pracovní den tedy v Pondělí. Pokud si budete přát věc prověřit, prosíme kontaktujte nás s číslem objednávky na email [email protected] nebo telefonicky na zákaznické lince +420 226 201 606

      S přáním krásného dne
      tým JRC

  • Koupil jsem u JRC NACON REVOLUTION X PRO CONTROLLER. Po par minutách doma jsem ho jel reklamovat s tím ze blbnou vibrace. Bylo mi řečeno ze mají na reklamaci měsíc. Odstoupit od smlouvy nelze i když bylo objednáno on-line, protože se jedna o rezervaci na prodejně, i když si to samozřejmě tam nemáte kde vyzkoušet, protože tam nemají žádnou konzoli na které by to šlo!. Nevadí reklamoval jsem. Vrátilo se cca po týdnu s tím ze žádnou závadu neschledali. Vzal jsem gamepad domu a zase to samé !!. Takže jsem tam jel znovu. Dnes to opět vrátili znovu se stejným odůvodněním . Je pravda ze jsem to trochu přehnal a vyletěl na prodavače když mi po 3.zopakoval
    Ze není servisní technik. Ovladač jsem tam nechal a nemám dále náladu to řešit…. Tímto
    JRC uricte nedoporučuji a osobně už tam nikdy nic nekoupim.

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

      Ano, na reklamaci máme skutečně 30 dní. Bohužel, pokud se závada při testování neprojevila, pak se zboží vrací i s vyjádřením od servisního technika. Servisní technici postupují dle stanovených postupů a pokud se závada skutečně neprojeví, nemají ji jak opravit. Děkujeme za pochopení.

      S přáním krásného dne
      tým JRC

  • Řekl bych, že ty kladné recenze si tam musí psát sami. Když se podívám na to jaké zkušenosti sdílí lidé na Facebook nebo i zde v diskusi a navíc mám stejně špatnou zkušenost z mého posledního nákupu u JRC, tak si nedovedu představit, že může být někdo 100% spokojen.
    Byl jsem zákazníkem JRC od jejich počátku, kdy měli jediný obchod u skladu na Praze 5. Po poslední zkušenosti s JRC e-shopem už skutečně nemám chuť u nich nakupovat. Před více jak týdnem jsem si udělal rezervaci a nechal zaslat na pobočku. Po týdnu, kdy se nic od objednávky nedělo, jsem si k do JRC zkusil zavolat. Dostal jsem omluvu, že prý už je produkt na cestě a druhy den, že by měl být na prodejně. Po dvou dalších dnech volám znovu a dozvím se, že produkt na pobočku dorazil, ale byl prý prodán zákazníkovi, který si udělal objednávku přede mnou. Tomu nerozumím a tak se podívám na stránky obchodu a vidím, ze produkt je odebrán z prodeje. Po dlouhé diskusi s prodejcem na telefonu mám skutečně pocit, že si můj produkt prostě někdo na pobočce koupil. Asi nějaký kamarád. Prodejcem na telefonu jsem však ujištěn, že se teď na skladu připravuje zásilka pro mě, a že se bude odesílat na prodejnu. Dnes jsem obdržel zprávu, že byla moje objednávka stornována, protože prodej produktu byl ukončen. Tohle je skutečně sprosté chování. Po této zkušenosti už je JRC poslední na seznamu obchodu kam půjdu, pokud vůbec. Silně uvažuji o tom předat tento příklad orgánům obchodní inspekce.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaší špatné zkušenosti je nám velice líto. Psali jsme Vám v reakci na Facebooku o více informací, ohledně Vaší objednávky, abychom situaci mohli prověřit. Poprosíme o reakci tam, případně nám napište na emailovou adresu [email protected].

      S přáním krásného dne

      Tým JRC

  • Hlavně tady prosím nikdo neobjednávejte online. Na pobočkách (minimálně ta v Brně a ve Zlíně-Malenovice) jsou super lidi, snaží se poradit, vyjít za každou cenu vstříc. Bohužel kdokoli, s kým jsem komunikovala online byli naprosto arogantní, sebestředný. Sedí tam jen lidi, kteří okecávají problém a s ničím nepomůžou. Neustále se vymlouvají, nejdříve na systém, potom na logistiku.

