Obchod byl blokován z důvodu nízkého procentuálního hodnocení

Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Neodporučuje obchod

    Od 28.9. 2024 do dnešního dne 31.10.2024 zboží stále nedorazilo!!!…
    !!!!!Objednávka za ne malé peníze!!!!!
    Nejdříve nemohli dohledat platbu i když bankovní příkaz byl v naprostém pořádku! Po té mi bylo řečeno že mě budou informovat o průběhu objednávky , první e-mail o stavu byl až 18.10.2024
    Psala jsem e-mail, volala na telefonní číslo které mají uvedené na stránkách ale bohužel už nekomunikují a telefon již nezvedají.
    Byla jsem upozorněna, že doba dodání je 1-7 pracovních dní, avšak na stránkách mají uvedeno 3-7pracovních dnů.
    Už se opravdu bojím co přijde a zdali to vůbec přijde !!
    Pokud nechcete přijít o své PENÍZE, NERVY a ČAS!
    Silně nedoporučuji objednávat!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    bohužel bez jakéhokoli čísla objednávky nebo jiné informace nevíme o co se jedná a nemůžeme tedy reagovat přímo na konkrétní věc.
    Co se týká objednávek, tak expedice je skutečně 1-7 prac. dnů od objednání, ale to je u zboží skladem. Pokud se jedná o zboží na objednání, tak tam je doba dodání delší a je uvedena u daného zboží. Samozřejmě že tam pak čas už "naskakuje". Na e-mail i telefon reagujeme vždy. Výjímkou může být samozřejmě dovolená nebo pokud musíme k lékaři. To se ale jistě dá pochopit. Vždy se snažíme vyřídit objednávky v co nejkratším čase.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tragicky obchod.nikdy vice, bohužel jsem si neprecetla receneze.po 15dnech objednávky včetně zaplaceni nemam zboží.Nejdriv nenašli zaplaceni,i kdyz bank.příkaz byl v poradku,pak jim stejne dalsi 5dni trva nez to zašlou.doufam ze mi zboží bude doručeno...

  • 100 %

    • Rychlost doručení
    • Výběr zboží
    • Komunikace
    • Nic

    Objednávám zde již po několikáté a pokaždé spokojenost zboží doručeno do 3 dnů od objednání s paní milá domluva (komunikace) široký výběr zboží v hezkém stavu za mě rozhodně doporučuji.

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    velice děkujeme za Vaše slova. Vaše spokojenost nás těší a věříme, že s námi budete vždy spokojená.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Nedoporučuje obchod

    Na expedici čekám 7 den.

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    jak máme uvedeno, tak expedice je 1-7 prac. dnů od objednání. Záleží na tom kolik je objednávek. Ty se vyřizují vždy postupně tak jak přijdou. Snažíme se však vždy vyřizovat vše v co nejkratším termínu. Expedice byla u objednávky splněna. Nedošlo k žádné prodlevě.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhé čekání na objednávku (11 dní) a stále nic.

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    expedice objednávek je 1-7 prac. dnů po objednání. Objednávku jsme do této doby expedovali. Bohužel pak došlo ke zdržení u dopravce, což jsme nemohli ovlivnit.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Hezké věci, dobré ceny
    • téměř nulová komunikace e-shopu
    • dlouhá dodací lhůta i přesto, že jsem zboží uhradila při objednání
  • 10 %

