Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Prodávají údajně zboží skladem které nemají.

    Dne 12.10.2022 jsem si objednal konferenční stolek který byl na internetových stránkách skladem a pořád skladem je. V první emailu o doručení se mnel doručovat v týdnu od 16.10 do 21.10 a druhém možná na konci měsíce října.
    Stolek byl řádně zaplacen online a teď budu čekat až mi vrátí peníze zpět
    Nikdy už s tím obchodem nechci mít nic společného protože lžou a klamou zákazníka.

  • 10 %

    • Nic
    • Komunikace naprosto hrozná, jak přes e-mail tak s operátory,
    • Neumí ani sdělit, zda bylo zboží odesláno, jestli je skladem
    • Čekací lhůta více jak měsíc
    • Obchod urcite nedoporučuji
  • 10 %

    • ta cena byla původně atraktivní, teď bych za to zaplatila klidně 2x tolik, jen si ušetřit ty nervy
    • neodůvodněné STORNO objednávky, byť bylo zboží skladem o kterém nás ani neinformovali a jen poslali zpět peníze

    Dne 8.1.2022 byla přes e-shop objednána a zaplacena ložnice o 4 komponentech. 2 dorazily relativně normálně dle doby doručení. Ostatní dva – konkrétně skříň a noční stolky byly bez jediného e-mailu či kontaktu stornovány týden před smluveným datem doručením, byť bylo zboží všude na e-shopu skladem. Od té doby si již 3 týdny voláme se zákaznickým centrem, kde nejsou schopni novou objednávku spárovat s platbou. Silně přemýšlím, že celou situaci předám na ČOI. Tohle jsem v životě nikde nezažila.

  • 10 %

    • Rozhodně nedoporučuji !
    • Velmi špatná komunikace
    • Neochota vyřešení problému na infolince i na prodejně
    • Nedodání zboží v uvedené době

    Dobrý den,

    objednali jsme na prodejně nábytek. Číslo objednávky 9922684182. S tím, že nás tam všichni ujišťovali, že nejdéle do 14 dnů budeme mít nábytek doma. Samé lži. Je to měsíc od objednání. Neustálé volání na prodejnu k ničemu nevedlo. Poté jsme volali několikrát na infolinku. Bohužel jsme se nedozvěděli nic. Nábytek je stále v expedici. Nikdo neví, kdy bude předán přepravci a dovezen. Nechápu, jak si toto jednání můžete dovolit!!! Uvažuji o tom, že podám podmět k ČOI. Lituji toho, že jsme zde objednali nábytek. Už nikdy více. Teď nemáme nábytek a ani peníze.
    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!

  • 20 %

    • neseriózní jednání
    • dlouhé dodací lhůty bez upřesnění termínu dodání
    • špatná komunikace na infolince
    • platba předem bez garance termínu dodání

    3.1.2022 jsem objednal zboží (stůl), které bylo skladem a termín doručení na eshopu byl 17.1., krátce před tímto termínem se zboží na eshopu hlásí s dodáním za 4-8 týdnů, což by však nemělo ovlivňovat mou objednávku.

    Obchod nekomunikuje, termín neupřesňuje a na telefonní lince jsem neobdržel upřesňující termín dodánínebo odůvodnění opoždění. Velice neseriźní jednání.

    Měl bych pochopení, i kdyby se zboží z mimočeského skladu opozdilo o více než měsíc, kdyby mi to obchodník sdělil a já věděl, na čem jsem.

  • 20 %

    • Obchod nemá žádnou výhodu
    • Obchod má jenom samé nevýhody.

    Nikomu nedoporučuji tento obchod. Objednávala jsem válendu s tím že měla být doručena 15.9.2021. Zboží bylo doručeno nekompletní a tak jsem řešila reklamaci, kdy mi bylo slíbeno že nové zboží bude doručeno do 14 dní. Po nedoručení jsem řešila svoz nekompletního zboží a do 10 dnů od svozu mi měli vrátit peníze. Nekompletní zboží bylo svezeno 10.12.2021, dnes 1.2.2022 nemám zpět peníze a nejsem schopná se nikam dovolat.
    Budu podávat trestní oznámení.

  • 10 %

    • Nulová komunikace
    • Neschopnost sdělit datum dodání

    Více než 2 měsíce jsem po zaplacení čekal a volal na infolinku, vždy jsem byl odbyt s "budeme urgovat" bez jakékoli zpětné vazby.
    Vyhněte se obloukem.