    Dne 22. 7. 2022 jsem vytvořila objednávku č. 4520045556 na hry: Kena: Bridge of Spirits a Spirit of the North: Enchanced Edition - obojí pro PS5. V době objednání byla hra Kena: Bridge of Spirits skladem s konkrétním datem expedice 25. 7.. Hra Spirit of the North: Enchanced Edition byla uvedena jako skladem - ihned k odeslání.
    Objednávku jsem platila kartou a předem.

    Ve čtvrtek 28. 7. jsem psala dotaz, jak to vypadá. Hry by dle uvedených informací měly být na mé adrese, bohužel se tak nestalo. Em - díky za zkažené narozeniny.
    Na email mi odepsal pan Václav K. s tím, že se hra Kena: Bridge of Spirits aktuálně převáží z mimopražské prodejny na centrální sklad odkud bude odeslána.

    10. 8. jsem psala nový dotaz. 11. 8. mi odpovídal pan Miroslav Š. Bohužel pro mne neměl moc šťastné zprávy. Hra se prý kontroluje a může to trvat. Blíže mi nebylo info specifikováno.
    Následně mi odpovídal pan David P. s tím, že se hra kontroluje, aby dorazila v nejlepší možné kondici. Na další email s žádostí o bližší info, nebo doručení her mi nebylo odpovězeno.

    Bohužel už mi dochází trpělivost. Nepřipadá mi v pořádku na 2 skladové položky čekat - tento týden už měsíc. Jak můžu měsíc čekat na 2 skladové věci, když podle jejich obchodních podmínek je doručení skladové položky do 3 dnů.

    Podle zákona je uvedení špatné skladové dostupnosti, ale i expedice uvedeno jako klamání zákazníka. Konkrétně podle zákona č.634/1992 Sb. s pokutou pro obchodníka do výše 50 milionů korun.

  • 21.7.2022 jsem u společnosti JRC koupil přes internet 3 hry na ps4 u dvou her bylo napsáno odesíláme již zítra u třetí odesíláme do 27.7. Jelikož hry nepřišly tak jsem 1.8. napsal email jakože jsem hry ještě neobdržel a kde je problém. Odpověď došla 2.8. Že jelikož hry prochází čištěním tak je aktuální zpoždění přibližně o 2 týdny. Tak jsem tam zavolal a zeptal se jak je možné že se dívám na jejich stránky a u her které jsem si objednal je napsáno odesíláme již zítra když to není pravda ale pan byl arogantní a řekl že tak to vidím jenom já a dohodli jsme se na storno objednávky že už déle čekat nebudu. Ještě ten den mě došel email že objednávku vymazali z povrchu zemského a jak jim je moc líto že to nedopadlo přitom této firmě je zákazník úplně ukradený. Dnes je 5.7. a stále jsem nedostal zpět své peníze a na další telefonní dotaz kde mě stále někam přepojovali jsem se po 12 minutách hovoru dozvěděl že mě peníze vrátí až do 14 dní. Přitom důvodem storno objednávky bylo příliš dlouhá dodací lhůta i když u her má stále napsáno odesíláme druhý den. Tento obchod nikomu nedoporučuji a osobně si po této zkušenosti nakoupím hry raději jinde.

    • Taky mám pouze negativní zkušenosti. Už nakupuji u Imago. Neskutečně milí a ochotní prodavači, bleskurychlé dodání. Smutné je, že JRC to vyřeší omluvou a tím to hasne.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Co se týče bazarových her, bylo nutné bazarové disky ještě dodatečně kontrolovat a leštit tak, aby zákazníci byli maximálně spokojení. Tyto dodatečné kontroly nám však zabírají, i z důvodu velkého zájmu, mnohem více času, než bylo původně předpokládáno za což se tedy velice omlouváme.
      V případě vrácení platby je lhůta na vrácení skutečně maximálně 14 dní.

      Děkujeme za pochopení.