    • Nic nepřišlo

    Od 23. 7. 2024 zboží stále nedorazilo. Psala jsem již e-mail a byla jsem upozorněna, že doba dodání je 1-7 pracovních dní, avšak na stránkách mají uvedeno 1-3 pracovní dny. Vše co jsem objednala bylo skladem. Nicméně od mé objednávky nesplňují ani jedno. Pokud bych si to dala na vyzvednutí v Humpolci taky bych si proto mohla dojet nejdřív za 14 dní? Už se opravdu bojím co a zdali vůbec něco přijde a zdali to není přeprodej z Číny. Silně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    bohužel bez jakéhokoli čísla objednávky nebo jiné informace nevíme o co se jedná a nemůžeme tedy reagovat přímo na konkrétní věc.
    Co se týká objednávek, tak expedice je skutečně 1-7 prac. dnů od objednání. Vždy se ale snažíme vyřídit objednávky v co nejkratším čase. Objednávky se vyřizují postupně tak jak přijdou. Nedáváme přednost zaplaceným před objednávkami na dobírku. Vše se vyřizuje stejně.
    Jak píšete, tak přeprodej z Číny rozhodně neděláme. Na to jsou jiné obchody a dodací doba je u těchto měsíc a více. To ale každý kdo tam objednává ví.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • 100 %

    Z eshopu jsem si objednala latkove plenky a az po zaplaceni jsem se podivala na recenze a byla jsem dost vydesena, odkud jsem si zase neco objednala. Ma zkusenost vsak byla skvela. Hned druhy den mi psali, ze byla zasilka expedovana, a treti den jsem mela zbozi doma.

  • 10 %

    Chování a komunikace hrozná, cena zboží neodpovídá kvalitě, vyhrožování, rozhodně nikomu nedoporučuju objednávat!

  • 10 %

    • Nekorektni jednani .. zneuzivani udaju

    Nekorektni katastroficke jednani ..

  • 10 %

    Strašný přístup
    Komunikace skoro žádná
    Zakoupila jsem špatně podložku píšou fo 14 dnů vraceni penez jsou to 3 týdny a peníze stále nikde !

  • 10 %

    • Výběr zboží
    • Nepoctivé chování
    • Příšerná komunikace
    • Přístup k zákazníkovi katastrofální

    V první řadě chci upozornit na nepoctivé chování tohoto e-shopu a úplnou ignoraci zákazníka při řešení problému. Na e-shopu jsem si objednala dětské lyžicky s tím, ze jsou skladem. Způsob dopravy, kterou mi e-shop nabídl jsem zvolila doručení do Alzaboxu přes společnost GLS. Vyřízení objednávky trvalo týden s tím, ze den před doručením mi volali s informaci ohledně barvy produktu, který nemají a nabízejí mi jinou barvu, souhlasila jsem. V den doručení jsem volala do e-shopu a ujišťovala se jestli stihnou zboží doručit. Bohužel se tak nestalo, přišel mi e-mail od přepravce, ze se zásilka do Alzaboxu nevejde a zboží zasílají zpět. Následně přišel e-mail s vymáháním částky za dopravu tam i zpět. Ohradila jsem, proč mám platit za zboží, které mi nikdy nebylo a ani nemohlo být doručeno. Z e-shopu mi bylo sděleno, že jsem si měla zjistit rozměry zboží, rozměry Alzaboxu a i smluvní podmínky, které jsou mezi e-shopem a společností GLS. Naprosto nebrali zřetel na skutečnost, že je chyba na jejich straně. V upomínce se odkazují na již neplatný zákon! Následně poslali upomínku c.2 kde již vyhrožují předním případu vymahačské společnosti pokud do 5 dnů nezaplatím. Chtěla bych tímto upozornit všechny budoucí zákazníky, aby si dávali POZOR, protože u tohoto e-shopu není v zájmu spokojenost zákazníka, ale aby zákazník platil za chyby e-shopu.