  • 20 %

    • Hezké provedení, ale jen na obrázku
    • Hrozné sestavení
    • Bouchly bok postele

    Příšerná komunikace. Dopravce Geis otřesné. Nedoporučuji

  • 10 %

    • Komunikace
    • Reklamace

    Komunikace nulová, reklamace se neřeší, přišela mě pohovka do L , jenže přišli dva stejné kusy které k sobě nejdou. Informace nic neřeší a nevi, číslo na reklamaci se nedá sehnat a já mám gauč k.......... Hlavně že to chtěj předem zaplatit....a ženy mě někdo odpověděl,psala jsem do Okay i do Jeny a odpověď na reklamaci žádná. Dík fakt jste mi udělali strašnou radost ze první pohovku kterou kdy jsem koupila je mi k ničemu. A třeba si to tu někdo přecte nepřisla vám pohovka duo Panama látka Afryka 730 se stejným kusem mám 3sedak rozkládací navíc a chybí mi strana s úložným prostorem( otoman/lenoska) když tak si to vymenime

  • 10 %

    Objednány dva rosty, doručen jen jeden, po telefonu odkázán na vyplnění formuláře elektronicky. Tri formuláře vyplněné a odeslané před tel. hovorem. Reakce po tydnu 0!!!
    Hrozny, hrozny, nakupoval jsem zde rozhodne naposledy!!!

  • 10 %

    • NEDOPORUČUJI
    • Doba dodání

    Číslo objednávky 9310106001, zboží skladem
    23.10.21 objednávka vytvořena a zaplacena
    26.10.21 příprava na expedici
    6.11.21 zboží je vedeno jako na cestě k zákazníkovi
    Dnes 11.11.21 zboží stále dopravce nepřevzal!

    Po telefonu jen samé výmluvy. Po emailu nekomunikují, ani přes webový formulář. Na webových stránkách samé lživé informace! Jako např. expedování do 24hod-zboží skladem. Obchod nedoporučuji

  • 10 %

    Již více než měsíc čekám na dodání své objednávky . Zboží je vedené skladem, ale stále nedodáno. Po e-mailu nikdo nekomunikuje, na infolince stále jen tvrdí, že objednávku prověří. Nyní jsme bez zboží i peněz.

  • 10 %

    • -
    • Doprava
    • Kvalita provedení
    • Dlouhé dodání
    • Dlouhá reklamační doba

    Doporučuji se vyhnout této firmě, dvě objednávky, dvakrát poškozené zboží. Člověk se nemá kde dovolat. Jak sem viděl jak to vozí tak chápu, že to je všechno poškozené.

  • 10 %

    • žádnou jsem nenalezl
    • snad jen některé ceny
    • dlouhá doba dodání, nakonec nedodáno do měsíce, objednávka zrušena
    • po zrušení objednávky telefonicky i e-mailem slíbeno, že peníze pošlou na účet zpět odkud přišly do týdne, ani po 14 dnech peníze nemám
    • po dnešním telefonickém hovoru slečna někam jako něco psala pro urychlení vrácení peněz, vše jsem znova opakoval (vše měli v mejlu), nakonec mě oddělala, že chce na e-mail poslat doklad o platbě,
    • hrozná zkušenost
    • strašná komunikace
    • na mejly už ani neodpovídají

    Hrůza, pokud mohu doporučit, vyhněte se jak Jena nábytek, tak pobočce elektro OKAY

  • 10 %

    • Komunikace
    • |Doba dodání

    Kontaktní linka neexistuje. Na emaily a kontaktní formulář nereagují.

  • 10 %

    • Komunikace
    • Doba dodání

    Dne 31. 5. 2021 jsem objednal kuchyni a potravinovou skříň s dobou dodání 3-5 týdnů, kuchyně mi byla dodána 4. 8. 2021, chápu že v dnešní době se ty dodávky prodlužují. Co nechápu je to, že dodavateli (Geis) předáte zboží, který aniž by mne kontaktoval Vám to zboží vrátí protože mi prý nevyhovuje termín dodání a Váš systém hlásí, že zboží je už u mne. Takže tu měsíc a půl stále neúspěšně řeším dodání potravinové skříně kterou máte skladem, na infolince mi lidé pokaždé sdělí, že to prověří a někdo mě bude kontaktovat, což se nestane. Zavolám po týdnu a nikdo o ničem neví a řeknou mi buď že to prověří a někdo mne kontaktuje a nebo že to zaurgují a brzy odešlou. A zase nic.

    Do toho ke skříni byly dodány krátké soklové lišty.