      S přáním příjemného dne,

      tým JRC

  • Dne 9.7.2022 jsem si na starty.cz vytvořila objednávku na sluchátka za zvýhodněnou cenu 2.999,-
    Číslo objednávky: 3512203087
    Objednávku sem si chtěla vyzvednout na prodejně JRC - pobočka Zličín.
    Když sem dnes přišla na prodejnu JRC, tak po krátké kontrole mi zaměstnancem bylo sděleno, že se mi omlouvá, ale systém mu hází chybu a že musí volat manažerovi prodejny.
    Po krátkém hovoru s manažerem prodejny mladík přišel s řešením, že objednávku zruší a vytvoří novou.
    Já sem chtěla jen zaplatit a odejít, ale souhlasila sem.
    Tak Vás poprosím o 4.999,- mi říká. Já mám ale objednávku v emailu, kdy cena v sobotu byla zvýhodněná za 2.999,- s potvrzením i částkou, že tuto cenu budu platit.
    Odpověď mi vyrazila dech: já ale objednávku zrušil, takže žádnou teď nevidím a cena je 4.999,- ( ps: na internetu od pondělka 4.390,-)
    Odpověděla sem, že objednávku zrušil on, ne já a musí dodržet cenu za kterou sem objednala.
    Že prý v žádném případě a začal se bavit s jiným zákazníkem. Byla sem v naprostém šoku, takový výfuck sem ještě nezažila a opravdu být na místě toho mladíka, hanbou se propadnu. Takhle se ke klientům opravdu nechová a krizové situace, kdy jim interně něco nefunguje se řeší jinak.
    Mladík se zachoval jako naprostý amatér a s tímto obchodem - JRC + SMARTY nehodlám mít kdykoliv já ani nikdo z mé rodiny, či přátel mít cokoliv společného.
    Pod Smarty patří i společnost iWant, kde sem zakoupila nedávno Apple počítač a sem nadmíru spokojená. Ale tyto 2 výše jmenované obchody jsou ostudou českého trhu.
    Tak ať se Vám stále daří mazat med kolem pusy nezkušeným, já ale vystupuji z řady a nakupuji jinde.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za poskytnou zpětnou vazbu. Aktuálně se potýkáme s technickými potížemi, které konzultantům mohou znemožnit výdej objednávky. Kolega se tedy situaci pokusil urychleně vyřešit tím, že provede storno Vaši stávající objednávky a zboží Vám vydá. Avšak co si bohužel neuvědomil, tak že cena objednaného zboží může být již jiná. Na základě pochybení byla Vaše objednávka obnovena a zboží si tak můžete vyzvednout za původní částku, která Vám byla v e-mailu potvrzena.

      Moc se Vám za způsobené komplikace omlouváme. Jedná se o ojedinělou záležitost a věříme, že pokud si i příště rozhodnete využít naše služby, vše proběhne bez jakýchkoliv potíží.

      S přáním příjemného dne,

      tým JRC

  • Po objednání zboží na webu kde bylo zboží skladem cca 3 týdny zpět a po opětovném upomenuti zdali je již zboží ,došlo toto:

    Rezervaci č. 4520032257 jsme vymazali z povrchu zemského
    Zdravíme vás,

    s vaší rezervací č. 4520032257 to nějak nedopadlo, a tak jsme ji poslali do věčných lovišť.
    STORNOVANÉ ZBOŽÍ
    1 ks Garance servis disku na 1 rok
    SK: S9065
    Takže jestli se takto chovají ke všem klientům ,tak by je měli všechny poslat do války at se naučí chovat. Přeji další klientům spousty spokojenosti..!!!

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za poskytnutou zpětnou vazbu. Obsahem Vaši objednávky bylo zboží, u kterého došlo k ukončení zboží. Z toho důvodu Vám přišla informace o tom, že došlo ke stornu objednávky, ve kterém se mimo jiné nacházela i garance servisu disku, kterou v diskuzi zmiňujete. Ve spodní části e-mailové zprávy je taktéž uveden důvod storna, který jsem již zmiňoval výše.

      Mrzí nás, že jsme nemohli Vaši objednávku zpracovat a byli jsme tak nuceni provést storno. Budeme rádi, pokud se i přes tuto zkušenost rozhodnete využít naše služby a my Vás budeme moci přesvědčit o našich kvalitách.