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    vytvořila jste si objednávku 19.2.2024 odpoledne. To již nikdo nebyl ve firmě a tak se objednávka začala následující den, tedy 20.2.2024 vyřizovat. Vzhledem k tomu, že to bylo po víkendu, tak se zpracovávali objednávky, které byly přijaté dříve (vyřizujeme objednávky postupně tak jak přijdou). 22.2. 2024 jsme Vás skutečně kontaktovali ohledně změny barvy a na té jsme se domluvili. Zásilka byla ještě ten den odeslána. Z naší strany tedy v tomto nedošlo k žádné prodlevě.
    Co se týká dopravy, tak tu si každý zákazník volí sám. Vzhledem k rozšířenosti Alzaboxů, GLS boxů apod. každý ví, jak jsou tyto boxy velké. Už tedy pouhým úsudkem se dá odvodit, že lyžičky s hůlkami se tam nevejdou. Váš argument, že systém má být tak chytrý a při objednávce rozlišit jestli se tato ještě vejde do boxu nebo ne a případně odmazat výběr boxů v dopravě, je zarážející. Takovýto systém neexistuje. Nikdy jsme Vám neřekli, že si máte zjišťovat rozměry Alzaboxů nebo smluvní podmínky dopravce. Na Váš argument, že všichni dopravci musí mít stejné obchodní podmínky a ničím se neliší jsme Vám sdělili, že se mýlíte, protože každý dopravce má podmínky nastaveny podle sebe. Ze zkušenosti pokud se zásilka nevejde do boxu tak ji dopravce odveze na výdejní místo a tam si ji může zákazník vyzvednout.
    Vzhledem k tomu, že jste si zásilku nevyzvedla, tak Vám byla zaslána informace, zda chcete odeslat znovu. Protože jste toto nechtěla, tak Vám byl zaslán e-mail s informacemi k platbě nákladů spojených s nevyzvednutou zásilkou. To je zavedeno v našich OP se kterými jste souhlasila. Jak je dáno, kupující když objedná zboží, tak ho zaplatí a převezme. Na naší straně tedy skutečně chyba nevznikla.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • krásné a kvalitní produkty
    • bezproblémová objednávka
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Kvalita zboží a rychle dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Není co říct ...chválíííím

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Delší dodací lhůta - dnes 8 dní od zaplacení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Všetko malo byť bavlnené, avšak nie je. Na originálnych visačkách prišitých k oblečeniu je na písané 100% polyester a na papierových, ktoré si predávajúci upevňuje sám je napísané 100% BAVLNA. Takže neviem, kde je pravda.
    Všetko je vyrobené v EU- uvádzate, áno Polsko tam tiež patrí :) od roku 2004....Na každej súpravičke je polsky napísané Dziękuję.....
    Takže oblečenie NEDOPORUČUJEM!!!
    Zostávam s pozdravom Dubáčová

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    celou věc jsme s Vámi řešili již telefonicky a zasílali jsme \Vám i vyjádření e-mailem. Soupravičky, které jste objednávala jsou 100% bavlna. Švadleny při šití všívají do oblečení lísteček s informacemi a pak ještě připevňují visačku s kodem nahoru a balí. My už dostaneme zboží komplet zabalené. S dodavatelem jsme řešili rozdíl ve štítcích. Obdrželi jsem vyjádření, že došlo k chybě lidského faktoru. Švadleny na část výrobků našili jinou cedulku. Za toto se velice omlouvají a podnikly kroky k tomu, aby se toto již neopakovalo. I my jsme se za toto omluvili. Chyba byla tedy ve štítku nikoli ve zboží. To je ze 100% bavlny.
    Ano, že je vyrobeno v Polsku, to patří do EU a tato informace je uvedena. Není na tom tedy nic špatného. Jedná se kvalitní výrobky.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé vyřízení a dodání zboží

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    děkujeme. Jsme velice rádi, že jste s námi spokojeni.
    Tým Jeníček-vše pro dítě

  • 10 %

    Nikdo nereaguje. Zboží jsem zaplatila před 3 dny a nikde žádné info, nic... Vše mělo být skladem. Psala jsem email, bez reakce. Nedoporučuji....

    Reakce obchodu Jeníček - vše pro dítě

    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že nevíme o jakou objednávku se jedná, tak nemůžeme adekvátně reagovat. Nevíme ani, jestli to skutečně bylo jak píšete.
    Co se týká komunikace, tak na všechny e-maily je odpovězeno a není problém s námi komunikovat ani telefonicky. Když píšete, že nepřišla odpověď na e-mail, tak je možné, že jste v e-mailu udělali chybu a k nám nedošel.
    Hezký den tým Jeníček-vše pro dítě