  • 10 %

    • Šíleně dlouhá dodací lhůta
    • Výmluvy a lži
    • Komunikace 0

    Zboží jsem si objednal 9.5. 2021. Dnes je 29.7.2021. Doba dodání byla 6-12 týdnu. Do té doby jsem to respektoval. Zítra je to poslední den ve 12. týdnu a skříň pořád nikde. V úterý 27.7.2021 jsem volal na zákaznickou linku a pracovnice mi řekla, že už je zásilka na expedičním depu a že se podívá, zda už tam je číslo zásilky, abych ji mohl sledovat. Nebylo tam nic. Zeptal jsem se, zda mi skříň přijde do konce týdne, prý mi nemůžou nic slíbit, ale že snad ano. Dnes 29.7.2021 jsem tam volal znovu, že mi ještě nepřišel žádný email o expedování zásilky. Pracovnice mi řekla, že to teprve naskladnili a že si mám počkat na expedici ještě tak 2-3 týdny. Komunikace ze strany Jeny je negativní. Všichni tam akorát lžou. Jsem zvědavý, zda tedy zásilka přijde za 100 let v pořádku. Každopádně, neplaťte nic dopředu. Vše na dobírku. Obchod absolutně nedoporučuji.

  • 10 %

    • Výhoda není žádná
    • Klamání zákazníků
    • Špatná komunikace
    • Lživé informace na webu

    Objednali jsme si jídelní sestavu s premium dopravou. O pár minut později jsem doobjednala potravinovou skříň. Termín doručení při objednávce tam nebyl a na stránkách Jeny jsme se dočetli, že zboží, které je skladem se expeduje do 24h. Obě položky skladem byly.
    Psala jsem email na Jenu, zda by mi mohli objednávky sloučit do jedné, abychom nemuseli platit 2x premium dopravu za 1199kč. Na email chodily samé automatické odpovědi a nikdo se neozýval. Tak jsem tam tedy volala. Nelze, snaha žádná. Tohle bych ještě pochopila. Ptala jsem se tedy, kdy budou zboží odesílat. Prý za 3 týdny. Když jsem se ptala, proč je na stránkách uvedeno, že zboží skladem se odesílá do 24h, bylo mi řečeno, že je to chyba na stránkách... Ptali jsme se, zda je možné zrušit premium dopravu, že si zboží vyzvedneme sami ve výdejním skladu. Na to nám bylo řečeno, že to nelze, jelikož je objednávka teprve u výrobce!Jelikož jsme zboží objednávali s tím, abychom ho měli co nejdříve, požádali jsme o zrušení objednávek. Paní zrušila pouze jednu objednávku, takže jsem znova volala na zákaznickou linku, aby zrušili i tu druhou. Pán mi tvrdil, že jsou zrušené obě dvě. Naštěstí jsem trvala na svém a nakonec tedy pán přiznal, že zrušená byla pouze jedna... Doufám tedy, že aspoň navrácení peněz bude bez problémů!
    Ještě ten samý den jsme si objednali jiné zboží u konkurence. Během 1h přišel email, že si zboží můžeme vyzvednout. Nábytek už máme doma, složený a bez nějakých komplikací.
    Takže objednávali jsme zde poprvé a naposledy!

  • 10 %

    • Hezké reklamy v TV
    • Nefunkční komunikace na záklaznické lince, neplní termíny dodávek, neplní sjednané služby

    Velmi negativní zkušenost s nákupem nábytku. Objednaný nábytek složený u popelnic s odůvodněním, že za vchodovými dveřmi jsou schody a přes schody to nosit nebudou. Termín montáže nábytku není synchronizovaný s montáží, musel jsem řešit skladování nábytku. V žádném případě nemohu tento obchod doporučit.

  • 10 %

    • Nespolehlivost, Nedodržená doba dodání,

    Bohužel jsem s tímto obchodem naprosto zklamaná, objednala jsem si před 2 měsíci kuchyňskou linku s tím, že byla uvedena doba dodání 2 - 4 týdny (schválně jsem vybírala známý obchod a objednala kuchyň s co nejkratší dobou dodání). Nakonec mi kuchyňská linka stále nedorazila 3.7.2021 a bylo mi řečeno 1.7. 2021, že mi ani nezaručí, zda vyrobek opravdu bude, což mě velmi rozhořčilo, jelikož jsem byla ještě v květnu ujišťovaná, že kuchyně dorazí přibližně 2.6. 2021 a 1.7. 2021 mi řeknou, že k tomu nemají žádné informace a neví, zda kuchyňská linka opravdu bude. Pokud se tato objednávka urgentně rychle nevyřeší, budu nucena to řešit na vyšších místech, jelikož jsem si dle rozměrů objednané kuchyňské linky nechala zrekonstruovat místnost přesně dle garantovaých rozměrů a teď mám dělat co?