      S přáním krásného dne,

      tým JRC

  • Objednali jsme si dvě figurky, přišel potvrzovací email na obě figurky. Ve stanovené lhůtě jsme si je šli na prodejnu vyzvednou, jenže tam byla jen jedna figurka a ne dvě. Tak nám řekli, že možná přijde druhý den a že tam kdyžtak bude i manažer, tak to s ním můžeme vyřešit. Druhý den jsme přišli znova a opět byla jen jedna figurka, manažer nikde. Figurky jsme objednávali ve slevě a místo aby se částka za slevu odečetla, tak se přičetla. Pán na pokladně se nám snažil pomoct, volal manažerovi, který to ze začátku nebral, a pak nám dal skvělou radu, že si to můžeme objednat znova bez slevy nebo zkusit zavolat na zákaznickou linku. Na zákaznické lince nakonec alespoň spravili slevu, ale museli jsme si to vyzvednout ještě ten den. Takže jsme pro jednu objednávku jeli třikrát a dostali jen polovinu věcí, co jsme si objednali. Pán na pokladně byl milý a snažil se nám pomoci, zbytek JRC bylo ale katastrofální. Nedoporučuju.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaše špatná zkušenost s nákupem nás velice mrzí. Budeme moc rádi, pokud nás kontaktujete na emailové adrese [email protected] s podrobnějšími informacemi ohledně Vaší objednávky. Rádi nešťastnou situaci prošetříme.

      Za způsobené komplikace se velice omlouváme.

      S přáním krásného dne
      tým JRC

    • Mám naprosto stejnou zkušenost. Nakoupila jsem 2x a již nikdy více. Pokaždé mi přišel e-mail, že si mám objednávku vyzvednout (v objednávce k vyzvednutí byly všechny položky) a na prodejně mi bylo sděleno, že jedna figurka nebyla dodána. Reakce obchodu? Pokaždé se mnou komunikoval někdo jiný a nevyřešili jsme nic. Konkurence je naštěstí vysoká.

  • NEVER EVER SHOP WITH JRC CZ & Smarty CZ

    I purchased a very expensive laptop last week as the JRC CZ eshop showed they have items in stock and it showed I can pick it up the next day.

    Therefore, I made a purchase and paid approximately 50,000czk in advance.

    The next day I recive an email saying items are not in stock so I checked JRC e-shop once more and still show that they have 2 x items in stick.

    I called the JRC customer service and guy started to say "oh sorry we dont have it in stock".

    I asked for immediate refund and they refused and started to bring this we will return in 2 weeks.

    First of all, JRC CZ & Smarty CZ has poor quality in stock management.
    Second of all, it is their error and normally they should put priority to refund in such situation.

    They are not group of professionals but group of probably lazy and careless people.

    The guy who was working on 11.06.2022 at the customer service line did not even apologize for their poor stock management.
    Can't think things in customers perspective.

    Probably because of level of education :))


    DO NEVER EVER TRUST THEM OR SHOP WITH THEM.

    • Good day,

      thanks for the feedback.
      We are very sorry for your bad experience.

      To investigate a specific order and problem, we will ask you to send the order number to our email
      address: [email protected]

      Thank you.

      Regards

      JRC team

  • Úplně na nic 23.12.21. jsem jim předal na opravu PSP4 mizerná komunikace servis stále dokola tvrdí že podle cenovou nabídku. Teď je březen a stále se nic neděje fakt už nikdy více

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás Vaše špatná zkušenost ohledně servisu konzole. Kolegy ze servisu kontaktujte na tel. čísle +420 244 105 928 popřípadě emailové adrese [email protected] a jistě s Vámi situaci vyřeší.

      S přáním hezkého dne

      Tým JRC

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás Vaše špatná zkušenost ohledně servisu konzole. Kolegy ze servisu kontaktujte na tel. čísle +420 244 105 928 popřípadě emailové adrese [email protected] a jistě s Vámi situaci vyřeší.

      S přáním hezkého dne

      Tým JRC

  • Chtěl bych se zeptat proč když měsíc zpátky přijdu na prodejnu a zeptám se obsluhy jestli je možné si přímo na prodejně predobjednat elden ring a jestli bude obsahovat slibovaný dárek k předobjednávce (plechacek) jak bylo psáno na internetu, tak je mi řečeno že určitě, tím pádem sem si ho tedy rovnou na prodejně predobjednal s tím že tedy obdržím i slibovaný dárek. Dnes při vyzvednutí my ten samý prodavač oznámil že u me předobjednávky tento bonusový dárek není uveden a že předobjednávka by musela být přes internet. Opravdu nějak nechápu toto jednání jelikož buďto vaši zaměstnanci tedy nevědí jak u vás fungují takovéto akce a nebo je jim to úplně jedno jestli podají milnou informaci a přijmou objednávku s tím že je astne jedno že vlastně neobsahuje vše co původně potvrdili že obsahuje....
    Pro mě asi poslední nákup.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás Vaše špatná zkušenost ohledně velice očekávané hry. Poprosíme Vás napsat nám na emailovou adresu [email protected] i s konkrétním číslem objednávky a celou situaci prověříme.

      S přáním krásného dne

      Tým JRC

  • Poprvé a naposledy. Zboží objednáno 24.1.2022, týden se nic nedělo, nikdo se neozval. 31.1.2022 jsem kontaktoval JRC e-mailem, kdy bude zboží doručeno. Odpověď: Aktuálně stahujeme z našich prodejen na centrální sklad. 2.2.2022 se ve sledování zásilky změnil status na "kontaktovat zákazníka". Samozřejmě mě nikdo nekontaktoval a musel jsem do JRC volat sám. Bylo mi sděleno, že se zboží po cestě "ztratilo". Samozřejmě se nic neztratilo, jen se někomu kartičky zalíbily a nechal si je. Následoval e-amil s výsměchem "s Vaší objednávkou to nějak nedopadlo, a tak jsme ji poslali do věčných lovišť", bez kompenzace. JRC už nikdy, donutili jste mě začít opět nakupovat u toho zelenýho z*rda.

    • Dobrý den,
      tato komplikace nás mrzí, avšak je li zboží na jedné z mimopražských prodejen, pak nám jeho stažení opravdu chvíli trvá. Bohužel zde nemáme možnost dohledat číslo vaší objednávky. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat na naší zákaznické lince a situaci s vámi prověříme.

      Věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, zlepšíme naše služby, na čemž pracujeme každým dnem.

      S přáním krásného dne
      Tým JRC

  • V žádném případě NEDOPORUČUJI zde cokoliv kupovat. Čekám na vyřízení reklamace sluchátek 31 dní, což je vrchol. Bez jediné omluvy.

  • V žádném případě NEDOPORUČUJI zde cokoliv kupovat. Čekám na vyřízení reklamace sluchátek 31 dní, což je vrchol. Bez jediné omluvy.

  • V žádném případě NEDOPORUČUJI zde cokoliv kupovat. Čekám na vyřízení reklamace sluchátek 31 dní, což je vrchol. Bez jediné omluvy.

  • V žádném případě NEDOPORUČUJI zde cokoliv kupovat. Čekám na vyřízení reklamace sluchátek 31 dní, což je vrchol. Bez jediné omluvy.

  • Objednal jsem si kódy v hodnotě 4500,- přes digitální distribuci. Peníze pryč, kódy nikde. Komunikace na bodu mrazu, odpověď na 1. E-mail po nějakých 7 hodinách a poté už bez odezvy. U velkého obchodního řetězce jako je Jrc bych toto nečekal. Banda zlodějů

  • Yesterday, 14.8.2021 I've bought a gamepad for PS5 dualsense at shop point. At home I've realized that the package looked a bit used, there were scratches and the clear circle sticker seemed to be was already unsticked and sticked back but I didn't pay much attention to these and started using this gamepad. After some time I've figured out that the side of the controller vibrates weakly then the left side especially the trigger.

    I've researched and figured out that it is common problem of these gamepads after some time of usage. But this one was just a purchased product and I was expecting that it would be new and non-used.

    Today, 15.8.2021 I came to the shop and asked the salesman about returning/ replacement of this gamepad and he told me that it is not possible to do, all he can do is to send it to service, fix it and return me fixed one.

    I reasked this guy if there are any other possibilities to which he answered me that I can put up a product for sale to Bazos, are you kidding me?

    I've paid full price for a defective product and have to wait for its repairing?

    As result I don't have a gamepad, I can't use a product I payed for and I don't have any other options out of proposed by sellerman bazos.